Publications of the selected author

1

Author:
Title:
Zróżnicowanie rynków a filozofia marki = Market Differentiation vs. Brand Philosophy
Source:
Euromarketing : przedsiębiorstwo i konsument w perspektywie integracji europejskiej : materiały IV Sympozjum Marketingu Międzynarodowego / red. nauk. Jan W. WIKTOR - Kraków: Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania, 2003, s. 271-277. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
83-911355-4-3
Nr:
2166597137
chapter in conference materials
See main document
2

Author:
Title:
Identita firmy a marketingove strategie
Source:
Economic Theory and Practise at Present Time and in the Future. Section 8, Marketing Management = Ekonomicá teória a prax - dnes a zajtra. Sekcia 8, ^Marketingové riadenie - Banská Bystrica: Ekonomická fakulta Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2002, s. 1-3. - Summ.
Series:
(Acta Oeconomica ; No 13)
ISBN:
80-8055-598-2
Nr:
2168239364
chapter in conference materials
3

Author:
Conference:
VII Kongres Ekonomistów Polskich nt. "Ekonomia w epoce cywilizacji informacyjnej", Warszawa, Polska, od 2001-01-25 do 2001-01-26
Title:
Orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw
Source:
Przedsiębiorczość i konkurencyjność. T. 4 / red. Joanna Kotowicz-Jawor - Warszawa: Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, 2001, s. 267-277
ISBN:
83-11-09358-X
Nr:
2168324641
chapter in conference materials
4

Author:
Title:
Factors Influencing Brand Unification and Differentiation at International Markets
Source:
Marketing and Globalization : Papers of the Third International Marketing Symposium / ed. by Jaroslav Ďad'o, Jan W. WIKTOR - Cracow; Banská Bystrica: University of Economics; Matej Bel University, 2000, s. 19-26. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
83-911355-6-X
Nr:
2168225120
chapter in conference materials
See main document
1
Zróżnicowanie rynków a filozofia marki = Market Differentiation vs. Brand Philosophy / Jerzy ALTKORN // W: Euromarketing : przedsiębiorstwo i konsument w perspektywie integracji europejskiej : materiały IV Sympozjum Marketingu Międzynarodowego / red. nauk. Jan W. WIKTOR. - Kraków : Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania, 2003. - S. 271-277. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-911355-4-3
2
Identita firmy a marketingove strategie / Jerzy ALTKORN // W: Economic Theory and Practise at Present Time and in the Future. Section 8, Marketing Management = Ekonomicá teória a prax - dnes a zajtra. Sekcia 8, ^Marketingové riadenie. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2002. - (Acta Oeconomica ; No 13). - S. 1-3. - Summ. - ISBN 80-8055-598-2
3
Orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw / Jerzy ALTKORN // W: Przedsiębiorczość i konkurencyjność. T. 4 / red. Joanna Kotowicz-Jawor. - Warszawa : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, 2001. - S. 267-277. - ISBN 83-11-09358-X
4
Factors Influencing Brand Unification and Differentiation at International Markets / Jerzy ALTKORN // W: Marketing and Globalization : Papers of the Third International Marketing Symposium / ed. by Jaroslav Ďad'o, Jan W. WIKTOR. - Cracow; Banská Bystrica : University of Economics; Matej Bel University, 2000. - S. 19-26. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-911355-6-X
1
Altkorn J., (2003), Zróżnicowanie rynków a filozofia marki. [W:] Wiktor J. (red.), Euromarketing : przedsiębiorstwo i konsument w perspektywie integracji europejskiej : materiały IV Sympozjum Marketingu Międzynarodowego, Kraków : Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania, s. 271-277.
2
Altkorn J., (2002), Identita firmy a marketingove strategie. [W:] Economic Theory and Practise at Present Time and in the Future. Section 8, Marketing Management, Banská Bystrica : Ekonomická fakulta Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici, s. 1-3.
3
Altkorn J., (2001), Orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw. [W:] Kotowicz-Jawor J. (red.), Przedsiębiorczość i konkurencyjność, T. 4, Warszawa : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, s. 267-277.
4
Altkorn J., (2000), Factors Influencing Brand Unification and Differentiation at International Markets. [W:] Ďad'o J., Wiktor J. (red.), Marketing and Globalization : Papers of the Third International Marketing Symposium, Cracow : University of Economics ; Banská Bystrica : Matej Bel University, s. 19-26.
1
@inbook{UEK:2166597137,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Zróżnicowanie rynków a filozofia marki",
booktitle = "Euromarketing : przedsiębiorstwo i konsument w perspektywie integracji europejskiej : materiały IV Sympozjum Marketingu Międzynarodowego",
pages = "271-277",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna. Wydział Zarządzania",
year = "2003",
isbn = "83-911355-4-3",
}
2
@inbook{UEK:2168239364,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Identita firmy a marketingove strategie",
booktitle = "Economic Theory and Practise at Present Time and in the Future. Section 8, Marketing Management",
pages = "1-3",
adress = "Banská Bystrica",
publisher = "Ekonomická fakulta Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici",
year = "2002",
issn = "",
isbn = "80-8055-598-2",
}
3
@inbook{UEK:2168324641,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw",
booktitle = "Przedsiębiorczość i konkurencyjność. T. 4",
pages = "267-277",
adress = "Warszawa",
publisher = "Polskie Towarzystwo Ekonomiczne",
year = "2001",
isbn = "83-11-09358-X",
}
4
@inbook{UEK:2168225120,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Factors Influencing Brand Unification and Differentiation at International Markets",
booktitle = "Marketing and Globalization : Papers of the Third International Marketing Symposium",
pages = "19-26",
adress = "Cracow; Banská Bystrica",
publisher = "University of Economics; Matej Bel University",
year = "2000",
isbn = "83-911355-6-X",
}