Publications of the selected author

1

Author:
Title:
Planowanie promocji
Source:
Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992, s. 133-154
Nr:
2168289289
chapter in academic script
See main document
2

Author:
Title:
Polityka produktu turystycznego
Source:
Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992, s. 84-103
Nr:
2168289275
chapter in academic script
See main document
3

Author:
Title:
Polityka cen
Source:
Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992, s. 104-114
Nr:
2168289285
chapter in academic script
See main document
4

Author:
Title:
Kanały dystrybucji usług turystycznych
Source:
Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992, s. 115-132
Nr:
2168289287
chapter in academic script
See main document
5

Author:
Title:
Istota i rola marketingu w turystyce
Source:
Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992, s. 9-19
Nr:
2168289269
chapter in academic script
See main document
6

Author:
Title:
Rynek turystyczny
Source:
Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992, s. 20-36
Nr:
2168289271
chapter in academic script
See main document
7

Author:
Title:
Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych
Source:
Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992, s. 59-83
Nr:
2168289273
chapter in academic script
See main document
8

Author:
Title:
Rodzaje przedsiębiorstw turystycznych
Source:
Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw turystycznych / red. Jerzy ALTKORN - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1980, s. 37-67
Nr:
2168278473
chapter in academic script
See main document
9

Author:
Title:
Gospodarka czynnikiem ludzkim w przedsiębiorstwie
Source:
Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw turystycznych / red. Jerzy ALTKORN - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1980, s. 169-189
Nr:
2168278491
chapter in academic script
See main document
10

Author:
Title:
Przedsiębiorstwo turystyczne w systemie gospodarki socjalistycznej
Source:
Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw turystycznych / red. Jerzy ALTKORN - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1980, s. 11-36
Nr:
2168278471
chapter in academic script
See main document
1
Planowanie promocji / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1992. - S. 133-154
2
Polityka produktu turystycznego / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1992. - S. 84-103
3
Polityka cen / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1992. - S. 104-114
4
Kanały dystrybucji usług turystycznych / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1992. - S. 115-132
5
Istota i rola marketingu w turystyce / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1992. - S. 9-19
6
Rynek turystyczny / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1992. - S. 20-36
7
Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1992. - S. 59-83
8
Rodzaje przedsiębiorstw turystycznych / Jerzy ALTKORN // W: Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw turystycznych / red. Jerzy ALTKORN. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1980. - S. 37-67
9
Gospodarka czynnikiem ludzkim w przedsiębiorstwie / Jerzy ALTKORN // W: Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw turystycznych / red. Jerzy ALTKORN. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1980. - S. 169-189
10
Przedsiębiorstwo turystyczne w systemie gospodarki socjalistycznej / Jerzy ALTKORN // W: Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw turystycznych / red. Jerzy ALTKORN. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1980. - S. 11-36
1
Altkorn J., (1992), Planowanie promocji. [W:] Fajferek A. (red.), Podstawy marketingu turystycznego, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 133-154.
2
Altkorn J., (1992), Polityka produktu turystycznego. [W:] Fajferek A. (red.), Podstawy marketingu turystycznego, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 84-103.
3
Altkorn J., (1992), Polityka cen. [W:] Fajferek A. (red.), Podstawy marketingu turystycznego, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 104-114.
4
Altkorn J., (1992), Kanały dystrybucji usług turystycznych. [W:] Fajferek A. (red.), Podstawy marketingu turystycznego, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 115-132.
5
Altkorn J., (1992), Istota i rola marketingu w turystyce. [W:] Fajferek A. (red.), Podstawy marketingu turystycznego, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 9-19.
6
Altkorn J., (1992), Rynek turystyczny. [W:] Fajferek A. (red.), Podstawy marketingu turystycznego, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 20-36.
7
Altkorn J., (1992), Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych. [W:] Fajferek A. (red.), Podstawy marketingu turystycznego, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 59-83.
8
Altkorn J., (1980), Rodzaje przedsiębiorstw turystycznych. [W:] Altkorn J. (red.), Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw turystycznych, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 37-67.
9
Altkorn J., (1980), Gospodarka czynnikiem ludzkim w przedsiębiorstwie. [W:] Altkorn J. (red.), Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw turystycznych, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 169-189.
10
Altkorn J., (1980), Przedsiębiorstwo turystyczne w systemie gospodarki socjalistycznej. [W:] Altkorn J. (red.), Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw turystycznych, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 11-36.
1
@inbook{UEK:2168289289,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Planowanie promocji",
booktitle = "Podstawy marketingu turystycznego",
pages = "133-154",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1992",
}
2
@inbook{UEK:2168289275,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Polityka produktu turystycznego",
booktitle = "Podstawy marketingu turystycznego",
pages = "84-103",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1992",
}
3
@inbook{UEK:2168289285,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Polityka cen",
booktitle = "Podstawy marketingu turystycznego",
pages = "104-114",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1992",
}
4
@inbook{UEK:2168289287,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Kanały dystrybucji usług turystycznych",
booktitle = "Podstawy marketingu turystycznego",
pages = "115-132",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1992",
}
5
@inbook{UEK:2168289269,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Istota i rola marketingu w turystyce",
booktitle = "Podstawy marketingu turystycznego",
pages = "9-19",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1992",
}
6
@inbook{UEK:2168289271,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Rynek turystyczny",
booktitle = "Podstawy marketingu turystycznego",
pages = "20-36",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1992",
}
7
@inbook{UEK:2168289273,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych",
booktitle = "Podstawy marketingu turystycznego",
pages = "59-83",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1992",
}
8
@inbook{UEK:2168278473,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Rodzaje przedsiębiorstw turystycznych",
booktitle = "Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw turystycznych",
pages = "37-67",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1980",
}
9
@inbook{UEK:2168278491,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Gospodarka czynnikiem ludzkim w przedsiębiorstwie",
booktitle = "Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw turystycznych",
pages = "169-189",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1980",
}
10
@inbook{UEK:2168278471,
author = "Altkorn Jerzy",
title = "Przedsiębiorstwo turystyczne w systemie gospodarki socjalistycznej",
booktitle = "Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw turystycznych",
pages = "11-36",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1980",
}