Author:
Title:
Istota i rola marketingu w turystyce
Source:
Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992, s. 9-19
Nr:
2168289269
chapter in academic script
See main document
|
Author:
Title:
Rynek turystyczny
Source:
Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992, s. 20-36
Nr:
2168289271
chapter in academic script
See main document
|
Author:
Title:
Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych
Source:
Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992, s. 59-83
Nr:
2168289273
chapter in academic script
See main document
|
Author:
Title:
Polityka produktu turystycznego
Source:
Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992, s. 84-103
Nr:
2168289275
chapter in academic script
See main document
|
Author:
Title:
Polityka cen
Source:
Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992, s. 104-114
Nr:
2168289285
chapter in academic script
See main document
|
Author:
Title:
Kanały dystrybucji usług turystycznych
Source:
Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992, s. 115-132
Nr:
2168289287
chapter in academic script
See main document
|
Author:
Title:
Planowanie promocji
Source:
Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1992, s. 133-154
Nr:
2168289289
chapter in academic script
See main document
|
1
Istota i rola marketingu w turystyce / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1992. - S. 9-19
|
2
Rynek turystyczny / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1992. - S. 20-36
|
3
Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1992. - S. 59-83
|
4
Polityka produktu turystycznego / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1992. - S. 84-103
|
5
Polityka cen / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1992. - S. 104-114
|
6
Kanały dystrybucji usług turystycznych / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1992. - S. 115-132
|
7
Planowanie promocji / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu turystycznego / red. nauk. Antoni FAJFEREK. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1992. - S. 133-154
|
1
Altkorn J., (1992), Istota i rola marketingu w turystyce. [W:] Fajferek A. (red.), Podstawy marketingu turystycznego, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 9-19.
|
2
Altkorn J., (1992), Rynek turystyczny. [W:] Fajferek A. (red.), Podstawy marketingu turystycznego, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 20-36.
|
3
Altkorn J., (1992), Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych. [W:] Fajferek A. (red.), Podstawy marketingu turystycznego, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 59-83.
|
4
Altkorn J., (1992), Polityka produktu turystycznego. [W:] Fajferek A. (red.), Podstawy marketingu turystycznego, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 84-103.
|
5
Altkorn J., (1992), Polityka cen. [W:] Fajferek A. (red.), Podstawy marketingu turystycznego, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 104-114.
|
6
Altkorn J., (1992), Kanały dystrybucji usług turystycznych. [W:] Fajferek A. (red.), Podstawy marketingu turystycznego, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 115-132.
|
7
Altkorn J., (1992), Planowanie promocji. [W:] Fajferek A. (red.), Podstawy marketingu turystycznego, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 133-154.
|
1
@inbook{UEK:2168289269,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Istota i rola marketingu w turystyce", booktitle = "Podstawy marketingu turystycznego", pages = "9-19", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1992", } |
2
@inbook{UEK:2168289271,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Rynek turystyczny", booktitle = "Podstawy marketingu turystycznego", pages = "20-36", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1992", } |
3
@inbook{UEK:2168289273,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Segmentacja rynku turystycznego i wybór rynków docelowych", booktitle = "Podstawy marketingu turystycznego", pages = "59-83", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1992", } |
4
@inbook{UEK:2168289275,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Polityka produktu turystycznego", booktitle = "Podstawy marketingu turystycznego", pages = "84-103", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1992", } |
5
@inbook{UEK:2168289285,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Polityka cen", booktitle = "Podstawy marketingu turystycznego", pages = "104-114", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1992", } |
6
@inbook{UEK:2168289287,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Kanały dystrybucji usług turystycznych", booktitle = "Podstawy marketingu turystycznego", pages = "115-132", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1992", } |
7
@inbook{UEK:2168289289,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Planowanie promocji", booktitle = "Podstawy marketingu turystycznego", pages = "133-154", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1992", } |