Author:
Title:
Ocena polityki produktu
Source:
Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : raport z badań / kier. Jerzy ALTKORN - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1999, s. 99-110
ISBN:
83-911355-8-6
Nr:
2168235968
chapter in book
See main document
|
1
Ocena polityki produktu / Jerzy ALTKORN // W: Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : raport z badań / kier. Jerzy ALTKORN. - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1999. - S. 99-110. - ISBN 83-911355-8-6
|
1
Altkorn J., (1999), Ocena polityki produktu. [W:] Altkorn J. (red.), Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : raport z badań, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 99-110.
|
1
@inbook{UEK:2168235968,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Ocena polityki produktu", booktitle = "Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce : raport z badań", pages = "99-110", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna", year = "1999", isbn = "83-911355-8-6", } |