Author:
Title:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Source:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1994, s. 206-232
ISBN:
83-900698-9-6
Nr:
2168240276
chapter in monograph
See main document
|
Author:
Title:
Segmentacja rynku
Source:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1994, s. 137-161
ISBN:
83-900698-9-6
Nr:
2168240272
chapter in monograph
See main document
|
Author:
Title:
Polityka produktu
Source:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1994, s. 162-205
ISBN:
83-900698-9-6
Nr:
2168240274
chapter in monograph
See main document
|
Author:
Title:
Polityka produktu
Source:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1993, s. 162-205
ISBN:
83-900698-9-6
Nr:
2168239720
chapter in monograph
See main document
|
Author:
Title:
Globalizacja rynku a strategia konkurowania
Source:
Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika / red. nauk. Jerzy ALTKORN - Kraków: Fogra, 1993, s. 117-123
ISBN:
83-85719-02-4
Nr:
2168242468
chapter in monograph
See main document
|
Author:
Title:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Source:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1993, s. 206-232
ISBN:
83-900698-9-6
Nr:
2168239724
chapter in monograph
See main document
|
Author:
Title:
Segmentacja rynku
Source:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1993, s. 137-161
ISBN:
83-900698-9-6
Nr:
2168239718
chapter in monograph
See main document
|
Author:
Title:
Polityka produktu
Source:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Kraków: Instytut Marketingu, 1992, s. 162-205
ISBN:
83-900698-0-6
Nr:
2168240296
chapter in monograph
See main document
|
Author:
Title:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Source:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Kraków: Instytut Marketingu, 1992, s. 206-232
ISBN:
83-900698-0-6
Nr:
2168240298
chapter in monograph
See main document
|
Author:
Title:
Segmentacja rynku
Source:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Kraków: Instytut Marketingu, 1992, s. 137-161
ISBN:
83-900698-0-6
Nr:
2168240294
chapter in monograph
See main document
|
1
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1994. - S. 206-232. - ISBN 83-900698-9-6
|
2
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1994. - S. 137-161. - ISBN 83-900698-9-6
|
3
Polityka produktu / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1994. - S. 162-205. - ISBN 83-900698-9-6
|
4
Polityka produktu / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1993. - S. 162-205. - ISBN 83-900698-9-6
|
5
Globalizacja rynku a strategia konkurowania / Jerzy ALTKORN // W: Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika / red. nauk. Jerzy ALTKORN. - Kraków: Fogra, 1993. - S. 117-123. - ISBN 83-85719-02-4
|
6
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1993. - S. 206-232. - ISBN 83-900698-9-6
|
7
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 2. - Kraków: Instytut Marketingu, 1993. - S. 137-161. - ISBN 83-900698-9-6
|
8
Polityka produktu / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Kraków: Instytut Marketingu, 1992. - S. 162-205. - ISBN 83-900698-0-6
|
9
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Kraków: Instytut Marketingu, 1992. - S. 206-232. - ISBN 83-900698-0-6
|
10
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Kraków: Instytut Marketingu, 1992. - S. 137-161. - ISBN 83-900698-0-6
|
1
Altkorn J., (1994), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 206-232.
|
2
Altkorn J., (1994), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 137-161.
|
3
Altkorn J., (1994), Polityka produktu. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 162-205.
|
4
Altkorn J., (1993), Polityka produktu. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 162-205.
|
5
Altkorn J., (1993), Globalizacja rynku a strategia konkurowania. [W:] Altkorn J. (red.), Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika, Kraków : Fogra, s. 117-123.
|
6
Altkorn J., (1993), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 206-232.
|
7
Altkorn J., (1993), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 137-161.
|
8
Altkorn J., (1992), Polityka produktu. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 162-205.
|
9
Altkorn J., (1992), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 206-232.
|
10
Altkorn J., (1992), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 137-161.
|
1
@inbook{fmUEK:2168240276,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "206-232", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1994", edition = "Wyd. 2", isbn = "83-900698-9-6", } |
2
@inbook{fmUEK:2168240272,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Segmentacja rynku", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "137-161", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1994", edition = "Wyd. 2", isbn = "83-900698-9-6", } |
3
@inbook{fmUEK:2168240274,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Polityka produktu", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "162-205", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1994", edition = "Wyd. 2", isbn = "83-900698-9-6", } |
4
@inbook{fmUEK:2168239720,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Polityka produktu", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "162-205", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1993", edition = "Wyd. 2", isbn = "83-900698-9-6", } |
5
@inbook{fmUEK:2168242468,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Globalizacja rynku a strategia konkurowania", booktitle = "Problemy teorii wymiany : Księga Jubileuszowa dla uczczenia zasług naukowych Profesora Eugeniusza Garbacika", pages = "117-123", adress = "Kraków", publisher = "Fogra", year = "1993", isbn = "83-85719-02-4", } |
6
@inbook{fmUEK:2168239724,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "206-232", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1993", edition = "Wyd. 2", isbn = "83-900698-9-6", } |
7
@inbook{fmUEK:2168239718,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Segmentacja rynku", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "137-161", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1993", edition = "Wyd. 2", isbn = "83-900698-9-6", } |
8
@inbook{fmUEK:2168240296,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Polityka produktu", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "162-205", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1992", isbn = "83-900698-0-6", } |
9
@inbook{fmUEK:2168240298,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "206-232", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1992", isbn = "83-900698-0-6", } |
10
@inbook{fmUEK:2168240294,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Segmentacja rynku", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "137-161", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1992", isbn = "83-900698-0-6", } |