Author:
Title:
Przewaga konkurencyjna uczelni
Source:
Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie / red. Roman NIESTRÓJ - Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2003, s. 7-17
ISBN:
83-7252-175-1
Nr:
2168221462
chapter in monograph
See main document
|
Author:
Title:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Source:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2002, s. 166-190
ISBN:
83-900698-8-1
Nr:
2168247108
chapter in monograph
See main document
|
Author:
Title:
Segmentacja rynku
Source:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2002, s. 89-112
ISBN:
83-900698-8-1
Nr:
2168247104
chapter in monograph
See main document
|
Author:
Title:
Produkt
Source:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2002, s. 113-165
ISBN:
83-900698-8-1
Nr:
2168247106
chapter in monograph
See main document
|
Author:
Title:
Produkt
Source:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2001, s. 113-165
ISBN:
83-900698-8-1
Nr:
2168239798
chapter in monograph
See main document
|
Author:
Title:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Source:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2001, s. 166-190
ISBN:
83-900698-8-1
Nr:
2168239800
chapter in monograph
See main document
|
7
Author:
Title:
Wyzwania europejskiego rynku wewnętrznego a orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw = European Internal Market Challenges and Marketing Orientation of Polish Enterprises
Source:
Modyfikacja funkcji i procesów w przedsiębiorstwach / red. Małgorzata Czerska i Ryszard Rutka - Sopot: Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2001, s. 11-20. - Streszcz., summ.
Series:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Organizacja i Zarządzanie. Procesy dostosowawcze polskich przedsiębiorstw do warunków funkcjonowania w Unii Europejskiej ; z. nr 15)
ISBN:
83-88829-27-0
Nr:
2168302869
chapter in monograph
|
Author:
Title:
Segmentacja rynku
Source:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2001, s. 89-112
ISBN:
83-900698-8-1
Nr:
2168239794
chapter in monograph
See main document
|
Author:
Title:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Source:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2000, s. 166-190
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168239960
chapter in monograph
See main document
|
Author:
Title:
Produkt
Source:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2000, s. 113-165
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168239958
chapter in monograph
See main document
|
Author:
Title:
Segmentacja rynku
Source:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 2000, s. 89-112
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168239954
chapter in monograph
See main document
|
Author:
Title:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Source:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1999, s. 166-190
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168233576
chapter in monograph
See main document
|
Author:
Title:
Segmentacja rynku
Source:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1999, s. 89-112
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168233570
chapter in monograph
See main document
|
Author:
Title:
Produkt
Source:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1999, s. 113-165
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168233574
chapter in monograph
See main document
|
Author:
Title:
Segmentacja rynku
Source:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1998, s. 89-112
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168239984
chapter in monograph
See main document
|
Author:
Title:
Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce = Conditions for the Development of Marketing in Poland
Source:
Zarządzanie i marketing 1998 : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. naukowa: Jan W. WIKTOR, Andrzej MALAWSKI, Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK ; przekł. tekstów na jęz. ang. Jasper Tilbury] - Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 1998, s. 3-7. - Summ.
ISBN:
83-87239-71-2
Nr:
2168226038
chapter in monograph
See main document
|
Author:
Title:
Produkt
Source:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1998, s. 113-165
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168239986
chapter in monograph
See main document
|
Author:
Title:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Source:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1998, s. 166-190
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168239988
chapter in monograph
See main document
|
Author:
Title:
Segmentacja rynku
Source:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1997, s. 89-112
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168240106
chapter in monograph
See main document
|
Author:
Title:
Wprowadzanie na rynek nowych produktów
Source:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1997, s. 166-190
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168240110
chapter in monograph
See main document
|
Author:
Title:
Produkt
Source:
Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN - Wyd. 3 zm. i poszerz.. - Kraków: Instytut Marketingu, 1997, s. 113-165
ISBN:
83-900698-8-6
Nr:
2168240108
chapter in monograph
See main document
|
1
Przewaga konkurencyjna uczelni / Jerzy ALTKORN // W: Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie / red. Roman NIESTRÓJ. - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2003. - S. 7-17. - ISBN 83-7252-175-1
|
2
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2002. - S. 166-190. - ISBN 83-900698-8-1
|
3
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2002. - S. 89-112. - ISBN 83-900698-8-1
|
4
Produkt / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2002. - S. 113-165. - ISBN 83-900698-8-1
|
5
Produkt / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2001. - S. 113-165. - ISBN 83-900698-8-1
|
6
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2001. - S. 166-190. - ISBN 83-900698-8-1
|
7
Wyzwania europejskiego rynku wewnętrznego a orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw = European Internal Market Challenges and Marketing Orientation of Polish Enterprises / Jerzy ALTKORN // W: Modyfikacja funkcji i procesów w przedsiębiorstwach / red. Małgorzata Czerska i Ryszard Rutka. - Sopot : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2001. - (Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Organizacja i Zarządzanie ; z. nr 15). - S. 11-20. - Streszcz., summ. - ISBN 83-88829-27-0
|
8
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2001. - S. 89-112. - ISBN 83-900698-8-1
|
9
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2000. - S. 166-190. - ISBN 83-900698-8-6
|
10
Produkt / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2000. - S. 113-165. - ISBN 83-900698-8-6
|
11
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2000. - S. 89-112. - ISBN 83-900698-8-6
|
12
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - S. 166-190. - ISBN 83-900698-8-6
|
13
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - S. 89-112. - ISBN 83-900698-8-6
|
14
Produkt / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - S. 113-165. - ISBN 83-900698-8-6
|
15
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1998. - S. 89-112. - ISBN 83-900698-8-6
|
16
Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce = Conditions for the Development of Marketing in Poland / Jerzy ALTKORN // W: Zarządzanie i marketing 1998 : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. naukowa: Jan W. WIKTOR, Andrzej MALAWSKI, Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK ; przekł. tekstów na jęz. ang. Jasper Tilbury]. - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 1998. - S. 3-7. - Summ. - ISBN 83-87239-71-2
|
17
Produkt / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1998. - S. 113-165. - ISBN 83-900698-8-6
|
18
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1998. - S. 166-190. - ISBN 83-900698-8-6
|
19
Segmentacja rynku / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1997. - S. 89-112. - ISBN 83-900698-8-6
|
20
Wprowadzanie na rynek nowych produktów / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1997. - S. 166-190. - ISBN 83-900698-8-6
|
21
Produkt / Jerzy ALTKORN // W: Podstawy marketingu / red. Jerzy ALTKORN. - Wyd. 3 zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1997. - S. 113-165. - ISBN 83-900698-8-6
|
1
Altkorn J., (2003), Przewaga konkurencyjna uczelni. [W:] Niestrój R. (red.), Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, s. 7-17.
|
2
Altkorn J., (2002), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 166-190.
|
3
Altkorn J., (2002), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 89-112.
|
4
Altkorn J., (2002), Produkt. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 113-165.
|
5
Altkorn J., (2001), Produkt. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 113-165.
|
6
Altkorn J., (2001), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 166-190.
|
7
Altkorn J., (2001), Wyzwania europejskiego rynku wewnętrznego a orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw. [W:] Czerska M., Rutka R. (red.), Modyfikacja funkcji i procesów w przedsiębiorstwach, Sopot : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, s. 11-20.
|
8
Altkorn J., (2001), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 89-112.
|
9
Altkorn J., (2000), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 166-190.
|
10
Altkorn J., (2000), Produkt. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 113-165.
|
11
Altkorn J., (2000), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 89-112.
|
12
Altkorn J., (1999), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 166-190.
|
13
Altkorn J., (1999), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 89-112.
|
14
Altkorn J., (1999), Produkt. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 113-165.
|
15
Altkorn J., (1998), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 89-112.
|
16
Altkorn J., (1998), Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce. [W:] Wiktor J., Malawski A., Surówka-Marszałek D., Tilbury J. (red.), Zarządzanie i marketing 1998 : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, s. 3-7.
|
17
Altkorn J., (1998), Produkt. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 113-165.
|
18
Altkorn J., (1998), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 166-190.
|
19
Altkorn J., (1997), Segmentacja rynku. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 89-112.
|
20
Altkorn J., (1997), Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 166-190.
|
21
Altkorn J., (1997), Produkt. [W:] Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Kraków : Instytut Marketingu, s. 113-165.
|
1
@inbook{UEK:2168221462,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Przewaga konkurencyjna uczelni", booktitle = "Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie", pages = "7-17", adress = "Kraków", publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej", year = "2003", isbn = "83-7252-175-1", } |
2
@inbook{UEK:2168247108,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "166-190", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "2002", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-1", } |
3
@inbook{UEK:2168247104,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Segmentacja rynku", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "89-112", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "2002", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-1", } |
4
@inbook{UEK:2168247106,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Produkt", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "113-165", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "2002", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-1", } |
5
@inbook{UEK:2168239798,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Produkt", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "113-165", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "2001", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-1", } |
6
@inbook{UEK:2168239800,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "166-190", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "2001", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-1", } |
7
@inbook{UEK:2168302869,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Wyzwania europejskiego rynku wewnętrznego a orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw", booktitle = "Modyfikacja funkcji i procesów w przedsiębiorstwach", pages = "11-20", adress = "Sopot", publisher = "Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego", year = "2001", issn = "", isbn = "83-88829-27-0", } |
8
@inbook{UEK:2168239794,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Segmentacja rynku", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "89-112", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "2001", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-1", } |
9
@inbook{UEK:2168239960,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "166-190", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "2000", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
10
@inbook{UEK:2168239958,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Produkt", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "113-165", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "2000", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
11
@inbook{UEK:2168239954,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Segmentacja rynku", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "89-112", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "2000", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
12
@inbook{UEK:2168233576,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "166-190", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1999", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
13
@inbook{UEK:2168233570,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Segmentacja rynku", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "89-112", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1999", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
14
@inbook{UEK:2168233574,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Produkt", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "113-165", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1999", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
15
@inbook{UEK:2168239984,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Segmentacja rynku", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "89-112", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1998", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
16
@inbook{UEK:2168226038,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce", booktitle = "Zarządzanie i marketing 1998 : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie", pages = "3-7", adress = "Kraków", publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej", year = "1998", isbn = "83-87239-71-2", } |
17
@inbook{UEK:2168239986,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Produkt", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "113-165", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1998", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
18
@inbook{UEK:2168239988,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "166-190", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1998", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
19
@inbook{UEK:2168240106,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Segmentacja rynku", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "89-112", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1997", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
20
@inbook{UEK:2168240110,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Wprowadzanie na rynek nowych produktów", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "166-190", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1997", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |
21
@inbook{UEK:2168240108,
author = "Altkorn Jerzy", title = "Produkt", booktitle = "Podstawy marketingu", pages = "113-165", adress = "Kraków", publisher = "Instytut Marketingu", year = "1997", edition = "Wyd. 3 zm. i poszerz.", isbn = "83-900698-8-6", } |