Author:
Title:
Sposoby wykorzystania znaków towarowych w reklamie
Source:
Handel Wewnętrzny. - R. 40, nr 3 (230) (1994) , s. 14-18
Nr:
2168276539
article
|
Author:
Title:
Inspiracje innowacji rynkowych
Source:
Marketing i Rynek. - nr 2 (1994) , s. 7-11
Nr:
2168269010
article
|
Author:
Title:
Marketingowe funkcje opakowań = Role of Packagings in Marketing
Source:
Przemysł Spożywczy. - T. 48, nr 8 (1994) , s. 233-235, 238-240. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Nr:
2168276803
article
|
Author:
Title:
Marketing a etyka
Source:
Handel Wewnętrzny. - R. 39, nr 3 (224) (1993) , s. 3-6
Nr:
2168256034
article
|
Author:
Title:
Kryteria segmentacji rynku dóbr i usług konsumpcyjnych = Criteria of Consumer Goods and Services Market Segmentation
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Roman NIESTRÓJ]. - nr 411 (1993) , s. 19-30. - Summ.
Nr:
2168236354
article
See main document
|
Author:
Title:
Nowi przedsiębiorcy rynkowi - próba identyfikacji = New Entrepreneurs : Attempt at Identification
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan SZUMILAK]. - nr 372 (1992) , s. 5-17. - Summ., rez. - Bibliogr.
Nr:
2168235274
article
See main document
|
Author:
Title:
Formalne a rzeczywiste role samorządów pracowniczych i dyrektorów przedsiębiorstw handlowych = Formal and Real Role of Workers' Self-Management and Directors of Trading Firms
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 368 (1991) , s. 5-23. - Summ., rez.
Nr:
2168237962
article
See main document
|
Author:
Title:
Nowy stan kupiecki
Source:
Handel Wewnętrzny. - R. 37, nr 3 (212) (1991) , s. 1-4
Nr:
2168255908
article
|
Author:
Title:
Wpływ przekształceń własnościowych na strukturę podmiotową handlu wewnętrznego = Impact of Transformation of the Forms of Ownership on Commerce Structure
Source:
Folia Oeconomica Cracoviensia / [red. Janusz MACIASZEK]. - vol. 34 (1991) , s. 49-58. - Summ.
Nr:
2168247158
article
See main document
|
1
Sposoby wykorzystania znaków towarowych w reklamie / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 40, nr 3 (230) (1994), s. 14-18. - ISSN 0438-5403
|
2
Inspiracje innowacji rynkowych / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 2 (1994), s. 7-11. - ISSN 1231-7853
|
3
Marketingowe funkcje opakowań = Role of Packagings in Marketing / Jerzy ALTKORN // Przemysł Spożywczy. - T. 48, nr 8 (1994), s. 233-235, 238-240. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISSN 0033-250X
|
4
Marketing a etyka / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 39, nr 3 (224) (1993), s. 3-6. - ISSN 0438-5403
|
5
Kryteria segmentacji rynku dóbr i usług konsumpcyjnych = Criteria of Consumer Goods and Services Market Segmentation / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Roman NIESTRÓJ]. - nr 411 (1993), s. 19-30. - Summ. - ISSN 0208-7944
|
6
Nowi przedsiębiorcy rynkowi - próba identyfikacji = New Entrepreneurs : Attempt at Identification / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan SZUMILAK]. - nr 372 (1992), s. 5-17. - Summ., rez. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
|
7
Formalne a rzeczywiste role samorządów pracowniczych i dyrektorów przedsiębiorstw handlowych = Formal and Real Role of Workers' Self-Management and Directors of Trading Firms / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 368 (1991), s. 5-23. - Summ., rez. - ISSN 0208-7944
|
8
Nowy stan kupiecki / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 37, nr 3 (212) (1991), s. 1-4. - ISSN 0438-5403
|
9
Wpływ przekształceń własnościowych na strukturę podmiotową handlu wewnętrznego = Impact of Transformation of the Forms of Ownership on Commerce Structure / Jerzy ALTKORN // Folia Oeconomica Cracoviensia / [red. Janusz MACIASZEK]. - vol. 34 (1991), s. 49-58. - Summ. - ISSN 0071-674X
|
1
Altkorn J., (1994), Sposoby wykorzystania znaków towarowych w reklamie, "Handel Wewnętrzny", R. 40, nr 3 (230), s. 14-18.
|
2
Altkorn J., (1994), Inspiracje innowacji rynkowych, "Marketing i Rynek", nr 2, s. 7-11.
|
3
Altkorn J., (1994), Marketingowe funkcje opakowań, "Przemysł Spożywczy", T. 48, nr 8, s. 233-235, 238-240.
|
4
Altkorn J., (1993), Marketing a etyka, "Handel Wewnętrzny", R. 39, nr 3 (224), s. 3-6.
|
5
Altkorn J., (1993), Kryteria segmentacji rynku dóbr i usług konsumpcyjnych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 411, s. 19-30.
|
6
Altkorn J., (1992), Nowi przedsiębiorcy rynkowi - próba identyfikacji, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 372, s. 5-17.
|
7
Altkorn J., (1991), Formalne a rzeczywiste role samorządów pracowniczych i dyrektorów przedsiębiorstw handlowych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 368, s. 5-23.
|
8
Altkorn J., (1991), Nowy stan kupiecki, "Handel Wewnętrzny", R. 37, nr 3 (212), s. 1-4.
|
9
Altkorn J., (1991), Wpływ przekształceń własnościowych na strukturę podmiotową handlu wewnętrznego, "Folia Oeconomica Cracoviensia", vol. 34, s. 49-58.
|
1
@article{artUEK:2168276539,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Sposoby wykorzystania znaków towarowych w reklamie", journal = "Handel Wewnętrzny", number = "R. 40, 3 (230)", pages = "14-18", year = "1994", } |
2
@article{artUEK:2168269010,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Inspiracje innowacji rynkowych", journal = "Marketing i Rynek", number = "2", pages = "7-11", year = "1994", } |
3
@article{artUEK:2168276803,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Marketingowe funkcje opakowań", journal = "Przemysł Spożywczy", number = "T. 48, 8", pages = "233-235, 238-240", year = "1994", } |
4
@article{artUEK:2168256034,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Marketing a etyka", journal = "Handel Wewnętrzny", number = "R. 39, 3 (224)", pages = "3-6", year = "1993", } |
5
@article{artUEK:2168236354,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Kryteria segmentacji rynku dóbr i usług konsumpcyjnych", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "411", pages = "19-30", year = "1993", } |
6
@article{artUEK:2168235274,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Nowi przedsiębiorcy rynkowi - próba identyfikacji", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "372", pages = "5-17", year = "1992", } |
7
@article{artUEK:2168237962,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Formalne a rzeczywiste role samorządów pracowniczych i dyrektorów przedsiębiorstw handlowych", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "368", pages = "5-23", year = "1991", } |
8
@article{artUEK:2168255908,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Nowy stan kupiecki", journal = "Handel Wewnętrzny", number = "R. 37, 3 (212)", pages = "1-4", year = "1991", } |
9
@article{artUEK:2168247158,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Wpływ przekształceń własnościowych na strukturę podmiotową handlu wewnętrznego", journal = "Folia Oeconomica Cracoviensia", number = "vol. 34", pages = "49-58", year = "1991", } |