Author:
Title:
Promocja szkół wyższych = Marketing Universities
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 602 (2002) , s. 7-13. - Summ.
Access mode:
Nr:
2168231314
article
See main document
|
Author:
Title:
Procedury uzyskiwania znaków towarowych w krajach Unii Europejskiej = Obtaining Trademarks in EU Countries
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 581 (2002) , s. 7-13. - Summ.
Access mode:
Nr:
2168225660
article
See main document
|
Author:
Title:
Tożsamość firmy a strategie marketingowe
Source:
Marketing i Rynek. - nr 11 (2001) , s. 2-4
Nr:
2168236990
article
|
Author:
Title:
Zarządzanie wizerunkiem przedsiębiorstwa w czasie
Source:
Marketing i Rynek. - nr 6 (2001) , s. 2-6
Nr:
2168236780
article
|
5
Author:
Title:
Globalnì marketingovì rìšennâ
Source:
Vìsnik Nacìonal'nogo Unìversitetu "L'vìvs'ka Polìtehnìka". Logìstika. - no 416 (2001) , s. 5-10. - Rez., summ. - Bibliogr.
Nr:
2168324587
article
|
Author:
Title:
Zainteresowanie przedsiębiorstw strategią marki
Source:
Marketing i Rynek. - nr 2 (2000) , s. 19-22
Nr:
2168237004
article
|
Author:
Title:
Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa
Source:
Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu. - nr 4(17) (2000) , s. 5-8
Nr:
2168324633
article
|
Author:
Title:
Procesy koncentracji w handlu europejskim = Concentration Processes in European Trade
Source:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - nr 852, t. 1 (2000) , s. 200-207. - Tytuł numeru: Marketing - przełom wieków : paradygmaty, zastosowania : materiały kongresowe, Jelenia Góra 24-27 września 2000 r.
Nr:
2168224118
article
|
Author:
Title:
Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa
Source:
Marketing i Rynek. - nr 6 (2000) , s. 10-14
Nr:
2168237022
article
|
Author:
Title:
Wizerunek a pozycjonowanie przedsiębiorstwa = Company Image and Positioning
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 538 (2000) , s. 7-16. - Summ. - Bibliogr.. - Dostępny również w wersji elektronicznej
Access mode:
Nr:
2168224038
article
See main document
|
Author:
Title:
Metody oceny marek
Source:
Marketing i Rynek. - nr 5 (1999) , s. 2-6
Nr:
2168239652
article
|
Author:
Title:
Tożsamość firmy : pojęcia, funkcje, wdrażanie
Source:
Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu. - nr 13 (1999) , s. 67-71
Nr:
2168324629
article
|
Author:
Title:
Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce = Marketing Development Environment in Poland
Source:
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie / [red. nauk. Józefa FAMIELEC]. - z. 2 (1999) , s. 9-17. - Summ.
Nr:
2168257630
article
See main document
|
Author:
Title:
Przeistaczanie się marki w nazwę kategorii produktu
Source:
Aida Media. - nr 3 (58) (1999) , s. 44
Nr:
2168252944
article
|
Author:
Title:
Wyznaczniki silnej marki
Source:
Aida Media. - nr 7 (38) (1997) , s. 4-6
Nr:
2168252952
article
|
Author:
Title:
Kreować czy kupować markę?
Source:
Marketing i Rynek. - nr 5 (1997) , s. 2-4
Nr:
2168239664
article
|
Author:
Title:
Wizerunek marki
Source:
Aida Media. - nr 6 (37) (1997) , s. 4-6
Nr:
2168252958
article
|
Author:
Title:
Determinanty globalizacji marek
Source:
Marketing i Rynek. - nr 4 (1997) , s. 2-6
Nr:
2168239662
article
|
Author:
Title:
Rozciąganie marki
Source:
Aida Media. - nr 2 (33) (1997) , s. 4-8
Nr:
2168252956
article
|
Author:
Title:
Determinanty rozwoju marek pośredników
Source:
Handel Wewnętrzny. - R. 42, nr 5-6 (244-245) (1996) , s. 9-12
Nr:
2168261672
article
|
Author:
Title:
Rozwój rynku a przyszłość marek
Source:
Marketing i Rynek. - nr 10 (1996) , s. 13-16
Nr:
2168236784
article
|
Author:
Title:
Trzy podejścia do marki
Source:
Marketing w Praktyce. - nr 9/10 (1996) , s. 27-30
Nr:
2168240998
article
|
Author:
Title:
Wizerunek firmy jako marka
Source:
Marketing w Praktyce. - nr 4 (1996) , s. 5-9
Nr:
2168322663
article
|
1
Promocja szkół wyższych = Marketing Universities / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 602 (2002), s. 7-13. - Summ. - Pełny tekst: https://bazekon.uek.krakow.pl/14399. - ISSN 0208-7944
|
2
Procedury uzyskiwania znaków towarowych w krajach Unii Europejskiej = Obtaining Trademarks in EU Countries / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 581 (2002), s. 7-13. - Summ. - Pełny tekst: https://bazekon.uek.krakow.pl/12565. - ISSN 0208-7944
|
3
Tożsamość firmy a strategie marketingowe / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 11 (2001), s. 2-4. - ISSN 1231-7853
|
4
Zarządzanie wizerunkiem przedsiębiorstwa w czasie / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 6 (2001), s. 2-6. - ISSN 1231-7853
|
5
Globalnì marketingovì rìšennâ / Ê. Alʹtkorn // Vìsnik Nacìonal'nogo Unìversitetu "L'vìvs'ka Polìtehnìka". Logìstika. - no 416 (2001), s. 5-10. - Rez., summ. - Bibliogr. - ISSN 0321-0499
|
6
Zainteresowanie przedsiębiorstw strategią marki / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 2 (2000), s. 19-22. - ISSN 1231-7853
|
7
Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa / Jerzy ALTKORN // Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu. - nr 4(17) (2000), s. 5-8. - ISSN 1429-7221
|
8
Procesy koncentracji w handlu europejskim = Concentration Processes in European Trade / Jerzy ALTKORN // Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - nr 852, t. 1 (2000), s. 200-207. - Summ. - Tytuł numeru: Marketing - przełom wieków : paradygmaty, zastosowania : materiały kongresowe, Jelenia Góra 24-27 września 2000 r. - ISSN 0324-8445
|
9
Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 6 (2000), s. 10-14. - ISSN 1231-7853
|
10
Wizerunek a pozycjonowanie przedsiębiorstwa = Company Image and Positioning / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 538 (2000), s. 7-16. - Summ. - Bibliogr. - Dostępny również w wersji elektronicznej. - Pełny tekst: https://bazekon.uek.krakow.pl/9837. - ISSN 0208-7944
|
11
Metody oceny marek / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 5 (1999), s. 2-6. - ISSN 1231-7853
|
12
Tożsamość firmy : pojęcia, funkcje, wdrażanie / Jerzy ALTKORNTożsamość firmy : pojęcia, funkcje, wdrażanie / Jerzy ALTKORN // Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły BiznesuFirma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu. - nr 13 (1999), s. 67-71nr 13 (1999), s. 67-71. - ISSN 1429-72211429-7221
|
13
Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce = Marketing Development Environment in Poland / Jerzy ALTKORN // Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie / [red. nauk. Józefa FAMIELEC]. - z. 2 (1999), s. 9-17. - Summ. - ISSN 1506-2635
|
14
Przeistaczanie się marki w nazwę kategorii produktu / Jerzy ALTKORN // Aida Media. - nr 3 (58) (1999), s. 44. - ISSN 1231-3289
|
15
Wyznaczniki silnej marki / Jerzy ALTKORN // Aida Media. - nr 7 (38) (1997), s. 4-6. - ISSN 1231-3289
|
16
Kreować czy kupować markę? / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 5 (1997), s. 2-4. - ISSN 1231-7853
|
17
Wizerunek marki / Jerzy ALTKORN // Aida Media. - nr 6 (37) (1997), s. 4-6. - ISSN 1231-3289
|
18
Determinanty globalizacji marek / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 4 (1997), s. 2-6. - ISSN 1231-7853
|
19
Rozciąganie marki / Jerzy ALTKORN // Aida Media. - nr 2 (33) (1997), s. 4-8. - ISSN 1231-3289
|
20
Determinanty rozwoju marek pośredników / Jerzy ALTKORN // Handel Wewnętrzny. - R. 42, nr 5-6 (244-245) (1996), s. 9-12. - ISSN 0438-5403
|
21
Rozwój rynku a przyszłość marek / Jerzy ALTKORN // Marketing i Rynek. - nr 10 (1996), s. 13-16. - ISSN 1231-7853
|
22
Trzy podejścia do marki / Jerzy ALTKORN // Marketing w Praktyce. - nr 9/10 (1996), s. 27-30. - ISSN 1425-8315
|
23
Wizerunek firmy jako marka / Jerzy ALTKORN // Marketing w Praktyce. - nr 4 (1996), s. 5-9. - ISSN 1425-8315
|
1
Altkorn J., (2002), Promocja szkół wyższych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 602, s. 7-13; https://bazekon.uek.krakow.pl/14399
|
2
Altkorn J., (2002), Procedury uzyskiwania znaków towarowych w krajach Unii Europejskiej, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 581, s. 7-13; https://bazekon.uek.krakow.pl/12565
|
3
Altkorn J., (2001), Tożsamość firmy a strategie marketingowe, "Marketing i Rynek", nr 11, s. 2-4.
|
4
Altkorn J., (2001), Zarządzanie wizerunkiem przedsiębiorstwa w czasie, "Marketing i Rynek", nr 6, s. 2-6.
|
5
Altkorn J., (2001), Globalnì marketingovì rìšennâ, "Vìsnik Nacìonal'nogo Unìversitetu "L'vìvs'ka Polìtehnìka". Logìstika", no 416, s. 5-10.
|
6
Altkorn J., (2000), Zainteresowanie przedsiębiorstw strategią marki, "Marketing i Rynek", nr 2, s. 19-22.
|
7
Altkorn J., (2000), Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa, "Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu", nr 4(17), s. 5-8.
|
8
Altkorn J., (2000), Procesy koncentracji w handlu europejskim, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu", nr 852, t. 1, s. 200-207.
|
9
Altkorn J., (2000), Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa, "Marketing i Rynek", nr 6, s. 10-14.
|
10
Altkorn J., (2000), Wizerunek a pozycjonowanie przedsiębiorstwa, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 538, s. 7-16; https://bazekon.uek.krakow.pl/9837
|
11
Altkorn J., (1999), Metody oceny marek, "Marketing i Rynek", nr 5, s. 2-6.
|
12
Altkorn J., (1999), Tożsamość firmy : pojęcia, funkcje, wdrażanie, "Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu", nr 13, s. 67-71.
|
13
Altkorn J., (1999), Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce, "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie", z. 2, s. 9-17.
|
14
Altkorn J., (1999), Przeistaczanie się marki w nazwę kategorii produktu, "Aida Media", nr 3 (58), s. 44.
|
15
Altkorn J., (1997), Wyznaczniki silnej marki, "Aida Media", nr 7 (38), s. 4-6.
|
16
Altkorn J., (1997), Kreować czy kupować markę?, "Marketing i Rynek", nr 5, s. 2-4.
|
17
Altkorn J., (1997), Wizerunek marki, "Aida Media", nr 6 (37), s. 4-6.
|
18
Altkorn J., (1997), Determinanty globalizacji marek, "Marketing i Rynek", nr 4, s. 2-6.
|
19
Altkorn J., (1997), Rozciąganie marki, "Aida Media", nr 2 (33), s. 4-8.
|
20
Altkorn J., (1996), Determinanty rozwoju marek pośredników, "Handel Wewnętrzny", R. 42, nr 5-6 (244-245), s. 9-12.
|
21
Altkorn J., (1996), Rozwój rynku a przyszłość marek, "Marketing i Rynek", nr 10, s. 13-16.
|
22
Altkorn J., (1996), Trzy podejścia do marki, "Marketing w Praktyce", nr 9/10, s. 27-30.
|
23
Altkorn J., (1996), Wizerunek firmy jako marka, "Marketing w Praktyce", nr 4, s. 5-9.
|
1
@article{artUEK:2168231314,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Promocja szkół wyższych", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "602", pages = "7-13", year = "2002", url = {https://bazekon.uek.krakow.pl/14399}, } |
2
@article{artUEK:2168225660,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Procedury uzyskiwania znaków towarowych w krajach Unii Europejskiej", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "581", pages = "7-13", year = "2002", url = {https://bazekon.uek.krakow.pl/12565}, } |
3
@article{artUEK:2168236990,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Tożsamość firmy a strategie marketingowe", journal = "Marketing i Rynek", number = "11", pages = "2-4", year = "2001", } |
4
@article{artUEK:2168236780,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Zarządzanie wizerunkiem przedsiębiorstwa w czasie", journal = "Marketing i Rynek", number = "6", pages = "2-6", year = "2001", } |
5
@article{artUEK:2168324587,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Globalnì marketingovì rìšennâ", journal = "Vìsnik Nacìonal'nogo Unìversitetu "L'vìvs'ka Polìtehnìka". Logìstika", number = "no 416", pages = "5-10", year = "2001", } |
6
@article{artUEK:2168237004,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Zainteresowanie przedsiębiorstw strategią marki", journal = "Marketing i Rynek", number = "2", pages = "19-22", year = "2000", } |
7
@article{artUEK:2168324633,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa", journal = "Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu", number = "4(17)", pages = "5-8", year = "2000", } |
8
@article{artUEK:2168224118,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Procesy koncentracji w handlu europejskim", journal = "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu", number = "852, t. 1", pages = "200-207", adress = "", year = "2000", } |
9
@article{artUEK:2168237022,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Wyróżniki tożsamości przedsiębiorstwa", journal = "Marketing i Rynek", number = "6", pages = "10-14", year = "2000", } |
10
@article{artUEK:2168224038,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Wizerunek a pozycjonowanie przedsiębiorstwa", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "538", pages = "7-16", year = "2000", url = {https://bazekon.uek.krakow.pl/9837}, } |
11
@article{artUEK:2168239652,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Metody oceny marek", journal = "Marketing i Rynek", number = "5", pages = "2-6", year = "1999", } |
12
@article{artUEK:2168324629,
author = "Jerzy Altkorn and ", title = "Tożsamość firmy : pojęcia, funkcje, wdrażanie", journal = "Firma i Rynek : kwartalnik naukowy Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu", number = "13", pages = "67-71", year = "1999", } |
13
@article{artUEK:2168257630,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Uwarunkowania rozwoju marketingu w Polsce", journal = "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie", number = "z. 2", pages = "9-17", year = "1999", } |
14
@article{artUEK:2168252944,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Przeistaczanie się marki w nazwę kategorii produktu", journal = "Aida Media", number = "3 (58)", pages = "44", year = "1999", } |
15
@article{artUEK:2168252952,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Wyznaczniki silnej marki", journal = "Aida Media", number = "7 (38)", pages = "4-6", year = "1997", } |
16
@article{artUEK:2168239664,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Kreować czy kupować markę?", journal = "Marketing i Rynek", number = "5", pages = "2-4", year = "1997", } |
17
@article{artUEK:2168252958,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Wizerunek marki", journal = "Aida Media", number = "6 (37)", pages = "4-6", year = "1997", } |
18
@article{artUEK:2168239662,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Determinanty globalizacji marek", journal = "Marketing i Rynek", number = "4", pages = "2-6", year = "1997", } |
19
@article{artUEK:2168252956,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Rozciąganie marki", journal = "Aida Media", number = "2 (33)", pages = "4-8", year = "1997", } |
20
@article{artUEK:2168261672,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Determinanty rozwoju marek pośredników", journal = "Handel Wewnętrzny", number = "R. 42, 5-6 (244-245)", pages = "9-12", year = "1996", } |
21
@article{artUEK:2168236784,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Rozwój rynku a przyszłość marek", journal = "Marketing i Rynek", number = "10", pages = "13-16", year = "1996", } |
22
@article{artUEK:2168240998,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Trzy podejścia do marki", journal = "Marketing w Praktyce", number = "9/10", pages = "27-30", year = "1996", } |
23
@article{artUEK:2168322663,
author = "Jerzy Altkorn", title = "Wizerunek firmy jako marka", journal = "Marketing w Praktyce", number = "4", pages = "5-9", year = "1996", } |