Publications of the selected author

1

Title:
Analiza strategiczna produktu
Source:
Metody analizy strategicznej na poziomie korporacji i w obszarach funkcjonalnych / Adam STABRYŁA, Katarzyna BARTUSIK, Tomasz MAŁKUS, Sławomir WAWAK, Krzysztof WOŹNIAK, Halina PIEKARZ, Jolanta WALAS-TRĘBACZ, Jan BELICZYŃSKI, Beata BARCZAK, Paweł CABAŁA, Bernard BIŃCZYCKI, Leszek KOZIOŁ, Małgorzata TYRAŃSKA, Andrzej KOZINA, Czesław MESJASZ2000, s. 70-110
Signature:
NP-703/Magazyn
Nr:
2168232556
chapter in unpublished scientific work
2

Title:
Metody planowania rozwoju produktu
Source:
Metody planowania w zarządzaniu strategicznym na poziomie korporacji i w obszarach funkcjonalnych. [Cz. 1] / [autorzy: Adam STABRYŁA, Katarzyna BARTUSIK, Krzysztof WOŹNIAK, Tomasz MAŁKUS, Sławomir WAWAK, Halina PIEKARZ, Jolanta WALAS-TRĘBACZ, Jan BELICZYŃSKI]1999, s. 79-138
Signature:
NP-648/[1]/Magazyn
Nr:
2168231358
chapter in unpublished scientific work
3

Title:
Zarządzanie marketingiem jako narzędzie podnoszenia produktywności
Source:
Strategie funkcjonalne wzrostu produktywności firmy. T. 1 / [kierownik tematu: Zbigniew MARTYNIAK]1998, s. 150-193 - Bibliogr.
Signature:
NP-527/1/Magazyn
Nr:
2168231984
chapter in unpublished scientific work
See main document
4

Title:
Podejścia i metody stosowane przez kadrę menedżerską w realizacji strategii produktywności
Source:
Strategia wzrostu produktywności firmy / [kierownik tematu: Adam STABRYŁA]1997, s. 96-169 - Bibliogr.
Signature:
NP-481/Magazyn
Nr:
2168234686
chapter in unpublished scientific work
See main document
5

Author:
Title:
Zastosowanie metod portfelowych w opracowaniu strategii merketingowej
Source:
Proces zarządzania firmą / kierownik zespołu: Adam STABRYŁA1996, s. 209-256 - Bibliogr.
Signature:
NP-419/Magazyn
Nr:
2168232576
chapter in unpublished scientific work
See main document
1
Analiza strategiczna produktu / Halina PIEKARZ, Jolanta WALAS-TRĘBACZ // W: Metody analizy strategicznej na poziomie korporacji i w obszarach funkcjonalnych / Adam STABRYŁA, Katarzyna BARTUSIK, Tomasz MAŁKUS, Sławomir WAWAK, Krzysztof WOŹNIAK, Halina PIEKARZ, Jolanta WALAS-TRĘBACZ, Jan BELICZYŃSKI, Beata BARCZAK, Paweł CABAŁA, Bernard BIŃCZYCKI, Leszek KOZIOŁ, Małgorzata TYRAŃSKA, Andrzej KOZINA, Czesław MESJASZ. - (2000), s. 70-110
2
Metody planowania rozwoju produktu / Halina PIEKARZ, Jolanta WALAS-TRĘBACZ // W: Metody planowania w zarządzaniu strategicznym na poziomie korporacji i w obszarach funkcjonalnych. [Cz. 1] / [autorzy: Adam STABRYŁA, Katarzyna BARTUSIK, Krzysztof WOŹNIAK, Tomasz MAŁKUS, Sławomir WAWAK, Halina PIEKARZ, Jolanta WALAS-TRĘBACZ, Jan BELICZYŃSKI]. - (1999), s. 79-138
3
Zarządzanie marketingiem jako narzędzie podnoszenia produktywności / Jolanta WALAS-TRĘBACZ // W: Strategie funkcjonalne wzrostu produktywności firmy. T. 1 / [kierownik tematu: Zbigniew MARTYNIAK]. - (1998), s. 150-193. - Bibliogr.
4
Podejścia i metody stosowane przez kadrę menedżerską w realizacji strategii produktywności / Halina PIEKARZ, Jolanta WALAS, Paweł CABAŁA // W: Strategia wzrostu produktywności firmy / [kierownik tematu: Adam STABRYŁA]. - (1997), s. 96-169. - Bibliogr.
5
Zastosowanie metod portfelowych w opracowaniu strategii merketingowej / Jolanta WALAS // W: Proces zarządzania firmą / kierownik zespołu: Adam STABRYŁA. - (1996), s. 209-256. - Bibliogr.
1
Piekarz H., Walas-Trębacz J., (2000), Analiza strategiczna produktu. [W:] STABRYŁA A., BARTUSIK K., MAŁKUS T., WAWAK S., WOŹNIAK K., PIEKARZ H., WALAS-TRĘBACZ J., BELICZYŃSKI J., BARCZAK B., CABAŁA P., BIŃCZYCKI B., KOZIOŁ L., TYRAŃSKA M., KOZINA A., MESJASZ C. (kierownik tematu), Metody analizy strategicznej na poziomie korporacji i w obszarach funkcjonalnych, s. 70-110.
2
Piekarz H., Walas-Trębacz J., (1999), Metody planowania rozwoju produktu. [W:] STABRYŁA , BARTUSIK K., WOŹNIAK K., MAŁKUS T., WAWAK S., PIEKARZ H., WALAS-TRĘBACZ J., BELICZYŃSKI J. (kierownik tematu), Metody planowania w zarządzaniu strategicznym na poziomie korporacji i w obszarach funkcjonalnych. [Cz. 1], s. 79-138.
3
Walas-Trębacz J., (1998), Zarządzanie marketingiem jako narzędzie podnoszenia produktywności. [W:] Martyniak Z. (kierownik tematu), Strategie funkcjonalne wzrostu produktywności firmy, T. 1, s. 150-193.
4
Piekarz H., Walas J., Cabała P., (1997), Podejścia i metody stosowane przez kadrę menedżerską w realizacji strategii produktywności. [W:] Stabryła A. (kierownik tematu), Strategia wzrostu produktywności firmy, s. 96-169.
5
Walas J., (1996), Zastosowanie metod portfelowych w opracowaniu strategii merketingowej. [W:] Stabryła A. (kierownik tematu), Proces zarządzania firmą, s. 209-256.
1
@unpublished{UEK:2168232556,
author = "Piekarz Halina and Walas-Trębacz Jolanta",
title = "Analiza strategiczna produktu",
booktitle = "Metody analizy strategicznej na poziomie korporacji i w obszarach funkcjonalnych",
pages = "70-110",
year = "2000",
}
2
@unpublished{UEK:2168231358,
author = "Piekarz Halina and Walas-Trębacz Jolanta",
title = "Metody planowania rozwoju produktu",
booktitle = "Metody planowania w zarządzaniu strategicznym na poziomie korporacji i w obszarach funkcjonalnych. [Cz. 1]",
pages = "79-138",
year = "1999",
}
3
@unpublished{UEK:2168231984,
author = "Walas-Trębacz Jolanta",
title = "Zarządzanie marketingiem jako narzędzie podnoszenia produktywności",
booktitle = "Strategie funkcjonalne wzrostu produktywności firmy. T. 1",
pages = "150-193",
year = "1998",
}
4
@unpublished{UEK:2168234686,
author = "Piekarz Halina and Walas Jolanta and Cabała Paweł",
title = "Podejścia i metody stosowane przez kadrę menedżerską w realizacji strategii produktywności",
booktitle = "Strategia wzrostu produktywności firmy",
pages = "96-169",
year = "1997",
}
5
@unpublished{UEK:2168232576,
author = "Walas Jolanta",
title = "Zastosowanie metod portfelowych w opracowaniu strategii merketingowej",
booktitle = "Proces zarządzania firmą",
pages = "209-256",
year = "1996",
}