Publications of the selected author
1

Title:
Wpływ pandemii COVID-19 na modele biznesu przedsiębiorstw sektora MŚP w Polsce = Impact of COVID-19 Pandemic on Changes in Business Models of Small and Medium-sized Enterprises in Poland
Source:
Horyzonty Polityki / red. Anna MOŹDZIERZ, Jan BRZOZOWSKI. - vol. 12, nr 40 (2021) , s. 95-114. - Tytuł numeru: Wyzwania gospodarki polskiej i unijnej w kontekście pandemii Covid-19 - Bibliogr.
Research program:
Badania finansowane przez Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie (nr grantu 73/ZZA/2020/POT; 4/ZZA/2021/POT).
2019 list:
40.00 pkt
Nr:
2168358400
article
See main document
2

Author:
Title:
Implementacja strategii zarządzania w przedsiębiorstwie : ujęcie systemowe
Publisher address:
Warszawa: Wydawnictwo Poltext, 2020
Physical description:
176 s.: il.; 24 cm
Notes:
Bibliogr.
Research program:
Publikacja dofinansowana ze środków Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
ISBN:
978-83-8175-211-4
Level I:
120.00 pkt
Nr:
2168353976
monograph
3

Title:
Metody implementacji strategii zarządzania
Publisher address:
Toruń: Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Dom Organizatora, 2019
Physical description:
179 s.: il.; 24 cm
Notes:
Bibliogr.
Research program:
Publikacja wydana ze środków Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
ISBN:
978-83-7285-911-2 ; 978-83-7285-922-8
Level I:
120.00 pkt
Nr:
2168349828
monograph
4

Author:
Title:
Strategy Implementation in Enterprises Operating in Poland - Image Emerging from Research
Source:
International Journal of Business and Management Invention. - vol. 8, no. 12, ver. 1 (2019) , s. 46-51. - Summ. - Bibliogr.
Access mode:
Full text
CC-BY-NC
Nr:
2168341111
article
5

Author:
Title:
Problems of Adapting Enterprises in the Strategy Implementation Process : Case of Poland
Source:
Business, Management and Education. - vol. 16, no 2 (2018) , s. 222-238. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168334511
article
6

Title:
II Międzynarodowe Sympozjum Naukowo-Dydaktyczne Katedry Analiz Strategicznych
Source:
Kurier UEK2018. - nr 3 (79), s. 34-35. - Dostępny w World Wide Web
Access mode:
Nr:
2168342391
varia
7

Author:
Title:
Kryteria doboru metod implementacji strategii w przedsiębiorstwie = Methods Selection in the Process of Strategy Implementation in an Enterprise
Source:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 538 (2018) , s. 262-274. - Tytuł numeru: Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce - Bibliogr.
Research program:
Publikacja została dofinansowana ze środków przyznanych Wydziałowi Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie w ramach dotacji na utrzymanie potencjału badawczego w 2018 r.
Ministerial journal list:
b 10.00 pkt
Nr:
2168333775
article
8

Author:
Title:
Metodyka implementacji strategii zarządzania w przedsiębiorstwie
Promotor:
Publisher address:
Kraków: , 2017
Physical description:
414 k.: il.; 30 cm
Notes:
Bibliogr.
Access mode:
Signature:
eDr-376
Nr:
2168321717
doctoral dissertation
9

Author:
Title:
System implementacji strategii w przedsiębiorstwach : prezentacja wyników badań = System of Strategy Implementation In the Companies : Presentation of Research Results
Source:
Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. - nr 338 (2017) , s. 64-80. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Access mode:
Full text
CC-BY-NC
Ministerial journal list:
b 10.00 pkt
Nr:
2168327549
article
10

Author:
Title:
Metodologia implementacji strategii - wyniki badań praktycznych = Tools of Strategy Implementation - Empirical Research Results
Source:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 444 (2016) , s. 354-364. - Tytuł numeru: Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce - Bibliogr.
Ministerial journal list:
b 10.00 pkt
Nr:
2168327551
article
11

Author:
Title:
Model biznesu a podejście organiczne w zarządzaniu Typologia metod implementacji strategii przedsiębiorstwa
Source:
Metodologia pragmatyczna nauk o zarządzaniu - wybrane problemy / kierownik tematu: Marek LISIŃSKI2014, s. 60-94 - Bibliogr.
Signature:
NP-1475/Magazyn
Nr:
2168327907
chapter in unpublished scientific work
See main document
12

Author:
Title:
Model systemu implementacji strategii przedsiębiorstwa
Source:
Teoretyczno-metodologiczne problemy zarządzania strategicznego / kierownik tematu: Marek LISIŃSKI2012, s. 104-133 - Bibliogr.
Signature:
NP-1261/Magazyn
Nr:
2168327909
chapter in unpublished scientific work
See main document
13

Author:
Title:
Analiza modeli implementacji strategii zarządzania przedsiębiorstwem
Source:
Analiza rozwoju współczesnego zarządzania strategicznego / Kierownik tematu: Marek LISIŃSKI2011, s. 64-86 - Bibliogr.
Signature:
NP-885/Magazyn
Nr:
2168325287
chapter in unpublished scientific work
See main document
14

Author:
Title:
Metodyka implementacji strategii zarządzania przedsiębiorstwem
Source:
Rozwój koncepcji i metod zarządzania / red. Janusz CZEKAJ, Marek LISIŃSKI - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny; Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2011, s. 317-342. - Streszcz. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62511-55-6
Nr:
2168327917
chapter in monograph
See main document
15

Author:
Title:
Metody realizacji strategii zarządzania = Methods of Realising Management Strategy
Source:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie / [red. nauk. Adam STABRYŁA]. - nr 856 (2011) , s. 37-55. - Summ. - Bibliogr.
Access mode:
Ministerial journal list:
b 9.00 pkt
Nr:
2168327779
article
See main document
16

Author:
Conference:
VIII Konferencja Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów, Czorsztyn, Polska, od 2009-06-22 do 2009-06-23
Title:
Modele implementacji strategii przedsiębiorstwa = Models of Implementation Strategy
Source:
Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów / red. Adam NALEPKA, Anna Ujwary-Gil - Nowy Sącz: Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University, 2009, s. 225-236. - Summ. - Bibliogr.
Series:
(Organizacje Komercyjne i Niekomercyjne wobec Wzmożonej Konkurencji i Wzrastających Wymagań Konsumentów ; vol. 8)
ISBN:
978-83-88421-62-4
Access mode:
Nr:
2168327889
chapter in conference materials
See main document
17

Author:
Title:
Strukturyzacja procesu implementacji strategii przedsiębiorstwa = Structuring the Enterprise Strategy Implementation Process
Source:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie / [red. nauk. Adam STABRYŁA]. - nr 774 (2008) , s. 35-49. - Summ. - Bibliogr.
Access mode:
Ministerial journal list:
b 6.00 pkt
Nr:
2168327901
article
See main document
18

Author:
Title:
Enterprise Strategy Implementation Methodology
Source:
Nowy Sącz Academic Review. - no 3 (2007) , s. 14-28 - Bibliogr.
Access mode:
Full text
CC-BY-ND
Nr:
2168327903
article
19

Author:
Conference:
V Konferencja Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów, Szczawnica, Polska, od 2006-06-19 do 2006-06-20
Title:
Wewnętrzne czynniki implementacji strategii przedsiębiorstwa = Inner Factors of the Strategy Implementation
Source:
Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji i rosnących wymagań konsumenta / red. Adam NALEPKA - Nowy Sącz: Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu, 2006, s. 139-149. - Summ. - Bibliogr.
Series:
(Organizacje Komercyjne i Niekomercyjne wobec Wzmożonej Konkurencji i Wzrastających Wymagań Konsumentów ; vol. 5)
ISBN:
83-88421-48-4
Access mode:
Nr:
2168327887
chapter in conference materials
See main document
20

Author:
Conference:
I Krakowska Konferencja Młodych Uczonych, Kraków, Polska, od 2006-09-21 do 2006-09-23
Title:
Klasyfikacja czynników determinujących implementację strategii przedsiębiorstwa = Classification of Factors which Determine the Strategy Implementation
Source:
Materiały Krakowskiej Konferencji Młodych Uczonych 2006 - Kraków: Fundacja Studentów i Absolwentów Akademii Górniczo-Hutniczej "Academica"; Grupa Naukowa Pro Futuro, 2006, s. 301-309. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Series:
(Sympozja i Konferencje KKMU ; nr 1)
ISBN:
883-921755-8-1
Nr:
2168327913
chapter in conference materials
21

Author:
Conference:
I Krakowska Konferencja Młodych Uczonych, Kraków, Polska, od 2006-09-21 do 2006-09-23
Title:
Miejsce i funkcje controllingu strategicznego w systemie zarządzania strategicznego = Position and Functions of Strategic Controlling in the System of Strategic Management
Source:
Materiały Krakowskiej Konferencji Młodych Uczonych 2006 - Kraków: Fundacja Studentów i Absolwentów Akademii Górniczo-Hutniczej "Academica"; Grupa Naukowa Pro Futuro, 2006, s. 311-319. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Series:
(Sympozja i Konferencje KKMU ; nr 1)
ISBN:
883-921755-8-1
Nr:
2168327915
chapter in conference materials
22

Conference:
IV Konferencja Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów, Łopuszna, Polska, od 2005-06-20 do 2005-06-21
Title:
Strategiczna karta wyników jako instrument zarządzania wartością przedsiębiorstwa = The Balanced Scorecard as a tool of Value Based Management
Source:
Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji i rosnących wymagań konsumenta / red. Adam NALEPKA - Nowy Sącz; Tarnów: Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu; Wyższa Szkoła Biznesu, 2005, s. 313-324. - Summ. - Bibliogr.
Series:
(Organizacje Komercyjne i Niekomercyjne wobec Wzmożonej Konkurencji i Wzrastających Wymagań Konsumentów ; vol. 4)
ISBN:
83-88421-46-8
Access mode:
Nr:
2168327885
chapter in conference materials
See main document
Unpublished documents:
1

Title:
Uwarunkowania implementacji strategii w przedsiębiorstwach globalnych
Kierownik tematu:
Publisher address:
Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2009
Physical description:
226 k.: il.; 30 cm.
Notes:
Bibliogr.
Research program:
43/KAS/1/2008/S/459
Signature:
NP-1210/Magazyn
Nr:
2168278123
unpublished scientific work
1
Wpływ pandemii COVID-19 na modele biznesu przedsiębiorstw sektora MŚP w Polsce = Impact of COVID-19 Pandemic on Changes in Business Models of Small and Medium-sized Enterprises in Poland / Marek SZARUCKI, Gracjana NOGA, Oskar KOSCH // Horyzonty Polityki / red. Anna MOŹDZIERZ, Jan BRZOZOWSKI. - vol. 12, nr 40 (2021), s. 95-114. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Wyzwania gospodarki polskiej i unijnej w kontekście pandemii Covid-19. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://horyzonty.ignatianum.edu.pl/HP/article/view/2136. - ISSN 2082-5897
2
Implementacja strategii zarządzania w przedsiębiorstwie : ujęcie systemowe / Gracjana NOGA. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2020. - 176 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 978-83-8175-211-4
3
Metody implementacji strategii zarządzania / Marek LISIŃSKI, Gracjana NOGA. - Toruń : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Dom Organizatora, 2019. - 179 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7285-911-2 ; 978-83-7285-922-8
4
Strategy Implementation in Enterprises Operating in Poland - Image Emerging from Research / Gracjana NOGA // International Journal of Business and Management Invention. - vol. 8, no. 12, ver. 1 (2019), s. 46-51. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://ijbmi.org/papers/Vol(8)12/Series-1/H0812014651.pdf. - ISSN 2319-801X
5
Problems of Adapting Enterprises in the Strategy Implementation Process : Case of Poland / Gracjana NOGA // Business, Management and Education. - vol. 16, no 2 (2018), s. 222-238. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://journals.vgtu.lt/index.php/BME/article/view/6261/6077. - ISSN 2029-7491
6
II Międzynarodowe Sympozjum Naukowo-Dydaktyczne Katedry Analiz Strategicznych / Gracjana NOGA, Marek SZARUCKI // Kurier UEK. - nr 3 (79) (2018/2019), s. 34-35. - Dostępny w World Wide Web. - Pełny tekst: https://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_nr_79_04_2018_small. - ISSN 1689-7757
7
Kryteria doboru metod implementacji strategii w przedsiębiorstwie = Methods Selection in the Process of Strategy Implementation in an Enterprise / Gracjana NOGA // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 538 (2018), s. 262-274. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://www.dbc.wroc.pl/dlibra/publication/117070/edition/63184/content?ref=struct. - ISSN 1899-3192
8
Metodyka implementacji strategii zarządzania w przedsiębiorstwie / Gracjana Noga ; . - Kraków : , 2017. - 414 k. : il. ; 30 cm. - Promotor: Marek LISIŃSKI. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://bazybg.uek.krakow.pl/cyfrowa/kolekcje/publikacja/1200003288
9
System implementacji strategii w przedsiębiorstwach : prezentacja wyników badań = System of Strategy Implementation In the Companies : Presentation of Research Results / Gracjana Noga // Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. - nr 338 (2017), s. 64-80. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://www.sbc.org.pl/dlibra/publication/319289/edition/301713/content?ref=desc. - ISSN 2083-8611
10
Metodologia implementacji strategii - wyniki badań praktycznych = Tools of Strategy Implementation - Empirical Research Results / Gracjana Noga // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 444 (2016), s. 354-364. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://direct.dbc.wroc.pl/Content/34527/Noga_Metodologia_Implementacji_Strategii_Wyniki_Badan_2016.pdf. - ISSN 1899-3192
11
Model biznesu a podejście organiczne w zarządzaniu Typologia metod implementacji strategii przedsiębiorstwa / Gracjana Noga // W: Metodologia pragmatyczna nauk o zarządzaniu - wybrane problemy / kierownik tematu: Marek LISIŃSKI. - (2014), s. 60-94. - Bibliogr.
12
Model systemu implementacji strategii przedsiębiorstwa / Gracjana Noga // W: Teoretyczno-metodologiczne problemy zarządzania strategicznego / kierownik tematu: Marek LISIŃSKI. - (2012), s. 104-133. - Bibliogr.
13
Analiza modeli implementacji strategii zarządzania przedsiębiorstwem / Gracjana Noga // W: Analiza rozwoju współczesnego zarządzania strategicznego / Kierownik tematu: Marek LISIŃSKI. - (2011), s. 64-86. - Bibliogr.
14
Metodyka implementacji strategii zarządzania przedsiębiorstwem / Gracjana Noga // W: Rozwój koncepcji i metod zarządzania / red. Janusz CZEKAJ, Marek LISIŃSKI. - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny; Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2011. - S. 317-342. - Streszcz. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-55-6
15
Metody realizacji strategii zarządzania = Methods of Realising Management Strategy / Gracjana Noga // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie / [red. nauk. Adam STABRYŁA]. - nr 856 (2011), s. 37-55. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://bazybg.uek.krakow.pl/bazekon/zeszyty/171189903. - ISSN 1898-6447
16
Modele implementacji strategii przedsiębiorstwa = Models of Implementation Strategy / Gracjana Noga // W: Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów / red. Adam NALEPKA, Anna Ujwary-Gil. - Nowy Sącz: Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University, cop. 2009. - (Organizacje Komercyjne i Niekomercyjne wobec Wzmożonej Konkurencji i Wzrastających Wymagań Konsumentów, ISSN 2543-5396 ; vol. 8). - S. 225-236. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-88421-62-4. - Pełny tekst: http://konferencja.jemi.edu.pl/files/monografie/monografia_vol8.pdf
17
Strukturyzacja procesu implementacji strategii przedsiębiorstwa = Structuring the Enterprise Strategy Implementation Process / Gracjana Noga // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie / [red. nauk. Adam STABRYŁA]. - nr 774 (2008), s. 35-49. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://bazekon.uek.krakow.pl/zeszyty/157642754. - ISSN 1898-6447
18
Enterprise Strategy Implementation Methodology / Gracjana Noga // Nowy Sącz Academic Review. - no 3 (2007), s. 14-28. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://repozytorium.wsb-nlu.edu.pl/xmlui/bitstream/handle/11199/239/Noga%20Gracjana%2c%20NSAR.pdf?sequence=1. - ISSN 1734-1590
19
Wewnętrzne czynniki implementacji strategii przedsiębiorstwa = Inner Factors of the Strategy Implementation / Gracjana Noga // W: Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji i rosnących wymagań konsumenta / red. Adam NALEPKA. - Nowy Sącz: Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu, cop. 2006. - (Organizacje Komercyjne i Niekomercyjne wobec Wzmożonej Konkurencji i Wzrastających Wymagań Konsumentów, ISSN 2543-5396 ; vol. 5). - S. 139-149. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-88421-48-4. - Pełny tekst: http://konferencja.jemi.edu.pl/files/Organizacje_komercyjne__Rok_2006.pdf
20
Klasyfikacja czynników determinujących implementację strategii przedsiębiorstwa = Classification of Factors which Determine the Strategy Implementation / Gracjana Noga // W: Materiały Krakowskiej Konferencji Młodych Uczonych 2006. - Kraków: Fundacja Studentów i Absolwentów Akademii Górniczo-Hutniczej "Academica"; Grupa Naukowa Pro Futuro, 2006. - (Sympozja i Konferencje KKMU ; nr 1). - S. 301-309. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 883-921755-8-1
21
Miejsce i funkcje controllingu strategicznego w systemie zarządzania strategicznego = Position and Functions of Strategic Controlling in the System of Strategic Management / Gracjana Noga // W: Materiały Krakowskiej Konferencji Młodych Uczonych 2006. - Kraków: Fundacja Studentów i Absolwentów Akademii Górniczo-Hutniczej "Academica"; Grupa Naukowa Pro Futuro, 2006. - (Sympozja i Konferencje KKMU ; nr 1). - S. 311-319. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 883-921755-8-1
22
Strategiczna karta wyników jako instrument zarządzania wartością przedsiębiorstwa = The Balanced Scorecard as a tool of Value Based Management / Gracjana Malinowska // W: Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji i rosnących wymagań konsumenta / red. Adam NALEPKA. - Nowy Sącz; Tarnów: Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu; Wyższa Szkoła Biznesu, cop. 2005. - (Organizacje Komercyjne i Niekomercyjne wobec Wzmożonej Konkurencji i Wzrastających Wymagań Konsumentów, ISSN 2543-5396 ; vol. 4). - S. 313-324. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-88421-46-8. - Pełny tekst: https://konferencja.jemi.edu.pl/files/monografie/monografia_vol4.pdf
23
Uwarunkowania implementacji strategii w przedsiębiorstwach globalnych / kierownik tematu - Marek LISIŃSKI ; zespół: Edyta BIELIŃSKA-DUSZA, Piotr MARKIEWICZ, Gracjana Noga, Wojciech PAJĄK, Marek SZARUCKI. - Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny, 2009. - 226 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
1
Szarucki M., Noga G., Kosch O., (2021), Wpływ pandemii COVID-19 na modele biznesu przedsiębiorstw sektora MŚP w Polsce, "Horyzonty Polityki", vol. 12, nr 40, s. 95-114; https://horyzonty.ignatianum.edu.pl/HP/article/view/2136
2
Noga G., (2020), Implementacja strategii zarządzania w przedsiębiorstwie: ujęcie systemowe, Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 176 s.
3
Lisiński M., Noga G., (2019), Metody implementacji strategii zarządzania, Toruń : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Dom Organizatora, 179 s.
4
Noga G., (2019), Strategy Implementation in Enterprises Operating in Poland - Image Emerging from Research, "International Journal of Business and Management Invention", vol. 8, no. 12, ver. 1, s. 46-51; http://ijbmi.org/papers/Vol(8)12/Series-1/H0812014651.pdf
5
Noga G., (2018), Problems of Adapting Enterprises in the Strategy Implementation Process : Case of Poland, "Business, Management and Education", vol. 16, no 2, s. 222-238; https://journals.vgtu.lt/index.php/BME/article/view/6261/6077
6
Noga G., Szarucki M., (2018), II Międzynarodowe Sympozjum Naukowo-Dydaktyczne Katedry Analiz Strategicznych, "Kurier UEK", nr 3 (79), s. 34-35; https://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_nr_79_04_2018_small
7
Noga G., (2018), Kryteria doboru metod implementacji strategii w przedsiębiorstwie, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 538, s. 262-274; https://www.dbc.wroc.pl/dlibra/publication/117070/edition/63184/content?ref=struct
8
Noga G., (2017), Metodyka implementacji strategii zarządzania w przedsiębiorstwie, Prom. Lisiński M., Kraków : , 414 k.
9
Noga G., (2017), System implementacji strategii w przedsiębiorstwach : prezentacja wyników badań, "Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach", nr 338, s. 64-80; https://www.sbc.org.pl/dlibra/publication/319289/edition/301713/content?ref=desc
10
Noga G., (2016), Metodologia implementacji strategii - wyniki badań praktycznych, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 444, s. 354-364; http://direct.dbc.wroc.pl/Content/34527/Noga_Metodologia_Implementacji_Strategii_Wyniki_Badan_2016.pdf
11
Noga G., (2014), Model biznesu a podejście organiczne w zarządzaniu Typologia metod implementacji strategii przedsiębiorstwa. [W:] Lisiński M. (kierownik tematu), Metodologia pragmatyczna nauk o zarządzaniu - wybrane problemy, s. 60-94.
12
Noga G., (2012), Model systemu implementacji strategii przedsiębiorstwa. [W:] Lisiński M. (kierownik tematu), Teoretyczno-metodologiczne problemy zarządzania strategicznego, s. 104-133.
13
Noga G., (2011), Analiza modeli implementacji strategii zarządzania przedsiębiorstwem. [W:] Lisiński M. (kierownik tematu), Analiza rozwoju współczesnego zarządzania strategicznego, s. 64-86.
14
Noga G., (2011), Metodyka implementacji strategii zarządzania przedsiębiorstwem. [W:] Czekaj J., Lisiński M. (red.), Rozwój koncepcji i metod zarządzania, Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, s. 317-342.
15
Noga G., (2011), Metody realizacji strategii zarządzania, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie", nr 856, s. 37-55; https://bazybg.uek.krakow.pl/bazekon/zeszyty/171189903
16
Noga G., (2009), Modele implementacji strategii przedsiębiorstwa. [W:] Nalepka A., Ujwary-Gil A. (red.), Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów (Organizacje Komercyjne i Niekomercyjne wobec Wzmożonej Konkurencji i Wzrastających Wymagań Konsumentów; vol. 8), Nowy Sącz : Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University, s. 225-236.
17
Noga G., (2008), Strukturyzacja procesu implementacji strategii przedsiębiorstwa, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie", nr 774, s. 35-49; https://bazekon.uek.krakow.pl/zeszyty/157642754
18
Noga G., (2007), Enterprise Strategy Implementation Methodology, "Nowy Sącz Academic Review", no 3, s. 14-28; http://repozytorium.wsb-nlu.edu.pl/xmlui/bitstream/handle/11199/239/Noga%20Gracjana%2c%20NSAR.pdf?sequence=1
19
Noga G., (2006), Wewnętrzne czynniki implementacji strategii przedsiębiorstwa. [W:] Nalepka A. (red.), Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji i rosnących wymagań konsumenta (Organizacje Komercyjne i Niekomercyjne wobec Wzmożonej Konkurencji i Wzrastających Wymagań Konsumentów; vol. 5), Nowy Sącz : Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu, s. 139-149.
20
Noga G., (2006), Klasyfikacja czynników determinujących implementację strategii przedsiębiorstwa. [W:] Materiały Krakowskiej Konferencji Młodych Uczonych 2006, Kraków : Fundacja Studentów i Absolwentów Akademii Górniczo-Hutniczej "Academica" : Grupa Naukowa Pro Futuro, s. 301-309.
21
Noga G., (2006), Miejsce i funkcje controllingu strategicznego w systemie zarządzania strategicznego. [W:] Materiały Krakowskiej Konferencji Młodych Uczonych 2006, Kraków : Fundacja Studentów i Absolwentów Akademii Górniczo-Hutniczej "Academica" : Grupa Naukowa Pro Futuro, s. 311-319.
22
Malinowska G., (2005), Strategiczna karta wyników jako instrument zarządzania wartością przedsiębiorstwa. [W:] Nalepka A. (red.), Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji i rosnących wymagań konsumenta (Organizacje Komercyjne i Niekomercyjne wobec Wzmożonej Konkurencji i Wzrastających Wymagań Konsumentów; vol. 4), Nowy Sącz : Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu; Tarnów: Wyższa Szkoła Biznesu, s. 313-324.
23
Bielińska-Dusza E., Markiewicz P., Noga G., Pająk W., Szarucki M., (2009), Uwarunkowania implementacji strategii w przedsiębiorstwach globalnych, Lisiński M. (kier.), Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny, 226 k.
1
@article{UEK:2168358400,
author = "Marek Szarucki and Gracjana Noga and Oskar Kosch",
title = "Wpływ pandemii COVID-19 na modele biznesu przedsiębiorstw sektora MŚP w Polsce",
journal = "Horyzonty Polityki",
number = "vol. 12, 40",
pages = "95-114",
year = "2021",
doi = {http://dx.doi.org/10.35765/HP.2136},
url = {https://horyzonty.ignatianum.edu.pl/HP/article/view/2136},
}
2
@book{UEK:2168353976,
author = "Gracjana Noga",
title = "Implementacja strategii zarządzania w przedsiębiorstwie : ujęcie systemowe",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo Poltext",
year = "2020",
isbn = "978-83-8175-211-4",
}
3
@book{UEK:2168349828,
author = "Marek Lisiński and Gracjana Noga",
title = "Metody implementacji strategii zarządzania",
adress = "Toruń",
publisher = "Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Dom Organizatora",
year = "2019",
isbn = "978-83-7285-911-2 ; 978-83-7285-922-8",
}
4
@article{UEK:2168341111,
author = "Gracjana Noga",
title = "Strategy Implementation in Enterprises Operating in Poland - Image Emerging from Research",
journal = "International Journal of Business and Management Invention",
number = "vol. 8, no. 12, ver. 1",
pages = "46-51",
year = "2019",
url = {http://ijbmi.org/papers/Vol(8)12/Series-1/H0812014651.pdf},
}
5
@article{UEK:2168334511,
author = "Gracjana Noga",
title = "Problems of Adapting Enterprises in the Strategy Implementation Process : Case of Poland",
journal = "Business, Management and Education",
number = "vol. 16, no 2",
pages = "222-238",
year = "2018",
doi = {http://dx.doi.org/10.3846/bme.2018.6261},
url = {https://journals.vgtu.lt/index.php/BME/article/view/6261/6077},
}
6
@misc{UEK:2168342391,
author = "Gracjana Noga and Marek Szarucki",
title = "II Międzynarodowe Sympozjum Naukowo-Dydaktyczne Katedry Analiz Strategicznych",
booktitle = "Kurier UEK",
number = "3 (79)",
pages = "34-35",
year = "2018",
url = {https://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_nr_79_04_2018_small},
}
7
@article{UEK:2168333775,
author = "Gracjana Noga",
title = "Kryteria doboru metod implementacji strategii w przedsiębiorstwie",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "538",
pages = "262-274",
year = "2018",
doi = {http://dx.doi.org/10.15611/pn.2018.538.21},
url = {https://www.dbc.wroc.pl/dlibra/publication/117070/edition/63184/content?ref=struct},
}
8
@unpublished{UEK:2168321717,
author = "Gracjana Noga",
title = "Metodyka implementacji strategii zarządzania w przedsiębiorstwie",
adress = "Kraków",
year = "2017",
url = {https://bazybg.uek.krakow.pl/cyfrowa/kolekcje/publikacja/1200003288},
}
9
@article{UEK:2168327549,
author = "Gracjana Noga",
title = "System implementacji strategii w przedsiębiorstwach : prezentacja wyników badań",
journal = "Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach",
number = "338",
pages = "64-80",
year = "2017",
url = {https://www.sbc.org.pl/dlibra/publication/319289/edition/301713/content?ref=desc},
}
10
@article{UEK:2168327551,
author = "Gracjana Noga",
title = "Metodologia implementacji strategii - wyniki badań praktycznych",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "444",
pages = "354-364",
year = "2016",
doi = {http://dx.doi.org/10.15611/pn.2016.444.32},
url = {http://direct.dbc.wroc.pl/Content/34527/Noga_Metodologia_Implementacji_Strategii_Wyniki_Badan_2016.pdf},
}
11
@unpublished{UEK:2168327907,
author = "Gracjana Noga",
title = "Model biznesu a podejście organiczne w zarządzaniu Typologia metod implementacji strategii przedsiębiorstwa",
booktitle = "Metodologia pragmatyczna nauk o zarządzaniu - wybrane problemy",
pages = "60-94",
year = "2014",
}
12
@unpublished{UEK:2168327909,
author = "Gracjana Noga",
title = "Model systemu implementacji strategii przedsiębiorstwa",
booktitle = "Teoretyczno-metodologiczne problemy zarządzania strategicznego",
pages = "104-133",
year = "2012",
}
13
@unpublished{UEK:2168325287,
author = "Gracjana Noga",
title = "Analiza modeli implementacji strategii zarządzania przedsiębiorstwem",
booktitle = "Analiza rozwoju współczesnego zarządzania strategicznego",
pages = "64-86",
year = "2011",
}
14
@inbook{UEK:2168327917,
author = "Gracjana Noga",
title = "Metodyka implementacji strategii zarządzania przedsiębiorstwem",
booktitle = "Rozwój koncepcji i metod zarządzania",
pages = "317-342",
adress = "Kraków",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny; Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego",
year = "2011",
isbn = "978-83-62511-55-6",
}
15
@article{UEK:2168327779,
author = "Gracjana Noga",
title = "Metody realizacji strategii zarządzania",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie",
number = "856",
pages = "37-55",
year = "2011",
url = {https://bazybg.uek.krakow.pl/bazekon/zeszyty/171189903},
}
16
@inbook{UEK:2168327889,
author = "Gracjana Noga and ",
title = "Modele implementacji strategii przedsiębiorstwa",
booktitle = "Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów",
pages = "225-236",
adress = "Nowy Sącz",
publisher = "Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University",
year = "2009",
url = {http://konferencja.jemi.edu.pl/files/monografie/monografia_vol8.pdf},
issn = "2543-5396",
isbn = "978-83-88421-62-4",
}
17
@article{UEK:2168327901,
author = "Gracjana Noga",
title = "Strukturyzacja procesu implementacji strategii przedsiębiorstwa",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie",
number = "774",
pages = "35-49",
year = "2008",
url = {https://bazekon.uek.krakow.pl/zeszyty/157642754},
}
18
@article{UEK:2168327903,
author = "Gracjana Noga",
title = "Enterprise Strategy Implementation Methodology",
journal = "Nowy Sącz Academic Review",
number = "no 3",
pages = "14-28",
year = "2007",
url = {http://repozytorium.wsb-nlu.edu.pl/xmlui/bitstream/handle/11199/239/Noga%20Gracjana%2c%20NSAR.pdf?sequence=1},
}
19
@inbook{UEK:2168327887,
author = "Gracjana Noga",
title = "Wewnętrzne czynniki implementacji strategii przedsiębiorstwa",
booktitle = "Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji i rosnących wymagań konsumenta",
pages = "139-149",
adress = "Nowy Sącz",
publisher = "Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu",
year = "2006",
url = {http://konferencja.jemi.edu.pl/files/Organizacje_komercyjne__Rok_2006.pdf},
issn = "2543-5396",
isbn = "83-88421-48-4",
}
20
@inbook{UEK:2168327913,
author = "Gracjana Noga",
title = "Klasyfikacja czynników determinujących implementację strategii przedsiębiorstwa",
booktitle = "Materiały Krakowskiej Konferencji Młodych Uczonych 2006",
pages = "301-309",
adress = "Kraków",
publisher = "Fundacja Studentów i Absolwentów Akademii Górniczo-Hutniczej Academica; Grupa Naukowa Pro Futuro",
year = "2006",
issn = "",
isbn = "883-921755-8-1",
}
21
@inbook{UEK:2168327915,
author = "Gracjana Noga",
title = "Miejsce i funkcje controllingu strategicznego w systemie zarządzania strategicznego",
booktitle = "Materiały Krakowskiej Konferencji Młodych Uczonych 2006",
pages = "311-319",
adress = "Kraków",
publisher = "Fundacja Studentów i Absolwentów Akademii Górniczo-Hutniczej Academica; Grupa Naukowa Pro Futuro",
year = "2006",
issn = "",
isbn = "883-921755-8-1",
}
22
@inbook{UEK:2168327885,
author = "Gracjana Malinowska",
title = "Strategiczna karta wyników jako instrument zarządzania wartością przedsiębiorstwa",
booktitle = "Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji i rosnących wymagań konsumenta",
pages = "313-324",
adress = "Nowy Sącz; Tarnów",
publisher = "Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu; Wyższa Szkoła Biznesu",
year = "2005",
url = {https://konferencja.jemi.edu.pl/files/monografie/monografia_vol4.pdf},
issn = "2543-5396",
isbn = "83-88421-46-8",
}
23
@unpublished{UEK:2168278123,
author = "Edyta Bielińska-Dusza and Piotr Markiewicz and Gracjana Noga and Wojciech Pająk and Marek Szarucki",
title = "Uwarunkowania implementacji strategii w przedsiębiorstwach globalnych",
adress = "Kraków",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie",
year = "2009",
}
Nauka logo
Granty logo
Ministerstwo Edukacji i Nauki
Polska Bibliografia Naukowa
ORCID