Publications of the selected author

1

Author:
Ivanova Valentina N. , Poltarykhin Andrey Leonidovich , Szromnik Andrzej , Anichkina Olga
Title:
Economic Policy for Country's Digitalization : a Case Study
Source:
Entrepreneurship and Sustainability Issues. - vol. 7, iss. 1 (2019) , s. 649-661. - Summ. - Bibliogr.
Research program:
Russian Foundation for Basic Research (RFBR) for support in the framework of the research project: Russian middle classes: theoretical and methodological bases of identification, social standards of identification, evaluation and increased number (No. 16-02-00533) "agreement No. 16-02-00533/16 from May 12, 2016 onwards
2019 list:
70.00 pkt
Nr:
2168338571
article
2

Author:
Szromnik Andrzej , Wolanin-Jarosz Elżbieta
Conference:
6th Annual International Scientific Conference on Marketing Management, Trade, Financial and Social Aspects of Business (MTS 2018), Koszyce, Słowacja, od 2018-05-17 do 2018-05-19
Title:
Social Acceptance of Retailing on Sunday in Poland - Results of Surveys
Source:
Production Management and Business Development / eds. Bohuslava Mihalčová, Petra Szaryszová, Lenka Štofová, Michal Pružinský, Barbora Gontkovičová - Boca Raton: CRC Press / Balkema, 2019, s. 221-226. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-1-138-60415-5 ; 978-0-429-46866-7
Nr:
2168329447
chapter in conference materials
3

Author:
Szromnik Andrzej , Wolanin-Jarosz Elżbieta
Title:
The "Family 500 plus" Programme and the Expenditure Structure of Households
Source:
New Trends in Process Control and Production Management / eds. Lenka Štofová, Petra Szaryszová - London: Taylor & Francis Group, 2018, s. 517-522. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-1-138-05885-9 ; 978-1-315-16396-3
Nr:
2168319125
chapter in monograph
4

Title:
Nasze wspólne 50 lat - słowo wspomnieniowe o Przyjacielu
Source:
In memoriam Profesora Janusza Teczke 1949-2018 / red. Piotr BUŁA, Halina ŁYSZCZARZ, Agnieszka ŻAK - Kraków: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2018, s. 124-126
ISBN:
978-83-65907-33-2
Nr:
2168331179
varia
See main document
5

Title:
Handel i zakupy w niedzielę w opinii społecznej - studium porównawcze = Retailing and Shopping on Sunday in Social Perception - a Comparative Study. Part 2. Cz. 2
Source:
Handel Wewnętrzny. - R. 63, nr 4 (369), t. 1 (2017) , s. 180-199. - Summ., streszcz., rez. - Bibliogr.
Access mode:
Ministerial journal list:
b 12.00 pkt
Nr:
2168319621
article
6

Title:
Handel i zakupy w niedzielę w opinii społecznej - studium porównawcze = Retailing and Shopping on Sunday in Social Perception - a Comparative Study. Part 1. Cz. 1
Source:
Handel Wewnętrzny. - R. 63, nr 3 (368), t. 2 (2017) , s. 409-422. - Summ., streszcz., rez. - Bibliogr.
Access mode:
Ministerial journal list:
b 12.00 pkt
Nr:
2168319431
article
7

Title:
Kompozycja price-mix w marketingowych strategiach rozwoju miast i regionów = Price-mix Concept in Marketing-based Development Strategies of Cities and Regions. Cz. 2
Source:
Marketing i Rynek. - nr 6 (2017) , s. 2-11. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Access mode:
Ministerial journal list:
b 9.00 pkt
Nr:
2168316123
article
8

Title:
Kompozycja price-mix w marketingowych strategiach rozwoju miast i regionów = Price-mix Concept in Marketing-based Development Strategies of Cities and Regions. Cz. 1
Source:
Marketing i Rynek. - nr 5 (2017) , s. 2-9. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Access mode:
Ministerial journal list:
b 9.00 pkt
Nr:
2168314729
article
9

Conference:
XIV Sympozjum Kół Naukowych "Marketing w rozwoju miast i regionów", Nowy Sącz, Polska, od 2016-12-01 do 2016-12-03
Title:
Marketing terytorialny w zarządzaniu rozwojem miast i regionów
Source:
Marketing w rozwoju miast i regionów / red. Marek Reichel, Paulina Rydwańska - Nowy Sącz: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, 2017, s. 7-18. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-65575-14-2
Nr:
2168323873
chapter in conference materials
10

Title:
City Placement - Innovational Means of Promoting Cities = City placement - innowacyjny środek promocji miast
Source:
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing = Scientific Journals Warsaw University of Life Sciences - SGGW. European Policies, Finance and Marketing. - nr 15 (64) (2016) , s. 161-169. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Access mode:
Ministerial journal list:
b 13.00 pkt
Nr:
2168307893
article
11

Title:
Zróżnicowanie aktywności promocyjnej dużych miast Polski i jego uwarunkowania
Publisher address:
Kraków: , 2016
Physical description:
303 k.: il.; 30 cm
Notes:
Bibliogr.
Access mode:
Signature:
eDr-346
Nr:
2168309811
doctoral dissertation
12

Title:
City Placement : a New Element in the Strategy of Integrated Marketing Communication of Cities
Source:
Journal of Management and Business Administration. Central Europe. - vol. 24, nr 1 (2016) , s. 113-132. - Summ. - Bibliogr.
Ministerial journal list:
b 13.00 pkt
Nr:
2168303891
article
13

Conference:
III Mìžnarodnìj naukovo-praktičnìj konferencìï: prisvâčenìj 95-rìččû Odesʹkogo nacìonalʹnogo ekonomìčnogo unìversitetu ta 50-rìččû kafedri ekonomìki ta upravlìnnâ nacìonalʹnim gospodarstvom, Odessa, Ukraina, od 2016-06-23 do 2016-06-24
Title:
Foreign Investment in the Development of the Polish Economy
Source:
Ekonomìka ta upravlìnnâ nacìonalʹnim gospodarstvom stan tendencìï ta perspektivi - Odesa: ONEU, 2016, s. 14-17
Access mode:
Nr:
2168307011
chapter in conference materials
14

Title:
Strategia city placement w systemie komunikacji marketingowej miasta - aspekt operacyjny = City Placement Strategy in the City's Marketing Communication System - Operational Aspect
Source:
Samorząd Terytorialny. - nr 5 (2016) , s. 32-51. - Summ., streszcz.
Ministerial journal list:
b 11.00 pkt
Nr:
2168306799
article
15

Title:
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku
Edition:
Wyd. 5 poszerz.
Publisher address:
Warszawa: Wolters Kluwer Polska, 2016
Physical description:
546 s.: il.; 24 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
978-83-264-9535-9
Access mode:
Nr:
2168309403
monograph
16

Title:
Consumer Ethnocentrism vs Consumer Xenocentrism - An Attempt to Identify the Anatomy of the Phenomenon
Source:
Management Science during Destabilization : Global Perspective. Vol. 6 / sci. eds. Tengiz Chachibaia, Halina ŁYSZCZARZ, Agnieszka ŻAK - Cracow - Tbilisi: Cracow University of Economics, 2015, s. 39-58 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-937642-4-2 ; 978-9941-0-7786-9
Nr:
2168296449
chapter in monograph
See main document
17

Title:
Strategia city placement w systemie innowacji marketingowych = City Placement Strategy in Marketing Innovation System. Cz. 1
Source:
Marketing i Rynek. - nr 8 (2015) , s. 5-14. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Ministerial journal list:
b 9.00 pkt
Nr:
2168296539
article
18

Title:
City placement - nowy element w strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej miast = City Placement - a New Element in Integrated Marketing Communication Strategy of Cities
Source:
Marketing terytorialny : nowe obszary i narzędzia / red. nauk. Andrzej SZROMNIK - Kraków ; Legionowo: Wydawnictwo edu-Libri, 2015, s. 100-158
ISBN:
978-83-63804-74-9 ; 978-83-63804-75-6
Nr:
2168299779
chapter in monograph
See main document
19

Title:
Marketing terytorialny : nowe obszary i narzędzia
Publisher address:
Kraków ; Legionowo: Wydawnictwo edu-Libri, 2015
Physical description:
196 s.: il.; 24 cm
Notes:
Publikacja została dofinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego przyznanych Wydziałowi Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na utrzymanie potencjału badawczego, Bibliogr.
ISBN:
978-83-63804-74-9 ; 978-83-63804-75-6
Nr:
2168299641
monograph
See related chapters
20

Title:
Strategia city placement w systemie innowacji marketingowych = City Placement Strategy in Marketing Innovation System. Cz. 2
Source:
Marketing i Rynek. - nr 9 (2015) , s. 4-10. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Ministerial journal list:
b 9.00 pkt
Nr:
2168297195
article
1
Economic Policy for Country's Digitalization : a Case Study / Valentina N. Ivanova, Andrey Leonidovich Poltarykhin, Andrzej SZROMNIK, Olga Anichkina // Entrepreneurship and Sustainability Issues. - vol. 7, iss. 1 (2019), s. 649-661. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://jssidoi.org/jesi/article/394
2
Social Acceptance of Retailing on Sunday in Poland - Results of Surveys / A. SZROMNIK, E. Wolanin-Jarosz // W: Production Management and Business Development / eds. Bohuslava Mihalčová, Petra Szaryszová, Lenka Štofová, Michal Pružinský, Barbora Gontkovičová. - Boca Raton : CRC Press / Balkema, 2019. - S. 221-226. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-1-138-60415-5 ; 978-0-429-46866-7
3
The "Family 500 plus" Programme and the Expenditure Structure of Households / A. SZROMNIK, E. Wolanin-Jarosz // W: New Trends in Process Control and Production Management / eds. Lenka Štofová, Petra Szaryszová. - London : Taylor & Francis Group, 2018. - S. 517-522. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-1-138-05885-9 ; 978-1-315-16396-3
4
Nasze wspólne 50 lat - słowo wspomnieniowe o Przyjacielu / Andrzej SZROMNIK // W: In memoriam Profesora Janusza Teczke 1949-2018 / red. Piotr BUŁA, Halina ŁYSZCZARZ, Agnieszka ŻAK. - Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2018. - S. 124-126. - ISBN 978-83-65907-33-2
5
Handel i zakupy w niedzielę w opinii społecznej - studium porównawcze = Retailing and Shopping on Sunday in Social Perception - a Comparative Study. Part 2. Cz. 2 / Andrzej SZROMNIK // Handel Wewnętrzny. - R. 63, nr 4 (369), t. 1 (2017), s. 180-199. - Summ., streszcz., rez. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://ibrkk.pl/f/?handel_wew_4-2017-t-1.pdf. - ISSN 0438-5403
6
Handel i zakupy w niedzielę w opinii społecznej - studium porównawcze = Retailing and Shopping on Sunday in Social Perception - a Comparative Study. Part 1. Cz. 1 / Andrzej SZROMNIK // Handel Wewnętrzny. - R. 63, nr 3 (368), t. 2 (2017), s. 409-422. - Summ., streszcz., rez. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://ibrkk.pl/f/?handel_wew_3-2017-t-2.pdf. - ISSN 0438-5403
7
Kompozycja price-mix w marketingowych strategiach rozwoju miast i regionów = Price-mix Concept in Marketing-based Development Strategies of Cities and Regions. Cz. 2 / Andrzej SZROMNIK // Marketing i Rynek. - nr 6 (2017), s. 2-11. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://www.pwe.com.pl/files/1276809751/file/Szromnik_From_MiR_6_2017_NR.pdf. - ISSN 1231-7853
8
Kompozycja price-mix w marketingowych strategiach rozwoju miast i regionów = Price-mix Concept in Marketing-based Development Strategies of Cities and Regions. Cz. 1 / Andrzej SZROMNIK // Marketing i Rynek. - nr 5 (2017), s. 2-9. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://www.pwe.com.pl/files/1276809751/file/Szromnik_From_MiR_5_2017_NR.pdf. - ISSN 1231-7853
9
Marketing terytorialny w zarządzaniu rozwojem miast i regionów / Andrzej SZROMNIK // W: Marketing w rozwoju miast i regionów / red. Marek Reichel, Paulina Rydwańska. - Nowy Sącz : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, 2017. - S. 7-18. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65575-14-2
10
City Placement - Innovational Means of Promoting Cities = City placement - innowacyjny środek promocji miast / Andrzej SZROMNIK // Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing = Scientific Journals Warsaw University of Life Sciences - SGGW. European Policies, Finance and Marketing. - nr 15 (64) (2016), s. 161-169. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.wne.sggw.pl/czasopisma/pdf/PEFIM_2016_T15_nr64.pdf. - ISSN 2081-3430
11
Zróżnicowanie aktywności promocyjnej dużych miast Polski i jego uwarunkowania / Sebastian BRAŃKA ; Promotor: Andrzej SZROMNIK. - Kraków, 2016. - 303 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://bg.uek.krakow.pl/e-zasoby/doktoraty_full.php?nr=1200003232
12
City Placement : a New Element in the Strategy of Integrated Marketing Communication of Cities / Andrzej SZROMNIK // Journal of Management and Business Administration. Central Europe. - vol. 24, nr 1 (2016), s. 113-132. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://mbace.eu/fulltxt.php?ICID=1197753. - ISSN 2450-7814
13
Foreign Investment in the Development of the Polish Economy / Andrzej SZROMNIK // W: Ekonomìka ta upravlìnnâ nacìonalʹnim gospodarstvom stan tendencìï ta perspektivi. - Odesa : ONEU, 2016. - S. 14-17. - Pełny tekst: http://oneu.edu.ua/pages/cath/eung/files/material_conf_2324062016.pdf
14
Strategia city placement w systemie komunikacji marketingowej miasta - aspekt operacyjny = City Placement Strategy in the City's Marketing Communication System - Operational Aspect / Andrzej SZROMNIK // Samorząd Terytorialny. - nr 5 (2016), s. 32-51. - Summ., streszcz. - ISSN 0867-4973
15
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej SZROMNIK. - Wyd. 5 poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 546 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 978-83-264-9535-9
16
Consumer Ethnocentrism vs Consumer Xenocentrism - An Attempt to Identify the Anatomy of the Phenomenon / Andrzej SZROMNIK // W: Management Science during Destabilization : Global Perspective. Vol. 6 / sci. eds. Tengiz Chachibaia, Halina ŁYSZCZARZ, Agnieszka ŻAK. - Cracow - Tbilisi : Cracow University of Economics, 2015. - S. 39-58. - Bibliogr. - ISBN 978-83-937642-4-2 ; 978-9941-0-7786-9
17
Strategia city placement w systemie innowacji marketingowych = City Placement Strategy in Marketing Innovation System. Cz. 1 / Andrzej SZROMNIK // Marketing i Rynek. - nr 8 (2015), s. 5-14. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISSN 1231-7853
18
City placement - nowy element w strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej miast = City Placement - a New Element in Integrated Marketing Communication Strategy of Cities / Andrzej SZROMNIK // W: Marketing terytorialny : nowe obszary i narzędzia / red. nauk. Andrzej SZROMNIK. - Kraków ; Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, 2015. - S. 100-158. - ISBN 978-83-63804-74-9 ; 978-83-63804-75-6
19
Marketing terytorialny : nowe obszary i narzędzia / red. nauk. Andrzej SZROMNIK. - Kraków ; Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, 2015. - 196 s. : il. ; 24 cm. - Streszcz. w jęz. pol. przy rozdz.. - Publikacja została dofinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego przyznanych Wydziałowi Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na utrzymanie potencjału badawczego. - Bibliogr. - ISBN 978-83-63804-74-9 ; 978-83-63804-75-6
20
Strategia city placement w systemie innowacji marketingowych = City Placement Strategy in Marketing Innovation System. Cz. 2 / Andrzej SZROMNIK // Marketing i Rynek. - nr 9 (2015), s. 4-10. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISSN 1231-7853
1
Ivanova V., Poltarykhin A., Szromnik A., Anichkina O., (2019), Economic Policy for Country's Digitalization : a Case Study, "Entrepreneurship and Sustainability Issues", vol. 7, iss. 1, s. 649-661; https://jssidoi.org/jesi/article/394
2
Szromnik A., Wolanin-Jarosz E., (2019), Social Acceptance of Retailing on Sunday in Poland - Results of Surveys. [W:] Mihalčová B., Szaryszová P., Štofová L., Pružinský M., Gontkovičová B. (red.), Production Management and Business Development, Boca Raton : CRC Press / Balkema, s. 221-226.
3
Szromnik A., Wolanin-Jarosz E., (2018), The "Family 500 plus" Programme and the Expenditure Structure of Households. [W:] Štofová L., Szaryszová P. (red.), New Trends in Process Control and Production Management, London : Taylor & Francis Group, s. 517-522.
4
Szromnik A., (2018), Nasze wspólne 50 lat - słowo wspomnieniowe o Przyjacielu. [W:] Buła P., Łyszczarz H., Żak A. (red.), In memoriam Profesora Janusza Teczke 1949-2018, Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, s. 124-126.
5
Szromnik A., (2017), Handel i zakupy w niedzielę w opinii społecznej - studium porównawcze. Cz. 2, "Handel Wewnętrzny", R. 63, nr 4 (369), t. 1, s. 180-199; http://ibrkk.pl/f/?handel_wew_4-2017-t-1.pdf
6
Szromnik A., (2017), Handel i zakupy w niedzielę w opinii społecznej - studium porównawcze. Cz. 1, "Handel Wewnętrzny", R. 63, nr 3 (368), t. 2, s. 409-422; http://ibrkk.pl/f/?handel_wew_3-2017-t-2.pdf
7
Szromnik A., (2017), Kompozycja price-mix w marketingowych strategiach rozwoju miast i regionów. Cz. 2, "Marketing i Rynek", nr 6, s. 2-11; https://www.pwe.com.pl/files/1276809751/file/Szromnik_From_MiR_6_2017_NR.pdf
8
Szromnik A., (2017), Kompozycja price-mix w marketingowych strategiach rozwoju miast i regionów. Cz. 1, "Marketing i Rynek", nr 5, s. 2-9; https://www.pwe.com.pl/files/1276809751/file/Szromnik_From_MiR_5_2017_NR.pdf
9
Szromnik A., (2017), Marketing terytorialny w zarządzaniu rozwojem miast i regionów. [W:] Reichel M., Rydwańska P. (red.), Marketing w rozwoju miast i regionów, Nowy Sącz : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, s. 7-18.
10
Szromnik A., (2016), City Placement - Innovational Means of Promoting Cities, "Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing", nr 15 (64), s. 161-169; http://www.wne.sggw.pl/czasopisma/pdf/PEFIM_2016_T15_nr64.pdf
11
Brańka S., (2016), Zróżnicowanie aktywności promocyjnej dużych miast Polski i jego uwarunkowania, Prom. Szromnik A., Kraków : , 303 k.
12
Szromnik A., (2016), City Placement : a New Element in the Strategy of Integrated Marketing Communication of Cities, "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", vol. 24, nr 1, s. 113-132; http://mbace.eu/fulltxt.php?ICID=1197753
13
Szromnik A., (2016), Foreign Investment in the Development of the Polish Economy. [W:] Ekonomìka ta upravlìnnâ nacìonalʹnim gospodarstvom stan tendencìï ta perspektivi, Odesa : ONEU, s. 14-17.
14
Szromnik A., (2016), Strategia city placement w systemie komunikacji marketingowej miasta - aspekt operacyjny, "Samorząd Terytorialny", nr 5, s. 32-51.
15
Szromnik A., (2016), Marketing terytorialny: miasto i region na rynku, Wyd. 5 poszerz.Warszawa : Wolters Kluwer, 546 s.
16
Szromnik A., (2015), Consumer Ethnocentrism vs Consumer Xenocentrism - An Attempt to Identify the Anatomy of the Phenomenon. [W:] Chachibaia T., Łyszczarz H., Żak A. (red.), Management Science during Destabilization : Global Perspective. Vol. 6, Cracow - Tbilisi : Cracow University of Economics, s. 39-58.
17
Szromnik A., (2015), Strategia city placement w systemie innowacji marketingowych. Cz. 1, "Marketing i Rynek", nr 8, s. 5-14.
18
Szromnik A., (2015), City placement - nowy element w strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej miast. [W:] Szromnik A. (red.), Marketing terytorialny : nowe obszary i narzędzia, Kraków ; Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, s. 100-158.
19
Szromnik A. (red.), (2015), Marketing terytorialny: nowe obszary i narzędzia, Kraków ; Legionowo : Wydawnictwo edu-Libri, 196 s.
20
Szromnik A., (2015), Strategia city placement w systemie innowacji marketingowych. Cz. 2, "Marketing i Rynek", nr 9, s. 4-10.
1
@article{UEK:2168338571,
author = "Ivanova Valentina N. and Poltarykhin Andrey Leonidovich and Szromnik Andrzej and Anichkina Olga",
title = "Economic Policy for Country's Digitalization : a Case Study",
journal = "Entrepreneurship and Sustainability Issues",
number = "vol. 7, iss. 1",
pages = "649-661",
year = "2019",
}
2
@inbook{UEK:2168329447,
author = "Szromnik Andrzej and Wolanin-Jarosz Elżbieta",
title = "Social Acceptance of Retailing on Sunday in Poland - Results of Surveys",
booktitle = "Production Management and Business Development",
pages = "221-226",
adress = "Boca Raton",
publisher = "CRC Press / Balkema",
year = "2019",
isbn = "978-1-138-60415-5 ; 978-0-429-46866-7",
}
3
@inbook{UEK:2168319125,
author = "Szromnik Andrzej and Wolanin-Jarosz Elżbieta",
title = "The Family 500 plus Programme and the Expenditure Structure of Households",
booktitle = "New Trends in Process Control and Production Management",
pages = "517-522",
adress = "London",
publisher = "Taylor & Francis Group",
year = "2018",
isbn = "978-1-138-05885-9 ; 978-1-315-16396-3",
}
4
@misc{UEK:2168331179,
author = "Szromnik Andrzej",
title = "Nasze wspólne 50 lat - słowo wspomnieniowe o Przyjacielu",
booktitle = "In memoriam Profesora Janusza Teczke 1949-2018",
pages = "124-126",
adress = "Kraków",
publisher = "Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego",
year = "2018",
isbn = "978-83-65907-33-2",
}
5
@article{UEK:2168319621,
author = "Szromnik Andrzej",
title = "Handel i zakupy w niedzielę w opinii społecznej - studium porównawcze",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 63, 4 (369), t. 1",
pages = "180-199",
year = "2017",
}
6
@article{UEK:2168319431,
author = "Szromnik Andrzej",
title = "Handel i zakupy w niedzielę w opinii społecznej - studium porównawcze",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 63, 3 (368), t. 2",
pages = "409-422",
year = "2017",
}
7
@article{UEK:2168316123,
author = "Szromnik Andrzej",
title = "Kompozycja price-mix w marketingowych strategiach rozwoju miast i regionów",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "6",
pages = "2-11",
year = "2017",
}
8
@article{UEK:2168314729,
author = "Szromnik Andrzej",
title = "Kompozycja price-mix w marketingowych strategiach rozwoju miast i regionów",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "5",
pages = "2-9",
year = "2017",
}
9
@inbook{UEK:2168323873,
author = "Szromnik Andrzej",
title = "Marketing terytorialny w zarządzaniu rozwojem miast i regionów",
booktitle = "Marketing w rozwoju miast i regionów",
pages = "7-18",
adress = "Nowy Sącz",
publisher = "Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa",
year = "2017",
isbn = "978-83-65575-14-2",
}
10
@article{UEK:2168307893,
author = "Szromnik Andrzej",
title = "City Placement - Innovational Means of Promoting Cities",
journal = "Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing",
number = "15 (64)",
pages = "161-169",
year = "2016",
}
11
@unpublished{UEK:2168309811,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Zróżnicowanie aktywności promocyjnej dużych miast Polski i jego uwarunkowania",
adress = "Kraków",
year = "2016",
}
12
@article{UEK:2168303891,
author = "Szromnik Andrzej",
title = "City Placement : a New Element in the Strategy of Integrated Marketing Communication of Cities",
journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe",
number = "vol. 24, 1",
pages = "113-132",
year = "2016",
}
13
@inbook{UEK:2168307011,
author = "Szromnik Andrzej",
title = "Foreign Investment in the Development of the Polish Economy",
booktitle = "Ekonomìka ta upravlìnnâ nacìonalʹnim gospodarstvom stan tendencìï ta perspektivi",
pages = "14-17",
adress = "Odesa",
publisher = "ONEU",
year = "2016",
}
14
@article{UEK:2168306799,
author = "Szromnik Andrzej",
title = "Strategia city placement w systemie komunikacji marketingowej miasta - aspekt operacyjny",
journal = "Samorząd Terytorialny",
number = "5",
pages = "32-51",
year = "2016",
}
15
@book{UEK:2168309403,
author = "Szromnik Andrzej",
title = "Marketing terytorialny : miasto i region na rynku",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wolters Kluwer Polska",
year = "2016",
edition = "Wyd. 5 poszerz.",
isbn = "978-83-264-9535-9",
}
16
@inbook{UEK:2168296449,
author = "Szromnik Andrzej",
title = "Consumer Ethnocentrism vs Consumer Xenocentrism - An Attempt to Identify the Anatomy of the Phenomenon",
booktitle = "Management Science during Destabilization : Global Perspective. Vol. 6",
pages = "39-58",
adress = "Cracow - Tbilisi",
publisher = "Cracow University of Economics",
year = "2015",
isbn = "978-83-937642-4-2 ; 978-9941-0-7786-9",
}
17
@article{UEK:2168296539,
author = "Szromnik Andrzej",
title = "Strategia city placement w systemie innowacji marketingowych",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "8",
pages = "5-14",
year = "2015",
}
18
@inbook{UEK:2168299779,
author = "Szromnik Andrzej",
title = "City placement - nowy element w strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej miast",
booktitle = "Marketing terytorialny : nowe obszary i narzędzia",
pages = "100-158",
adress = "Kraków ; Legionowo",
publisher = "Wydawnictwo edu-Libri",
year = "2015",
isbn = "978-83-63804-74-9 ; 978-83-63804-75-6",
}
19
@book{UEK:2168299641,
title = "Marketing terytorialny : nowe obszary i narzędzia",
editor = Szromnik Andrzej,
adress = "Kraków ; Legionowo",
publisher = "Wydawnictwo edu-Libri",
year = "2015",
isbn = "978-83-63804-74-9 ; 978-83-63804-75-6",
}
20
@article{UEK:2168297195,
author = "Szromnik Andrzej",
title = "Strategia city placement w systemie innowacji marketingowych",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "9",
pages = "4-10",
year = "2015",
}