Publications of the selected author

1

Title:
Uniwersytet z absolwentem El Comandante, czołgiem i fałszywymi studentami
Source:
Kurier UEK. - nr 2 (81) (2019) , s. 12-15
Access mode:
Nr:
2168337011
unreviewed article
2

Title:
90. rocznica Powszechnej Wystawy Krajowej - niezwykłego manifestu odrodzonego Państwa Polskiego
Source:
Kurier UEK. - nr 1 (80) (2019) , s. 8-11
Access mode:
Nr:
2168334253
unreviewed article
3

Title:
I na drugim końcu świata będę dumny z pochodzenia
Source:
Kurier UEK. - nr 3 (79) (2018) , s. 5-9. - Dostępny w World Wide Web
Access mode:
Nr:
2168330225
unreviewed article
4

Title:
Uniwersytety na krańcu świata
Source:
Kurier UEK. - nr 2 (78) (2018) , s. 9-13. - Dostępny w World Wide Web
Access mode:
Nr:
2168329427
unreviewed article
5

Title:
Targi a kryzys gospodarczy
Source:
Gazeta Targowa. - nr 1 (279) (2009) , s. 9-10
Nr:
2168322847
unreviewed article
6

Title:
Internet w służbie uczestników targów
Source:
Gazeta Targowa. - nr 1 (276) (2007) , s. 17-20. - Streszcz.
Nr:
2168322845
unreviewed article
7

Title:
Reklama w czasie targów
Source:
Gazeta Targowa. - nr 3 (273) (2006) , s. 23-26. - Streszcz.
Nr:
2168322837
unreviewed article
8

Title:
Budżetowanie wystąpienia targowego
Source:
Gazeta Targowa. - nr 1 (271) (2006) , s. 19-22. - Streszcz.
Nr:
2168322833
unreviewed article
9

Title:
Mniej kontraktów, więcej kontaktów - czyli prospektowanie podczas targów
Source:
Gazeta Targowa. - nr 5 (275) (2006) , s. 19-22. - Streszcz.
Nr:
2168322841
unreviewed article
10

Title:
Prezentacja oferty targowej
Source:
Gazeta Targowa. - nr 4 (274) (2006) , s. 19-22. - Streszcz.
Nr:
2168322839
unreviewed article
11

Title:
Praca stoiska podczas targów
Source:
Gazeta Targowa. - nr 2 (272) (2006) , s. 19-22. - Streszcz.
Nr:
2168322835
unreviewed article
12

Title:
Działania marketingowe realizowane po zakończeniu targów
Source:
Gazeta Targowa. - nr 3 (268) (2005) , s. 19-22. - Streszcz.
Nr:
2168322827
unreviewed article
13

Title:
Wskaźniki oceny efektów wystąpienia targowego
Source:
Gazeta Targowa. - nr 2 (266) (2005) , s. 19-22. - Streszcz.
Nr:
2168322825
unreviewed article
14

Title:
Wybór targów - kwestia zasadnicza
Source:
Gazeta Targowa. - nr 5 (270) (2005) , s. 19-22. - Streszcz.
Nr:
2168322831
unreviewed article
15

Title:
Rodzaje gości targowych
Source:
Gazeta Targowa. - nr 4 (269) (2005) , s. 21-24. - Streszcz.
Nr:
2168322829
unreviewed article
16

Title:
Dobry zespół to podstawa
Source:
Targi Polskie = Polish Fairs. - nr 4 (2004) , s. 38-40. - Streszcz.
Nr:
2168324007
unreviewed article
17

Title:
Aranżowanie stoiska
Source:
Gazeta Targowa. - nr 4 (263) (2004) , s. 17-20. - Streszcz.
Nr:
2168324011
unreviewed article
18

Title:
Jakie stoisko wybrać?
Source:
Gazeta Targowa. - nr 5 (264) (2004) , s. 17-20. - Streszcz.
Nr:
2168324009
unreviewed article
1
Uniwersytet z absolwentem El Comandante, czołgiem i fałszywymi studentami / Marcin GĘBAROWSKI // Kurier UEK. - nr 2 (81) (2019), s. 12-15. - Pełny tekst: https://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_80_issu. - ISSN 1689-7757
2
90. rocznica Powszechnej Wystawy Krajowej - niezwykłego manifestu odrodzonego Państwa Polskiego / Marcin GĘBAROWSKI // Kurier UEK. - nr 1 (80) (2019), s. 8-11. - Pełny tekst: https://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_80_final_small. - ISSN 1689-7757
3
I na drugim końcu świata będę dumny z pochodzenia / Marcin GĘBAROWSKI // Kurier UEK. - nr 3 (79) (2018/2019), s. 5-9. - Dostępny w World Wide Web. - Pełny tekst: https://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_nr_79_04_2018_small. - ISSN 1689-7757
4
Uniwersytety na krańcu świata / Marcin GĘBAROWSKI // Kurier UEK. - nr 2 (78) (2018), s. 9-13. - Dostępny w World Wide Web. - Pełny tekst: https://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_nr_78_03. - ISSN 1689-7757
5
Targi a kryzys gospodarczy / Marcin Gębarowski // Gazeta Targowa. - nr 1 (279) (2009), s. 9-10. - ISSN 0137-9550
6
Internet w służbie uczestników targów / Marcin Gębarowski // Gazeta Targowa. - nr 1 (276) (2007), s. 17-20. - Streszcz. - ISSN 0137-9550
7
Reklama w czasie targów / Marcin Gębarowski // Gazeta Targowa. - nr 3 (273) (2006), s. 23-26. - Streszcz. - ISSN 0137-9550
8
Budżetowanie wystąpienia targowego / Marcin Gębarowski // Gazeta Targowa. - nr 1 (271) (2006), s. 19-22. - Streszcz. - ISSN 0137-9550
9
Mniej kontraktów, więcej kontaktów - czyli prospektowanie podczas targów / Marcin Gębarowski // Gazeta Targowa. - nr 5 (275) (2006), s. 19-22. - Streszcz. - ISSN 0137-9550
10
Prezentacja oferty targowej / Marcin Gębarowski // Gazeta Targowa. - nr 4 (274) (2006), s. 19-22. - Streszcz. - ISSN 0137-9550
11
Praca stoiska podczas targów / Marcin Gębarowski // Gazeta Targowa. - nr 2 (272) (2006), s. 19-22. - Streszcz. - ISSN 0137-9550
12
Działania marketingowe realizowane po zakończeniu targów / Marcin Gębarowski // Gazeta Targowa. - nr 3 (268) (2005), s. 19-22. - Streszcz. - ISSN 0137-9550
13
Wskaźniki oceny efektów wystąpienia targowego / Marcin Gębarowski // Gazeta Targowa. - nr 2 (266) (2005), s. 19-22. - Streszcz. - ISSN 0137-9550
14
Wybór targów - kwestia zasadnicza / Marcin Gębarowski // Gazeta Targowa. - nr 5 (270) (2005), s. 19-22. - Streszcz. - ISSN 0137-9550
15
Rodzaje gości targowych / Marcin Gębarowski // Gazeta Targowa. - nr 4 (269) (2005), s. 21-24. - Streszcz. - ISSN 0137-9550
16
Dobry zespół to podstawa / Marcin Gębarowski // Targi Polskie = Polish Fairs. - nr 4 (2004), s. 38-40. - Streszcz. - ISSN 1732-1727
17
Aranżowanie stoiska / Marcin Gębarowski // Gazeta Targowa. - nr 4 (263) (2004), s. 17-20. - Streszcz. - ISSN 0137-9550
18
Jakie stoisko wybrać? / Marcin Gębarowski // Gazeta Targowa. - nr 5 (264) (2004), s. 17-20. - Streszcz. - ISSN 0137-9550
1
Gębarowski M., (2019), Uniwersytet z absolwentem El Comandante, czołgiem i fałszywymi studentami, "Kurier UEK", nr 2 (81), s. 12-15; https://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_80_issu
2
Gębarowski M., (2019), 90. rocznica Powszechnej Wystawy Krajowej - niezwykłego manifestu odrodzonego Państwa Polskiego, "Kurier UEK", nr 1 (80), s. 8-11; https://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_80_final_small
3
Gębarowski M., (2018), I na drugim końcu świata będę dumny z pochodzenia, "Kurier UEK", nr 3 (79), s. 5-9; https://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_nr_79_04_2018_small
4
Gębarowski M., (2018), Uniwersytety na krańcu świata, "Kurier UEK", nr 2 (78), s. 9-13; https://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_nr_78_03
5
Gębarowski M., (2009), Targi a kryzys gospodarczy, "Gazeta Targowa", nr 1 (279), s. 9-10.
6
Gębarowski M., (2007), Internet w służbie uczestników targów, "Gazeta Targowa", nr 1 (276), s. 17-20.
7
Gębarowski M., (2006), Reklama w czasie targów, "Gazeta Targowa", nr 3 (273), s. 23-26.
8
Gębarowski M., (2006), Budżetowanie wystąpienia targowego, "Gazeta Targowa", nr 1 (271), s. 19-22.
9
Gębarowski M., (2006), Mniej kontraktów, więcej kontaktów - czyli prospektowanie podczas targów, "Gazeta Targowa", nr 5 (275), s. 19-22.
10
Gębarowski M., (2006), Prezentacja oferty targowej, "Gazeta Targowa", nr 4 (274), s. 19-22.
11
Gębarowski M., (2006), Praca stoiska podczas targów, "Gazeta Targowa", nr 2 (272), s. 19-22.
12
Gębarowski M., (2005), Działania marketingowe realizowane po zakończeniu targów, "Gazeta Targowa", nr 3 (268), s. 19-22.
13
Gębarowski M., (2005), Wskaźniki oceny efektów wystąpienia targowego, "Gazeta Targowa", nr 2 (266), s. 19-22.
14
Gębarowski M., (2005), Wybór targów - kwestia zasadnicza, "Gazeta Targowa", nr 5 (270), s. 19-22.
15
Gębarowski M., (2005), Rodzaje gości targowych, "Gazeta Targowa", nr 4 (269), s. 21-24.
16
Gębarowski M., (2004), Dobry zespół to podstawa, "Targi Polskie", nr 4, s. 38-40.
17
Gębarowski M., (2004), Aranżowanie stoiska, "Gazeta Targowa", nr 4 (263), s. 17-20.
18
Gębarowski M., (2004), Jakie stoisko wybrać?, "Gazeta Targowa", nr 5 (264), s. 17-20.
1
@article{UEK:2168337011,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Uniwersytet z absolwentem El Comandante, czołgiem i fałszywymi studentami",
journal = "Kurier UEK",
number = "2 (81)",
pages = "12-15",
year = "2019",
}
2
@article{UEK:2168334253,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "90. rocznica Powszechnej Wystawy Krajowej - niezwykłego manifestu odrodzonego Państwa Polskiego",
journal = "Kurier UEK",
number = "1 (80)",
pages = "8-11",
year = "2019",
}
3
@article{UEK:2168330225,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "I na drugim końcu świata będę dumny z pochodzenia",
journal = "Kurier UEK",
number = "3 (79)",
pages = "5-9",
year = "2018",
}
4
@article{UEK:2168329427,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Uniwersytety na krańcu świata",
journal = "Kurier UEK",
number = "2 (78)",
pages = "9-13",
year = "2018",
}
5
@article{UEK:2168322847,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Targi a kryzys gospodarczy",
journal = "Gazeta Targowa",
number = "1 (279)",
pages = "9-10",
year = "2009",
}
6
@article{UEK:2168322845,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Internet w służbie uczestników targów",
journal = "Gazeta Targowa",
number = "1 (276)",
pages = "17-20",
year = "2007",
}
7
@article{UEK:2168322837,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Reklama w czasie targów",
journal = "Gazeta Targowa",
number = "3 (273)",
pages = "23-26",
year = "2006",
}
8
@article{UEK:2168322833,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Budżetowanie wystąpienia targowego",
journal = "Gazeta Targowa",
number = "1 (271)",
pages = "19-22",
year = "2006",
}
9
@article{UEK:2168322841,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Mniej kontraktów, więcej kontaktów - czyli prospektowanie podczas targów",
journal = "Gazeta Targowa",
number = "5 (275)",
pages = "19-22",
year = "2006",
}
10
@article{UEK:2168322839,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Prezentacja oferty targowej",
journal = "Gazeta Targowa",
number = "4 (274)",
pages = "19-22",
year = "2006",
}
11
@article{UEK:2168322835,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Praca stoiska podczas targów",
journal = "Gazeta Targowa",
number = "2 (272)",
pages = "19-22",
year = "2006",
}
12
@article{UEK:2168322827,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Działania marketingowe realizowane po zakończeniu targów",
journal = "Gazeta Targowa",
number = "3 (268)",
pages = "19-22",
year = "2005",
}
13
@article{UEK:2168322825,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Wskaźniki oceny efektów wystąpienia targowego",
journal = "Gazeta Targowa",
number = "2 (266)",
pages = "19-22",
year = "2005",
}
14
@article{UEK:2168322831,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Wybór targów - kwestia zasadnicza",
journal = "Gazeta Targowa",
number = "5 (270)",
pages = "19-22",
year = "2005",
}
15
@article{UEK:2168322829,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Rodzaje gości targowych",
journal = "Gazeta Targowa",
number = "4 (269)",
pages = "21-24",
year = "2005",
}
16
@article{UEK:2168324007,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Dobry zespół to podstawa",
journal = "Targi Polskie",
number = "4",
pages = "38-40",
year = "2004",
}
17
@article{UEK:2168324011,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Aranżowanie stoiska",
journal = "Gazeta Targowa",
number = "4 (263)",
pages = "17-20",
year = "2004",
}
18
@article{UEK:2168324009,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Jakie stoisko wybrać?",
journal = "Gazeta Targowa",
number = "5 (264)",
pages = "17-20",
year = "2004",
}