Publications of the selected author

1

Author:
Gębarowski Marcin , Lisowska Renata
Title:
From the Editors
Source:
Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation / ed. Marcin GĘBAROWSKI, Renata Lisowska2019. - vol. 15, iss. 1, s. 7-11. - Tytuł numeru: Towards Success in a Competitive Market: The Importance of Entrepreneurship and Innovation
2019 list:
Nr:
2168334265
preface / summary
See main document
2

Title:
Przedmowa
Source:
Jakość wobec wymagań współczesnego rynku = Quality as Regards the Requirements of the Contemporary Market / red. nauk. Marcin GĘBAROWSKI, Marek JABŁOŃSKI - Radom: Instytut Technologii Eksploatacji - Państwowy Instytut Badawczy, 2019, s. 5
Series:
(Towaroznawstwo w badaniach i praktyce = Commodity Science in Research and Practice)
ISBN:
978-83-7789-597-9
Nr:
2168339961
preface / summary
See main document
3

Title:
90. rocznica Powszechnej Wystawy Krajowej - niezwykłego manifestu odrodzonego Państwa Polskiego
Source:
Kurier UEK. - nr 1 (80) (2019) , s. 8-11
Access mode:
Nr:
2168334253
unreviewed article
4

Title:
Jakość wobec wymagań współczesnego rynku = Quality as Regards the Requirements of the Contemporary Market
Publisher address:
Radom: Instytut Technologii Eksploatacji - Państwowy Instytut Badawczy, 2019
Physical description:
234 s.: il.; 24 cm
Series:
(Towaroznawstwo w badaniach i praktyce = Commodity Science in Research and Practice)
Notes:
Bibliogr. przy rozdz.
ISBN:
978-83-7789-597-9
Nr:
2168339935
monograph
See related chapters
5

Title:
Zagadnienie jakości w perspektywie zróżnicowanych aspektów marketingu targowego - przegląd literatury
Source:
Jakość wobec wymagań współczesnego rynku = Quality as Regards the Requirements of the Contemporary Market / red. nauk. Marcin GĘBAROWSKI, Marek JABŁOŃSKI - Radom: Instytut Technologii Eksploatacji - Państwowy Instytut Badawczy, 2019, s. 9-18 - Bibliogr.
Series:
(Towaroznawstwo w badaniach i praktyce = Commodity Science in Research and Practice)
Research program:
Publikacja sfinansowana ze środków przyznanych Wydziałowi Towaroznawstwa i Zarządzania Produktem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie w ramach dotacji na utrzymanie potencjału badawczego
ISBN:
978-83-7789-597-9
Nr:
2168339937
chapter in monograph
See main document
6

Author:
Zadykowicz Anna , Gębarowski Marcin , Siemieniako Dariusz
Title:
Experience Marketing and Business to Business Interactions in the Light of Bibliometric Analysis
Source:
Przedsiębiorczość i Zarządzanie. - t. 20, z. 6, cz. 2 (2019) , s. 259-275. - Tytuł numeru: Zmiany w myśleniu marketingowym - Bibliogr.
Research program:
The publication was funded by a research grant from the Faculty of Commodity Science and Product Management, Cracow University of Economics
Access mode:
Full text
CC-BY-SA
Nr:
2168335623
article
7

Title:
Uniwersytet z absolwentem El Comandante, czołgiem i fałszywymi studentami
Source:
Kurier UEK. - nr 2 (81) (2019) , s. 12-15
Access mode:
Nr:
2168337011
unreviewed article
8

Title:
Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation
Number:
vol. 15, iss. 1
, Lisowska Renata
Publisher address:
Nowy Sącz: Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University, 2019
Physical description:
256 s.: il.; 24 cm
Notes:
Tytuł numeru: Towards Success in a Competitive Market: The Importance of Entrepreneurship and Innovation, Bibliogr. przy art.
Access mode:
Nr:
2168333091
journal / series editorial
See related chapters
9

Title:
Identification of Forms of Tourism that Create Extraordinary Customer Experiences and Recognition of these Forms in Scientific Literature = Identyfikacja form turystyki wywołujących niezwykłe doświadczenia klientów i rozpoznanie tych form w literaturze naukowej
Source:
Marketing i Rynek = Journal of Marketing and Market Studies. - nr 9 (2019) , s. 26-33. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Research program:
The publication was funded by appropriations of the Faculty of Commodity Science and Product Management Cracow University of Economics, a grant for the maintenance of the research potential
Nr:
2168339893
article
10

Title:
Symbolika pawilonów narodowych podczas wystaw światowych = Symbolism of National Pavilions at World Expositions
Source:
Humanities and Social Sciences. - vol. 23, nr 25 (3) (2018) , s. 51-63. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Research program:
Publikacja sfinansowana ze środków przyznanych Wydziałowi Towaroznawstwa i Zarządzania Produktem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie w ramach dotacji na utrzymanie potencjału badawczego
Ministerial journal list:
b 14.00 pkt
Nr:
2168328729
article
11

Title:
Uniwersytety na krańcu świata
Source:
Kurier UEK. - nr 2 (78) (2018) , s. 9-13. - Dostępny w World Wide Web
Access mode:
Nr:
2168329427
unreviewed article
12

Title:
Wyjątkowe doświadczenia pasażerów jako wyróżnik linii lotniczych = Extraordinary Experiences of Passengers as a Distinctive Feature of Airlines
Source:
Modern Management Review. - vol. 23, nr 25 (3) (2018) , s. 87-99. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Research program:
Publikacja sfinansowana ze środków przyznanych Wydziałowi Towaroznawstwa i Zarządzania Produktem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie w ramach dotacji na utrzymanie potencjału badawczego
Ministerial journal list:
b 11.00 pkt
Nr:
2168329311
article
13

Title:
Targi wirtualne B2B - realna czy utopijna alternatywa dla tradycyjnych spotkań wystawców i zwiedzających? = B2B Virtual Trade Fair - Real or Utopian Alternative To Traditional Meetings Between Exhibitors and Visitors?
Source:
Ekonomiczne Problemy Usług. - nr 2 (131), t. 2 (2018) , s. 67-74. - Tytuł numeru: Cywilizacja informacyjna i jej oddziaływanie na transformację gospodarczą i społeczną. T. 2 - Bibliogr.
Research program:
Publikacja sfinansowana ze środków przyznanych Wydziałowi Towaroznawstwa i Zarządzania Produktem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie w ramach dotacji na utrzymanie potencjału badawczego
Ministerial journal list:
b 8.00 pkt
Nr:
2168325079
article
14

Conference:
Międzynarodowa konferencja "Szkółkarstwo - szanse i wyzwania", Warszawa, Polska, od 2018-11-27 do 2018-11-28
Title:
Maksymalizacja efektów udziału w targach
Source:
Szkółkarstwo - szanse i wyzwania : międzynarodowa konferencja / red. Joanna Filipczak - Warszawa: Agencja Promocji Zieleni Sp. z o.o., 2018, s. 103-111 - Bibliogr.
Nr:
2168329407
chapter in conference materials
15

Title:
Koncepcja badania stoisk targowych z wykorzystaniem metody eye tracking = Conceptualisation of Eye-Tracking Research of Trade Fair Booths
Source:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 525 (2018) , s. 227-236. - Tytuł numeru: Badania marketingowe - rozwój metod i technik badawczych - Bibliogr.
Research program:
Publikacja sfinansowana ze środków przyznanych Wydziałowi Towaroznawstwa i Zarządzania Produktem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie w ramach dotacji na utrzymanie potencjału badawczego
Ministerial journal list:
b 10.00 pkt
Nr:
2168331559
article
16

Author:
Bryk Justyna , Gębarowski Marcin
Title:
Uwarunkowania aktywności promocyjnej samorządów studenckich = Determinants of Student Governments' Promotional Activity
Source:
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych = Marketing of Scientific and Research Organizations. - vol. 30, iss. 4 (2018) , s. 1-17. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Research program:
Publikacja sfinansowana ze środków przyznanych Wydziałowi Towaroznawstwa i Zarządzania Produktem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie w ramach dotacji na utrzymanie potencjału badawczego
Ministerial journal list:
b 9.00 pkt
Nr:
2168329863
article
17

Author:
Gołąb-Andrzejak Edyta , Gębarowski Marcin
Title:
Creating Hotel Services from a Perspective of Extraordinary Customer Experience = Kształtowanie usługi hotelarskiej przez pryzmat wyjątkowych doświadczeń klientów = Formirovanie gostiničnoj uslugi skvozʹ prizmu isklûčitelʹnogo opyta klientov
Source:
Handel Wewnętrzny. - R. 64, nr 4 (375), t. 1 (2018) , s. 89-100. - Summ., streszcz., rez. - Bibliogr.
Research program:
The publication was funded by a research grant from the Faculty of Commodity Science and Product Management, Cracow University of Economics
Access mode:
Ministerial journal list:
b 12.00 pkt
Nr:
2168327499
article
18

Title:
I na drugim końcu świata będę dumny z pochodzenia
Source:
Kurier UEK. - nr 3 (79) (2018) , s. 5-9. - Dostępny w World Wide Web
Access mode:
Nr:
2168330225
unreviewed article
19

Author:
Siemieniako Dariusz , Gębarowski Marcin
Title:
B2B Trade Fairs and Promise Management as a Relationship Marketing Concept
Source:
Journal of Customer Behaviour. - vol. 16, no. 3 (2017) , s. 237-261. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168320453
article
20

Author:
Siemieniako Dariusz , Gębarowski Marcin
Title:
Model zarządzania marketingiem relacyjnym w aktywności targowej B2B na rynku nieruchomości z nowoczesną powierzchnią handlową = Model of Relationship Marketing Management in B2B Trade Fair Activity on the Example of Modern Retail Real Estate Market [dokument elektroniczny]
Source:
Marketing i Rynek. - nr 9 (2017) , s. 349-356. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Access mode:
Ministerial journal list:
b 9.00 pkt
Nr:
2168322259
article
21

Title:
Powiązania targów z terytorium - perspektywa miasta = Connection Between Trade Fair and Territory - the Perspective of City [dokument elektroniczny]
Source:
Marketing i Rynek. - nr 10 (2017) , s. 186-195. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Access mode:
Ministerial journal list:
b 9.00 pkt
Nr:
2168320057
article
22

Title:
Modern Management Review
Number:
vol. 21, nr 23 (3)
Redaktor tomu:
Publisher address:
Rzeszow: Publishing House of Rzeszow University of Technology, 2016
Physical description:
238 s.: il.; 24 cm
Notes:
Streszcz. w jęz. ang. i pol. przy art., Bibliogr. przy art.
Access mode:
Nr:
2168323305
journal / series editorial
23

Author:
Gębarowski Marcin , Siemieniako Dariusz
Title:
Wykorzystanie metody mystery visitor w badaniu interakcji z uczestnikami targów = Use of Mystery Visitor Method for Researching Interactions with Trade Fair Participants
Source:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 459 (2016) , s. 245-253. - Tytuł numeru: Badania marketingowe - zmiany w metodologii i technikach badawczych - Bibliogr.
Ministerial journal list:
b
Nr:
2168322267
article
24

Author:
Siemieniako Dariusz , Gębarowski Marcin
Conference:
21st International Scientific Conference Economics and Management "Smart and Efficient Economy: Preparation for the Future Innovative Economy" (ICEM 2016), Brno, Czechy, od 2016-05-19 do 2016-05-20
Title:
How Can Developers of Shopping Centre Projects Stimulate the Customers' Experiences at Trade Fairs?
Source:
Smart and Efficient Economy : Preparation for the Future Innovative Economy : Proceeding of Selected Papers / [ed. by Iveta Simberova, Frantisek Milichovsky, Ondrej Zizlavsky] - Brno: Brno University of Technology, Faculty of Business and Management, 2016, s. 212-220. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-80-214-5413-2
Nr:
2168323441
chapter in conference materials
25

Author:
Siemieniako Dariusz , Gębarowski Marcin
Title:
B2B Relationship Marketing Management in Trade Fair Activity
Publisher address:
Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2016
Physical description:
163 s.: il.; 24 cm
Notes:
Bibliogr. przy rozdz.
ISBN:
978-1-4438-8364-1
Nr:
2168323297
monograph
26

Title:
Identyfikacja możliwości podniesienia konkurencyjności polskich przedsiębiorstw w kontekście wykorzystania autonomicznego półpasywnego identyfikatora RFID = The Identification of the Possibility of Increasing the Competitiveness of Polish Enterprises in the Context of Utilising an Autonomous Semi-passive RFID Identifier
Source:
Europa Regionum. - t. 26 (2016) , s. 77-87. - Summ. - Bibliogr.
Research program:
Część przedmiotowych prac została zrealizowana w ramach projektu pn. "Synteza autonomicznego identyfikatora półpasywnego, dedykowanego do pracy w wielokrotnych, dynamicznych systemach RFID", grant Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, Nr PBS1/A3/3/2012 (U-8795/G/PBS)
Ministerial journal list:
b
Nr:
2168322279
article
27

Title:
The Idea of Sustainable Development in National Performances by Participants of Expo 2015 = Idea zrównoważonego rozwoju w wystąpieniach narodowych uczestników Expo 2015
Source:
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce. - nr 2 (21) (2016) , s. 323-338. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Access mode:
Ministerial journal list:
b
Nr:
2168322261
article
28

Conference:
Międzynarodowa Konferencja Zarządzania produkcją i opakowań (ICPM-PP2016) pt.: "Zarządzanie i bezpieczeństwo w łańcuchu żywnościowym", Uniejów, Polska, od 2016-11-21 do 2016-11-22
Title:
Łańcuch żywnościowy w ekspozycjach uczestników wystawy światowej EXPO 2015
Source:
Zarządzanie i bezpieczeństwo w łańcuchu żywnościowym / red. nauk. Anna Walaszczyk, Irena Jałmużna, Jerzy Lewandowski - Łódź: Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2016, s. 65-80 - Bibliogr.
Series:
(Monografie - Politechnika Łódzka)
ISBN:
978-83-7283-774-5
Nr:
2168322813
chapter in conference materials
29

Title:
Znaczenie targów w procesie przekazywania informacji - kontekst ery informacyjnej = The Significance of Trade Fairs in The Process of Sharing Information - the Context of Information Age
Source:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - nr 117 (2015) , s. 93-102. - Tytuł numeru: Cyfryzacja i wirtualizacja gospodarki - Bibliogr.
Series:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 852)
Access mode:
Ministerial journal list:
b
Nr:
2168322189
article
30

Title:
Wykorzystanie rozwiązań RFID w niestandardowych działaniach promocyjnych = The Use of RFID Solutions in Non-Standard Promotional Activity
Source:
Zarządzanie marketingowe współczesnymi organizacjami - determinanty, funkcje, strategie / red. nauk. Oleksandr Gugnin, Hanna Hall, Lucyna Witek - Rzeszów: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, 2015, s. 39-45. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Research program:
Część przedmiotowych prac została zrealizowana w ramach projektu pn. "Synteza autonomicznego identyfikatora półpasywnego, dedykowanego do pracy w wielokrotnych, dynamicznych systemach RFID", grant Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, Nr PBS1/A3/3/2012 (U-8795/G/PBS)
ISBN:
978-83-7199-994-1
Nr:
2168322591
chapter in monograph
31

Author:
Jankowska-Mihułowicz Marzena , Gębarowski Marcin , Ziółkowski Bożydar , Chudy-Laskowska Katarzyna
Conference:
7th International Conference "Economic Challenges in Enlarged Europe", Tallinn, Estonia, od 2015-06-14 do 2015-06-16
Title:
Determinants of Investment Decision-making in the RFID Area in Poland [dokument elektroniczny]
Source:
The 7th International Conference Economic Challenges in Enlarged Europe / ed. by A. Hazak - Tallinn: Tallinn University of Technology, 2015, s. 1-18. - Summ. - Bibliogr.
Series:
(International conference "Economic Challenges in Enlarged Europe")
Research program:
This work was supported in part by the Polish National Centre for Research and Development (NCBR) under Grant No. PBS 1/A3/3/2012 titled "Synthesis of autonomous semi-passive transponder dedicated to operation in anticollision dynamic RFID systems
Nr:
2168323591
chapter in conference materials
32

Author:
Gębarowski Marcin , Hermaniuk Tomasz
Title:
The Use of Sensory Marketing in Places Where Food Products are Sold - Areas, Examples, Determinants of Effectiveness
Source:
Food Products Marketing : Concepts and Research : Monograph / eds. Marcin Gębarowski, Tomasz Hermaniuk - Celje: University of Maribor, Faculty of Logistics, 2015, s. 71-80. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-961-6962-17-9
Nr:
2168322449
chapter in monograph
See main document
33

Title:
Wielowymiarowość współczesnego marketingu
, Gierczak Agata
, Zatwarnicka-Madura Beata
Publisher address:
Rzeszów: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, 2015
Physical description:
199 s.: il.; 24 cm
Notes:
Streszcz. w jęz. pol. i ang. przy rozdz., Bibliogr. przy rozdz.
ISBN:
978-83-7199-995-6 ; 978-83-7199-995-X
Nr:
2168320901
monograph
See related chapters
34

Author:
Gębarowski Marcin , Siemieniako Dariusz
Title:
Cechy targów rynku nieruchomości handlowych (w świetle badań własnych) = Characteristics of Retail Real Estate Trade Fairs (Based on the Own Research)
Source:
Wielowymiarowość współczesnego marketingu / red. nauk. Marcin Gębarowski, Agata Gierczak, Beata Zatwarnicka-Madura - Rzeszów: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, 2015, s. 17-26. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7199-995-6 ; 978-83-7199-995-X
Nr:
2168320903
chapter in monograph
See main document
35

Conference:
Ekonomikos vystymasis : procesai ir tendencijos : III-osios tarptautinės mokslinės-praktinės konferencijos, Wilno, Litwa, od 2015-04-25 do 2015-04-25
Title:
The Trade Fair Market in Poland : Stages of Evolution, Structure, Perspectives of Development
Source:
Ekonomikos vystymasis : procesai ir tendencijos : III-osios tarptautinės mokslinės-praktinės konferencijos, skirtos Vilniaus kolegijos veiklos 15-os metų ir Ekonomikos fakulteto 70-ties metų jubiliejams paminėti, įvykusios Vilniaus kolegijos Ekonomikos fakultete 2015 m. balandžio 29 d., straipsnių rinkinys. T. 1 - Vilnius: Vilniaus kolegija, Ekonomikos fakultetas, 2015, s. 185-197. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-609-436-033-6
Nr:
2168323147
chapter in conference materials
36

Title:
Food Products Marketing : Concepts and Research : Monograph
, Hermaniuk Tomasz
Publisher address:
Celje: University of Maribor, Faculty of Logistics, 2015
Physical description:
192 s.: il.; 24 cm
Notes:
Streszcz. w jęz. ang. przy rozdz., Bibliogr. przy rozdz.
ISBN:
978-961-6962-17-9
Nr:
2168320925
monograph
See related chapters
37

Title:
Reflection of Promotional Strategy in the Diversity of National Pavilions During Expo 2015 = Odzwierciedlenie strategii promocyjnej w zróżnicowaniu pawilonów narodowych podczas Expo 2015
Source:
Modern Management Review. - vol. 20, nr 22 (4) (2015) , s. 59-72. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Ministerial journal list:
b
Nr:
2168322043
article
38

Title:
Popularization of an Ecological Dimension of Sustainable Consumption Using Sensory Marketing = Popularyzacja ekologicznego wymiaru zrównoważonej konsumpcji z wykorzystaniem marketingu sensorycznego
Source:
Journal of Agribusiness and Rural Development. - z. 3 (37) (2015) , s. 379-386. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Ministerial journal list:
b 13.00 pkt
Nr:
2168299683
article
39

Author:
Hermaniuk Tomasz , Gębarowski Marcin
Title:
Attitudes and Behaviour of Organic Food Consumers
Source:
Food Product Quality and Packaging : Current State and Challenges : Monograph / eds. Agnieszka CHOLEWA-WÓJCIK, Agnieszka KAWECKA - Celje: University of Maribor, Faculty of Logistics, 2015, s. 35-43. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-961-6962-16-2
Nr:
2168322559
chapter in monograph
See main document
40

Title:
Short Food Supply Chains - Benefits for Consumers and Food Producers = Krótkie łańcuchy dostaw żywności - korzyści dla konsumentów i producentów żywności
Source:
Journal of Agribusiness and Rural Development. - z. 3 (37) (2015) , s. 459-466. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Ministerial journal list:
b 13.00 pkt
Nr:
2168301321
article
41

Author:
Gębarowski Marcin , Siemieniako Dariusz
Title:
Mystery Visitor as a Research Method of Trade Show Performance
Source:
Economics and Management = Ekonomia i Zarządzanie. - vol. 7, nr 3 (2015) , s. 15-24. - Summ. - Bibliogr.
Ministerial journal list:
b
Nr:
2168322041
article
42

Title:
Autonomiczny półpasywny identyfikator RFID jako nowy produkt na rynku : (kontekst działań promocyjnych) = Autonomous Semi-Passive RFID Transponder as a New Product on the Market : (the Context of Promotional Activities)
Source:
Determinanty i efekty współczesnej aktywności marketingowej / red. nauk. Joanna Wiażewicz, Agnieszka Zielińska - Rzeszów: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, 2015, s. 35-44. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Research program:
Część przedmiotowych prac została zrealizowana w ramach projektu pn. "Synteza autonomicznego identyfikatora półpasywnego, dedykowanego do pracy w wielokrotnych, dynamicznych systemach RFID", grant Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, Nr PBS1/A3/3/2012 (U-8795/G/PBS)
ISBN:
978-83-7199-993-3
Nr:
2168322809
chapter in monograph
43

Author:
Gębarowski Marcin , Siemieniako Dariusz
Title:
Rozmowa targowa w rozwijaniu więzi międzyorganizacyjnych na przykładzie branży nieruchomości handlowych = The Trade Show Conversation in Developing Inter-organizational Relationships on the Example of Retail Real Estate Industry
Source:
Problemy Zarządzania. - vol. 13, nr 1 (50), t. 1 (2015) , s. 88-103. - Tytuł numeru: Więzi międzyorganizacyjne - Bibliogr.
Ministerial journal list:
b
Nr:
2168320927
article
1
From the Editors / Marcin GĘBAROWSKI, Renata Lisowska // Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation / ed. Marcin GĘBAROWSKI, Renata Lisowska. - vol. 15, iss. 1 (2019), s. 7-11. - Tytuł numeru: Towards Success in a Competitive Market: The Importance of Entrepreneurship and Innovation. - Pełny tekst: http://www.jemi.edu.pl/uploadedFiles/file/all-issues/vol15/issue1/JEMI_Vol15_Issue1_2019.pdf. - ISSN 2299-7075
2
Przedmowa / Marcin GĘBAROWSKI, Marek JABŁOŃSKI // W: Jakość wobec wymagań współczesnego rynku = Quality as Regards the Requirements of the Contemporary Market / red. nauk. Marcin GĘBAROWSKI, Marek JABŁOŃSKI. - Radom : Instytut Technologii Eksploatacji - Państwowy Instytut Badawczy, 2019. - (Towaroznawstwo w badaniach i praktyce = Commodity Science in Research and Practice). - S. 5. - ISBN 978-83-7789-597-9
3
90. rocznica Powszechnej Wystawy Krajowej - niezwykłego manifestu odrodzonego Państwa Polskiego / Marcin GĘBAROWSKI // Kurier UEK. - nr 1 (80) (2019), s. 8-11. - Pełny tekst: https://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_80_final_small. - ISSN 1689-7757
4
Jakość wobec wymagań współczesnego rynku = Quality as Regards the Requirements of the Contemporary Market / red. nauk. Marcin GĘBAROWSKI, Marek JABŁOŃSKI. - Radom : Instytut Technologii Eksploatacji - Państwowy Instytut Badawczy, 2019. - 234 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. przy rozdz. - (Towaroznawstwo w badaniach i praktyce = Commodity Science in Research and Practice). - ISBN 978-83-7789-597-9
5
Zagadnienie jakości w perspektywie zróżnicowanych aspektów marketingu targowego - przegląd literatury / Marcin GĘBAROWSKI // W: Jakość wobec wymagań współczesnego rynku = Quality as Regards the Requirements of the Contemporary Market / red. nauk. Marcin GĘBAROWSKI, Marek JABŁOŃSKI. - Radom : Instytut Technologii Eksploatacji - Państwowy Instytut Badawczy, 2019. - (Towaroznawstwo w badaniach i praktyce = Commodity Science in Research and Practice). - S. 9-18. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7789-597-9
6
Experience Marketing and Business to Business Interactions in the Light of Bibliometric Analysis / Anna Zadykowicz, Marcin GĘBAROWSKI, Dariusz Siemieniako // Przedsiębiorczość i Zarządzanie. - t. 20, z. 6, cz. 2 (2019), s. 259-275. - Summ.. - Tytuł numeru: Zmiany w myśleniu marketingowym. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://piz.san.edu.pl/docs/e-XX-6-2.pdf. - ISSN 1733-2486
7
Uniwersytet z absolwentem El Comandante, czołgiem i fałszywymi studentami / Marcin GĘBAROWSKI // Kurier UEK. - nr 2 (81) (2019), s. 12-15. - Pełny tekst: https://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_80_issu. - ISSN 1689-7757
8
Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation / ed. Marcin GĘBAROWSKI, Renata Lisowska. - Nowy Sącz : Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University, 2019. - vol. 15, iss. 1. - 256 s. : il. ; 24 cm. - Streszcz. w jęz. ang. i pol. przy art.. - Tytuł numeru: Towards Success in a Competitive Market: The Importance of Entrepreneurship and Innovation. - Bibliogr. przy art. - Pełny tekst: http://www.jemi.edu.pl/uploadedFiles/file/all-issues/vol15/issue1/JEMI_Vol15_Issue1_2019.pdf. - ISSN 2299-7075
9
Identification of Forms of Tourism that Create Extraordinary Customer Experiences and Recognition of these Forms in Scientific Literature = Identyfikacja form turystyki wywołujących niezwykłe doświadczenia klientów i rozpoznanie tych form w literaturze naukowej / Marcin GĘBAROWSKI // Marketing i Rynek = Journal of Marketing and Market Studies. - nr 9 (2019), s. 26-33. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - ISSN 1231-7853
10
Symbolika pawilonów narodowych podczas wystaw światowych = Symbolism of National Pavilions at World Expositions / Marcin GĘBAROWSKI // Humanities and Social Sciences. - vol. 23, nr 25 (3) (2018), s. 51-63. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://oficyna.prz.edu.pl/download/nqGloKOg95YRAVXwcYREUbI0MeH3phQkNFW2pNAwkfSGdSWAEy,SlOmEpESgpAHoFZS4EIy8hbTNiPBtcNjcuNQg3fi0hKhxzO3xBdDdfOUU/hss-2018-03-pw-5.pdf. - ISSN 2300-5327
11
Uniwersytety na krańcu świata / Marcin GĘBAROWSKI // Kurier UEK. - nr 2 (78) (2018), s. 9-13. - Dostępny w World Wide Web. - Pełny tekst: https://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_nr_78_03. - ISSN 1689-7757
12
Wyjątkowe doświadczenia pasażerów jako wyróżnik linii lotniczych = Extraordinary Experiences of Passengers as a Distinctive Feature of Airlines / Marcin GĘBAROWSKI // Modern Management Review. - vol. 23, nr 25 (3) (2018), s. 87-99. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://oficyna.prz.edu.pl/download/lBK2s7Cz5IUCEkbjYpcn0vEncxL0tQc3J0alt8MjgueVN-NyQBLA,EgJ3w0DDU0HWcYeDMZPjI8cC5_IQZBKyozKBUqYzA8NwFuIWhZaSpCJFg/mmr-2018-03-pw-03.pdf. - ISSN 2300-6366
13
Targi wirtualne B2B - realna czy utopijna alternatywa dla tradycyjnych spotkań wystawców i zwiedzających? = B2B Virtual Trade Fair - Real or Utopian Alternative To Traditional Meetings Between Exhibitors and Visitors? / Marcin GĘBAROWSKI // Ekonomiczne Problemy Usług. - nr 2 (131), t. 2 (2018), s. 67-74. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Cywilizacja informacyjna i jej oddziaływanie na transformację gospodarczą i społeczną. T. 2. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.lacznosc.wzieu.pl/2018/IMG/pdf/2018_epu_nr_2_131_-_2_tom_2.pdf. - ISSN 1896-382X
14
Maksymalizacja efektów udziału w targach / Marcin GĘBAROWSKI // W: Szkółkarstwo - szanse i wyzwania : międzynarodowa konferencja / red. Joanna Filipczak. - Warszawa : Agencja Promocji Zieleni Sp. z o.o., 2018. - S. 103-111. - Bibliogr.
15
Koncepcja badania stoisk targowych z wykorzystaniem metody eye tracking = Conceptualisation of Eye-Tracking Research of Trade Fair Booths / Marcin GĘBAROWSKI // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 525 (2018), s. 227-236. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Badania marketingowe - rozwój metod i technik badawczych. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://www.dbc.wroc.pl/dlibra/publication/103896/edition/60223. - ISSN 1899-3192
16
Uwarunkowania aktywności promocyjnej samorządów studenckich = Determinants of Student Governments' Promotional Activity / Justyna Bryk, Marcin GĘBAROWSKI // Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych = Marketing of Scientific and Research Organizations. - vol. 30, iss. 4 (2018), s. 1-17. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://minib.pl/category/4-2018/. - ISSN 2353-8503
17
Creating Hotel Services from a Perspective of Extraordinary Customer Experience = Kształtowanie usługi hotelarskiej przez pryzmat wyjątkowych doświadczeń klientów = Formirovanie gostiničnoj uslugi skvozʹ prizmu isklûčitelʹnogo opyta klientov / Edyta Gołąb-Andrzejak, Marcin GĘBAROWSKI // Handel Wewnętrzny. - R. 64, nr 4 (375), t. 1 (2018), s. 89-100. - Summ., streszcz., rez. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://handelue.home.pl/ibrkk/pliki/hw/archiwum/handel_wew_4-2018-t-1.pdf. - ISSN 0438-5403
18
I na drugim końcu świata będę dumny z pochodzenia / Marcin GĘBAROWSKI // Kurier UEK. - nr 3 (79) (2018/2019), s. 5-9. - Dostępny w World Wide Web. - Pełny tekst: https://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_nr_79_04_2018_small. - ISSN 1689-7757
19
B2B Trade Fairs and Promise Management as a Relationship Marketing Concept / Dariusz Siemieniako, Marcin GĘBAROWSKI // Journal of Customer Behaviour. - vol. 16, no. 3 (2017), s. 237-261. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 1475-3928
20
Model zarządzania marketingiem relacyjnym w aktywności targowej B2B na rynku nieruchomości z nowoczesną powierzchnią handlową = Model of Relationship Marketing Management in B2B Trade Fair Activity on the Example of Modern Retail Real Estate Market / Dariusz Siemieniako, Marcin Gębarowski // Marketing i Rynek [Dokument elektroniczny]. - nr 9 (2017), s. 349-356. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://www.pwe.com.pl/files/1276809751/file/MiR_9_2017_CD.pdf. - ISSN 1231-7853
21
Powiązania targów z terytorium - perspektywa miasta = Connection Between Trade Fair and Territory - the Perspective of City / Marcin GĘBAROWSKI // Marketing i Rynek [Dokument elektroniczny]. - nr 10 (2017), s. 186-195. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://www.pwe.com.pl/files/1276809751/file/MARKETING_I_RYNEK_CD_10_2017.pdf. - ISSN 1231-7853
22
Modern Management Review / vol. ed. Marcin Gębarowski. - Rzeszow : Publishing House of Rzeszow University of Technology, 2016. - vol. 21, nr 23 (3). - 238 s. : il. ; 24 cm. - Streszcz. w jęz. ang. i pol. przy art. - Bibliogr. przy art. - ISSN 2300-6366
23
Wykorzystanie metody mystery visitor w badaniu interakcji z uczestnikami targów = Use of Mystery Visitor Method for Researching Interactions with Trade Fair Participants / Marcin Gębarowski, Dariusz Siemieniako // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 459 (2016), s. 245-253. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Badania marketingowe - zmiany w metodologii i technikach badawczych. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&ved=0ahUKEwiO7cvExJjZAhXGFiwKHWybA0wQFgg3MAI&url=http%3A%2F%2Fwww.dbc.wroc.pl%2FContent%2F36532%2FGebarowski_Wykorzystanie_Metody_Mystery_Visitor_w_Badaniu_2016.pdf&usg=AOvVaw1N6NLzexS_DKeUQz37yRni. - ISSN 1899-3192
24
How Can Developers of Shopping Centre Projects Stimulate the Customers' Experiences at Trade Fairs? / Dariusz Siemieniako, Marcin Gębarowski // W: Smart and Efficient Economy : Preparation for the Future Innovative Economy : Proceeding of Selected Papers / [ed. by Iveta Simberova, Frantisek Milichovsky, Ondrej Zizlavsky]. - Brno : Brno University of Technology, Faculty of Business and Management, 2016. - S. 212-220. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-80-214-5413-2
25
B2B Relationship Marketing Management in Trade Fair Activity / Dariusz Siemieniako, Marcin Gębarowski. - Newcastle upon Tyne : Cambridge Scholars Publishing, 2016. - 163 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. przy rozdz. - ISBN 978-1-4438-8364-1
26
Identyfikacja możliwości podniesienia konkurencyjności polskich przedsiębiorstw w kontekście wykorzystania autonomicznego półpasywnego identyfikatora RFID = The Identification of the Possibility of Increasing the Competitiveness of Polish Enterprises in the Context of Utilising an Autonomous Semi-passive RFID Identifier / Marcin Gębarowski // Europa Regionum. - t. 26 (2016), s. 77-87. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://wnus.edu.pl/er/file/article/download/5041/17929.pdf. - ISSN 1428-278X
27
The Idea of Sustainable Development in National Performances by Participants of Expo 2015 = Idea zrównoważonego rozwoju w wystąpieniach narodowych uczestników Expo 2015 / Marcin Gębarowski // Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce. - nr 2 (21) (2016), s. 323-338. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.wses-zeszyty.pl/z/z2016_2.pdf. - ISSN 2391-9167
28
Łańcuch żywnościowy w ekspozycjach uczestników wystawy światowej EXPO 2015 / Marcin Gębarowski // W: Zarządzanie i bezpieczeństwo w łańcuchu żywnościowym / red. nauk. Anna Walaszczyk, Irena Jałmużna, Jerzy Lewandowski. - Łódź : Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, 2016. - (Monografie Politechniki Łódzkiej). - S. 65-80. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7283-774-5
29
Znaczenie targów w procesie przekazywania informacji - kontekst ery informacyjnej = The Significance of Trade Fairs in The Process of Sharing Information - the Context of Information Age / Marcin Gębarowski // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 852). - nr 117 (2015), s. 93-102. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Cyfryzacja i wirtualizacja gospodarki. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.wzieu.pl/zn/852/ZN_852.pdf. - ISSN 1896-382X
30
Wykorzystanie rozwiązań RFID w niestandardowych działaniach promocyjnych = The Use of RFID Solutions in Non-Standard Promotional Activity / Marcin Gębarowski // W: Zarządzanie marketingowe współczesnymi organizacjami - determinanty, funkcje, strategie / red. nauk. Oleksandr Gugnin, Hanna Hall, Lucyna Witek. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2015. - S. 39-45. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7199-994-1
31
Determinants of Investment Decision-making in the RFID Area in Poland / Marzena Jankowska-Mihułowicz, Marcin Gębarowski, Bożydar Ziółkowski, Katarzyna Chudy-Laskowska // W: The 7th International Conference Economic Challenges in Enlarged Europe [Dokument elektroniczny] / ed. by A. Hazak. - Tallinn : Tallinn University of Technology, 2015. - (International conference "Economic Challenges in Enlarged Europe", ISSN 2382-6797). - S. 1-18. - Summ. - Bibliogr.
32
The Use of Sensory Marketing in Places Where Food Products are Sold - Areas, Examples, Determinants of Effectiveness / Marcin Gębarowski, Tomasz Hermaniuk // W: Food Products Marketing : Concepts and Research : Monograph / eds. Marcin Gębarowski, Tomasz Hermaniuk. - Celje : University of Maribor, Faculty of Logistics, 2015. - S. 71-80. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-961-6962-17-9
33
Wielowymiarowość współczesnego marketingu / red. nauk. Marcin Gębarowski, Agata Gierczak, Beata Zatwarnicka-Madura. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2015. - 199 s. : il. ; 24 cm. - Streszcz. w jęz. pol. i ang. przy rozdz. - Bibliogr. przy rozdz. - ISBN 978-83-7199-995-6 ; 978-83-7199-995-X
34
Cechy targów rynku nieruchomości handlowych (w świetle badań własnych) = Characteristics of Retail Real Estate Trade Fairs (Based on the Own Research) / Marcin Gębarowski, Dariusz Siemieniako // W: Wielowymiarowość współczesnego marketingu / red. nauk. Marcin Gębarowski, Agata Gierczak, Beata Zatwarnicka-Madura. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2015. - S. 17-26. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7199-995-6 ; 978-83-7199-995-X
35
The Trade Fair Market in Poland : Stages of Evolution, Structure, Perspectives of Development / Marcin Gębarowski // W: Ekonomikos vystymasis : procesai ir tendencijos : III-osios tarptautinės mokslinės-praktinės konferencijos, skirtos Vilniaus kolegijos veiklos 15-os metų ir Ekonomikos fakulteto 70-ties metų jubiliejams paminėti, įvykusios Vilniaus kolegijos Ekonomikos fakultete 2015 m. balandžio 29 d., straipsnių rinkinys. T. 1. - Vilnius : Vilniaus kolegija, Ekonomikos fakultetas, 2015. - S. 185-197. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-609-436-033-6
36
Food Products Marketing : Concepts and Research : Monograph / eds. Marcin Gębarowski, Tomasz Hermaniuk. - Celje : University of Maribor, Faculty of Logistics, 2015. - 192 s. : il. ; 24 cm. - Streszcz. w jęz. ang. przy rozdz. - Bibliogr. przy rozdz. - ISBN 978-961-6962-17-9
37
Reflection of Promotional Strategy in the Diversity of National Pavilions During Expo 2015 = Odzwierciedlenie strategii promocyjnej w zróżnicowaniu pawilonów narodowych podczas Expo 2015 / Marcin Gębarowski // Modern Management Review. - vol. 20, nr 22 (4) (2015), s. 59-72. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://oficyna.prz.edu.pl/download/MbKmo6Cj9JUSAlbzcodnwnE3YwLkpTdm9_dlt7MzkveFJ9NiUALQ,fVNW4mHicmD3UKaiELLCAuYjxtMxRTOTghOgc4cSIuJRN8NnpCezhQNko/mmr-04-2015-pw-01.pdf. - ISSN 2300-6366
38
Popularization of an Ecological Dimension of Sustainable Consumption Using Sensory Marketing = Popularyzacja ekologicznego wymiaru zrównoważonej konsumpcji z wykorzystaniem marketingu sensorycznego / Marcin Gębarowski, Agnieszka CHOLEWA-WÓJCIK // Journal of Agribusiness and Rural Development. - z. 3 (37) (2015), s. 379-386. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.jard.edu.pl/volume37/issue3/art_40_pl.pdf. - ISSN 1899-5241
39
Attitudes and Behaviour of Organic Food Consumers / Tomasz Hermaniuk, Marcin Gębarowski // W: Food Product Quality and Packaging : Current State and Challenges : Monograph / eds. Agnieszka CHOLEWA-WÓJCIK, Agnieszka KAWECKA. - Celje : University of Maribor, Faculty of Logistics, 2015. - S. 35-43. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-961-6962-16-2
40
Short Food Supply Chains - Benefits for Consumers and Food Producers = Krótkie łańcuchy dostaw żywności - korzyści dla konsumentów i producentów żywności / Agnieszka KAWECKA, Marcin Gębarowski // Journal of Agribusiness and Rural Development. - z. 3 (37) (2015), s. 459-466. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.jard.edu.pl/pub/48_3_2015.pdf. - ISSN 1899-5241
41
Mystery Visitor as a Research Method of Trade Show Performance / Marcin Gębarowski, Dariusz Siemieniako // Economics and Management = Ekonomia i Zarządzanie. - vol. 7, nr 3 (2015), s. 15-24. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://jem.pb.edu.pl/data/magazine/article/480/en/gebarowski_siemieniako.pdf#page1&view=Fit. - ISSN 2080-9646
42
Autonomiczny półpasywny identyfikator RFID jako nowy produkt na rynku : (kontekst działań promocyjnych) = Autonomous Semi-Passive RFID Transponder as a New Product on the Market : (the Context of Promotional Activities) / Marcin Gębarowski // W: Determinanty i efekty współczesnej aktywności marketingowej / red. nauk. Joanna Wiażewicz, Agnieszka Zielińska. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2015. - S. 35-44. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7199-993-3
43
Rozmowa targowa w rozwijaniu więzi międzyorganizacyjnych na przykładzie branży nieruchomości handlowych = The Trade Show Conversation in Developing Inter-organizational Relationships on the Example of Retail Real Estate Industry / Marcin Gębarowski, Dariusz Siemieniako // Problemy Zarządzania. - vol. 13, nr 1 (50), t. 1 (2015), s. 88-103. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Więzi międzyorganizacyjne. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://pz.wz.uw.edu.pl/resources/html/article/details?id=169652. - ISSN 1644-9584
1
Gębarowski M., Lisowska R., (2019), From the Editors, "Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation", vol. 15, iss. 1, s. 7-11; http://www.jemi.edu.pl/uploadedFiles/file/all-issues/vol15/issue1/JEMI_Vol15_Issue1_2019.pdf
2
Gębarowski M., Jabłoński M., (2019), Przedmowa. [W:] Gębarowski M., Jabłoński M. (red.), Jakość wobec wymagań współczesnego rynku, Radom : Instytut Technologii Eksploatacji - Państwowy Instytut Badawczy, s. 5.
3
Gębarowski M., (2019), 90. rocznica Powszechnej Wystawy Krajowej - niezwykłego manifestu odrodzonego Państwa Polskiego, "Kurier UEK", nr 1 (80), s. 8-11; https://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_80_final_small
4
Gębarowski M., Jabłoński M. (red.), (2019), Jakość wobec wymagań współczesnego rynku, Radom : Instytut Technologii Eksploatacji - Państwowy Instytut Badawczy, 234 s.
5
Gębarowski M., (2019), Zagadnienie jakości w perspektywie zróżnicowanych aspektów marketingu targowego - przegląd literatury. [W:] Gębarowski M., Jabłoński M. (red.), Jakość wobec wymagań współczesnego rynku, Radom : Instytut Technologii Eksploatacji - Państwowy Instytut Badawczy, s. 9-18.
6
Zadykowicz A., Gębarowski M., Siemieniako D., (2019), Experience Marketing and Business to Business Interactions in the Light of Bibliometric Analysis, "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", t. 20, z. 6, cz. 2, s. 259-275; http://piz.san.edu.pl/docs/e-XX-6-2.pdf
7
Gębarowski M., (2019), Uniwersytet z absolwentem El Comandante, czołgiem i fałszywymi studentami, "Kurier UEK", nr 2 (81), s. 12-15; https://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_80_issu
8
Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation / ed. Marcin GĘBAROWSKI, Renata Lisowska Nowy Sącz : Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University, 2019. - vol. 15, iss. 1. - 256 s.: il.; 24 cm. - Bibliogr. przy art. - 2299-7075
9
Gębarowski M., (2019), Identification of Forms of Tourism that Create Extraordinary Customer Experiences and Recognition of these Forms in Scientific Literature, "Marketing i Rynek", nr 9, s. 26-33.
10
Gębarowski M., (2018), Symbolika pawilonów narodowych podczas wystaw światowych, "Humanities and Social Sciences", vol. 23, nr 25 (3), s. 51-63; https://oficyna.prz.edu.pl/download/nqGloKOg95YRAVXwcYREUbI0MeH3phQkNFW2pNAwkfSGdSWAEy,SlOmEpESgpAHoFZS4EIy8hbTNiPBtcNjcuNQg3fi0hKhxzO3xBdDdfOUU/hss-2018-03-pw-5.pdf
11
Gębarowski M., (2018), Uniwersytety na krańcu świata, "Kurier UEK", nr 2 (78), s. 9-13; https://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_nr_78_03
12
Gębarowski M., (2018), Wyjątkowe doświadczenia pasażerów jako wyróżnik linii lotniczych, "Modern Management Review", vol. 23, nr 25 (3), s. 87-99; https://oficyna.prz.edu.pl/download/lBK2s7Cz5IUCEkbjYpcn0vEncxL0tQc3J0alt8MjgueVN-NyQBLA,EgJ3w0DDU0HWcYeDMZPjI8cC5_IQZBKyozKBUqYzA8NwFuIWhZaSpCJFg/mmr-2018-03-pw-03.pdf
13
Gębarowski M., (2018), Targi wirtualne B2B - realna czy utopijna alternatywa dla tradycyjnych spotkań wystawców i zwiedzających?, "Ekonomiczne Problemy Usług", nr 2 (131), t. 2, s. 67-74; http://www.lacznosc.wzieu.pl/2018/IMG/pdf/2018_epu_nr_2_131_-_2_tom_2.pdf
14
Gębarowski M., (2018), Maksymalizacja efektów udziału w targach. [W:] Filipczak J. (red.), Szkółkarstwo - szanse i wyzwania : międzynarodowa konferencja, Warszawa : Agencja Promocji Zieleni Sp. z o.o., s. 103-111.
15
Gębarowski M., (2018), Koncepcja badania stoisk targowych z wykorzystaniem metody eye tracking, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 525, s. 227-236; https://www.dbc.wroc.pl/dlibra/publication/103896/edition/60223
16
Bryk J., Gębarowski M., (2018), Uwarunkowania aktywności promocyjnej samorządów studenckich, "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", vol. 30, iss. 4, s. 1-17; http://minib.pl/category/4-2018/
17
Gołąb-Andrzejak E., Gębarowski M., (2018), Creating Hotel Services from a Perspective of Extraordinary Customer Experience, "Handel Wewnętrzny", R. 64, nr 4 (375), t. 1, s. 89-100; http://handelue.home.pl/ibrkk/pliki/hw/archiwum/handel_wew_4-2018-t-1.pdf
18
Gębarowski M., (2018), I na drugim końcu świata będę dumny z pochodzenia, "Kurier UEK", nr 3 (79), s. 5-9; https://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_nr_79_04_2018_small
19
Siemieniako D., Gębarowski M., (2017), B2B Trade Fairs and Promise Management as a Relationship Marketing Concept, "Journal of Customer Behaviour", vol. 16, no. 3, s. 237-261.
20
Siemieniako D., Gębarowski M., (2017), Model zarządzania marketingiem relacyjnym w aktywności targowej B2B na rynku nieruchomości z nowoczesną powierzchnią handlową, "Marketing i Rynek" [Dokument elektroniczny], nr 9, s. 349-356; https://www.pwe.com.pl/files/1276809751/file/MiR_9_2017_CD.pdf
21
Gębarowski M., (2017), Powiązania targów z terytorium - perspektywa miasta, "Marketing i Rynek" [Dokument elektroniczny], nr 10, s. 186-195; https://www.pwe.com.pl/files/1276809751/file/MARKETING_I_RYNEK_CD_10_2017.pdf
22
Modern Management Review / vol. ed. Marcin Gębarowski Rzeszow : Publishing House of Rzeszow University of Technology, 2016. - vol. 21, nr 23 (3). - 238 s.: il.; 24 cm. - Bibliogr. przy art. - 2300-6366
23
Gębarowski M., Siemieniako D., (2016), Wykorzystanie metody mystery visitor w badaniu interakcji z uczestnikami targów, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 459, s. 245-253; https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&ved=0ahUKEwiO7cvExJjZAhXGFiwKHWybA0wQFgg3MAI&url=http%3A%2F%2Fwww.dbc.wroc.pl%2FContent%2F36532%2FGebarowski_Wykorzystanie_Metody_Mystery_Visitor_w_Badaniu_2016.pdf&usg=AOvVaw1N6NLzexS_DKeUQz37yRni
24
Siemieniako D., Gębarowski M., (2016), How Can Developers of Shopping Centre Projects Stimulate the Customers' Experiences at Trade Fairs?. [W:] Simberova I., Milichovsky F., Zizlavsky O. (red.), Smart and Efficient Economy : Preparation for the Future Innovative Economy : Proceeding of Selected Papers, Brno : Brno University of Technology, Faculty of Business and Management, s. 212-220.
25
Siemieniako D., Gębarowski M., (2016), B2B Relationship Marketing Management in Trade Fair Activity, Newcastle upon Tyne : Cambridge Scholars Publishing, 163 s.
26
Gębarowski M., (2016), Identyfikacja możliwości podniesienia konkurencyjności polskich przedsiębiorstw w kontekście wykorzystania autonomicznego półpasywnego identyfikatora RFID, "Europa Regionum", t. 26, s. 77-87; https://wnus.edu.pl/er/file/article/download/5041/17929.pdf
27
Gębarowski M., (2016), The Idea of Sustainable Development in National Performances by Participants of Expo 2015, "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", nr 2 (21), s. 323-338; http://www.wses-zeszyty.pl/z/z2016_2.pdf
28
Gębarowski M., (2016), Łańcuch żywnościowy w ekspozycjach uczestników wystawy światowej EXPO 2015. [W:] Walaszczyk A., Jałmużna I., Lewandowski J. (red.), Zarządzanie i bezpieczeństwo w łańcuchu żywnościowym, Łódź : Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, s. 65-80.
29
Gębarowski M., (2015), Znaczenie targów w procesie przekazywania informacji - kontekst ery informacyjnej, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług", nr 117, s. 93-102; http://www.wzieu.pl/zn/852/ZN_852.pdf
30
Gębarowski M., (2015), Wykorzystanie rozwiązań RFID w niestandardowych działaniach promocyjnych. [W:] Gugnin O., Hall H., Witek L. (red.), Zarządzanie marketingowe współczesnymi organizacjami - determinanty, funkcje, strategie, Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, s. 39-45.
31
Jankowska-Mihułowicz M., Gębarowski M., Ziółkowski B., Chudy-Laskowska K., (2015), Determinants of Investment Decision-making in the RFID Area in Poland. [W:] The 7th International Conference Economic Challenges in Enlarged Europe [Dokument elektroniczny]. (International conference "Economic Challenges in Enlarged Europe"), Tallinn : Tallinn University of Technology, s. 1-18.
32
Gębarowski M., Hermaniuk T., (2015), The Use of Sensory Marketing in Places Where Food Products are Sold - Areas, Examples, Determinants of Effectiveness. [W:] Gębarowski M., Hermaniuk T. (red.), Food Products Marketing : Concepts and Research : Monograph, Celje : University of Maribor, Faculty of Logistics, s. 71-80.
33
Gębarowski M., Gierczak A., Zatwarnicka-Madura B. (red.), (2015), Wielowymiarowość współczesnego marketingu, Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 199 s.
34
Gębarowski M., Siemieniako D., (2015), Cechy targów rynku nieruchomości handlowych (w świetle badań własnych). [W:] Gębarowski M., Gierczak A., Zatwarnicka-Madura B. (red.), Wielowymiarowość współczesnego marketingu, Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, s. 17-26.
35
Gębarowski M., (2015), The Trade Fair Market in Poland : Stages of Evolution, Structure, Perspectives of Development. [W:] Ekonomikos vystymasis : procesai ir tendencijos : III-osios tarptautinės mokslinės-praktinės konferencijos, skirtos Vilniaus kolegijos veiklos 15-os metų ir Ekonomikos fakulteto 70-ties metų jubiliejams paminėti, įvykusios Vilniaus kolegijos Ekonomikos fakultete 2015 m. balandžio 29 d., straipsnių rinkinys, T. 1, Vilnius : Vilniaus kolegija, Ekonomikos fakultetas, s. 185-197.
36
Gębarowski M., Hermaniuk T. (red.), (2015), Food Products Marketing: Concepts and Research: Monograph, Celje : University of Maribor, Faculty of Logistics, 192 s.
37
Gębarowski M., (2015), Reflection of Promotional Strategy in the Diversity of National Pavilions During Expo 2015, "Modern Management Review", vol. 20, nr 22 (4), s. 59-72; http://oficyna.prz.edu.pl/download/MbKmo6Cj9JUSAlbzcodnwnE3YwLkpTdm9_dlt7MzkveFJ9NiUALQ,fVNW4mHicmD3UKaiELLCAuYjxtMxRTOTghOgc4cSIuJRN8NnpCezhQNko/mmr-04-2015-pw-01.pdf
38
Gębarowski M., Cholewa-Wójcik A., (2015), Popularization of an Ecological Dimension of Sustainable Consumption Using Sensory Marketing, "Journal of Agribusiness and Rural Development", z. 3 (37), s. 379-386; http://www.jard.edu.pl/volume37/issue3/art_40_pl.pdf
39
Hermaniuk T., Gębarowski M., (2015), Attitudes and Behaviour of Organic Food Consumers. [W:] Cholewa-Wójcik A., Kawecka A. (red.), Food Product Quality and Packaging : Current State and Challenges : Monograph, Celje : University of Maribor, Faculty of Logistics, s. 35-43.
40
Kawecka A., Gębarowski M., (2015), Short Food Supply Chains - Benefits for Consumers and Food Producers, "Journal of Agribusiness and Rural Development", z. 3 (37), s. 459-466; http://www.jard.edu.pl/pub/48_3_2015.pdf
41
Gębarowski M., Siemieniako D., (2015), Mystery Visitor as a Research Method of Trade Show Performance, "Economics and Management", vol. 7, nr 3, s. 15-24; http://jem.pb.edu.pl/data/magazine/article/480/en/gebarowski_siemieniako.pdf#page1&view=Fit
42
Gębarowski M., (2015), Autonomiczny półpasywny identyfikator RFID jako nowy produkt na rynku : (kontekst działań promocyjnych). [W:] Wiażewicz J., Zielińska A. (red.), Determinanty i efekty współczesnej aktywności marketingowej, Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, s. 35-44.
43
Gębarowski M., Siemieniako D., (2015), Rozmowa targowa w rozwijaniu więzi międzyorganizacyjnych na przykładzie branży nieruchomości handlowych, "Problemy Zarządzania", vol. 13, nr 1 (50), t. 1, s. 88-103; https://pz.wz.uw.edu.pl/resources/html/article/details?id=169652
1
@misc{UEK:2168334265,
author = "Gębarowski Marcin and Lisowska Renata",
title = "From the Editors",
booktitle = "Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation",
number = "vol. 15, iss. 1",
pages = "7-11",
year = "2019",
}
2
@misc{UEK:2168339961,
author = "Gębarowski Marcin and Jabłoński Marek",
title = "Przedmowa",
booktitle = "Jakość wobec wymagań współczesnego rynku",
pages = "5",
adress = "Radom",
publisher = "Instytut Technologii Eksploatacji - Państwowy Instytut Badawczy",
year = "2019",
issn = "",
isbn = "978-83-7789-597-9",
}
3
@article{UEK:2168334253,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "90. rocznica Powszechnej Wystawy Krajowej - niezwykłego manifestu odrodzonego Państwa Polskiego",
journal = "Kurier UEK",
number = "1 (80)",
pages = "8-11",
year = "2019",
}
4
@book{UEK:2168339935,
title = "Jakość wobec wymagań współczesnego rynku",
editor = Gębarowski Marcin,
editor = Jabłoński Marek,
adress = "Radom",
publisher = "Instytut Technologii Eksploatacji - Państwowy Instytut Badawczy",
year = "2019",
issn = "",
isbn = "978-83-7789-597-9",
}
5
@inbook{UEK:2168339937,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Zagadnienie jakości w perspektywie zróżnicowanych aspektów marketingu targowego - przegląd literatury",
booktitle = "Jakość wobec wymagań współczesnego rynku",
pages = "9-18",
adress = "Radom",
publisher = "Instytut Technologii Eksploatacji - Państwowy Instytut Badawczy",
year = "2019",
issn = "",
isbn = "978-83-7789-597-9",
}
6
@article{UEK:2168335623,
author = "Zadykowicz Anna and Gębarowski Marcin and Siemieniako Dariusz",
title = "Experience Marketing and Business to Business Interactions in the Light of Bibliometric Analysis",
journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie",
number = "t. 20, z. 6, cz. 2",
pages = "259-275",
year = "2019",
}
7
@article{UEK:2168337011,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Uniwersytet z absolwentem El Comandante, czołgiem i fałszywymi studentami",
journal = "Kurier UEK",
number = "2 (81)",
pages = "12-15",
year = "2019",
}
8
@misc{UEK:2168333091,
title = "Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation",
editor = Gębarowski Marcin,
editor = Lisowska Renata,
adress = "Nowy Sącz",
publisher = "Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University",
year = "2019",
}
9
@article{UEK:2168339893,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Identification of Forms of Tourism that Create Extraordinary Customer Experiences and Recognition of these Forms in Scientific Literature",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "9",
pages = "26-33",
year = "2019",
}
10
@article{UEK:2168328729,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Symbolika pawilonów narodowych podczas wystaw światowych",
journal = "Humanities and Social Sciences",
number = "vol. 23, 25 (3)",
pages = "51-63",
year = "2018",
}
11
@article{UEK:2168329427,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Uniwersytety na krańcu świata",
journal = "Kurier UEK",
number = "2 (78)",
pages = "9-13",
year = "2018",
}
12
@article{UEK:2168329311,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Wyjątkowe doświadczenia pasażerów jako wyróżnik linii lotniczych",
journal = "Modern Management Review",
number = "vol. 23, 25 (3)",
pages = "87-99",
year = "2018",
}
13
@article{UEK:2168325079,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Targi wirtualne B2B - realna czy utopijna alternatywa dla tradycyjnych spotkań wystawców i zwiedzających?",
journal = "Ekonomiczne Problemy Usług",
number = "2 (131), t. 2",
pages = "67-74",
year = "2018",
}
14
@inbook{UEK:2168329407,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Maksymalizacja efektów udziału w targach",
booktitle = "Szkółkarstwo - szanse i wyzwania : międzynarodowa konferencja",
pages = "103-111",
adress = "Warszawa",
publisher = "Agencja Promocji Zieleni Sp. z o.o.",
year = "2018",
}
15
@article{UEK:2168331559,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Koncepcja badania stoisk targowych z wykorzystaniem metody eye tracking",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "525",
pages = "227-236",
year = "2018",
}
16
@article{UEK:2168329863,
author = "Bryk Justyna and Gębarowski Marcin",
title = "Uwarunkowania aktywności promocyjnej samorządów studenckich",
journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych",
number = "vol. 30, iss. 4",
pages = "1-17",
year = "2018",
}
17
@article{UEK:2168327499,
author = "Gołąb-Andrzejak Edyta and Gębarowski Marcin",
title = "Creating Hotel Services from a Perspective of Extraordinary Customer Experience",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 64, 4 (375), t. 1",
pages = "89-100",
year = "2018",
}
18
@article{UEK:2168330225,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "I na drugim końcu świata będę dumny z pochodzenia",
journal = "Kurier UEK",
number = "3 (79)",
pages = "5-9",
year = "2018",
}
19
@article{UEK:2168320453,
author = "Siemieniako Dariusz and Gębarowski Marcin",
title = "B2B Trade Fairs and Promise Management as a Relationship Marketing Concept",
journal = "Journal of Customer Behaviour",
number = "vol. 16, no. 3",
pages = "237-261",
year = "2017",
}
20
@article{UEK:2168322259,
author = "Siemieniako Dariusz and Gębarowski Marcin",
title = "Model zarządzania marketingiem relacyjnym w aktywności targowej B2B na rynku nieruchomości z nowoczesną powierzchnią handlową",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "9",
pages = "349-356",
year = "2017",
}
21
@article{UEK:2168320057,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Powiązania targów z terytorium - perspektywa miasta",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "10",
pages = "186-195",
year = "2017",
}
22
@misc{UEK:2168323305,
title = "Modern Management Review",
adress = "Rzeszow",
publisher = "Publishing House of Rzeszow University of Technology",
year = "2016",
}
23
@article{UEK:2168322267,
author = "Gębarowski Marcin and Siemieniako Dariusz",
title = "Wykorzystanie metody mystery visitor w badaniu interakcji z uczestnikami targów",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "459",
pages = "245-253",
year = "2016",
}
24
@inbook{UEK:2168323441,
author = "Siemieniako Dariusz and Gębarowski Marcin",
title = "How Can Developers of Shopping Centre Projects Stimulate the Customers' Experiences at Trade Fairs?",
booktitle = "Smart and Efficient Economy : Preparation for the Future Innovative Economy : Proceeding of Selected Papers",
pages = "212-220",
adress = "Brno",
publisher = "Brno University of Technology, Faculty of Business and Management",
year = "2016",
isbn = "978-80-214-5413-2",
}
25
@book{UEK:2168323297,
author = "Siemieniako Dariusz and Gębarowski Marcin",
title = "B2B Relationship Marketing Management in Trade Fair Activity",
adress = "Newcastle upon Tyne",
publisher = "Cambridge Scholars Publishing",
year = "2016",
isbn = "978-1-4438-8364-1",
}
26
@article{UEK:2168322279,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Identyfikacja możliwości podniesienia konkurencyjności polskich przedsiębiorstw w kontekście wykorzystania autonomicznego półpasywnego identyfikatora RFID",
journal = "Europa Regionum",
number = "t. 26",
pages = "77-87",
year = "2016",
}
27
@article{UEK:2168322261,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "The Idea of Sustainable Development in National Performances by Participants of Expo 2015",
journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce",
number = "2 (21)",
pages = "323-338",
year = "2016",
}
28
@inbook{UEK:2168322813,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Łańcuch żywnościowy w ekspozycjach uczestników wystawy światowej EXPO 2015",
booktitle = "Zarządzanie i bezpieczeństwo w łańcuchu żywnościowym",
pages = "65-80",
adress = "Łódź",
publisher = "Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej",
year = "2016",
issn = "",
isbn = "978-83-7283-774-5",
}
29
@article{UEK:2168322189,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Znaczenie targów w procesie przekazywania informacji - kontekst ery informacyjnej",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług",
number = "117",
pages = "93-102",
year = "2015",
issn = "1640-6818",
}
30
@inbook{UEK:2168322591,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Wykorzystanie rozwiązań RFID w niestandardowych działaniach promocyjnych",
booktitle = "Zarządzanie marketingowe współczesnymi organizacjami - determinanty, funkcje, strategie",
pages = "39-45",
adress = "Rzeszów",
publisher = "Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza",
year = "2015",
isbn = "978-83-7199-994-1",
}
31
@inbook{UEK:2168323591,
author = "Jankowska-Mihułowicz Marzena and Gębarowski Marcin and Ziółkowski Bożydar and Chudy-Laskowska Katarzyna",
title = "Determinants of Investment Decision-making in the RFID Area in Poland",
booktitle = "The 7th International Conference Economic Challenges in Enlarged Europe",
pages = "1-18",
adress = "Tallinn",
publisher = "Tallinn University of Technology",
year = "2015",
issn = "2382-6797",
}
32
@inbook{UEK:2168322449,
author = "Gębarowski Marcin and Hermaniuk Tomasz",
title = "The Use of Sensory Marketing in Places Where Food Products are Sold - Areas, Examples, Determinants of Effectiveness",
booktitle = "Food Products Marketing : Concepts and Research : Monograph",
pages = "71-80",
adress = "Celje",
publisher = "University of Maribor, Faculty of Logistics",
year = "2015",
isbn = "978-961-6962-17-9",
}
33
@book{UEK:2168320901,
title = "Wielowymiarowość współczesnego marketingu",
editor = Gębarowski Marcin,
editor = Gierczak Agata,
editor = Zatwarnicka-Madura Beata,
adress = "Rzeszów",
publisher = "Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza",
year = "2015",
isbn = "978-83-7199-995-6 ; 978-83-7199-995-X",
}
34
@inbook{UEK:2168320903,
author = "Gębarowski Marcin and Siemieniako Dariusz",
title = "Cechy targów rynku nieruchomości handlowych (w świetle badań własnych)",
booktitle = "Wielowymiarowość współczesnego marketingu",
pages = "17-26",
adress = "Rzeszów",
publisher = "Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza",
year = "2015",
isbn = "978-83-7199-995-6 ; 978-83-7199-995-X",
}
35
@inbook{UEK:2168323147,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "The Trade Fair Market in Poland : Stages of Evolution, Structure, Perspectives of Development",
booktitle = "Ekonomikos vystymasis : procesai ir tendencijos : III-osios tarptautinės mokslinės-praktinės konferencijos, skirtos Vilniaus kolegijos veiklos 15-os metų ir Ekonomikos fakulteto 70-ties metų jubiliejams paminėti, įvykusios Vilniaus kolegijos Ekonomikos fakultete 2015 m. balandžio 29 d., straipsnių rinkinys. T. 1",
pages = "185-197",
adress = "Vilnius",
publisher = "Vilniaus kolegija, Ekonomikos fakultetas",
year = "2015",
isbn = "978-609-436-033-6",
}
36
@book{UEK:2168320925,
title = "Food Products Marketing : Concepts and Research : Monograph",
editor = Gębarowski Marcin,
editor = Hermaniuk Tomasz,
adress = "Celje",
publisher = "University of Maribor, Faculty of Logistics",
year = "2015",
isbn = "978-961-6962-17-9",
}
37
@article{UEK:2168322043,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Reflection of Promotional Strategy in the Diversity of National Pavilions During Expo 2015",
journal = "Modern Management Review",
number = "vol. 20, 22 (4)",
pages = "59-72",
year = "2015",
}
38
@article{UEK:2168299683,
author = "Gębarowski Marcin and Cholewa-Wójcik Agnieszka",
title = "Popularization of an Ecological Dimension of Sustainable Consumption Using Sensory Marketing",
journal = "Journal of Agribusiness and Rural Development",
number = "z. 3 (37)",
pages = "379-386",
year = "2015",
}
39
@inbook{UEK:2168322559,
author = "Hermaniuk Tomasz and Gębarowski Marcin",
title = "Attitudes and Behaviour of Organic Food Consumers",
booktitle = "Food Product Quality and Packaging : Current State and Challenges : Monograph",
pages = "35-43",
adress = "Celje",
publisher = "University of Maribor, Faculty of Logistics",
year = "2015",
isbn = "978-961-6962-16-2",
}
40
@article{UEK:2168301321,
author = "Kawecka Agnieszka and Gębarowski Marcin",
title = "Short Food Supply Chains - Benefits for Consumers and Food Producers",
journal = "Journal of Agribusiness and Rural Development",
number = "z. 3 (37)",
pages = "459-466",
year = "2015",
}
41
@article{UEK:2168322041,
author = "Gębarowski Marcin and Siemieniako Dariusz",
title = "Mystery Visitor as a Research Method of Trade Show Performance",
journal = "Economics and Management",
number = "vol. 7, 3",
pages = "15-24",
year = "2015",
}
42
@inbook{UEK:2168322809,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Autonomiczny półpasywny identyfikator RFID jako nowy produkt na rynku : (kontekst działań promocyjnych)",
booktitle = "Determinanty i efekty współczesnej aktywności marketingowej",
pages = "35-44",
adress = "Rzeszów",
publisher = "Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza",
year = "2015",
isbn = "978-83-7199-993-3",
}
43
@article{UEK:2168320927,
author = "Gębarowski Marcin and Siemieniako Dariusz",
title = "Rozmowa targowa w rozwijaniu więzi międzyorganizacyjnych na przykładzie branży nieruchomości handlowych",
journal = "Problemy Zarządzania",
number = "vol. 13, 1 (50), t. 1",
pages = "88-103",
year = "2015",
}