Publications of the selected author

1

Title:
Wybór targów - kwestia zasadnicza
Source:
Gazeta Targowa. - nr 5 (270) (2005) , s. 19-22. - Streszcz.
Nr:
2168322831
unreviewed article
2

Title:
Rodzaje gości targowych
Source:
Gazeta Targowa. - nr 4 (269) (2005) , s. 21-24. - Streszcz.
Nr:
2168322829
unreviewed article
3

Conference:
Mìžnarodnij kruglij stìl "Naukovì problemi rozvitku suspìlʹstva z tranzitivnoû ekonomìkoû", Melitopol, Ukraina, od 2005-09-06 do 2005-09-06
Title:
Targi jako narzędzie prowadzenia działań marketingowych : (ujęcie empiryczne) = Torgi kak mehanizm vedeniâ marketingovyh dejstvij : (èmpiričeskij podhod)
Source:
Naukovì problemi rozvitku suspìlʹstva z tranzitivnoû ekonomìkoû : Materìali Mìžnarodnogo kruglogo stolu / red. T.V. Tkač - Melìtopolʹ: MÌDMU Gumanìtarnogo unìversitetu "ZÌDMU", 2005, s. 120-122. - Rez.
Nr:
2168323601
chapter in conference materials
4

Title:
Targi jako narzędzie prospektowania nowych klientów = Trade Shows as a Tool of Prospecting New Clients
Source:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. - nr 414 (2005) , s. 464-471. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : media w kreowaniu wizerunku. Cz. 2
Nr:
2168323303
article
5

Conference:
Mìžnarodna naukovo-praktična konferencìâ "Socìalʹno-ekonomìčna transformacìâ suspìlʹstva v umovah globalìzacìï, Melitopol, Ukraina, od 2005-05-06 do 2005-05-06
Title:
Przeobrażania funkcjonalne w procesie rozwoju wystaw światowych = Funkcionalʹnye preobrazovaniâ v processe razvitiâ mirovyh vystavok
Source:
Socìalʹno-ekonomìčna transformacìâ suspìlʹstva v umovah globalìzacìï : Materìali Mìžnarodnoï naukovo-praktičnoï konferencìï / red. V.M. Ogarenko - Melìtopolʹ: MÌDMU Gumanìtarnogo unìversitetu "ZÌDMU", 2005, s. 105-108. - Rez.
Nr:
2168323605
chapter in conference materials
6

Title:
Internet jako narzędzie działalności marketingowej polskich partii politycznych
Source:
Przez edukację do społeczeństwa informacyjnego : Internet w życiu studenta / red. nauk. Donat Jerzy Mierzejewski, Bolesław Ochodek - Piła: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Staszica, 2005, s. 139-149
ISBN:
83-89795-05-1
Nr:
2168322509
chapter in monograph
7

Title:
Działania marketingowe realizowane po zakończeniu targów
Source:
Gazeta Targowa. - nr 3 (268) (2005) , s. 19-22. - Streszcz.
Nr:
2168322827
unreviewed article
8

Title:
Wskaźniki oceny efektów wystąpienia targowego
Source:
Gazeta Targowa. - nr 2 (266) (2005) , s. 19-22. - Streszcz.
Nr:
2168322825
unreviewed article
9

Conference:
Mìžnarodna naukovo-praktična konferencìâ "Socìal'no-ekonomìčnì problemi stalogo rozvitku Ukraïns'kogo suspìl'stva", Melitopol, Ukraina, od 2004-05-13 do 2004-05-13
Title:
Współczesne tendencje na rynku targów w Polsce
Source:
Socìal'no-ekonomìčnì problemi stalogo rozvitku Ukraïns'kogo suspìl'stva : zbìrnik tez dopovìdej / [red. T.V. Tkač] - Melìtopol': NKP GU "ZÌDMU", 2004, s. 147-148
Nr:
2168323987
chapter in conference materials
10

Title:
Dobry zespół to podstawa
Source:
Targi Polskie = Polish Fairs. - nr 4 (2004) , s. 38-40. - Streszcz.
Nr:
2168324007
unreviewed article
11

Conference:
Naukovo-praktična konferencìâ "Dnì Nauki", Zaporoże, Ukraina, od 2004-10-28 do 2004-10-29
Title:
Strategia targowa w działalności marketingowej przedsiębiorstw i organizacji
Source:
Dnì Nauki : zbìrnik tez dopovìdej. T. 1 / red. V.M. Ogarenko - Zaporìžžâ : Gumanìtarnij unìversitet "ZÌDMU", 2004, s. 36-38 - Bibliogr.
ISBN:
966-8227-29-8
Nr:
2168323937
chapter in conference materials
12

Title:
Targi a internet, symbioza czy konkurowanie
Source:
Marketing w Praktyce. - nr 8 (78) (2004) , s. 37-39
Nr:
2168322257
article
13

Title:
Zastosowanie lingubotów (wirtualnych asystentów) jako przykład wdrożenia innowacji w marketingu internetowym
Source:
Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Politechniki Gdańskiej. - nr 3 (2004) , s. 89-94. - Tytuł numeru: Marketing a innowacje - Bibliogr.
Nr:
2168323671
article
14

Conference:
VI Konferencja " Komputerowo Zintegrowane Zarządzanie". IV Warsztaty z Nauk o Zarządzaniu dla Doktorantów i Przyszłych Doktorantów, Zakopane, Polska, od 2004-01-12 do 2004-01-14
Title:
Rynek targów w województwie podkarpackim
Source:
Komputerowo zintegrowane zarządzanie : zbiór prac. T. 1 / red. Ryszard Knosala - Warszawa: Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, 2004, s. 355-362. - Streszcz. - Bibliogr.
ISBN:
83-204-2952-8
Nr:
2168323697
chapter in conference materials
15

Title:
Aranżowanie stoiska
Source:
Gazeta Targowa. - nr 4 (263) (2004) , s. 17-20. - Streszcz.
Nr:
2168324011
unreviewed article
16

Title:
Jakie stoisko wybrać?
Source:
Gazeta Targowa. - nr 5 (264) (2004) , s. 17-20. - Streszcz.
Nr:
2168324009
unreviewed article
17

Conference:
I Ogólnopolska Konferencja Naukowa Przedsiębiorczość i innowacyjność MSP. Wyzwania współczesności, Zakopane, Polska, od 2004-09-16 do 2004-09-18
Title:
Organizowanie udziału małych i średnich przedsiębiorstw w targach międzynarodowych = Organising the Participation of Small and Medium Enterprises in International Fairs
Source:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - nr 1030 (2004) , s. 166-172. - Tytuł numeru: Przedsiębiorczość i innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw : wyzwania współczesności - Bibliogr.
Nr:
2168322857
article
18

Author:
Adamczyk Jan , Gębarowski Marcin , Kandefer Marcin
Title:
Internet na usługach marketingu
Publisher address:
Rzeszów: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, 2004
Physical description:
207 s.: il.; 24 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-7199-296-3
Nr:
2168322589
textbook
19

Title:
Współczesne targi jako narzędzie realizowania celów marketingowych przedsiębiorstwa w świetle badań
Source:
Marketing : teoria i praktyka / red. nauk.: Anna Drapińska - Gdańsk: Katedra Marketingu. Politechnika Gdańska. Wydział Zarządzania i Ekonomii, 2004, s. 33-38. - Streszcz. - Bibliogr.
ISBN:
83-88617-17-6
Nr:
2168323807
chapter in monograph
20

Title:
Analiza skutecznie zrealizowanych działań promocyjnych na przykładzie wybranych polskich kampanii reklamowych
Source:
Komunikacja, propaganda, reklama / [red. Tomasz Marcinkowski] - Gorzów Wielkopolski : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej , 2003, s. 85-103. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
83-89682-00-1
Nr:
2168323649
chapter in monograph
21

Title:
Wirtualne targi pracy - nowe możliwości poszukiwania pracy przez studentów
Source:
Internet w życiu studenta : lepsze wyniki, lepsza praca, lepsze perspektywy / red. nauk. Bolesław Ochodek - Piła: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Pile, 2003, s. 41-46 - Bibliogr.
ISBN:
83-917446-1-2
Nr:
2168323669
chapter in monograph
22

Title:
Internet jako narzędzie komunikacji między obywatelem a instytucją administracji publicznej w aspekcie wstąpienia Polski do Unii Europejskiej = Internet as a Communication Tool between the Citizen and Public Administration Institution in the View of Poland Entering the EU
Source:
Wykorzystanie Internetu w marketingu / red. nauk. Ewa Zeman-Miszewska - Katowice: Centrum Badań i Ekspertyz Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2003, s. 175-184. - Summ.
ISBN:
83-89072-07-6
Nr:
2168322851
chapter in conference materials
23

Conference:
Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Współczesne procesy integracyjne w wymiarze społeczno-ekonomicznym", Rzeszów-Solina, Polska, od 2003-10-09 do 2003-10-11
Title:
Rola targów w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej = The Role of Trade Shows in the System of Integrated Marketing Communications
Source:
Współczesne procesy integracyjne w wymiarze społeczno-ekonomicznym / red. nauk. Jan Adamczyk - Rzeszów: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, 2003, s. 163-172. - Summ.
ISBN:
83-7199-265-3
Nr:
2168323741
chapter in conference materials
24

Conference:
II Ogólnopolska Konferencja Naukowa Company at the Turn of the 21st Century, Zakopane, Polska, od 2001-05-10 do 2001-05-11
Title:
The Meaning of Colours in Global Marketing Activities = Znaczenie kolorów w prowadzeniu działań marketingowych w skali globalnej
Source:
Company at the Turn of the 21st Century - Rzeszów: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, 2002, s. 21-26. - Summ., streszcz.
ISBN:
83-7199-203-3
Nr:
2168323817
chapter in conference materials
25

Conference:
Międzynarodowa Konferencja Naukowa pt. "Globalizacja i regionalizacja gospodarki w Europie Środkowo-Wschodniej na początku XXI wieku", Rzeszów - Polańczyk, Polska, od 2001-10-11 do 2001-10-13
Title:
Wykorzystywanie globalnej sieci komputerowej Internet do kreowania wizerunku firmy oraz marki produktu
Source:
Globalizacja i regionalizacja gospodarki w Europie Środkowo-Wschodniej na początku XXI wieku / red. Jan Adamczyk - Wyd. 2. - Rzeszów: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, 2002, s. 117-124. - Streszcz.
ISBN:
83-7199-193-2
Nr:
2168323665
chapter in conference materials
26

Title:
Sprzedaż produktów podobnych a wartość marki = The Sale of Look-Alike Products and Value of Brand
Source:
Zarządzanie : 23 Międzynarodowe Sympozjum Naukowe Studentów i Młodych Pracowników Nauki, Zielona Góra, 13-14 maja 2002 / [przew. kom. nauk. Ferdynand Romankiewicz] - Zielona Góra: Uniwersytet Zielonogórski, 2002, s. 309-316. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
83-89044-30-7
Nr:
2168323701
chapter in conference materials
27

Author:
Adamczyk Jan , Gębarowski Marcin
Title:
Sukces w branży reklamowej - najlepsze polskie kampanie w ostatniej dekadzie XX wieku
Source:
Uwarunkowania sukcesu przedsiębiorstwa / red. Kazimierz Jaremczuk, Jerzy Posłuszny - Przemyśl: WSAiZ, 2002, s. 692-712 - Bibliogr.
Series:
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Administracji i Zarządzania w Przemyślu ; nr 10)
ISBN:
83-88009-37-0
Nr:
2168322467
chapter in monograph
28

Author:
Adamczyk Marcin , Gębarowski Marcin
Conference:
Seminarium Naukowe "Wspólna Europa - Polska a Unia Europejska", Gorzów Wielkopolski, Polska, od 2002-05-10 do 2002-05-11
Title:
Działania reklamowe na rynkach międzynarodowych a otoczenie kulturowe
Source:
Europa bez granic : Polska a Unia Europejska / [red. Przemysław Kondrat, Adam Głazik] - Gorzów Wielkopolski: Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2002, s. 17-25. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
93-914596-5-9
Nr:
2168323659
chapter in conference materials
29

Conference:
IV Międzynarodowe Seminarium Naukowe Studentów i Młodych Pracowników Nauki, Jarosław, Polska, od 2002-11-25 do 2002-11-26
Title:
Wpływ zmian uregulowań prawnych na działalność promocyjną polskich przedsiębiorstw na przykładzie branży piwnej = The Influence of Changes of Laws on Promotion Activities of Polish Firms on the Example of Beer-branch
Source:
IV Międzynarodowe Seminarium Naukowe Studentów i Młodych Pracowników Nauki / red. nauk. Antoni Jarosz - Jarosław: Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2002, s. 91-103. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
83-88139-90-8
Nr:
2168323879
chapter in conference materials
30

Author:
Gębarowski Marcin , Adamczyk Marcin
Title:
Planowanie działań reklamowych w Internecie na przykładzie kampanii bannerowej
Source:
Multimedia w zarządzaniu / oprac. i red. nauk. Leszek Kiełtyka - Częstochowa: Politechnika Częstochowska, 2002, s. 276-285 - Bibliogr.
ISBN:
83-88469-01-0
Nr:
2168323661
chapter in monograph
31

Conference:
Konferencja pt. "Warunki rozwoju turystyki w regionie", Międzyzdroje, Polska, od 2002-11-17 do 2002-11-19
Title:
Kształtowanie pozytywnego wizerunku Polski jako element świadomej i zaplanowanej strategii promocyjnej
Source:
Warunki rozwoju turystyki w regionie / red. nauk. Jan Karwowski - Szczecin: Wydawnictwo Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu, 2002, s. 307-329 - Bibliogr.
ISBN:
83-85809-76-7
Nr:
2168323667
chapter in conference materials
32

Conference:
II Mìžnarodna naukovo-praktična konferencìâ "Problemi ta perspektivi rozvitku ekonomiki Ukraïni v umovah rinkovoï transformacìï", Dniepropietrowsk, Ukraina, od 2001-05-31 do 2001-06-01
Title:
Pol'skij promocional'nyj gerb "sejčas Pol'ša" - element oboznačeniâ lučših pol'skih produktov
Source:
Problemi ta perspektivi rozvitku ekonomiki Ukraïni v umovah rinkovoï transformacìï : ekonomìčnij visnik nacional'noï gìrničoï akademii Ukraïni. T. 2 - Dnìpropetrovs'k: RIK Nacìonal'na gìrniča akademìâ Ukraïni, 2001, s. 67-71
Nr:
2168323933
chapter in conference materials
33

Title:
Znak graficzny Wydziału Zarządzania i Marketingu Politechniki Rzeszowskiej - podstawowy element wizualizacji jednostki oświatowej
Source:
Prace Kół Naukowych Politechniki Rzeszowskiej w roku akademickim 1999/2000 / [red. Genowefa Spólnik] - Rzeszów: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, 2001, s. 169-180. - Streszcz.
ISBN:
83-7199-167-3
Nr:
2168324025
chapter in book
34

Title:
Materiały POS i gadżety reklamowe - ich zróżnicowanie oraz znaczenie w działaniach promocyjnych
Source:
Prace Kół Naukowych Politechniki Rzeszowskiej w roku akademickim 1999/2000 / [red. Genowefa Spólnik] - Rzeszów: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, 2001, s. 161-168. - Streszcz.
ISBN:
83-7199-167-3
Nr:
2168324023
chapter in book
35

Conference:
Mìžnarodna naukowo studentsʹko-aspìrantsʹka konferencìâ "Ukraïna v XXI st.: formuvannâ ekonomìčnoï sistemi", Lwów, Ukraina, od 2001-05-03 do 2001-05-05
Title:
Tarnow Industrial Cluster "Plastics Valley" as the Only Project of this Kind in Poland
Source:
Ukraïna v XXI st. : formuvannâ ekonomìčnoï sistemi : materìali mìžnarodnoï naukovoï studentsʹko-aspìrantsʹkoï konferencìï - Lʹvìv: Lʹvìvsʹkij nacìonalʹnij unìversitet ìmenì Ìvana Franka, 2001, s. 67-68
Nr:
2168323985
chapter in conference materials
36

Conference:
III Międzynarodowe Seminarium Naukowe Studentów i Młodych Pracowników Nauki, Jarosław, Polska, od 2001-11-19 do 2001-11-20
Title:
Wybrane aspekty kreowania wizerunku polityków na przykładzie wyborów prezydenckich w Polsce w 2000 r. = The Select Aspects of Creating Images of Politicians on the Example of Presidential Election in Poland in 2000
Source:
III Międzynarodowe Seminarium Naukowe Studentów i Młodych Pracowników Nauki / red. nauk. Antoni Jarosz - Jarosław: Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2001, s. 117-126. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
83-88139-98-3
Nr:
2168323875
chapter in conference materials
37

Author:
Gębarowski Marcin , Gierczak Agata
Conference:
II Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Przedsiębiorstwo u progu XXI wieku", Zakopane, Polska, od 2001-05-17 do 2001-05-19
Title:
Podstawowe założenia dotyczące konstruowania oraz wykorzystywania witryn internetowych jako skutecznego narzędzia komunikacji marketingowej
Source:
Przedsiębiorstwo u progu XXI wieku - Rzeszów: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, 2001, s. 171-180. - Streszcz.
ISBN:
83-7199-170-3
Nr:
2168323693
chapter in conference materials
38

Conference:
Ogólnopolska Konferencja Naukowa nt. Analiza i perspektywy rozwoju polskiego rynku kapitałowego, Rzeszów-Czarna, Polska, od 2001-05-23 do 2001-05-25
Title:
Wykorzystywanie narzędzi relacji inwestorskich w ramach systemu komunikacji spółek giełdowych z otoczeniem
Source:
Analiza i perspektywy rozwoju polskiego rynku kapitałowego : materiały z ogólnopolskiej konferencji naukowej zorganizowanej przez Studenckie Koło Naukowe Inżynierii Finansowej przy Zakładzie Metod Ilościowych w Ekonomii Politechniki Rzeszowskiej / red. Mieczysław Król - Rzeszów: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, 2001, s. 45-50. - Streszcz.
ISBN:
83-7199-204-1
Nr:
2168324005
chapter in conference materials
39

Conference:
II Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Przedsiębiorstwo u progu XXI wieku", Zakopane, Polska, od 2001-05-17 do 2001-05-19
Title:
Realizacja kampanii promocyjnej wprowadzającej na rynek nową kategorię wirtualnych produktów bankowych na przykładzie mBanku
Source:
Przedsiębiorstwo u progu XXI wieku - Rzeszów: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, 2001, s. 159-170. - Streszcz.
ISBN:
83-7199-170-3
Nr:
2168323695
chapter in conference materials
40

Author:
Gębarowski Marcin , Indycki Bartłomiej
Conference:
II Międzynarodowe Seminarium Naukowe Studentów i Młodych Pracowników Nauki, Jarosław, Polska, od 2000-11-27 do 2000-11-28
Title:
Reklama motoryzacyjna w gazetach i czasopismach - jej zróżnicowanie i rola w aspekcie walki konkurencyjnej oraz unifikacji ofert producentów samochodów = The Motorization Advertisements in Newspapers and Periodicals - Their Variety and Signification in Aspect of Competition Fight as Well as Unification of Car Producer's Tenders
Source:
II Międzynarodowe Seminarium Naukowe Studentów i Młodych Pracowników Nauki / red. nauk. Antoni Jarosz - Jarosław: Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2000, s. 37-48. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
83-88139-12-6
Nr:
2168323841
chapter in conference materials
41

Author:
Gębarowski Marcin , Indycki Bartłomiej
Conference:
Konferencja naukowa nt. "Uwarunkowania promocji regionów turystycznych (ze szczególnym uwzględnieniem Euroregionu Karpackiego)", Lesko, Polska, od 2000-10-19 do 2000-10-20
Title:
Znaczenie polityki turystycznej oraz promocji w obszarach transgranicznych - na przykładzie Euroregionu Karpackiego
Source:
Uwarunkowania promocji regionów turystycznych (ze szczególnym uwzględnieniem Euroregionu Karpackiego) : materiały konferencyjne - Rzeszów: Politechnika Rzeszowska, 2000, s. 55-62 - Bibliogr.
Nr:
2168323883
chapter in conference materials
42

Author:
Bil Grzegorz , Gębarowski Marcin , Kapuściński Jacek
Title:
Reklama "on-line" - specyficzność prowadzenia działań promocyjnych w sieci Internet
Source:
Prace Kół Naukowych Politechniki Rzeszowskiej w roku akademickim 1998/1999 / [red. Genowefa Spólnik] - Rzeszów: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, 2000, s. 155-167. - Streszcz. - Bibliogr.
ISBN:
83-7199-129-0
Nr:
2168324017
chapter in book
43

Title:
Slogan - jego cechy i znaczenie we współczesnej reklamie
Source:
Prace Kół Naukowych Politechniki Rzeszowskiej w roku akademickim 1998/1999 / [red. Genowefa Spólnik] - Rzeszów: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, 2000, s. 185-197. - Streszcz. - Bibliogr.
ISBN:
83-7199-129-0
Nr:
2168324021
chapter in book
44

Conference:
Konferencja naukowa nt. "Uwarunkowania promocji regionów turystycznych (ze szczególnym uwzględnieniem Euroregionu Karpackiego)", Lesko, Polska, od 2000-10-19 do 2000-10-20
Title:
Wykorzystywanie atrakcyjności turystycznej powiatu bieszczadzkiego w działaniach promocyjnych
Source:
Uwarunkowania promocji regionów turystycznych (ze szczególnym uwzględnieniem Euroregionu Karpackiego) : materiały konferencyjne - Rzeszów: Politechnika Rzeszowska, 2000, s. 43-54 - Bibliogr.
Nr:
2168323881
chapter in conference materials
45

Author:
Gębarowski Marcin , Kapuściński Jacek
Title:
Reklama piwa i papierosów w Polsce
Source:
Prace Kół Naukowych Politechniki Rzeszowskiej w roku akademickim 1998/1999 / [red. Genowefa Spólnik] - Rzeszów: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, 2000, s. 169-183. - Streszcz. - Bibliogr.
ISBN:
83-7199-129-0
Nr:
2168324019
chapter in book
46

Title:
Obóz naukowy "Solina '99" - pierwszy etap działań przygotowujących kampanię promocyjną Regionu Jeziora Solińskiego
Source:
Prace Kół Naukowych Politechniki Rzeszowskiej w roku akademickim 1998/1999 / [red. Genowefa Spólnik] - Rzeszów: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, 2000, s. 137-154. - Streszcz. - Bibliogr.
ISBN:
83-7199-129-0
Nr:
2168324015
chapter in book
47

Author:
Adamczyk Jan , Gębarowski Marcin
Conference:
Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Przedsiębiorstwo u progu XXI wieku", Zakopane, Polska, od 2000-10-12 do 2000-10-14
Title:
E-reklama - jej charakterystyka oraz znaczenie w działaniach promocyjnych przedsiębiorstw na początku III tysiąclecia
Source:
Przedsiębiorstwo u progu XXI wieku - Rzeszów: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, 2000, s. 7-14. - Streszcz.
ISBN:
83-7199-150-9
Nr:
2168323981
chapter in conference materials
48

Author:
Dec Dorota , Gębarowski Marcin
Conference:
I Międzynarodowe Seminarium Naukowe Studentów i Młodych Pracowników Nauki, Jarosław, Polska, od 1999-11-15 do 1999-11-16
Title:
Specyfika promocji turystycznej = Specificity of Touristic Promotion
Source:
I Międzynarodowe Seminarium Naukowe Studentów i Młodych Pracowników Nauki / red. Antoni Jarosz - Jarosław: Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 1999, s. 463-468. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
83-88139-03-7
Nr:
2168323743
chapter in conference materials
49

Author:
Organ Iwona , Gębarowski Marcin
Title:
Preferencyjne kredyty studenckie jako źródło poprawy sytuacji materialnej studentów
Source:
Prace Kół Naukowych Politechniki Rzeszowskiej w roku akademickim 1997/1998 / [red. Genowefa Spólnik] - Rzeszów: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, 1998, s. 167-174. - Streszcz. - Bibliogr.
ISBN:
83-7199-082-0
Nr:
2168324013
chapter in book
1
Wybór targów - kwestia zasadnicza / Marcin Gębarowski // Gazeta Targowa. - nr 5 (270) (2005), s. 19-22. - Streszcz. - ISSN 0137-9550
2
Rodzaje gości targowych / Marcin Gębarowski // Gazeta Targowa. - nr 4 (269) (2005), s. 21-24. - Streszcz. - ISSN 0137-9550
3
Targi jako narzędzie prowadzenia działań marketingowych : (ujęcie empiryczne) = Torgi kak mehanizm vedeniâ marketingovyh dejstvij : (èmpiričeskij podhod) / Marcin Gębarowski // W: Naukovì problemi rozvitku suspìlʹstva z tranzitivnoû ekonomìkoû : Materìali Mìžnarodnogo kruglogo stolu / red. T.V. Tkač. - Melìtopolʹ : MÌDMU Gumanìtarnogo unìversitetu "ZÌDMU", 2005. - S. 120-122. - Rez.
4
Targi jako narzędzie prospektowania nowych klientów = Trade Shows as a Tool of Prospecting New Clients / Marcin Gębarowski // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. - nr 414 (2005), s. 464-471. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : media w kreowaniu wizerunku. Cz. 2. - ISSN 1640-6818
5
Przeobrażania funkcjonalne w procesie rozwoju wystaw światowych = Funkcionalʹnye preobrazovaniâ v processe razvitiâ mirovyh vystavok / Marcin Gębarowski // W: Socìalʹno-ekonomìčna transformacìâ suspìlʹstva v umovah globalìzacìï : Materìali Mìžnarodnoï naukovo-praktičnoï konferencìï / red. V.M. Ogarenko. - Melìtopolʹ : MÌDMU Gumanìtarnogo unìversitetu "ZÌDMU", 2005. - S. 105-108. - Rez.
6
Internet jako narzędzie działalności marketingowej polskich partii politycznych / Marcin Gębarowski // W: Przez edukację do społeczeństwa informacyjnego : Internet w życiu studenta / red. nauk. Donat Jerzy Mierzejewski, Bolesław Ochodek. - Piła : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Staszica, 2005. - S. 139-149. - ISBN 83-89795-05-1
7
Działania marketingowe realizowane po zakończeniu targów / Marcin Gębarowski // Gazeta Targowa. - nr 3 (268) (2005), s. 19-22. - Streszcz. - ISSN 0137-9550
8
Wskaźniki oceny efektów wystąpienia targowego / Marcin Gębarowski // Gazeta Targowa. - nr 2 (266) (2005), s. 19-22. - Streszcz. - ISSN 0137-9550
9
Współczesne tendencje na rynku targów w Polsce / Marcin Gębarowski // W: Socìal'no-ekonomìčnì problemi stalogo rozvitku Ukraïns'kogo suspìl'stva : zbìrnik tez dopovìdej / [red. T.V. Tkač]. - Melìtopol' : NKP GU "ZÌDMU", 2004. - S. 147-148
10
Dobry zespół to podstawa / Marcin Gębarowski // Targi Polskie = Polish Fairs. - nr 4 (2004), s. 38-40. - Streszcz. - ISSN 1732-1727
11
Strategia targowa w działalności marketingowej przedsiębiorstw i organizacji / Marcin Gębarowski // W: Dnì Nauki : zbìrnik tez dopovìdej. T. 1 / red. V.M. Ogarenko. - Zaporìžžâ : Gumanìtarnij unìversitet "ZÌDMU", 2004. - S. 36-38. - Bibliogr. - ISBN 966-8227-29-8
12
Targi a internet, symbioza czy konkurowanie / Marcin Gębarowski // Marketing w Praktyce. - nr 8 (78) (2004), s. 37-39. - ISSN 1425-8315
13
Zastosowanie lingubotów (wirtualnych asystentów) jako przykład wdrożenia innowacji w marketingu internetowym / Marcin Gębarowski // Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Politechniki Gdańskiej. - nr 3 (2004), s. 89-94. - Streszcz.. - Tytuł numeru: Marketing a innowacje. - Bibliogr. - ISSN 1731-2639
14
Rynek targów w województwie podkarpackim / Marcin Gębarowski // W: Komputerowo zintegrowane zarządzanie : zbiór prac. T. 1 / red. Ryszard Knosala. - Warszawa : Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, 2004. - S. 355-362. - Streszcz. - Bibliogr. - ISBN 83-204-2952-8
15
Aranżowanie stoiska / Marcin Gębarowski // Gazeta Targowa. - nr 4 (263) (2004), s. 17-20. - Streszcz. - ISSN 0137-9550
16
Jakie stoisko wybrać? / Marcin Gębarowski // Gazeta Targowa. - nr 5 (264) (2004), s. 17-20. - Streszcz. - ISSN 0137-9550
17
Organizowanie udziału małych i średnich przedsiębiorstw w targach międzynarodowych = Organising the Participation of Small and Medium Enterprises in International Fairs / Marcin Gębarowski // Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - nr 1030 (2004), s. 166-172. - Summ.. - Tytuł numeru: Przedsiębiorczość i innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw : wyzwania współczesności. - Bibliogr. - ISSN 0324-8445
18
Internet na usługach marketingu / Jan Adamczyk, Marcin Gębarowski, Marcin Kandefer. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2004. - 207 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-7199-296-3
19
Współczesne targi jako narzędzie realizowania celów marketingowych przedsiębiorstwa w świetle badań / Marcin Gębarowski // W: Marketing : teoria i praktyka / red. nauk.: Anna Drapińska. - Gdańsk : Katedra Marketingu. Politechnika Gdańska. Wydział Zarządzania i Ekonomii, 2004. - S. 33-38. - Streszcz. - Bibliogr. - ISBN 83-88617-17-6
20
Analiza skutecznie zrealizowanych działań promocyjnych na przykładzie wybranych polskich kampanii reklamowych / Marcin Gębarowski // W: Komunikacja, propaganda, reklama / [red. Tomasz Marcinkowski]. - Gorzów Wielkopolski : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2003. - S. 85-103. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 83-89682-00-1
21
Wirtualne targi pracy - nowe możliwości poszukiwania pracy przez studentów / Marcin Gębarowski // W: Internet w życiu studenta : lepsze wyniki, lepsza praca, lepsze perspektywy / red. nauk. Bolesław Ochodek. - Piła : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Pile, 2003. - S. 41-46. - Bibliogr. - ISBN 83-917446-1-2
22
Internet jako narzędzie komunikacji między obywatelem a instytucją administracji publicznej w aspekcie wstąpienia Polski do Unii Europejskiej = Internet as a Communication Tool between the Citizen and Public Administration Institution in the View of Poland Entering the EU / Marcin Gębarowski // W: Wykorzystanie Internetu w marketingu / red. nauk. Ewa Zeman-Miszewska. - Katowice : Centrum Badań i Ekspertyz Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2003. - S. 175-184. - Summ. - ISBN 83-89072-07-6
23
Rola targów w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej = The Role of Trade Shows in the System of Integrated Marketing Communications / Marcin Gębarowski // W: Współczesne procesy integracyjne w wymiarze społeczno-ekonomicznym / red. nauk. Jan Adamczyk. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2003. - S. 163-172. - Summ. - ISBN 83-7199-265-3
24
The Meaning of Colours in Global Marketing Activities = Znaczenie kolorów w prowadzeniu działań marketingowych w skali globalnej / Marcin Gębarowski // W: Company at the Turn of the 21st Century. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2002. - S. 21-26. - Summ., streszcz. - ISBN 83-7199-203-3
25
Wykorzystywanie globalnej sieci komputerowej Internet do kreowania wizerunku firmy oraz marki produktu / Marcin Gębarowski // W: Globalizacja i regionalizacja gospodarki w Europie Środkowo-Wschodniej na początku XXI wieku / red. Jan Adamczyk. - Wyd. 2. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2002. - S. 117-124. - Streszcz. - ISBN 83-7199-193-2
26
Sprzedaż produktów podobnych a wartość marki = The Sale of Look-Alike Products and Value of Brand / Marcin Gębarowski // W: Zarządzanie : 23 Międzynarodowe Sympozjum Naukowe Studentów i Młodych Pracowników Nauki, Zielona Góra, 13-14 maja 2002 / [przew. kom. nauk. Ferdynand Romankiewicz]. - Zielona Góra : Uniwersytet Zielonogórski, 2002. - S. 309-316. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 83-89044-30-7
27
Sukces w branży reklamowej - najlepsze polskie kampanie w ostatniej dekadzie XX wieku / Jan Adamczyk, Marcin Gębarowski // W: Uwarunkowania sukcesu przedsiębiorstwa / red. Kazimierz Jaremczuk, Jerzy Posłuszny. - Przemyśl : WSAiZ, 2002. - (Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Administracji i Zarządzania w Przemyślu ; nr 10). - S. 692-712. - Bibliogr. - ISBN 83-88009-37-0
28
Działania reklamowe na rynkach międzynarodowych a otoczenie kulturowe / Marcin Adamczyk, Marcin Gębarowski // W: Europa bez granic : Polska a Unia Europejska / [red. Przemysław Kondrat, Adam Głazik]. - Gorzów Wielkopolski : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2002. - S. 17-25. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 93-914596-5-9
29
Wpływ zmian uregulowań prawnych na działalność promocyjną polskich przedsiębiorstw na przykładzie branży piwnej = The Influence of Changes of Laws on Promotion Activities of Polish Firms on the Example of Beer-branch / Marcin Gębarowski // W: IV Międzynarodowe Seminarium Naukowe Studentów i Młodych Pracowników Nauki / red. nauk. Antoni Jarosz. - Jarosław : Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2002. - S. 91-103. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 83-88139-90-8
30
Planowanie działań reklamowych w Internecie na przykładzie kampanii bannerowej / Marcin Gębarowski, Marcin Adamczyk // W: Multimedia w zarządzaniu / oprac. i red. nauk. Leszek Kiełtyka. - Częstochowa : Wydawnictwo Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej, 2002. - S. 276-285. - Bibliogr. - ISBN 83-88469-01-0
31
Kształtowanie pozytywnego wizerunku Polski jako element świadomej i zaplanowanej strategii promocyjnej / Marcin Gębarowski // W: Warunki rozwoju turystyki w regionie / red. nauk. Jan Karwowski. - Szczecin : Wydawnictwo Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu, 2002. - S. 307-329. - Bibliogr. - ISBN 83-85809-76-7
32
Pol'skij promocional'nyj gerb "sejčas Pol'ša" - element oboznačeniâ lučših pol'skih produktov / Marcin Gèmbarovski // W: Problemi ta perspektivi rozvitku ekonomiki Ukraïni v umovah rinkovoï transformacìï : ekonomìčnij visnik nacional'noï gìrničoï akademii Ukraïni. T. 2. - Dnìpropetrovs'k : RIK Nacìonal'na gìrniča akademìâ Ukraïni, 2001. - S. 67-71
33
Znak graficzny Wydziału Zarządzania i Marketingu Politechniki Rzeszowskiej - podstawowy element wizualizacji jednostki oświatowej / Marcin Gębarowski // W: Prace Kół Naukowych Politechniki Rzeszowskiej w roku akademickim 1999/2000 / [red. Genowefa Spólnik]. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2001. - S. 169-180. - Streszcz. - ISBN 83-7199-167-3
34
Materiały POS i gadżety reklamowe - ich zróżnicowanie oraz znaczenie w działaniach promocyjnych / Marcin Gębarowski // W: Prace Kół Naukowych Politechniki Rzeszowskiej w roku akademickim 1999/2000 / [red. Genowefa Spólnik]. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2001. - S. 161-168. - Streszcz. - ISBN 83-7199-167-3
35
Tarnow Industrial Cluster "Plastics Valley" as the Only Project of this Kind in Poland / M. Gębarowski // W: Ukraïna v XXI st. : formuvannâ ekonomìčnoï sistemi : materìali mìžnarodnoï naukovoï studentsʹko-aspìrantsʹkoï konferencìï. - Lʹvìv : Lʹvìvsʹkij nacìonalʹnij unìversitet ìmenì Ìvana Franka, 2001. - S. 67-68
36
Wybrane aspekty kreowania wizerunku polityków na przykładzie wyborów prezydenckich w Polsce w 2000 r. = The Select Aspects of Creating Images of Politicians on the Example of Presidential Election in Poland in 2000 / Marcin Gębarowski // W: III Międzynarodowe Seminarium Naukowe Studentów i Młodych Pracowników Nauki / red. nauk. Antoni Jarosz. - Jarosław : Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2001. - S. 117-126. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 83-88139-98-3
37
Podstawowe założenia dotyczące konstruowania oraz wykorzystywania witryn internetowych jako skutecznego narzędzia komunikacji marketingowej / Marcin Gębarowski, Agata Gierczak // W: Przedsiębiorstwo u progu XXI wieku. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2001. - S. 171-180. - Streszcz. - ISBN 83-7199-170-3
38
Wykorzystywanie narzędzi relacji inwestorskich w ramach systemu komunikacji spółek giełdowych z otoczeniem / Marcin Gębarowski // W: Analiza i perspektywy rozwoju polskiego rynku kapitałowego : materiały z ogólnopolskiej konferencji naukowej zorganizowanej przez Studenckie Koło Naukowe Inżynierii Finansowej przy Zakładzie Metod Ilościowych w Ekonomii Politechniki Rzeszowskiej / red. Mieczysław Król. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2001. - S. 45-50. - Streszcz. - ISBN 83-7199-204-1
39
Realizacja kampanii promocyjnej wprowadzającej na rynek nową kategorię wirtualnych produktów bankowych na przykładzie mBanku / Marcin Gębarowski // W: Przedsiębiorstwo u progu XXI wieku. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2001. - S. 159-170. - Streszcz. - ISBN 83-7199-170-3
40
Reklama motoryzacyjna w gazetach i czasopismach - jej zróżnicowanie i rola w aspekcie walki konkurencyjnej oraz unifikacji ofert producentów samochodów = The Motorization Advertisements in Newspapers and Periodicals - Their Variety and Signification in Aspect of Competition Fight as Well as Unification of Car Producer's Tenders / Marcin Gębarowski, Bartłomiej Indycki // W: II Międzynarodowe Seminarium Naukowe Studentów i Młodych Pracowników Nauki / red. nauk. Antoni Jarosz. - Jarosław : Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2000. - S. 37-48. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-88139-12-6
41
Znaczenie polityki turystycznej oraz promocji w obszarach transgranicznych - na przykładzie Euroregionu Karpackiego / Marcin Gębarowski, Bartłomiej Indycki // W: Uwarunkowania promocji regionów turystycznych (ze szczególnym uwzględnieniem Euroregionu Karpackiego) : materiały konferencyjne. - Rzeszów : Politechnika Rzeszowska, 2000. - S. 55-62. - Bibliogr.
42
Reklama "on-line" - specyficzność prowadzenia działań promocyjnych w sieci Internet / Grzegorz Bil, Marcin Gębarowski, Jacek Kapuściński // W: Prace Kół Naukowych Politechniki Rzeszowskiej w roku akademickim 1998/1999 / [red. Genowefa Spólnik]. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2000. - S. 155-167. - Streszcz. - Bibliogr. - ISBN 83-7199-129-0
43
Slogan - jego cechy i znaczenie we współczesnej reklamie / Marcin Gębarowski // W: Prace Kół Naukowych Politechniki Rzeszowskiej w roku akademickim 1998/1999 / [red. Genowefa Spólnik]. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2000. - S. 185-197. - Streszcz. - Bibliogr. - ISBN 83-7199-129-0
44
Wykorzystywanie atrakcyjności turystycznej powiatu bieszczadzkiego w działaniach promocyjnych / Marcin Gębarowski // W: Uwarunkowania promocji regionów turystycznych (ze szczególnym uwzględnieniem Euroregionu Karpackiego) : materiały konferencyjne. - Rzeszów : Politechnika Rzeszowska, 2000. - S. 43-54. - Bibliogr.
45
Reklama piwa i papierosów w Polsce / Marcin Gębarowski, Jacek Kapuściński // W: Prace Kół Naukowych Politechniki Rzeszowskiej w roku akademickim 1998/1999 / [red. Genowefa Spólnik]. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2000. - S. 169-183. - Streszcz. - Bibliogr. - ISBN 83-7199-129-0
46
Obóz naukowy "Solina '99" - pierwszy etap działań przygotowujących kampanię promocyjną Regionu Jeziora Solińskiego / Marcin Gębarowski // W: Prace Kół Naukowych Politechniki Rzeszowskiej w roku akademickim 1998/1999 / [red. Genowefa Spólnik]. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2000. - S. 137-154. - Streszcz. - Bibliogr. - ISBN 83-7199-129-0
47
E-reklama - jej charakterystyka oraz znaczenie w działaniach promocyjnych przedsiębiorstw na początku III tysiąclecia / Jan Adamczyk, Marcin Gębarowski // W: Przedsiębiorstwo u progu XXI wieku. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2000. - S. 7-14. - Streszcz. - ISBN 83-7199-150-9
48
Specyfika promocji turystycznej = Specificity of Touristic Promotion / Dorota Dec, Marcin Gębarowski // W: I Międzynarodowe Seminarium Naukowe Studentów i Młodych Pracowników Nauki / red. Antoni Jarosz. - Jarosław : Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 1999. - S. 463-468. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 83-88139-03-7
49
Preferencyjne kredyty studenckie jako źródło poprawy sytuacji materialnej studentów / Iwona Organ, Marcin Gębarowski // W: Prace Kół Naukowych Politechniki Rzeszowskiej w roku akademickim 1997/1998 / [red. Genowefa Spólnik]. - Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 1998. - S. 167-174. - Streszcz. - Bibliogr. - ISBN 83-7199-082-0
1
Gębarowski M., (2005), Wybór targów - kwestia zasadnicza, "Gazeta Targowa", nr 5 (270), s. 19-22.
2
Gębarowski M., (2005), Rodzaje gości targowych, "Gazeta Targowa", nr 4 (269), s. 21-24.
3
Gębarowski M., (2005), Targi jako narzędzie prowadzenia działań marketingowych : (ujęcie empiryczne). [W:] Tkač T. (red.), Naukovì problemi rozvitku suspìlʹstva z tranzitivnoû ekonomìkoû : Materìali Mìžnarodnogo kruglogo stolu, Melìtopolʹ : MÌDMU Gumanìtarnogo unìversitetu "ZÌDMU", s. 120-122.
4
Gębarowski M., (2005), Targi jako narzędzie prospektowania nowych klientów, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego", nr 414, s. 464-471.
5
Gębarowski M., (2005), Przeobrażania funkcjonalne w procesie rozwoju wystaw światowych. [W:] Ogarenko V. (red.), Socìalʹno-ekonomìčna transformacìâ suspìlʹstva v umovah globalìzacìï : Materìali Mìžnarodnoï naukovo-praktičnoï konferencìï, Melìtopolʹ : MÌDMU Gumanìtarnogo unìversitetu "ZÌDMU", s. 105-108.
6
Gębarowski M., (2005), Internet jako narzędzie działalności marketingowej polskich partii politycznych. [W:] Mierzejewski , Ochodek B. (red.), Przez edukację do społeczeństwa informacyjnego : Internet w życiu studenta, Piła : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Staszica, s. 139-149.
7
Gębarowski M., (2005), Działania marketingowe realizowane po zakończeniu targów, "Gazeta Targowa", nr 3 (268), s. 19-22.
8
Gębarowski M., (2005), Wskaźniki oceny efektów wystąpienia targowego, "Gazeta Targowa", nr 2 (266), s. 19-22.
9
Gębarowski M., (2004), Współczesne tendencje na rynku targów w Polsce. [W:] Tkač T. (red.), Socìal'no-ekonomìčnì problemi stalogo rozvitku Ukraïns'kogo suspìl'stva : zbìrnik tez dopovìdej, Melìtopol' : NKP GU "ZÌDMU", s. 147-148.
10
Gębarowski M., (2004), Dobry zespół to podstawa, "Targi Polskie", nr 4, s. 38-40.
11
Gębarowski M., (2004), Strategia targowa w działalności marketingowej przedsiębiorstw i organizacji. [W:] Ogarenko V. (red.), Dnì Nauki : zbìrnik tez dopovìdej, T. 1, Zaporìžžâ : Gumanìtarnij unìversitet "ZÌDMU", s. 36-38.
12
Gębarowski M., (2004), Targi a internet, symbioza czy konkurowanie, "Marketing w Praktyce", nr 8 (78), s. 37-39.
13
Gębarowski M., (2004), Zastosowanie lingubotów (wirtualnych asystentów) jako przykład wdrożenia innowacji w marketingu internetowym, "Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Politechniki Gdańskiej", nr 3, s. 89-94.
14
Gębarowski M., (2004), Rynek targów w województwie podkarpackim. [W:] Knosala R. (red.), Komputerowo zintegrowane zarządzanie : zbiór prac, T. 1, Warszawa : Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, s. 355-362.
15
Gębarowski M., (2004), Aranżowanie stoiska, "Gazeta Targowa", nr 4 (263), s. 17-20.
16
Gębarowski M., (2004), Jakie stoisko wybrać?, "Gazeta Targowa", nr 5 (264), s. 17-20.
17
Gębarowski M., (2004), Organizowanie udziału małych i średnich przedsiębiorstw w targach międzynarodowych, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu", nr 1030, s. 166-172.
18
Adamczyk J., Gębarowski M., Kandefer M., (2004), Internet na usługach marketingu, Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 207 s.
19
Gębarowski M., (2004), Współczesne targi jako narzędzie realizowania celów marketingowych przedsiębiorstwa w świetle badań. [W:] Drapińska A. (red.), Marketing : teoria i praktyka, Gdańsk : Katedra Marketingu. Politechnika Gdańska. Wydział Zarządzania i Ekonomii, s. 33-38.
20
Gębarowski M., (2003), Analiza skutecznie zrealizowanych działań promocyjnych na przykładzie wybranych polskich kampanii reklamowych. [W:] Marcinkowski T. (red.), Komunikacja, propaganda, reklama, Gorzów Wielkopolski : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, s. 85-103.
21
Gębarowski M., (2003), Wirtualne targi pracy - nowe możliwości poszukiwania pracy przez studentów. [W:] Ochodek B. (red.), Internet w życiu studenta : lepsze wyniki, lepsza praca, lepsze perspektywy, Piła : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Pile, s. 41-46.
22
Gębarowski M., (2003), Internet jako narzędzie komunikacji między obywatelem a instytucją administracji publicznej w aspekcie wstąpienia Polski do Unii Europejskiej. [W:] Zeman-Miszewska E. (red.), Wykorzystanie Internetu w marketingu, Katowice : Centrum Badań i Ekspertyz Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, s. 175-184.
23
Gębarowski M., (2003), Rola targów w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej. [W:] Adamczyk J. (red.), Współczesne procesy integracyjne w wymiarze społeczno-ekonomicznym, Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, s. 163-172.
24
Gębarowski M., (2002), The Meaning of Colours in Global Marketing Activities. [W:] Company at the Turn of the 21st Century, Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, s. 21-26.
25
Gębarowski M., (2002), Wykorzystywanie globalnej sieci komputerowej Internet do kreowania wizerunku firmy oraz marki produktu. [W:] Adamczyk J. (red.), Globalizacja i regionalizacja gospodarki w Europie Środkowo-Wschodniej na początku XXI wieku, Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, s. 117-124.
26
Gębarowski M., (2002), Sprzedaż produktów podobnych a wartość marki. [W:] nauk. Ferdynand Romankiewicz (red.), Zarządzanie : 23 Międzynarodowe Sympozjum Naukowe Studentów i Młodych Pracowników Nauki, Zielona Góra, 13-14 maja 2002, Zielona Góra : Uniwersytet Zielonogórski, s. 309-316.
27
Adamczyk J., Gębarowski M., (2002), Sukces w branży reklamowej - najlepsze polskie kampanie w ostatniej dekadzie XX wieku. [W:] Jaremczuk K., Posłuszny J. (red.), Uwarunkowania sukcesu przedsiębiorstwa, Przemyśl : WSAiZ, s. 692-712.
28
Adamczyk M., Gębarowski M., (2002), Działania reklamowe na rynkach międzynarodowych a otoczenie kulturowe. [W:] Kondrat P., Głazik A. (red.), Europa bez granic : Polska a Unia Europejska, Gorzów Wielkopolski : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, s. 17-25.
29
Gębarowski M., (2002), Wpływ zmian uregulowań prawnych na działalność promocyjną polskich przedsiębiorstw na przykładzie branży piwnej. [W:] Jarosz A. (red.), IV Międzynarodowe Seminarium Naukowe Studentów i Młodych Pracowników Nauki, Jarosław : Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, s. 91-103.
30
Gębarowski M., Adamczyk M., (2002), Planowanie działań reklamowych w Internecie na przykładzie kampanii bannerowej. [W:] op., Kiełtyka L. (red.), Multimedia w zarządzaniu, Częstochowa : Wydawnictwo Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej, s. 276-285.
31
Gębarowski M., (2002), Kształtowanie pozytywnego wizerunku Polski jako element świadomej i zaplanowanej strategii promocyjnej. [W:] Karwowski J. (red.), Warunki rozwoju turystyki w regionie, Szczecin : Wydawnictwo Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu, s. 307-329.
32
Gębarowski M., (2001), Pol'skij promocional'nyj gerb "sejčas Pol'ša" - element oboznačeniâ lučših pol'skih produktov. [W:] Problemi ta perspektivi rozvitku ekonomiki Ukraïni v umovah rinkovoï transformacìï : ekonomìčnij visnik nacional'noï gìrničoï akademii Ukraïni, T. 2, Dnìpropetrovs'k : RIK Nacìonal'na gìrniča akademìâ Ukraïni, s. 67-71.
33
Gębarowski M., (2001), Znak graficzny Wydziału Zarządzania i Marketingu Politechniki Rzeszowskiej - podstawowy element wizualizacji jednostki oświatowej. [W:] Spólnik G. (red.), Prace Kół Naukowych Politechniki Rzeszowskiej w roku akademickim 1999/2000, Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, s. 169-180.
34
Gębarowski M., (2001), Materiały POS i gadżety reklamowe - ich zróżnicowanie oraz znaczenie w działaniach promocyjnych. [W:] Spólnik G. (red.), Prace Kół Naukowych Politechniki Rzeszowskiej w roku akademickim 1999/2000, Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, s. 161-168.
35
Gębarowski M., (2001), Tarnow Industrial Cluster "Plastics Valley" as the Only Project of this Kind in Poland. [W:] Ukraïna v XXI st. : formuvannâ ekonomìčnoï sistemi : materìali mìžnarodnoï naukovoï studentsʹko-aspìrantsʹkoï konferencìï, Lʹvìv : Lʹvìvsʹkij nacìonalʹnij unìversitet ìmenì Ìvana Franka, s. 67-68.
36
Gębarowski M., (2001), Wybrane aspekty kreowania wizerunku polityków na przykładzie wyborów prezydenckich w Polsce w 2000 r.. [W:] Jarosz A. (red.), III Międzynarodowe Seminarium Naukowe Studentów i Młodych Pracowników Nauki, Jarosław : Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, s. 117-126.
37
Gębarowski M., Gierczak A., (2001), Podstawowe założenia dotyczące konstruowania oraz wykorzystywania witryn internetowych jako skutecznego narzędzia komunikacji marketingowej. [W:] Przedsiębiorstwo u progu XXI wieku, Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, s. 171-180.
38
Gębarowski M., (2001), Wykorzystywanie narzędzi relacji inwestorskich w ramach systemu komunikacji spółek giełdowych z otoczeniem. [W:] Król M. (red.), Analiza i perspektywy rozwoju polskiego rynku kapitałowego : materiały z ogólnopolskiej konferencji naukowej zorganizowanej przez Studenckie Koło Naukowe Inżynierii Finansowej przy Zakładzie Metod Ilościowych w Ekonomii Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, s. 45-50.
39
Gębarowski M., (2001), Realizacja kampanii promocyjnej wprowadzającej na rynek nową kategorię wirtualnych produktów bankowych na przykładzie mBanku. [W:] Przedsiębiorstwo u progu XXI wieku, Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, s. 159-170.
40
Gębarowski M., Indycki B., (2000), Reklama motoryzacyjna w gazetach i czasopismach - jej zróżnicowanie i rola w aspekcie walki konkurencyjnej oraz unifikacji ofert producentów samochodów. [W:] Jarosz A. (red.), II Międzynarodowe Seminarium Naukowe Studentów i Młodych Pracowników Nauki, Jarosław : Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, s. 37-48.
41
Gębarowski M., Indycki B., (2000), Znaczenie polityki turystycznej oraz promocji w obszarach transgranicznych - na przykładzie Euroregionu Karpackiego. [W:] Uwarunkowania promocji regionów turystycznych (ze szczególnym uwzględnieniem Euroregionu Karpackiego) : materiały konferencyjne, Rzeszów : Politechnika Rzeszowska, s. 55-62.
42
Bil G., Gębarowski M., Kapuściński J., (2000), Reklama "on-line" - specyficzność prowadzenia działań promocyjnych w sieci Internet. [W:] Spólnik G. (red.), Prace Kół Naukowych Politechniki Rzeszowskiej w roku akademickim 1998/1999, Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, s. 155-167.
43
Gębarowski M., (2000), Slogan - jego cechy i znaczenie we współczesnej reklamie. [W:] Spólnik G. (red.), Prace Kół Naukowych Politechniki Rzeszowskiej w roku akademickim 1998/1999, Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, s. 185-197.
44
Gębarowski M., (2000), Wykorzystywanie atrakcyjności turystycznej powiatu bieszczadzkiego w działaniach promocyjnych. [W:] Uwarunkowania promocji regionów turystycznych (ze szczególnym uwzględnieniem Euroregionu Karpackiego) : materiały konferencyjne, Rzeszów : Politechnika Rzeszowska, s. 43-54.
45
Gębarowski M., Kapuściński J., (2000), Reklama piwa i papierosów w Polsce. [W:] Spólnik G. (red.), Prace Kół Naukowych Politechniki Rzeszowskiej w roku akademickim 1998/1999, Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, s. 169-183.
46
Gębarowski M., (2000), Obóz naukowy "Solina '99" - pierwszy etap działań przygotowujących kampanię promocyjną Regionu Jeziora Solińskiego. [W:] Spólnik G. (red.), Prace Kół Naukowych Politechniki Rzeszowskiej w roku akademickim 1998/1999, Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, s. 137-154.
47
Adamczyk J., Gębarowski M., (2000), E-reklama - jej charakterystyka oraz znaczenie w działaniach promocyjnych przedsiębiorstw na początku III tysiąclecia. [W:] Przedsiębiorstwo u progu XXI wieku, Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, s. 7-14.
48
Dec D., Gębarowski M., (1999), Specyfika promocji turystycznej. [W:] Jarosz A. (red.), I Międzynarodowe Seminarium Naukowe Studentów i Młodych Pracowników Nauki, Jarosław : Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, s. 463-468.
49
Organ I., Gębarowski M., (1998), Preferencyjne kredyty studenckie jako źródło poprawy sytuacji materialnej studentów. [W:] Spólnik G. (red.), Prace Kół Naukowych Politechniki Rzeszowskiej w roku akademickim 1997/1998, Rzeszów : Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, s. 167-174.
1
@article{UEK:2168322831,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Wybór targów - kwestia zasadnicza",
journal = "Gazeta Targowa",
number = "5 (270)",
pages = "19-22",
year = "2005",
}
2
@article{UEK:2168322829,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Rodzaje gości targowych",
journal = "Gazeta Targowa",
number = "4 (269)",
pages = "21-24",
year = "2005",
}
3
@inbook{UEK:2168323601,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Targi jako narzędzie prowadzenia działań marketingowych : (ujęcie empiryczne)",
booktitle = "Naukovì problemi rozvitku suspìlʹstva z tranzitivnoû ekonomìkoû : Materìali Mìžnarodnogo kruglogo stolu",
pages = "120-122",
adress = "Melìtopolʹ",
publisher = "MÌDMU Gumanìtarnogo unìversitetu ZÌDMU",
year = "2005",
}
4
@article{UEK:2168323303,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Targi jako narzędzie prospektowania nowych klientów",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego",
number = "414",
pages = "464-471",
year = "2005",
}
5
@inbook{UEK:2168323605,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Przeobrażania funkcjonalne w procesie rozwoju wystaw światowych",
booktitle = "Socìalʹno-ekonomìčna transformacìâ suspìlʹstva v umovah globalìzacìï : Materìali Mìžnarodnoï naukovo-praktičnoï konferencìï",
pages = "105-108",
adress = "Melìtopolʹ",
publisher = "MÌDMU Gumanìtarnogo unìversitetu ZÌDMU",
year = "2005",
}
6
@inbook{UEK:2168322509,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Internet jako narzędzie działalności marketingowej polskich partii politycznych",
booktitle = "Przez edukację do społeczeństwa informacyjnego : Internet w życiu studenta",
pages = "139-149",
adress = "Piła",
publisher = "Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Staszica",
year = "2005",
isbn = "83-89795-05-1",
}
7
@article{UEK:2168322827,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Działania marketingowe realizowane po zakończeniu targów",
journal = "Gazeta Targowa",
number = "3 (268)",
pages = "19-22",
year = "2005",
}
8
@article{UEK:2168322825,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Wskaźniki oceny efektów wystąpienia targowego",
journal = "Gazeta Targowa",
number = "2 (266)",
pages = "19-22",
year = "2005",
}
9
@inbook{UEK:2168323987,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Współczesne tendencje na rynku targów w Polsce",
booktitle = "Socìal'no-ekonomìčnì problemi stalogo rozvitku Ukraïns'kogo suspìl'stva : zbìrnik tez dopovìdej",
pages = "147-148",
adress = "Melìtopol'",
publisher = "NKP GU ZÌDMU",
year = "2004",
}
10
@article{UEK:2168324007,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Dobry zespół to podstawa",
journal = "Targi Polskie",
number = "4",
pages = "38-40",
year = "2004",
}
11
@inbook{UEK:2168323937,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Strategia targowa w działalności marketingowej przedsiębiorstw i organizacji",
booktitle = "Dnì Nauki : zbìrnik tez dopovìdej. T. 1",
pages = "36-38",
adress = "Zaporìžžâ ",
publisher = "Gumanìtarnij unìversitet ZÌDMU",
year = "2004",
isbn = "966-8227-29-8",
}
12
@article{UEK:2168322257,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Targi a internet, symbioza czy konkurowanie",
journal = "Marketing w Praktyce",
number = "8 (78)",
pages = "37-39",
year = "2004",
}
13
@article{UEK:2168323671,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Zastosowanie lingubotów (wirtualnych asystentów) jako przykład wdrożenia innowacji w marketingu internetowym",
journal = "Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Politechniki Gdańskiej",
number = "3",
pages = "89-94",
adress = "",
year = "2004",
}
14
@inbook{UEK:2168323697,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Rynek targów w województwie podkarpackim",
booktitle = "Komputerowo zintegrowane zarządzanie : zbiór prac. T. 1",
pages = "355-362",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwa Naukowo-Techniczne",
year = "2004",
isbn = "83-204-2952-8",
}
15
@article{UEK:2168324011,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Aranżowanie stoiska",
journal = "Gazeta Targowa",
number = "4 (263)",
pages = "17-20",
year = "2004",
}
16
@article{UEK:2168324009,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Jakie stoisko wybrać?",
journal = "Gazeta Targowa",
number = "5 (264)",
pages = "17-20",
year = "2004",
}
17
@article{UEK:2168322857,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Organizowanie udziału małych i średnich przedsiębiorstw w targach międzynarodowych",
journal = "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu",
number = "1030",
pages = "166-172",
year = "2004",
}
18
@book{UEK:2168322589,
author = "Adamczyk Jan and Gębarowski Marcin and Kandefer Marcin",
title = "Internet na usługach marketingu",
adress = "Rzeszów",
publisher = "Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza",
year = "2004",
isbn = "83-7199-296-3",
}
19
@inbook{UEK:2168323807,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Współczesne targi jako narzędzie realizowania celów marketingowych przedsiębiorstwa w świetle badań",
booktitle = "Marketing : teoria i praktyka",
pages = "33-38",
adress = "Gdańsk",
publisher = "Katedra Marketingu. Politechnika Gdańska. Wydział Zarządzania i Ekonomii",
year = "2004",
edition = "",
isbn = "83-88617-17-6",
}
20
@inbook{UEK:2168323649,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Analiza skutecznie zrealizowanych działań promocyjnych na przykładzie wybranych polskich kampanii reklamowych",
booktitle = "Komunikacja, propaganda, reklama",
pages = "85-103",
adress = "Gorzów Wielkopolski ",
publisher = "Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej ",
year = "2003",
isbn = "83-89682-00-1",
}
21
@inbook{UEK:2168323669,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Wirtualne targi pracy - nowe możliwości poszukiwania pracy przez studentów",
booktitle = "Internet w życiu studenta : lepsze wyniki, lepsza praca, lepsze perspektywy",
pages = "41-46",
adress = "Piła",
publisher = "Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Pile",
year = "2003",
edition = "",
isbn = "83-917446-1-2",
}
22
@inbook{UEK:2168322851,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Internet jako narzędzie komunikacji między obywatelem a instytucją administracji publicznej w aspekcie wstąpienia Polski do Unii Europejskiej",
booktitle = "Wykorzystanie Internetu w marketingu",
pages = "175-184",
adress = "Katowice",
publisher = "Centrum Badań i Ekspertyz Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego",
year = "2003",
isbn = "83-89072-07-6",
}
23
@inbook{UEK:2168323741,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Rola targów w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej",
booktitle = "Współczesne procesy integracyjne w wymiarze społeczno-ekonomicznym",
pages = "163-172",
adress = "Rzeszów",
publisher = "Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza",
year = "2003",
isbn = "83-7199-265-3",
}
24
@inbook{UEK:2168323817,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "The Meaning of Colours in Global Marketing Activities",
booktitle = "Company at the Turn of the 21st Century",
pages = "21-26",
adress = "Rzeszów",
publisher = "Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza",
year = "2002",
isbn = "83-7199-203-3",
}
25
@inbook{UEK:2168323665,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Wykorzystywanie globalnej sieci komputerowej Internet do kreowania wizerunku firmy oraz marki produktu",
booktitle = "Globalizacja i regionalizacja gospodarki w Europie Środkowo-Wschodniej na początku XXI wieku",
pages = "117-124",
adress = "Rzeszów",
publisher = "Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza",
year = "2002",
edition = "Wyd. 2",
isbn = "83-7199-193-2",
}
26
@inbook{UEK:2168323701,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Sprzedaż produktów podobnych a wartość marki",
booktitle = "Zarządzanie : 23 Międzynarodowe Sympozjum Naukowe Studentów i Młodych Pracowników Nauki, Zielona Góra, 13-14 maja 2002",
pages = "309-316",
adress = "Zielona Góra",
publisher = "Uniwersytet Zielonogórski",
year = "2002",
isbn = "83-89044-30-7",
}
27
@inbook{UEK:2168322467,
author = "Adamczyk Jan and Gębarowski Marcin",
title = "Sukces w branży reklamowej - najlepsze polskie kampanie w ostatniej dekadzie XX wieku",
booktitle = "Uwarunkowania sukcesu przedsiębiorstwa",
pages = "692-712",
adress = "Przemyśl",
publisher = "WSAiZ",
year = "2002",
issn = "",
isbn = "83-88009-37-0",
}
28
@inbook{UEK:2168323659,
author = "Adamczyk Marcin and Gębarowski Marcin",
title = "Działania reklamowe na rynkach międzynarodowych a otoczenie kulturowe",
booktitle = "Europa bez granic : Polska a Unia Europejska",
pages = "17-25",
adress = "Gorzów Wielkopolski",
publisher = "Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej",
year = "2002",
isbn = "93-914596-5-9",
}
29
@inbook{UEK:2168323879,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Wpływ zmian uregulowań prawnych na działalność promocyjną polskich przedsiębiorstw na przykładzie branży piwnej",
booktitle = "IV Międzynarodowe Seminarium Naukowe Studentów i Młodych Pracowników Nauki",
pages = "91-103",
adress = "Jarosław",
publisher = "Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej",
year = "2002",
isbn = "83-88139-90-8",
}
30
@inbook{UEK:2168323661,
author = "Gębarowski Marcin and Adamczyk Marcin",
title = "Planowanie działań reklamowych w Internecie na przykładzie kampanii bannerowej",
booktitle = "Multimedia w zarządzaniu",
pages = "276-285",
adress = "Częstochowa",
publisher = "Politechnika Częstochowska",
year = "2002",
isbn = "83-88469-01-0",
}
31
@inbook{UEK:2168323667,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Kształtowanie pozytywnego wizerunku Polski jako element świadomej i zaplanowanej strategii promocyjnej",
booktitle = "Warunki rozwoju turystyki w regionie",
pages = "307-329",
adress = "Szczecin",
publisher = "Wydawnictwo Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu",
year = "2002",
isbn = "83-85809-76-7",
}
32
@inbook{UEK:2168323933,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Pol'skij promocional'nyj gerb sejčas Pol'ša - element oboznačeniâ lučših pol'skih produktov",
booktitle = "Problemi ta perspektivi rozvitku ekonomiki Ukraïni v umovah rinkovoï transformacìï : ekonomìčnij visnik nacional'noï gìrničoï akademii Ukraïni. T. 2",
pages = "67-71",
adress = "Dnìpropetrovs'k",
publisher = "RIK Nacìonal'na gìrniča akademìâ Ukraïni",
year = "2001",
}
33
@inbook{UEK:2168324025,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Znak graficzny Wydziału Zarządzania i Marketingu Politechniki Rzeszowskiej - podstawowy element wizualizacji jednostki oświatowej",
booktitle = "Prace Kół Naukowych Politechniki Rzeszowskiej w roku akademickim 1999/2000",
pages = "169-180",
adress = "Rzeszów",
publisher = "Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza",
year = "2001",
isbn = "83-7199-167-3",
}
34
@inbook{UEK:2168324023,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Materiały POS i gadżety reklamowe - ich zróżnicowanie oraz znaczenie w działaniach promocyjnych",
booktitle = "Prace Kół Naukowych Politechniki Rzeszowskiej w roku akademickim 1999/2000",
pages = "161-168",
adress = "Rzeszów",
publisher = "Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza",
year = "2001",
isbn = "83-7199-167-3",
}
35
@inbook{UEK:2168323985,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Tarnow Industrial Cluster Plastics Valley as the Only Project of this Kind in Poland",
booktitle = "Ukraïna v XXI st. : formuvannâ ekonomìčnoï sistemi : materìali mìžnarodnoï naukovoï studentsʹko-aspìrantsʹkoï konferencìï",
pages = "67-68",
adress = "Lʹvìv",
publisher = "Lʹvìvsʹkij nacìonalʹnij unìversitet ìmenì Ìvana Franka",
year = "2001",
}
36
@inbook{UEK:2168323875,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Wybrane aspekty kreowania wizerunku polityków na przykładzie wyborów prezydenckich w Polsce w 2000 r.",
booktitle = "III Międzynarodowe Seminarium Naukowe Studentów i Młodych Pracowników Nauki",
pages = "117-126",
adress = "Jarosław",
publisher = "Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej",
year = "2001",
isbn = "83-88139-98-3",
}
37
@inbook{UEK:2168323693,
author = "Gębarowski Marcin and Gierczak Agata",
title = "Podstawowe założenia dotyczące konstruowania oraz wykorzystywania witryn internetowych jako skutecznego narzędzia komunikacji marketingowej",
booktitle = "Przedsiębiorstwo u progu XXI wieku",
pages = "171-180",
adress = "Rzeszów",
publisher = "Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza",
year = "2001",
isbn = "83-7199-170-3",
}
38
@inbook{UEK:2168324005,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Wykorzystywanie narzędzi relacji inwestorskich w ramach systemu komunikacji spółek giełdowych z otoczeniem",
booktitle = "Analiza i perspektywy rozwoju polskiego rynku kapitałowego : materiały z ogólnopolskiej konferencji naukowej zorganizowanej przez Studenckie Koło Naukowe Inżynierii Finansowej przy Zakładzie Metod Ilościowych w Ekonomii Politechniki Rzeszowskiej",
pages = "45-50",
adress = "Rzeszów",
publisher = "Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza",
year = "2001",
isbn = "83-7199-204-1",
}
39
@inbook{UEK:2168323695,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Realizacja kampanii promocyjnej wprowadzającej na rynek nową kategorię wirtualnych produktów bankowych na przykładzie mBanku",
booktitle = "Przedsiębiorstwo u progu XXI wieku",
pages = "159-170",
adress = "Rzeszów",
publisher = "Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza",
year = "2001",
isbn = "83-7199-170-3",
}
40
@inbook{UEK:2168323841,
author = "Gębarowski Marcin and Indycki Bartłomiej",
title = "Reklama motoryzacyjna w gazetach i czasopismach - jej zróżnicowanie i rola w aspekcie walki konkurencyjnej oraz unifikacji ofert producentów samochodów",
booktitle = "II Międzynarodowe Seminarium Naukowe Studentów i Młodych Pracowników Nauki",
pages = "37-48",
adress = "Jarosław",
publisher = "Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej",
year = "2000",
isbn = "83-88139-12-6",
}
41
@inbook{UEK:2168323883,
author = "Gębarowski Marcin and Indycki Bartłomiej",
title = "Znaczenie polityki turystycznej oraz promocji w obszarach transgranicznych - na przykładzie Euroregionu Karpackiego",
booktitle = "Uwarunkowania promocji regionów turystycznych (ze szczególnym uwzględnieniem Euroregionu Karpackiego) : materiały konferencyjne",
pages = "55-62",
adress = "Rzeszów",
publisher = "Politechnika Rzeszowska",
year = "2000",
}
42
@inbook{UEK:2168324017,
author = "Bil Grzegorz and Gębarowski Marcin and Kapuściński Jacek",
title = "Reklama on-line - specyficzność prowadzenia działań promocyjnych w sieci Internet",
booktitle = "Prace Kół Naukowych Politechniki Rzeszowskiej w roku akademickim 1998/1999",
pages = "155-167",
adress = "Rzeszów",
publisher = "Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza",
year = "2000",
isbn = "83-7199-129-0",
}
43
@inbook{UEK:2168324021,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Slogan - jego cechy i znaczenie we współczesnej reklamie",
booktitle = "Prace Kół Naukowych Politechniki Rzeszowskiej w roku akademickim 1998/1999",
pages = "185-197",
adress = "Rzeszów",
publisher = "Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza",
year = "2000",
isbn = "83-7199-129-0",
}
44
@inbook{UEK:2168323881,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Wykorzystywanie atrakcyjności turystycznej powiatu bieszczadzkiego w działaniach promocyjnych",
booktitle = "Uwarunkowania promocji regionów turystycznych (ze szczególnym uwzględnieniem Euroregionu Karpackiego) : materiały konferencyjne",
pages = "43-54",
adress = "Rzeszów",
publisher = "Politechnika Rzeszowska",
year = "2000",
}
45
@inbook{UEK:2168324019,
author = "Gębarowski Marcin and Kapuściński Jacek",
title = "Reklama piwa i papierosów w Polsce",
booktitle = "Prace Kół Naukowych Politechniki Rzeszowskiej w roku akademickim 1998/1999",
pages = "169-183",
adress = "Rzeszów",
publisher = "Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza",
year = "2000",
isbn = "83-7199-129-0",
}
46
@inbook{UEK:2168324015,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Obóz naukowy Solina '99 - pierwszy etap działań przygotowujących kampanię promocyjną Regionu Jeziora Solińskiego",
booktitle = "Prace Kół Naukowych Politechniki Rzeszowskiej w roku akademickim 1998/1999",
pages = "137-154",
adress = "Rzeszów",
publisher = "Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza",
year = "2000",
isbn = "83-7199-129-0",
}
47
@inbook{UEK:2168323981,
author = "Adamczyk Jan and Gębarowski Marcin",
title = "E-reklama - jej charakterystyka oraz znaczenie w działaniach promocyjnych przedsiębiorstw na początku III tysiąclecia",
booktitle = "Przedsiębiorstwo u progu XXI wieku",
pages = "7-14",
adress = "Rzeszów",
publisher = "Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza",
year = "2000",
isbn = "83-7199-150-9",
}
48
@inbook{UEK:2168323743,
author = "Dec Dorota and Gębarowski Marcin",
title = "Specyfika promocji turystycznej",
booktitle = "I Międzynarodowe Seminarium Naukowe Studentów i Młodych Pracowników Nauki",
pages = "463-468",
adress = "Jarosław",
publisher = "Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej",
year = "1999",
isbn = "83-88139-03-7",
}
49
@inbook{UEK:2168324013,
author = "Organ Iwona and Gębarowski Marcin",
title = "Preferencyjne kredyty studenckie jako źródło poprawy sytuacji materialnej studentów",
booktitle = "Prace Kół Naukowych Politechniki Rzeszowskiej w roku akademickim 1997/1998",
pages = "167-174",
adress = "Rzeszów",
publisher = "Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza",
year = "1998",
isbn = "83-7199-082-0",
}