Publications of the selected author

1

Author:
Zadykowicz Anna , Gębarowski Marcin , Siemieniako Dariusz
Title:
Experience Marketing and Business to Business Interactions in the Light of Bibliometric Analysis
Source:
Przedsiębiorczość i Zarządzanie. - t. 20, z. 6, cz. 2 (2019) , s. 259-275. - Tytuł numeru: Zmiany w myśleniu marketingowym - Bibliogr.
Research program:
The publication was funded by a research grant from the Faculty of Commodity Science and Product Management, Cracow University of Economics
Access mode:
Full text
CC-BY-SA
Nr:
2168335623
article
2

Title:
Uniwersytet z absolwentem El Comandante, czołgiem i fałszywymi studentami
Source:
Kurier UEK. - nr 2 (81) (2019) , s. 12-15
Access mode:
Nr:
2168337011
unreviewed article
3

Title:
Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation
Number:
vol. 15, iss. 1
, Lisowska Renata
Publisher address:
Nowy Sącz: Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University, 2019
Physical description:
256 s.: il.; 24 cm
Notes:
Tytuł numeru: Towards Success in a Competitive Market: The Importance of Entrepreneurship and Innovation, Bibliogr. przy art.
Access mode:
Nr:
2168333091
journal / series editorial
See related chapters
4

Author:
Gębarowski Marcin , Lisowska Renata
Title:
From the Editors
Source:
Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation / ed. Marcin GĘBAROWSKI, Renata Lisowska2019. - vol. 15, iss. 1, s. 7-11. - Tytuł numeru: Towards Success in a Competitive Market: The Importance of Entrepreneurship and Innovation
2019 list:
Nr:
2168334265
preface / summary
See main document
5

Title:
90. rocznica Powszechnej Wystawy Krajowej - niezwykłego manifestu odrodzonego Państwa Polskiego
Source:
Kurier UEK. - nr 1 (80) (2019) , s. 8-11
Access mode:
Nr:
2168334253
unreviewed article
6

Author:
Gołąb-Andrzejak Edyta , Gębarowski Marcin
Title:
Creating Hotel Services from a Perspective of Extraordinary Customer Experience = Kształtowanie usługi hotelarskiej przez pryzmat wyjątkowych doświadczeń klientów = Formirovanie gostiničnoj uslugi skvozʹ prizmu isklûčitelʹnogo opyta klientov
Source:
Handel Wewnętrzny. - R. 64, nr 4 (375), t. 1 (2018) , s. 89-100. - Summ., streszcz., rez. - Bibliogr.
Research program:
The publication was funded by a research grant from the Faculty of Commodity Science and Product Management, Cracow University of Economics
Access mode:
Ministerial journal list:
b 12.00 pkt
Nr:
2168327499
article
7

Title:
Targi wirtualne B2B - realna czy utopijna alternatywa dla tradycyjnych spotkań wystawców i zwiedzających? = B2B Virtual Trade Fair - Real or Utopian Alternative To Traditional Meetings Between Exhibitors and Visitors?
Source:
Ekonomiczne Problemy Usług. - nr 2 (131), t. 2 (2018) , s. 67-74. - Tytuł numeru: Cywilizacja informacyjna i jej oddziaływanie na transformację gospodarczą i społeczną. T. 2 - Bibliogr.
Research program:
Publikacja sfinansowana ze środków przyznanych Wydziałowi Towaroznawstwa i Zarządzania Produktem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie w ramach dotacji na utrzymanie potencjału badawczego
Ministerial journal list:
b 8.00 pkt
Nr:
2168325079
article
8

Author:
Bryk Justyna , Gębarowski Marcin
Title:
Uwarunkowania aktywności promocyjnej samorządów studenckich = Determinants of Student Governments' Promotional Activity
Source:
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych = Marketing of Scientific and Research Organizations. - vol. 30, iss. 4 (2018) , s. 1-17. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Research program:
Publikacja sfinansowana ze środków przyznanych Wydziałowi Towaroznawstwa i Zarządzania Produktem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie w ramach dotacji na utrzymanie potencjału badawczego
Ministerial journal list:
b 9.00 pkt
Nr:
2168329863
article
9

Title:
Wyjątkowe doświadczenia pasażerów jako wyróżnik linii lotniczych = Extraordinary Experiences of Passengers as a Distinctive Feature of Airlines
Source:
Modern Management Review. - vol. 23, nr 25 (3) (2018) , s. 87-99. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Research program:
Publikacja sfinansowana ze środków przyznanych Wydziałowi Towaroznawstwa i Zarządzania Produktem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie w ramach dotacji na utrzymanie potencjału badawczego
Ministerial journal list:
b 11.00 pkt
Nr:
2168329311
article
10

Title:
Koncepcja badania stoisk targowych z wykorzystaniem metody eye tracking = Conceptualisation of Eye-Tracking Research of Trade Fair Booths
Source:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 525 (2018) , s. 227-236. - Tytuł numeru: Badania marketingowe - rozwój metod i technik badawczych - Bibliogr.
Research program:
Publikacja sfinansowana ze środków przyznanych Wydziałowi Towaroznawstwa i Zarządzania Produktem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie w ramach dotacji na utrzymanie potencjału badawczego
Ministerial journal list:
b 10.00 pkt
Nr:
2168331559
article
11

Title:
Uniwersytety na krańcu świata
Source:
Kurier UEK. - nr 2 (78) (2018) , s. 9-13. - Dostępny w World Wide Web
Access mode:
Nr:
2168329427
unreviewed article
12

Title:
I na drugim końcu świata będę dumny z pochodzenia
Source:
Kurier UEK. - nr 3 (79) (2018) , s. 5-9. - Dostępny w World Wide Web
Access mode:
Nr:
2168330225
unreviewed article
13

Conference:
Międzynarodowa konferencja "Szkółkarstwo - szanse i wyzwania", Warszawa, Polska, od 2018-11-27 do 2018-11-28
Title:
Maksymalizacja efektów udziału w targach
Source:
Szkółkarstwo - szanse i wyzwania : międzynarodowa konferencja / red. Joanna Filipczak - Warszawa: Agencja Promocji Zieleni Sp. z o.o., 2018, s. 103-111 - Bibliogr.
Nr:
2168329407
chapter in conference materials
14

Title:
Symbolika pawilonów narodowych podczas wystaw światowych = Symbolism of National Pavilions at World Expositions
Source:
Humanities and Social Sciences. - vol. 23, nr 25 (3) (2018) , s. 51-63. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Research program:
Publikacja sfinansowana ze środków przyznanych Wydziałowi Towaroznawstwa i Zarządzania Produktem Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie w ramach dotacji na utrzymanie potencjału badawczego
Ministerial journal list:
b 14.00 pkt
Nr:
2168328729
article
15

Author:
Siemieniako Dariusz , Gębarowski Marcin
Title:
B2B Trade Fairs and Promise Management as a Relationship Marketing Concept
Source:
Journal of Customer Behaviour. - vol. 16, no. 3 (2017) , s. 237-261. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168320453
article
16

Title:
Powiązania targów z terytorium - perspektywa miasta = Connection Between Trade Fair and Territory - the Perspective of City [dokument elektroniczny]
Source:
Marketing i Rynek. - nr 10 (2017) , s. 186-195. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Access mode:
Ministerial journal list:
b 9.00 pkt
Nr:
2168320057
article
17

Author:
Siemieniako Dariusz , Gębarowski Marcin
Title:
Model zarządzania marketingiem relacyjnym w aktywności targowej B2B na rynku nieruchomości z nowoczesną powierzchnią handlową = Model of Relationship Marketing Management in B2B Trade Fair Activity on the Example of Modern Retail Real Estate Market [dokument elektroniczny]
Source:
Marketing i Rynek. - nr 9 (2017) , s. 349-356. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Access mode:
Ministerial journal list:
b 9.00 pkt
Nr:
2168322259
article
1
Experience Marketing and Business to Business Interactions in the Light of Bibliometric Analysis / Anna Zadykowicz, Marcin GĘBAROWSKI, Dariusz Siemieniako // Przedsiębiorczość i Zarządzanie. - t. 20, z. 6, cz. 2 (2019), s. 259-275. - Summ.. - Tytuł numeru: Zmiany w myśleniu marketingowym. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://piz.san.edu.pl/docs/e-XX-6-2.pdf. - ISSN 1733-2486
2
Uniwersytet z absolwentem El Comandante, czołgiem i fałszywymi studentami / Marcin GĘBAROWSKI // Kurier UEK. - nr 2 (81) (2019), s. 12-15. - Pełny tekst: https://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_80_issu. - ISSN 1689-7757
3
Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation / ed. Marcin GĘBAROWSKI, Renata Lisowska. - Nowy Sącz : Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University, 2019. - vol. 15, iss. 1. - 256 s. : il. ; 24 cm. - Streszcz. w jęz. ang. i pol. przy art.. - Tytuł numeru: Towards Success in a Competitive Market: The Importance of Entrepreneurship and Innovation. - Bibliogr. przy art. - Pełny tekst: http://www.jemi.edu.pl/uploadedFiles/file/all-issues/vol15/issue1/JEMI_Vol15_Issue1_2019.pdf. - ISSN 2299-7075
4
From the Editors / Marcin GĘBAROWSKI, Renata Lisowska // Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation / ed. Marcin GĘBAROWSKI, Renata Lisowska. - vol. 15, iss. 1 (2019), s. 7-11. - Tytuł numeru: Towards Success in a Competitive Market: The Importance of Entrepreneurship and Innovation. - Pełny tekst: http://www.jemi.edu.pl/uploadedFiles/file/all-issues/vol15/issue1/JEMI_Vol15_Issue1_2019.pdf. - ISSN 2299-7075
5
90. rocznica Powszechnej Wystawy Krajowej - niezwykłego manifestu odrodzonego Państwa Polskiego / Marcin GĘBAROWSKI // Kurier UEK. - nr 1 (80) (2019), s. 8-11. - Pełny tekst: https://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_80_final_small. - ISSN 1689-7757
6
Creating Hotel Services from a Perspective of Extraordinary Customer Experience = Kształtowanie usługi hotelarskiej przez pryzmat wyjątkowych doświadczeń klientów = Formirovanie gostiničnoj uslugi skvozʹ prizmu isklûčitelʹnogo opyta klientov / Edyta Gołąb-Andrzejak, Marcin GĘBAROWSKI // Handel Wewnętrzny. - R. 64, nr 4 (375), t. 1 (2018), s. 89-100. - Summ., streszcz., rez. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://handelue.home.pl/ibrkk/pliki/hw/archiwum/handel_wew_4-2018-t-1.pdf. - ISSN 0438-5403
7
Targi wirtualne B2B - realna czy utopijna alternatywa dla tradycyjnych spotkań wystawców i zwiedzających? = B2B Virtual Trade Fair - Real or Utopian Alternative To Traditional Meetings Between Exhibitors and Visitors? / Marcin GĘBAROWSKI // Ekonomiczne Problemy Usług. - nr 2 (131), t. 2 (2018), s. 67-74. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Cywilizacja informacyjna i jej oddziaływanie na transformację gospodarczą i społeczną. T. 2. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.lacznosc.wzieu.pl/2018/IMG/pdf/2018_epu_nr_2_131_-_2_tom_2.pdf. - ISSN 1896-382X
8
Uwarunkowania aktywności promocyjnej samorządów studenckich = Determinants of Student Governments' Promotional Activity / Justyna Bryk, Marcin GĘBAROWSKI // Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych = Marketing of Scientific and Research Organizations. - vol. 30, iss. 4 (2018), s. 1-17. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://minib.pl/category/4-2018/. - ISSN 2353-8503
9
Wyjątkowe doświadczenia pasażerów jako wyróżnik linii lotniczych = Extraordinary Experiences of Passengers as a Distinctive Feature of Airlines / Marcin GĘBAROWSKI // Modern Management Review. - vol. 23, nr 25 (3) (2018), s. 87-99. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://oficyna.prz.edu.pl/download/lBK2s7Cz5IUCEkbjYpcn0vEncxL0tQc3J0alt8MjgueVN-NyQBLA,EgJ3w0DDU0HWcYeDMZPjI8cC5_IQZBKyozKBUqYzA8NwFuIWhZaSpCJFg/mmr-2018-03-pw-03.pdf. - ISSN 2300-6366
10
Koncepcja badania stoisk targowych z wykorzystaniem metody eye tracking = Conceptualisation of Eye-Tracking Research of Trade Fair Booths / Marcin GĘBAROWSKI // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 525 (2018), s. 227-236. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Badania marketingowe - rozwój metod i technik badawczych. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://www.dbc.wroc.pl/dlibra/publication/103896/edition/60223. - ISSN 1899-3192
11
Uniwersytety na krańcu świata / Marcin GĘBAROWSKI // Kurier UEK. - nr 2 (78) (2018), s. 9-13. - Dostępny w World Wide Web. - Pełny tekst: https://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_nr_78_03. - ISSN 1689-7757
12
I na drugim końcu świata będę dumny z pochodzenia / Marcin GĘBAROWSKI // Kurier UEK. - nr 3 (79) (2018/2019), s. 5-9. - Dostępny w World Wide Web. - Pełny tekst: https://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_nr_79_04_2018_small. - ISSN 1689-7757
13
Maksymalizacja efektów udziału w targach / Marcin GĘBAROWSKI // W: Szkółkarstwo - szanse i wyzwania : międzynarodowa konferencja / red. Joanna Filipczak. - Warszawa : Agencja Promocji Zieleni Sp. z o.o., 2018. - S. 103-111. - Bibliogr.
14
Symbolika pawilonów narodowych podczas wystaw światowych = Symbolism of National Pavilions at World Expositions / Marcin GĘBAROWSKI // Humanities and Social Sciences. - vol. 23, nr 25 (3) (2018), s. 51-63. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://oficyna.prz.edu.pl/download/nqGloKOg95YRAVXwcYREUbI0MeH3phQkNFW2pNAwkfSGdSWAEy,SlOmEpESgpAHoFZS4EIy8hbTNiPBtcNjcuNQg3fi0hKhxzO3xBdDdfOUU/hss-2018-03-pw-5.pdf. - ISSN 2300-5327
15
B2B Trade Fairs and Promise Management as a Relationship Marketing Concept / Dariusz Siemieniako, Marcin GĘBAROWSKI // Journal of Customer Behaviour. - vol. 16, no. 3 (2017), s. 237-261. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 1475-3928
16
Powiązania targów z terytorium - perspektywa miasta = Connection Between Trade Fair and Territory - the Perspective of City / Marcin GĘBAROWSKI // Marketing i Rynek [Dokument elektroniczny]. - nr 10 (2017), s. 186-195. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://www.pwe.com.pl/files/1276809751/file/MARKETING_I_RYNEK_CD_10_2017.pdf. - ISSN 1231-7853
17
Model zarządzania marketingiem relacyjnym w aktywności targowej B2B na rynku nieruchomości z nowoczesną powierzchnią handlową = Model of Relationship Marketing Management in B2B Trade Fair Activity on the Example of Modern Retail Real Estate Market / Dariusz Siemieniako, Marcin Gębarowski // Marketing i Rynek [Dokument elektroniczny]. - nr 9 (2017), s. 349-356. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://www.pwe.com.pl/files/1276809751/file/MiR_9_2017_CD.pdf. - ISSN 1231-7853
1
Zadykowicz A., Gębarowski M., Siemieniako D., (2019), Experience Marketing and Business to Business Interactions in the Light of Bibliometric Analysis, "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", t. 20, z. 6, cz. 2, s. 259-275; http://piz.san.edu.pl/docs/e-XX-6-2.pdf
2
Gębarowski M., (2019), Uniwersytet z absolwentem El Comandante, czołgiem i fałszywymi studentami, "Kurier UEK", nr 2 (81), s. 12-15; https://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_80_issu
3
Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation / ed. Marcin GĘBAROWSKI, Renata Lisowska Nowy Sącz : Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University, 2019. - vol. 15, iss. 1. - 256 s.: il.; 24 cm. - Bibliogr. przy art. - 2299-7075
4
Gębarowski M., Lisowska R., (2019), From the Editors, "Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation", vol. 15, iss. 1, s. 7-11; http://www.jemi.edu.pl/uploadedFiles/file/all-issues/vol15/issue1/JEMI_Vol15_Issue1_2019.pdf
5
Gębarowski M., (2019), 90. rocznica Powszechnej Wystawy Krajowej - niezwykłego manifestu odrodzonego Państwa Polskiego, "Kurier UEK", nr 1 (80), s. 8-11; https://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_80_final_small
6
Gołąb-Andrzejak E., Gębarowski M., (2018), Creating Hotel Services from a Perspective of Extraordinary Customer Experience, "Handel Wewnętrzny", R. 64, nr 4 (375), t. 1, s. 89-100; http://handelue.home.pl/ibrkk/pliki/hw/archiwum/handel_wew_4-2018-t-1.pdf
7
Gębarowski M., (2018), Targi wirtualne B2B - realna czy utopijna alternatywa dla tradycyjnych spotkań wystawców i zwiedzających?, "Ekonomiczne Problemy Usług", nr 2 (131), t. 2, s. 67-74; http://www.lacznosc.wzieu.pl/2018/IMG/pdf/2018_epu_nr_2_131_-_2_tom_2.pdf
8
Bryk J., Gębarowski M., (2018), Uwarunkowania aktywności promocyjnej samorządów studenckich, "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", vol. 30, iss. 4, s. 1-17; http://minib.pl/category/4-2018/
9
Gębarowski M., (2018), Wyjątkowe doświadczenia pasażerów jako wyróżnik linii lotniczych, "Modern Management Review", vol. 23, nr 25 (3), s. 87-99; https://oficyna.prz.edu.pl/download/lBK2s7Cz5IUCEkbjYpcn0vEncxL0tQc3J0alt8MjgueVN-NyQBLA,EgJ3w0DDU0HWcYeDMZPjI8cC5_IQZBKyozKBUqYzA8NwFuIWhZaSpCJFg/mmr-2018-03-pw-03.pdf
10
Gębarowski M., (2018), Koncepcja badania stoisk targowych z wykorzystaniem metody eye tracking, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 525, s. 227-236; https://www.dbc.wroc.pl/dlibra/publication/103896/edition/60223
11
Gębarowski M., (2018), Uniwersytety na krańcu świata, "Kurier UEK", nr 2 (78), s. 9-13; https://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_nr_78_03
12
Gębarowski M., (2018), I na drugim końcu świata będę dumny z pochodzenia, "Kurier UEK", nr 3 (79), s. 5-9; https://issuu.com/uek_krakow/docs/kurier_nr_79_04_2018_small
13
Gębarowski M., (2018), Maksymalizacja efektów udziału w targach. [W:] Filipczak J. (red.), Szkółkarstwo - szanse i wyzwania : międzynarodowa konferencja, Warszawa : Agencja Promocji Zieleni Sp. z o.o., s. 103-111.
14
Gębarowski M., (2018), Symbolika pawilonów narodowych podczas wystaw światowych, "Humanities and Social Sciences", vol. 23, nr 25 (3), s. 51-63; https://oficyna.prz.edu.pl/download/nqGloKOg95YRAVXwcYREUbI0MeH3phQkNFW2pNAwkfSGdSWAEy,SlOmEpESgpAHoFZS4EIy8hbTNiPBtcNjcuNQg3fi0hKhxzO3xBdDdfOUU/hss-2018-03-pw-5.pdf
15
Siemieniako D., Gębarowski M., (2017), B2B Trade Fairs and Promise Management as a Relationship Marketing Concept, "Journal of Customer Behaviour", vol. 16, no. 3, s. 237-261.
16
Gębarowski M., (2017), Powiązania targów z terytorium - perspektywa miasta, "Marketing i Rynek" [Dokument elektroniczny], nr 10, s. 186-195; https://www.pwe.com.pl/files/1276809751/file/MARKETING_I_RYNEK_CD_10_2017.pdf
17
Siemieniako D., Gębarowski M., (2017), Model zarządzania marketingiem relacyjnym w aktywności targowej B2B na rynku nieruchomości z nowoczesną powierzchnią handlową, "Marketing i Rynek" [Dokument elektroniczny], nr 9, s. 349-356; https://www.pwe.com.pl/files/1276809751/file/MiR_9_2017_CD.pdf
1
@article{UEK:2168335623,
author = "Zadykowicz Anna and Gębarowski Marcin and Siemieniako Dariusz",
title = "Experience Marketing and Business to Business Interactions in the Light of Bibliometric Analysis",
journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie",
number = "t. 20, z. 6, cz. 2",
pages = "259-275",
year = "2019",
}
2
@article{UEK:2168337011,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Uniwersytet z absolwentem El Comandante, czołgiem i fałszywymi studentami",
journal = "Kurier UEK",
number = "2 (81)",
pages = "12-15",
year = "2019",
}
3
@misc{UEK:2168333091,
title = "Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation",
editor = Gębarowski Marcin,
editor = Lisowska Renata,
adress = "Nowy Sącz",
publisher = "Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University",
year = "2019",
}
4
@misc{UEK:2168334265,
author = "Gębarowski Marcin and Lisowska Renata",
title = "From the Editors",
booktitle = "Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation",
number = "vol. 15, iss. 1",
pages = "7-11",
year = "2019",
}
5
@article{UEK:2168334253,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "90. rocznica Powszechnej Wystawy Krajowej - niezwykłego manifestu odrodzonego Państwa Polskiego",
journal = "Kurier UEK",
number = "1 (80)",
pages = "8-11",
year = "2019",
}
6
@article{UEK:2168327499,
author = "Gołąb-Andrzejak Edyta and Gębarowski Marcin",
title = "Creating Hotel Services from a Perspective of Extraordinary Customer Experience",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 64, 4 (375), t. 1",
pages = "89-100",
year = "2018",
}
7
@article{UEK:2168325079,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Targi wirtualne B2B - realna czy utopijna alternatywa dla tradycyjnych spotkań wystawców i zwiedzających?",
journal = "Ekonomiczne Problemy Usług",
number = "2 (131), t. 2",
pages = "67-74",
year = "2018",
}
8
@article{UEK:2168329863,
author = "Bryk Justyna and Gębarowski Marcin",
title = "Uwarunkowania aktywności promocyjnej samorządów studenckich",
journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych",
number = "vol. 30, iss. 4",
pages = "1-17",
year = "2018",
}
9
@article{UEK:2168329311,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Wyjątkowe doświadczenia pasażerów jako wyróżnik linii lotniczych",
journal = "Modern Management Review",
number = "vol. 23, 25 (3)",
pages = "87-99",
year = "2018",
}
10
@article{UEK:2168331559,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Koncepcja badania stoisk targowych z wykorzystaniem metody eye tracking",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "525",
pages = "227-236",
year = "2018",
}
11
@article{UEK:2168329427,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Uniwersytety na krańcu świata",
journal = "Kurier UEK",
number = "2 (78)",
pages = "9-13",
year = "2018",
}
12
@article{UEK:2168330225,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "I na drugim końcu świata będę dumny z pochodzenia",
journal = "Kurier UEK",
number = "3 (79)",
pages = "5-9",
year = "2018",
}
13
@inbook{UEK:2168329407,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Maksymalizacja efektów udziału w targach",
booktitle = "Szkółkarstwo - szanse i wyzwania : międzynarodowa konferencja",
pages = "103-111",
adress = "Warszawa",
publisher = "Agencja Promocji Zieleni Sp. z o.o.",
year = "2018",
}
14
@article{UEK:2168328729,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Symbolika pawilonów narodowych podczas wystaw światowych",
journal = "Humanities and Social Sciences",
number = "vol. 23, 25 (3)",
pages = "51-63",
year = "2018",
}
15
@article{UEK:2168320453,
author = "Siemieniako Dariusz and Gębarowski Marcin",
title = "B2B Trade Fairs and Promise Management as a Relationship Marketing Concept",
journal = "Journal of Customer Behaviour",
number = "vol. 16, no. 3",
pages = "237-261",
year = "2017",
}
16
@article{UEK:2168320057,
author = "Gębarowski Marcin",
title = "Powiązania targów z terytorium - perspektywa miasta",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "10",
pages = "186-195",
year = "2017",
}
17
@article{UEK:2168322259,
author = "Siemieniako Dariusz and Gębarowski Marcin",
title = "Model zarządzania marketingiem relacyjnym w aktywności targowej B2B na rynku nieruchomości z nowoczesną powierzchnią handlową",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "9",
pages = "349-356",
year = "2017",
}