Publications of the selected author

1

Author:
Title:
Potencjał marketingowy mediów społecznościowych
Promotor:
Promotor pomocniczy:
Publisher address:
Kraków: , 2017
Physical description:
323 k.: il.; 30 cm
Notes:
Bibliografię.
Access mode:
Signature:
eDr-391
Nr:
2168323687
doctoral dissertation
2

Author:
Title:
Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych czyli jak osiągnąć większe zyski z social media
Publisher address:
Katowice: Wydawnictwo Naukowe Sophia, 2017
Physical description:
187 s.: il; 24 cm
Notes:
Bibliogr.
Research program:
Publikacja została sfinansowana/dofinansowana ze środków MNiSW przyznanych Wydziałowi Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie na badania dla młodych naukowców oraz uczestników studiów doktoranckich
ISBN:
978-83-65357-90-8
Nr:
2168322231
monograph
3

Author:
Title:
Zakres wykorzystania narzędzi analitycznych do monitoringu mediów społecznościowych na przykładzie Brand24 = Usage of Analytical Tools for Monitoring Social Media on the Example of Brand24
Source:
Konsulting w organizacjach opartych na wiedzy / red. nauk. Maciej WALCZAK, Angelika WODECKA-HYJEK - Kraków: Fundacja Gospodarki i Administracji Publicznej ; Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2016, s. 115-130. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-942293-5-1 ; 979-83-942293-4-4
Nr:
2168313395
chapter in monograph
See main document
4

Author:
Title:
Social Gaming as a New Marketing and Management Tool
Source:
Knowledge, Economy, Society : Strategies, Concepts and Instruments of Management / ed. by Renata OCZKOWSKA, Andrzej JAKI, Bogusz MIKUŁA - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2016, s. 73-82 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-65173-72-0 ; 978-83-65173-73-7
Access mode:
Nr:
2168310745
chapter in monograph
See main document
5

Author:
Title:
Media społecznościowe jako narzędzie zarządzania kapitałem intelektualnym
Source:
Współczesne problemy zarządzania organizacjami / red. Estera Piwoni-Krzeszowska, Tomasz MAŁKUS - Kraków: Mfiles.pl, 2014, s. 97-104 - Bibliogr.
Series:
(Encyklopedia Zarządzania)
ISBN:
978-83-935104-7-4
Access mode:
Nr:
2168300023
chapter in monograph
See main document
6

Author:
Title:
The Role of Social Media in Building Customer Loyalty : a Case Study of Activity of Orange Polska on Facebook Social Network
Source:
Knowledge, Economy, Society : Global and Regional Challenges of the 21st Century Economy / ed. by Paweł LULA, Bogusz MIKUŁA, Andrzej JAKI - Cracow: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2013, s. 591-598 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62511-77-8
Nr:
2168296299
chapter in monograph
See main document
1
Potencjał marketingowy mediów społecznościowych / Iwona Lupa ; Promotor: Roman NIESTRÓJ ; Promotor pomocniczy Mariusz KUZIAK. - Kraków, 2017. - 323 k. : il. ; 30 cm. - Bibliografię. - Pełny tekst: https://bg.uek.krakow.pl/e-zasoby/doktoraty_full.php?nr=1200003308
2
Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych czyli jak osiągnąć większe zyski z social media / Iwona Lupa. - Katowice : Wydawnictwo Naukowe Sophia, 2017. - 187 s. : il ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65357-90-8
3
Zakres wykorzystania narzędzi analitycznych do monitoringu mediów społecznościowych na przykładzie Brand24 = Usage of Analytical Tools for Monitoring Social Media on the Example of Brand24 / Iwona Lupa // W: Konsulting w organizacjach opartych na wiedzy / red. nauk. Maciej WALCZAK, Angelika WODECKA-HYJEK. - Kraków : Fundacja Gospodarki i Administracji Publicznej ; Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2016. - S. 115-130. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-942293-5-1 ; 979-83-942293-4-4
4
Social Gaming as a New Marketing and Management Tool / Iwona Lupa // W: Knowledge, Economy, Society : Strategies, Concepts and Instruments of Management / ed. by Renata OCZKOWSKA, Andrzej JAKI, Bogusz MIKUŁA. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2016. - S. 73-82. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65173-72-0 ; 978-83-65173-73-7. - Pełny tekst: https://cfm.uek.krakow.pl/media/files/8b/2e/CFM_2016_02_online.pdf
5
Media społecznościowe jako narzędzie zarządzania kapitałem intelektualnym / Iwona Lupa // W: Współczesne problemy zarządzania organizacjami / red. Estera Piwoni-Krzeszowska, Tomasz MAŁKUS. - Kraków : Mfiles.pl, 2014. - (Encyklopedia Zarządzania). - S. 97-104. - Bibliogr. - ISBN 978-83-935104-7-4. - Pełny tekst: http://wydawnictwo.mfiles.pl/content/podglad-ksiazki-wspolczesne-problemy-zarzadzania-organizacjami
6
The Role of Social Media in Building Customer Loyalty : a Case Study of Activity of Orange Polska on Facebook Social Network / Iwona Lupa // W: Knowledge, Economy, Society : Global and Regional Challenges of the 21st Century Economy / ed. by Paweł LULA, Bogusz MIKUŁA, Andrzej JAKI. - Cracow : Cracow University of Economics, 2013. - S. 591-598. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-77-8
1
Lupa I., (2017), Potencjał marketingowy mediów społecznościowych, Prom. Niestrój R., Kraków : , 323 k.
2
Lupa I., (2017), Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych czyli jak osiągnąć większe zyski z social media, Katowice : Wydawnictwo Naukowe Sophia, 187 s.
3
Lupa I., (2016), Zakres wykorzystania narzędzi analitycznych do monitoringu mediów społecznościowych na przykładzie Brand24. [W:] Walczak M., Wodecka-Hyjek A. (red.), Konsulting w organizacjach opartych na wiedzy, Kraków : Fundacja Gospodarki i Administracji Publicznej : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, s. 115-130.
4
Lupa I., (2016), Social Gaming as a New Marketing and Management Tool. [W:] Oczkowska R., Jaki A., Mikuła B. (red.), Knowledge, Economy, Society : Strategies, Concepts and Instruments of Management, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 73-82.
5
Lupa I., (2014), Media społecznościowe jako narzędzie zarządzania kapitałem intelektualnym. [W:] Piwoni-Krzeszowska E., Małkus T. (red.), Współczesne problemy zarządzania organizacjami, Kraków : Mfiles.pl, s. 97-104.
6
Lupa I., (2013), The Role of Social Media in Building Customer Loyalty : a Case Study of Activity of Orange Polska on Facebook Social Network. [W:] Lula P., Mikuła B., Jaki A. (red.), Knowledge, Economy, Society : Global and Regional Challenges of the 21st Century Economy, Cracow : Cracow University of Economics, s. 591-598.
1
@unpublished{UEK:2168323687,
author = "Lupa Iwona",
title = "Potencjał marketingowy mediów społecznościowych",
adress = "Kraków",
year = "2017",
}
2
@book{UEK:2168322231,
author = "Lupa Iwona",
title = "Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych czyli jak osiągnąć większe zyski z social media",
adress = "Katowice",
publisher = "Wydawnictwo Naukowe Sophia",
year = "2017",
isbn = "978-83-65357-90-8",
}
3
@inbook{UEK:2168313395,
author = "Lupa Iwona",
title = "Zakres wykorzystania narzędzi analitycznych do monitoringu mediów społecznościowych na przykładzie Brand24",
booktitle = "Konsulting w organizacjach opartych na wiedzy",
pages = "115-130",
adress = "Kraków",
publisher = "Fundacja Gospodarki i Administracji Publicznej ; Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego",
year = "2016",
isbn = "978-83-942293-5-1 ; 979-83-942293-4-4",
}
4
@inbook{UEK:2168310745,
author = "Lupa Iwona",
title = "Social Gaming as a New Marketing and Management Tool",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Strategies, Concepts and Instruments of Management",
pages = "73-82",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2016",
isbn = "978-83-65173-72-0 ; 978-83-65173-73-7",
}
5
@inbook{UEK:2168300023,
author = "Lupa Iwona",
title = "Media społecznościowe jako narzędzie zarządzania kapitałem intelektualnym",
booktitle = "Współczesne problemy zarządzania organizacjami",
pages = "97-104",
adress = "Kraków",
publisher = "Mfiles.pl",
year = "2014",
issn = "",
isbn = "978-83-935104-7-4",
}
6
@inbook{UEK:2168296299,
author = "Lupa Iwona",
title = "The Role of Social Media in Building Customer Loyalty : a Case Study of Activity of Orange Polska on Facebook Social Network",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Global and Regional Challenges of the 21st Century Economy",
pages = "591-598",
adress = "Cracow",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie",
year = "2013",
isbn = "978-83-62511-77-8",
}