1
Author:
Title:
Atrakcyjność przewoźników lotniczych jako czynnik kreujący preferencje pasażerów
Source:
Analizy predykcyjne w badaniach preferencji i zachowań konsumentów / kier. programu: Jadwiga STOBIECKA2014, s. 138-148
Signature:
NP-1485/Magazyn
Nr:
2168302317
chapter in unpublished scientific work
See main document
|
2
Author:
Title:
Marketing relacji = Relationship Marketing
Source:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie = Cracow Review of Economics and Management. - nr 905 (2013) , s. 91-103. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Access mode:
Ministerial journal list:
b 6.00 pkt
Nr:
2168300731
article
|
3
Author:
Title:
Znaczenie informacji w komunikowaniu politycznym i publicznym = The Importance of Information in Political and Public Communication
Source:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie = Cracow Review of Economics and Management / [red. nacz. Jerzy KORNAŚ]. - nr 900 (2012) , s. 67-74. - Summ. - Bibliogr.
Ministerial journal list:
b 6.00 pkt
Nr:
2168307483
article
See main document
|
1
Atrakcyjność przewoźników lotniczych jako czynnik kreujący preferencje pasażerów / Małgorzata Jasiak // W: Analizy predykcyjne w badaniach preferencji i zachowań konsumentów / kier. programu: Jadwiga STOBIECKA. - (2014), s. 138-148
|
2
Marketing relacji = Relationship Marketing / Małgorzata Jasiak // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie = Cracow Review of Economics and Management. - nr 905 (2013), s. 91-103. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://zeszyty-naukowe.uek.krakow.pl/article/view/818/640. - ISSN 1898-6447
|
3
Znaczenie informacji w komunikowaniu politycznym i publicznym = The Importance of Information in Political and Public Communication / Małgorzata Jasiak // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie = Cracow Review of Economics and Management / [red. nacz. Jerzy KORNAŚ]. - nr 900 (2012), s. 67-74. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 1898-6447
|
1
Jasiak M., (2014), Atrakcyjność przewoźników lotniczych jako czynnik kreujący preferencje pasażerów. [W:] Stobiecka J. (kierownik tematu), Analizy predykcyjne w badaniach preferencji i zachowań konsumentów, s. 138-148.
|
2
Jasiak M., (2013), Marketing relacji, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie", nr 905, s. 91-103; https://zeszyty-naukowe.uek.krakow.pl/article/view/818/640
|
3
Jasiak M., (2012), Znaczenie informacji w komunikowaniu politycznym i publicznym, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie", nr 900, s. 67-74.
|
1
@unpublished{UEK:2168302317,
author = "Jasiak Małgorzata", title = "Atrakcyjność przewoźników lotniczych jako czynnik kreujący preferencje pasażerów", booktitle = "Analizy predykcyjne w badaniach preferencji i zachowań konsumentów", pages = "138-148", year = "2014", } |
2
@article{UEK:2168300731,
author = "Jasiak Małgorzata", title = "Marketing relacji", journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie", number = "905", pages = "91-103", year = "2013", } |
3
@article{UEK:2168307483,
author = "Jasiak Małgorzata", title = "Znaczenie informacji w komunikowaniu politycznym i publicznym", journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie", number = "900", pages = "67-74", year = "2012", } |