Publications of the selected author

1

Author:
Title:
Znaczenie kompetencji strategicznych przedsiębiorcy w procesie formułowania strategii konkurencji = The Importance of the Strategic Competencies of the Entrepreneur in the Process of Formulating a Competition Strategy
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Adam STABRYŁA]. - nr 673 (2005) , s. 67-85. - Summ. - Bibliogr.
Access mode:
Nr:
53186
article
See main document
2

Author:
Title:
Diagnoza kompetencji strategicznych menedżerów = Diagnosing Managers' Strategic Competences
Source:
Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK - Kraków: Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2005, s. 39-51. - Summ. - Bibliogr.
Series:
(Zeszyty Naukowe Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego)
ISBN:
83-89823-26-8
Nr:
2166027547
chapter in monograph
See main document
3

Author:
Title:
Reputacja jako element potencjału konkurencyjnego organizacji = Reputation as an element of competitiveness potential of the organization [dokument elektroniczny]
Source:
Konkurenceschopnost firem / [redakční skupina Pavla Macurová, Naděžda Klabusayová, Petr Fančovič] - Ostrava: Ethics; VŠB - Technická univerzita, Ekonomická fakulta, 2005 - Bibliogr.
ISBN:
80-902713-6-7
Nr:
2168225982
chapter in conference materials
4

Author:
Title:
Reputacja jako element potencjału konkurencyjnego organizacji
Source:
Zarządzanie procesami rynkowymi / red. Dariusz FATUŁA - Kraków: na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2005, s. 85-96. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
83-89823-31-4
Nr:
51871
chapter in monograph
See main document
5

Title:
Teoretyczne aspekty całościowego zarządzania rozwojem
Source:
Globalne determinanty rozwoju przedsiębiorstw / kier. tematu: Józef MACHACZKA2005, s. 1-24 - Bibliogr.
Signature:
NP-1040/Magazyn
Nr:
2168258992
chapter in unpublished scientific work
See main document
6

Author:
Title:
Kultura organizacyjna jako element kształtujący tożsamość organizacji
Source:
Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK, Wiktor Adamus, Wiktor Krawczyk - Kraków: Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2004, s. 175-193 - Bibliogr.
Series:
(Zeszyty Naukowe Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego)
ISBN:
83-89823-55-1
Nr:
2166289798
chapter in monograph
See main document
7

Author:
Title:
Łańcuch wartości jako narzędzie oceny przewagi konkurencyjnej
Source:
Zarządzanie konkurencyjnością organizacji : (wybrane aspekty) / red. Janusz FUDALIŃSKI - Nowy Sącz: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, 2004, s. 7-14. - Streszcz. - Bibliogr.
ISBN:
83-88887-48-3
Nr:
2166338725
chapter in monograph
See main document
8

Author:
Title:
Łańcuch funkcji i wartości jako podstawa budowania przewagi konkurencyjnej organizacji
Source:
Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK - Kraków: na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne sp. z o.o. - Oficyna Wydawnicza AFM, 2004, s. 45-58. - Summ. - Bibliogr.
Series:
(Zeszyty Naukowe Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego)
ISBN:
83-89823-85-3
Nr:
2166283847
chapter in monograph
See main document
9

Title:
Kształtowanie przewagi konkurencyjnej w warunkach globalizacji
Source:
Czynniki sukcesu firm w erze informacyjnej / kier. tematu: Józef MACHACZKA2004, s. 79-98 - Bibliogr.
Signature:
NP-998/Magazyn
Nr:
2168258916
chapter in unpublished scientific work
See main document
10

Author:
Title:
Rozwój przedsiębiorstwa a strategie dywersyfikacji = Enterprise Development and Diversification Strategies
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Adam STABRYŁA]. - nr 613 (2003) , s. 15-29. - Summ. - Bibliogr.. - Dostępny również w wersji elektronicznej
Access mode:
Nr:
2168220998
article
See main document
11

Author:
Conference:
III Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Państwo, gospodarka, społeczeństwo w integrującej się Europie", Kraków, Polska, od 2003-06-01 do 2003-06-03
Title:
Formułowanie strategii konkurencji MSP w świetle badań empirycznych
Source:
Państwo, gospodarka, społeczeństwo w integrującej się Europie : materiały konferencyjne. T. 2 / red. Klemens BUDZOWSKI - Kraków: Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne sp. z o.o., 2003, s. 251-269 - Bibliogr.
ISBN:
83-919920-2-0
Nr:
2168257314
chapter in conference materials
See main document
12

Title:
Czynniki kształtujące efektywność wybranych obszarów działalności małych i średnich firm
Source:
Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie / red. Roman NIESTRÓJ - Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2003, s. 37-44
ISBN:
83-7252-175-1
Nr:
2168221480
chapter in monograph
See main document
13

Title:
Wykorzystanie modeli planowania strategicznego w minimalizacji ryzyka zarządzania przedsiębiorstwem w aspekcie zmian otoczenia = The Use of Strategic Planning Models to Minimise Risk in Enterprise Management in Relation to Changes in the Immediate Environment
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Zofia DACH]. - nr 597 (2003) , s. 113-128. - Summ. - Bibliogr.. - Dostępny również w wersji elektronicznej
Access mode:
Nr:
2168220978
article
See main document
Unpublished documents:
1

Title:
Reputacja jako element potencjału konkurencyjnego przedsiębiorstwa
Kierownik tematu:
Publisher address:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 2003
Physical description:
87 k.: il.; 30 cm
Notes:
Bibliogr.
Research program:
78/KSZ/1/2003/S/084
Signature:
NP-929/Magazyn
Nr:
2168276499
unpublished scientific work
1
Znaczenie kompetencji strategicznych przedsiębiorcy w procesie formułowania strategii konkurencji = The Importance of the Strategic Competencies of the Entrepreneur in the Process of Formulating a Competition Strategy / Halina SMUTEK // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Adam STABRYŁA]. - nr 673 (2005), s. 67-85. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=89224001. - ISSN 0208-7944
2
Diagnoza kompetencji strategicznych menedżerów = Diagnosing Managers' Strategic Competences / Halina SMUTEK // W: Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK. - Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2005. - (Zeszyty Naukowe - Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego). - S. 39-51. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-89823-26-8
3
Reputacja jako element potencjału konkurencyjnego organizacji [Dokument elektroniczny] = Reputation as an element of competitiveness potential of the organization / Halina SMUTEK // W: Konkurenceschopnost firem : sborník anotací a příspěvků z mezinárodní vědecké konference konané ve dnech 8.-10. února 2005 na Čeladné v České republice / [redakční skupina Pavla Macurová, Naděžda Klabusayová, Petr Fančovič]. - Dane tekstowe (plik pdf). - Ostrava : Ethics; VŠB - Technická univerzita, Ekonomická fakulta, 2005. - Dysk optyczny (CD-ROM) ; 12 cm. - 11 ekranów. - Bibliogr. - ISBN 80-902713-6-7
4
Reputacja jako element potencjału konkurencyjnego organizacji / Halina SMUTEK // W: Zarządzanie procesami rynkowymi / red. Dariusz FATUŁA. - Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2005. - S. 85-96. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-89823-31-4
5
Teoretyczne aspekty całościowego zarządzania rozwojem / Janusz FUDALIŃSKI, Halina SMUTEK // W: Globalne determinanty rozwoju przedsiębiorstw / kier. tematu: Józef MACHACZKA. - (2005), s. 1-24. - Bibliogr.
6
Kultura organizacyjna jako element kształtujący tożsamość organizacji / Halina SMUTEK // W: Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK, Wiktor Adamus, Wiktor Krawczyk. - Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2004. - (Zeszyty Naukowe - Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego). - S. 175-193. - Bibliogr. - ISBN 83-89823-55-1
7
Łańcuch wartości jako narzędzie oceny przewagi konkurencyjnej / Halina SMUTEK // W: Zarządzanie konkurencyjnością organizacji : (wybrane aspekty) / red. Janusz FUDALIŃSKI. - Nowy Sącz : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, 2004. - S. 7-14. - Streszcz. - Bibliogr. - ISBN 83-88887-48-3
8
Łańcuch funkcji i wartości jako podstawa budowania przewagi konkurencyjnej organizacji / Halina SMUTEK // W: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK. - Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne sp. z o.o. - Oficyna Wydawnicza AFM, 2004. - (Zeszyty Naukowe - Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego). - S. 45-58. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-89823-85-3
9
Kształtowanie przewagi konkurencyjnej w warunkach globalizacji / Janusz FUDALIŃSKI, Halina SMUTEK // W: Czynniki sukcesu firm w erze informacyjnej / kier. tematu: Józef MACHACZKA. - (2004), s. 79-98. - Bibliogr.
10
Rozwój przedsiębiorstwa a strategie dywersyfikacji = Enterprise Development and Diversification Strategies / Halina SMUTEK // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Adam STABRYŁA]. - nr 613 (2003), s. 15-29. - Summ. - Bibliogr. - Dostępny również w wersji elektronicznej. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=54769592. - ISSN 0208-7944
11
Formułowanie strategii konkurencji MSP w świetle badań empirycznych / Halina SMUTEK // W: Państwo, gospodarka, społeczeństwo w integrującej się Europie : materiały konferencyjne. T. 2 / red. Klemens BUDZOWSKI. - Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne sp. z o.o., 2003. - S. 251-269. - Bibliogr. - ISBN 83-919920-2-0
12
Czynniki kształtujące efektywność wybranych obszarów działalności małych i średnich firm / Stanisław GALATA, Halina SMUTEK // W: Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie / red. Roman NIESTRÓJ. - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2003. - S. 37-44. - ISBN 83-7252-175-1
13
Wykorzystanie modeli planowania strategicznego w minimalizacji ryzyka zarządzania przedsiębiorstwem w aspekcie zmian otoczenia = The Use of Strategic Planning Models to Minimise Risk in Enterprise Management in Relation to Changes in the Immediate Environment / Janusz FUDALIŃSKI, Halina SMUTEK // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Zofia DACH]. - nr 597 (2003), s. 113-128. - Summ. - Bibliogr. - Dostępny również w wersji elektronicznej. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=15790. - ISSN 0208-7944
14
Reputacja jako element potencjału konkurencyjnego przedsiębiorstwa / Leszek KOZIOŁ (kierownik tematu), Halina SMUTEK, Janusz FUDALIŃSKI, Piotr MARKIEWICZ, Krzysztof MACHACZKA. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 2003. - 87 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
1
Smutek H., (2005), Znaczenie kompetencji strategicznych przedsiębiorcy w procesie formułowania strategii konkurencji, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 673, s. 67-85; https://bazekon.uek.krakow.pl/89224001
2
Smutek H., (2005), Diagnoza kompetencji strategicznych menedżerów. [W:] Surówka-Marszałek D. (red.), Marketing, Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne : Oficyna Wydawnicza AFM, s. 39-51.
3
Smutek H., (2005), Reputacja jako element potencjału konkurencyjnego organizacji. [W:] Pavla Macurová , Klabusayová N., Fančovič P. (red.), Konkurenceschopnost firem: sborník anotací a příspěvků z mezinárodní vědecké konference konané ve dnech 8.-10. února 2005 na Čeladné v České republice, Ostrava : Ethics : VŠB - Technická univerzita, Ekonomická fakulta
4
Smutek H., (2005), Reputacja jako element potencjału konkurencyjnego organizacji. [W:] Fatuła D. (red.), Zarządzanie procesami rynkowymi, Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, s. 85-96.
5
Fudaliński J., Smutek H., (2005), Teoretyczne aspekty całościowego zarządzania rozwojem. [W:] Machaczka J. (kierownik tematu), Globalne determinanty rozwoju przedsiębiorstw, s. 1-24.
6
Smutek H., (2004), Kultura organizacyjna jako element kształtujący tożsamość organizacji. [W:] Surówka-Marszałek D., Adamus W., Krawczyk W. (red.), Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku, Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, s. 175-193.
7
Smutek H., (2004), Łańcuch wartości jako narzędzie oceny przewagi konkurencyjnej. [W:] Fudaliński J. (red.), Zarządzanie konkurencyjnością organizacji : (wybrane aspekty), Nowy Sącz : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, s. 7-14.
8
Smutek H., (2004), Łańcuch funkcji i wartości jako podstawa budowania przewagi konkurencyjnej organizacji. [W:] Surówka-Marszałek D. (red.), Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy, Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne sp. z o.o. - Oficyna Wydawnicza AFM, s. 45-58.
9
Fudaliński J., Smutek H., (2004), Kształtowanie przewagi konkurencyjnej w warunkach globalizacji. [W:] Machaczka J. (kierownik tematu), Czynniki sukcesu firm w erze informacyjnej, s. 79-98.
10
Smutek H., (2003), Rozwój przedsiębiorstwa a strategie dywersyfikacji, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 613, s. 15-29; https://bazekon.uek.krakow.pl/54769592
11
Smutek H., (2003), Formułowanie strategii konkurencji MSP w świetle badań empirycznych. [W:] Budzowski K. (red.), Państwo, gospodarka, społeczeństwo w integrującej się Europie : materiały konferencyjne, T. 2, Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne sp. z o.o., s. 251-269.
12
Galata S., Smutek H., (2003), Czynniki kształtujące efektywność wybranych obszarów działalności małych i średnich firm. [W:] Niestrój R. (red.), Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, s. 37-44.
13
Fudaliński J., Smutek H., (2003), Wykorzystanie modeli planowania strategicznego w minimalizacji ryzyka zarządzania przedsiębiorstwem w aspekcie zmian otoczenia, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 597, s. 113-128; https://bazekon.uek.krakow.pl/15790
14
Smutek H., Fudaliński J., Markiewicz P., Machaczka K., Kozioł L., (2003), Reputacja jako element potencjału konkurencyjnego przedsiębiorstwa, Kozioł L. (kier.), Kraków : Akademia Ekonomiczna, 87 k.
1
@article{UEK:53186,
author = "Smutek Halina",
title = "Znaczenie kompetencji strategicznych przedsiębiorcy w procesie formułowania strategii konkurencji",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "673",
pages = "67-85",
year = "2005",
}
2
@inbook{UEK:2166027547,
author = "Smutek Halina",
title = "Diagnoza kompetencji strategicznych menedżerów",
booktitle = "Marketing",
pages = "39-51",
adress = "Kraków",
publisher = "Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM",
year = "2005",
issn = "",
isbn = "83-89823-26-8",
}
3
@inbook{UEK:2168225982,
author = "Smutek Halina",
title = "Reputacja jako element potencjału konkurencyjnego organizacji",
booktitle = "Konkurenceschopnost firem",
pages = "",
adress = "Ostrava",
publisher = "Ethics; VŠB - Technická univerzita, Ekonomická fakulta",
year = "2005",
isbn = "80-902713-6-7",
}
4
@inbook{UEK:51871,
author = "Smutek Halina",
title = "Reputacja jako element potencjału konkurencyjnego organizacji",
booktitle = "Zarządzanie procesami rynkowymi",
pages = "85-96",
adress = "Kraków",
publisher = "na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM",
year = "2005",
isbn = "83-89823-31-4",
}
5
@unpublished{UEK:2168258992,
author = "Fudaliński Janusz and Smutek Halina",
title = "Teoretyczne aspekty całościowego zarządzania rozwojem",
booktitle = "Globalne determinanty rozwoju przedsiębiorstw",
pages = "1-24",
year = "2005",
}
6
@inbook{UEK:2166289798,
author = "Smutek Halina",
title = "Kultura organizacyjna jako element kształtujący tożsamość organizacji",
booktitle = "Państwo i społeczeństwo w XXI wieku : zarządzanie i marketing w XXI wieku",
pages = "175-193",
adress = "Kraków",
publisher = "Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM",
year = "2004",
issn = "",
isbn = "83-89823-55-1",
}
7
@inbook{UEK:2166338725,
author = "Smutek Halina",
title = "Łańcuch wartości jako narzędzie oceny przewagi konkurencyjnej",
booktitle = "Zarządzanie konkurencyjnością organizacji : (wybrane aspekty)",
pages = "7-14",
adress = "Nowy Sącz",
publisher = "Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa",
year = "2004",
isbn = "83-88887-48-3",
}
8
@inbook{UEK:2166283847,
author = "Smutek Halina",
title = "Łańcuch funkcji i wartości jako podstawa budowania przewagi konkurencyjnej organizacji",
booktitle = "Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy",
pages = "45-58",
adress = "Kraków",
publisher = "na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne sp. z o.o. - Oficyna Wydawnicza AFM",
year = "2004",
issn = "",
isbn = "83-89823-85-3",
}
9
@unpublished{UEK:2168258916,
author = "Fudaliński Janusz and Smutek Halina",
title = "Kształtowanie przewagi konkurencyjnej w warunkach globalizacji",
booktitle = "Czynniki sukcesu firm w erze informacyjnej",
pages = "79-98",
year = "2004",
}
10
@article{UEK:2168220998,
author = "Smutek Halina",
title = "Rozwój przedsiębiorstwa a strategie dywersyfikacji",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "613",
pages = "15-29",
year = "2003",
}
11
@inbook{UEK:2168257314,
author = "Smutek Halina",
title = "Formułowanie strategii konkurencji MSP w świetle badań empirycznych",
booktitle = "Państwo, gospodarka, społeczeństwo w integrującej się Europie : materiały konferencyjne. T. 2",
pages = "251-269",
adress = "Kraków",
publisher = "Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne sp. z o.o.",
year = "2003",
isbn = "83-919920-2-0",
}
12
@inbook{UEK:2168221480,
author = "Galata Stanisław and Smutek Halina",
title = "Czynniki kształtujące efektywność wybranych obszarów działalności małych i średnich firm",
booktitle = "Zarządzanie i marketing : prace naukowe Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
pages = "37-44",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej",
year = "2003",
isbn = "83-7252-175-1",
}
13
@article{UEK:2168220978,
author = "Fudaliński Janusz and Smutek Halina",
title = "Wykorzystanie modeli planowania strategicznego w minimalizacji ryzyka zarządzania przedsiębiorstwem w aspekcie zmian otoczenia",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "597",
pages = "113-128",
year = "2003",
}
14
@unpublished{UEK:2168276499,
author = "Smutek Halina and Fudaliński Janusz and Markiewicz Piotr and Machaczka Krzysztof and Kozioł Leszek",
title = "Reputacja jako element potencjału konkurencyjnego przedsiębiorstwa",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "2003",
}