Publications of the selected author

1

Author:
Irena Borek , Michał Rudnicki , Zbigniew Borek , Witold Lukas , Elżbieta Mizgała-Izworska , Joanna Kustwan
Title:
Style radzenia sobie ze stresem u studentów turystyki i rekreacji, medycyny i zdrowia publicznego - badania pilotażowe = Styles of Coping with Stress by Students in the Following Fields : Tourism and Recreation, Medicine and Public Health - Pilot Studies
Source:
Folia Turistica. - nr 48 (2018) , s. 227-240. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Ministerial journal list:
b 11.00 pkt
Nr:
2168329951
article
2

Title:
Events KIBS on the Business Services Market - a Netnography Analysis
Source:
European Journal of Service Management. - vol. 27, no. 3, t. 1 (2018) , s. 7-14. - Summ. - Bibliogr.
Research program:
Project financed under National Science Centre (Poland) grant number 2016/23/B/HS4/03011
Ministerial journal list:
b 13.00 pkt
Nr:
2168329711
article
3

Title:
Zmiany podaży usług biznesowych opartych na wiedzy w kontekście przemian rynku wybranych usług turystycznych w Polsce = Changes in the Supply of Knowledge Intensive Business Services in the Context of Changes in the Market of Selected Tourism Services in Poland
Source:
Przedsiębiorczość i Zarządzanie = Entrepreneurship and Management. - t. 20, z. 2, cz. 1 (2018) , s. 9-18. - Tytuł numeru: Marketing turystyczny - Bibliogr.
Access mode:
Full text
CC-BY-SA
Ministerial journal list:
b 14.00 pkt
Nr:
2168334073
article
4

Title:
Znaczenie portali zakupowych typu Groupon w procesie decyzyjnym turysty a inne technologie informacyjno-komunikacyjne = Importance of Group Buying Websites Like Groupon Among Other Information and Communication Technology (ICT) in The Making-Decision Process of A Tourist
Source:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 473 (2017) , s. 476-488. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca - Bibliogr.
Ministerial journal list:
b 10.00 pkt
Nr:
2168317019
article
5

Title:
Internet rzeczy w infrastrukturze portu lotniczego jako element usprawnienia obsługi ruchu turystycznego = Internet of Things in The Airport Infrastructure as An Element of Improvement in Tourism Traffic Operations
Source:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 473 (2017) , s. 489-497. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca - Bibliogr.
Ministerial journal list:
b 10.00 pkt
Nr:
2168317017
article
6

Title:
Postrzeganie innowacji w branży spotkań przez przedstawicieli krakowskich PCO = Perception of Innovations in the Industry of Meetings by Representatives of the Cracow PCOs
Source:
Zeszyty Naukowe Uczelni Vistula = Vistula University Working Papers. - nr 40 (2015) , s. 5-17. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Access mode:
Ministerial journal list:
b 8.00 pkt
Nr:
2168297097
article
7

Title:
Tourism Enterprises as Buyers of Knowledge-Intensive Business Services [dokument elektroniczny]
Source:
SAGE Open. - January-March (2015) , s. 1-10. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168288861
article
8

Title:
External and Internal Factors Motivating Outsourcing of Business Services by Meeting-Industry Companies : a Case Study in Krakow, Poland
Source:
Journal of Convention & Event Tourism. - vol. 16, iss. 2 (2015) , s. 93-115. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168303909
article
9

Title:
Usługi firmowe - wykorzystanie przez podmioty bazy noclegowej w Polsce = The Use of Firm Oriented Services by Accommodation Sector in Poland
Source:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki. - 1 (25) (2014) , s. 213-230. - Tytuł numeru: Podstawy funkcjonowania rynku turystycznego - Bibliogr.
Series:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 805)
Access mode:
Ministerial journal list:
b 9.00 pkt
Nr:
2168277047
article
10

Title:
Intensywność kooperacji przedsiębiorstw z dostawcami specjalistycznych usług biznesowych jako determinanta innowacyjności branży turystyki biznesowej = Cooperation Intensity of Business Tourism Entities with Specialist Business Services Suppliers as an Innovation Factor of the Sector
Source:
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace z zakresu zarządzania = The Małopolska School of Economics in Tarnów Research Paper Collection. Works on Management / red. nacz. Leszek KOZIOŁ. - t. 24, nr 1 (2014) , s. 23-35. - Tytuł numeru: Innowacje w nowoczesnych organizacjach : aspekty ekonomiczne i społeczne - Bibliogr.
Access mode:
Ministerial journal list:
b 6.00 pkt
Nr:
2168285495
article
See main document
11

Title:
Transport Accessibility in Business Travel - a Case Study of Central and East European Cities
Source:
International Journal of Tourism Research. - vol. 16 iss. 2 (2014) , s. 137-145. - Summ. - Bibliogr.
Ministerial journal list:
a 30.00 pkt
Nr:
2168235718
article
12

Title:
The Potential of Local KIBS Companies as a Determinant of Tourism Development in Krakow
Source:
Tourism Economics. - vol. 20, nr 6 (2014) , s. 1337-1348. - Summ.
Ministerial journal list:
a 20.00 pkt
Nr:
2168262266
article
13

Title:
Znaczenie wysokospecjalistycznych usług biznesowych (KIBS) dla innowacji w przedsiębiorstwach turystyki biznesowej = Knowledge Intensive Business Services as a Factor in the Development of Selected Innovation Areas in the Business Tourism Sector in Poland
Source:
Folia Turistica. - nr 32 (2014) , s. 195-213. - Streszcz. - Bibliogr.
Access mode:
Ministerial journal list:
b 7.00 pkt
Nr:
2168286993
article
14

Title:
Analiza wykorzystywania wybranych usług biznesowych przez polskie przedsiębiorstwa turystyczne = The Analysis of Use of Selected Business Services by Polish Tourism Enterprises
Source:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - 303 (2013) , s. 31-40. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie : wybrane problemy funkcjonowania regionów, gmin i przedsiębiorstw turystycznych - Bibliogr.
Ministerial journal list:
b 7.00 pkt
Nr:
2168278557
article
15

Title:
Wykorzystanie aplikacji mobilnej jako innowacyjnego kanału komunikacji przedsiębiorstw rynku turystycznego z konsumentami na przykładzie Kopalni Soli "Wieliczka" = Use of Mobile Applications as an Innovative Channel of Communication Between Tourism Businesses and Consumers. Case study: Wieliczka Salt Mine's Mobile Apps
Source:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - 303 (2013) , s. 235-246. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie : wybrane problemy funkcjonowania regionów, gmin i przedsiębiorstw turystycznych - Bibliogr.
Ministerial journal list:
b 7.00 pkt
Nr:
2168278565
article
16

Title:
Promować czy sprzedawać - dylemat przedsiębiorstw branży turystycznej korzystających z serwisów zakupów grupowych = Promote or Sell? - The Dilemma of the Tourist Companies Utilizing the Group-Buying Websites
Source:
Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - R. 11, nr 1, cz. 3 (2013) , s. 321-335. - Streszcz., Summ. - Bibliogr.
Access mode:
Ministerial journal list:
b 7.00 pkt
Nr:
2168295083
article
17

Title:
Dostosowanie oferty Portu Lotniczego Kraków-Balice w kontekście obsługi turystyki biznesowej w Krakowie = Adjustment of the Offer of Krakow-Balice Airport to the Changes of Business Tourism in Krakow
Source:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 258 (2012) , s. 103-112. - Tytuł numeru: Wyzwania współczesnej polityki turystycznej : problemy funkcjonowania rynku turystycznego - Bibliogr.
Ministerial journal list:
b 7.00 pkt
Nr:
2168238496
article
18

Title:
Zastosowanie modelu ARIMA do krótkookresowego prognozowania wielkości ruchu pasażerskiego na przykładzie Międzynarodowego Portu Lotniczego w Krakowie-Balicach = The ARIMA Model for Forecasting Short-term Volume of Passenger Traffic - the Example of International Airport Kraków-Balice
Source:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie = Cracow Review of Economics and Management / [red. nacz. Adam STABRYŁA]. - nr 885 (2012) , s. 175-191. - Summ. - Bibliogr.
Ministerial journal list:
b 6.00 pkt
Nr:
2168249312
article
See main document
19

Title:
Portale zakupów grupowych i ich rola w pobudzaniu popytu turystycznego = Group Buying and Their Role in Stimulating Tourism Demand
Source:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - nr 83 (2012) , s. 85-98. - Tytuł numeru: Popyt turystyczny : uwarunkowania
Series:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 698)
Ministerial journal list:
b 6.00 pkt
Nr:
2168230642
article
20

Title:
Dostępność komunikacyjna czynnikiem podnoszącym konkurencyjność polskich regionów turystycznych = Transport Accessibility as a Factor of Increase of Competitiveness of Polish Tourist Regions
Source:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 157 (2011) , s. 191-203. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie : przedsiębiorstwo, samorząd, współpraca - Bibliogr.
Ministerial journal list:
b 9.00 pkt
Nr:
2168221742
article
21

Conference:
VI Konferencję Naukową pt. Potencjał turystyczny, zorganizowaną przez Katedrę Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego, Międzyzdroje, Polska, od 2010-05-19 do 2010-05-21
Title:
Rola Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Pawła II w kształtowaniu ruchu turystycznego w Krakowie = Role of the International Airport im. Jana Pawła II in the Tourist Traffic Development in Cracow
Source:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - nr 52 (2010) , s. 557-567. - Tytuł numeru: Potencjał turystyczny : zagadnienia przestrzenne
Series:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 590)
Ministerial journal list:
b 9.00 pkt
Nr:
2166247346
article
22

Title:
Współpraca transgraniczna jako czynnik rozwoju gospodarki turystycznej (na przykładzie gminy Czorsztyn) = Cross-border Cooperation as a Factor in the Development of the Tourism Economy (Exemplified by Czorsztyn Commune)
Source:
Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing = Folia Scientiarum Universitatis Technicae Resoviensis. - z. 17, nr 2 (272) (2010) , s. 389-398. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Ministerial journal list:
b 6.00 pkt
Nr:
2161988327
article
23

Title:
Turystyczna aktywizacja zdegradowanych obszarów poprzemysłowych na przykładzie wyrobiska Kopalni Siarki Machów = Tourist Activation of Degraded Areas on the Example of Post-Pit Sulfur Mine Machów
Source:
Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia = Acta Scientiarum Polonorum. Ekonomia. - 9(4) (2010) , s. 423-433. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Ministerial journal list:
b 9.00 pkt
Nr:
2166247454
article
1
Style radzenia sobie ze stresem u studentów turystyki i rekreacji, medycyny i zdrowia publicznego - badania pilotażowe = Styles of Coping with Stress by Students in the Following Fields : Tourism and Recreation, Medicine and Public Health - Pilot Studies / Irena Borek, Michał RUDNICKI, Zbigniew BOREK, Witold Lukas, Elżbieta Mizgała-Izworska, Joanna Kustwan // Folia Turistica. - nr 48 (2018), s. 227-240. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_48_2018.pdf. - ISSN 0867-3888
2
Events KIBS on the Business Services Market - a Netnography Analysis / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // European Journal of Service Management. - vol. 27, no. 3, t. 1 (2018), s. 7-14. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 2450-8535
3
Zmiany podaży usług biznesowych opartych na wiedzy w kontekście przemian rynku wybranych usług turystycznych w Polsce = Changes in the Supply of Knowledge Intensive Business Services in the Context of Changes in the Market of Selected Tourism Services in Poland / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Przedsiębiorczość i Zarządzanie = Entrepreneurship and Management. - t. 20, z. 2, cz. 1 (2018), s. 9-18. - Summ.. - Tytuł numeru: Marketing turystyczny. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://piz.san.edu.pl/docs/e-XX-2-1.pdf. - ISSN 1733-2486
4
Znaczenie portali zakupowych typu Groupon w procesie decyzyjnym turysty a inne technologie informacyjno-komunikacyjne = Importance of Group Buying Websites Like Groupon Among Other Information and Communication Technology (ICT) in The Making-Decision Process of A Tourist / Michał RUDNICKI // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 473 (2017), s. 476-488. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.dbc.wroc.pl/Content/37548/Rudnicki_Znaczenie_Portali_Zakupowych_Typu_Grupon_w_Procesie_2017.pdf. - ISSN 1899-3192
5
Internet rzeczy w infrastrukturze portu lotniczego jako element usprawnienia obsługi ruchu turystycznego = Internet of Things in The Airport Infrastructure as An Element of Improvement in Tourism Traffic Operations / Michał RUDNICKI, Krzysztof BORODAKO // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 473 (2017), s. 489-497. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.dbc.wroc.pl/Content/37549/Rudnicki_Internet_Rzeczy_w_Infrastrukturze_Portu_Lotniczego_2017.pdf. - ISSN 1899-3192
6
Postrzeganie innowacji w branży spotkań przez przedstawicieli krakowskich PCO = Perception of Innovations in the Industry of Meetings by Representatives of the Cracow PCOs / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // Zeszyty Naukowe Uczelni Vistula = Vistula University Working Papers. - nr 40 (2015), s. 5-17. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.i.vistula.edu.pl/media/docs/GENorOmj7k8dTEbFV0w88mUR8.pdf. - ISSN 2353-2688
7
Tourism Enterprises as Buyers of Knowledge-Intensive Business Services [on-line] / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // SAGE Open. - Dane tekstowe (plik pdf). - January-March (2015), s. 1-10. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://sgo.sagepub.com/content/5/1/2158244015569669.full-text.pdf+html. - ISSN 2158-2440
8
External and Internal Factors Motivating Outsourcing of Business Services by Meeting-Industry Companies : a Case Study in Krakow, Poland / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Journal of Convention & Event Tourism. - vol. 16, iss. 2 (2015), s. 93-115. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 1547-0148
9
Usługi firmowe - wykorzystanie przez podmioty bazy noclegowej w Polsce = The Use of Firm Oriented Services by Accommodation Sector in Poland / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 805). - 1 (25) (2014), s. 213-230. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Podstawy funkcjonowania rynku turystycznego. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.wzieu.pl/zn/805/ZN_805.pdf. - ISSN 1644-0501
10
Intensywność kooperacji przedsiębiorstw z dostawcami specjalistycznych usług biznesowych jako determinanta innowacyjności branży turystyki biznesowej = Cooperation Intensity of Business Tourism Entities with Specialist Business Services Suppliers as an Innovation Factor of the Sector / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace z zakresu zarządzania = The Małopolska School of Economics in Tarnów Research Paper Collection. Works on Management / red. nacz. Leszek KOZIOŁ. - t. 24, nr 1 (2014), s. 23-35. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Innowacje w nowoczesnych organizacjach : aspekty ekonomiczne i społeczne. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://zn.mwse.edu.pl/ebooki/24/23-35.pdf. - ISSN 1506-2635
11
Transport Accessibility in Business Travel - a Case Study of Central and East European Cities / Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // International Journal of Tourism Research. - vol. 16 iss. 2 (2014), s. 137-145. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 1099-2340
12
The Potential of Local KIBS Companies as a Determinant of Tourism Development in Krakow / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Tourism Economics. - vol. 20, nr 6 (2014), s. 1337-1348. - Summ. - Pełny tekst: https://www.academia.edu/10387229/The_potential_of_local_KIBS_companies_as_a_determinant_of_the_development_of_tourism_in_Krakow. - ISSN 1354-8166
13
Znaczenie wysokospecjalistycznych usług biznesowych (KIBS) dla innowacji w przedsiębiorstwach turystyki biznesowej = Knowledge Intensive Business Services as a Factor in the Development of Selected Innovation Areas in the Business Tourism Sector in Poland / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Folia Turistica. - nr 32 (2014), s. 195-213. - Streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_32_2014.pdf. - ISSN 0867-3888
14
Analiza wykorzystywania wybranych usług biznesowych przez polskie przedsiębiorstwa turystyczne = The Analysis of Use of Selected Business Services by Polish Tourism Enterprises / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - 303 (2013), s. 31-40. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie : wybrane problemy funkcjonowania regionów, gmin i przedsiębiorstw turystycznych. - Bibliogr. - ISSN 1899-3192
15
Wykorzystanie aplikacji mobilnej jako innowacyjnego kanału komunikacji przedsiębiorstw rynku turystycznego z konsumentami na przykładzie Kopalni Soli "Wieliczka" = Use of Mobile Applications as an Innovative Channel of Communication Between Tourism Businesses and Consumers. Case study: Wieliczka Salt Mine's Mobile Apps / Michał RUDNICKI // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - 303 (2013), s. 235-246. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie : wybrane problemy funkcjonowania regionów, gmin i przedsiębiorstw turystycznych. - Bibliogr. - ISSN 1899-3192
16
Promować czy sprzedawać - dylemat przedsiębiorstw branży turystycznej korzystających z serwisów zakupów grupowych = Promote or Sell? - The Dilemma of the Tourist Companies Utilizing the Group-Buying Websites / Michał RUDNICKI // Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - R. 11, nr 1, cz. 3 (2013), s. 321-335. - Streszcz., Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://zif.wzr.pl/pim/2013_1_3_23.pdf. - ISSN 2084-5189
17
Dostosowanie oferty Portu Lotniczego Kraków-Balice w kontekście obsługi turystyki biznesowej w Krakowie = Adjustment of the Offer of Krakow-Balice Airport to the Changes of Business Tourism in Krakow / Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 258 (2012), s. 103-112. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Wyzwania współczesnej polityki turystycznej : problemy funkcjonowania rynku turystycznego. - Bibliogr. - ISSN 1899-3192
18
Zastosowanie modelu ARIMA do krótkookresowego prognozowania wielkości ruchu pasażerskiego na przykładzie Międzynarodowego Portu Lotniczego w Krakowie-Balicach = The ARIMA Model for Forecasting Short-term Volume of Passenger Traffic - the Example of International Airport Kraków-Balice / Michał RUDNICKI // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie = Cracow Review of Economics and Management / [red. nacz. Adam STABRYŁA]. - nr 885 (2012), s. 175-191. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 1898-6447
19
Portale zakupów grupowych i ich rola w pobudzaniu popytu turystycznego = Group Buying and Their Role in Stimulating Tourism Demand / Michał RUDNICKI // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 698). - nr 83 (2012), s. 85-98. - Summ.. - Tytuł numeru: Popyt turystyczny : uwarunkowania. - ISSN 1896-382X
20
Dostępność komunikacyjna czynnikiem podnoszącym konkurencyjność polskich regionów turystycznych = Transport Accessibility as a Factor of Increase of Competitiveness of Polish Tourist Regions / Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 157 (2011), s. 191-203. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie : przedsiębiorstwo, samorząd, współpraca. - Bibliogr. - ISSN 1899-3192
21
Rola Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Pawła II w kształtowaniu ruchu turystycznego w Krakowie = Role of the International Airport im. Jana Pawła II in the Tourist Traffic Development in Cracow / Michał RUDNICKI // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 590). - nr 52 (2010), s. 557-567. - Summ.. - Tytuł numeru: Potencjał turystyczny : zagadnienia przestrzenne. - ISSN 1896-382X
22
Współpraca transgraniczna jako czynnik rozwoju gospodarki turystycznej (na przykładzie gminy Czorsztyn) = Cross-border Cooperation as a Factor in the Development of the Tourism Economy (Exemplified by Czorsztyn Commune) / Michał RUDNICKI // Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing = Folia Scientiarum Universitatis Technicae Resoviensis. - z. 17, nr 2 (272) (2010), s. 389-398. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISSN 1234-3706
23
Turystyczna aktywizacja zdegradowanych obszarów poprzemysłowych na przykładzie wyrobiska Kopalni Siarki Machów = Tourist Activation of Degraded Areas on the Example of Post-Pit Sulfur Mine Machów / Michał RUDNICKI // Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia = Acta Scientiarum Polonorum. Ekonomia. - 9(4) (2010), s. 423-433. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISSN 1644-0757
1
Borek I., Rudnicki M., Borek Z., Lukas W., Mizgała-Izworska E., Kustwan J., (2018), Style radzenia sobie ze stresem u studentów turystyki i rekreacji, medycyny i zdrowia publicznego - badania pilotażowe, "Folia Turistica", nr 48, s. 227-240; http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_48_2018.pdf
2
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2018), Events KIBS on the Business Services Market - a Netnography Analysis, "European Journal of Service Management", vol. 27, no. 3, t. 1, s. 7-14.
3
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2018), Zmiany podaży usług biznesowych opartych na wiedzy w kontekście przemian rynku wybranych usług turystycznych w Polsce, "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", t. 20, z. 2, cz. 1, s. 9-18; http://piz.san.edu.pl/docs/e-XX-2-1.pdf
4
Rudnicki M., (2017), Znaczenie portali zakupowych typu Groupon w procesie decyzyjnym turysty a inne technologie informacyjno-komunikacyjne, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 473, s. 476-488; http://www.dbc.wroc.pl/Content/37548/Rudnicki_Znaczenie_Portali_Zakupowych_Typu_Grupon_w_Procesie_2017.pdf
5
Rudnicki M., Borodako K., (2017), Internet rzeczy w infrastrukturze portu lotniczego jako element usprawnienia obsługi ruchu turystycznego, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 473, s. 489-497; http://www.dbc.wroc.pl/Content/37549/Rudnicki_Internet_Rzeczy_w_Infrastrukturze_Portu_Lotniczego_2017.pdf
6
Berbeka J., Borodako K., Rudnicki M., (2015), Postrzeganie innowacji w branży spotkań przez przedstawicieli krakowskich PCO, "Zeszyty Naukowe Uczelni Vistula", nr 40, s. 5-17; http://www.i.vistula.edu.pl/media/docs/GENorOmj7k8dTEbFV0w88mUR8.pdf
7
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2015), Tourism Enterprises as Buyers of Knowledge-Intensive Business Services, "SAGE Open", January-March, s. 1-10; http://sgo.sagepub.com/content/5/1/2158244015569669.full-text.pdf+html
8
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2015), External and Internal Factors Motivating Outsourcing of Business Services by Meeting-Industry Companies : a Case Study in Krakow, Poland, "Journal of Convention & Event Tourism", vol. 16, iss. 2, s. 93-115.
9
Berbeka J., Borodako K., Rudnicki M., (2014), Usługi firmowe - wykorzystanie przez podmioty bazy noclegowej w Polsce, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki", 1 (25), s. 213-230; http://www.wzieu.pl/zn/805/ZN_805.pdf
10
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), Intensywność kooperacji przedsiębiorstw z dostawcami specjalistycznych usług biznesowych jako determinanta innowacyjności branży turystyki biznesowej, "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace z zakresu zarządzania", t. 24, nr 1, s. 23-35; http://zn.mwse.edu.pl/ebooki/24/23-35.pdf
11
Borodako K., Rudnicki M., (2014), Transport Accessibility in Business Travel - a Case Study of Central and East European Cities, "International Journal of Tourism Research", vol. 16 iss. 2, s. 137-145.
12
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), The Potential of Local KIBS Companies as a Determinant of Tourism Development in Krakow, "Tourism Economics", vol. 20, nr 6, s. 1337-1348; https://www.academia.edu/10387229/The_potential_of_local_KIBS_companies_as_a_determinant_of_the_development_of_tourism_in_Krakow
13
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), Znaczenie wysokospecjalistycznych usług biznesowych (KIBS) dla innowacji w przedsiębiorstwach turystyki biznesowej, "Folia Turistica", nr 32, s. 195-213; http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_32_2014.pdf
14
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2013), Analiza wykorzystywania wybranych usług biznesowych przez polskie przedsiębiorstwa turystyczne, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", 303, s. 31-40.
15
Rudnicki M., (2013), Wykorzystanie aplikacji mobilnej jako innowacyjnego kanału komunikacji przedsiębiorstw rynku turystycznego z konsumentami na przykładzie Kopalni Soli "Wieliczka", "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", 303, s. 235-246.
16
Rudnicki M., (2013), Promować czy sprzedawać - dylemat przedsiębiorstw branży turystycznej korzystających z serwisów zakupów grupowych, "Zarządzanie i Finanse", R. 11, nr 1, cz. 3, s. 321-335; http://zif.wzr.pl/pim/2013_1_3_23.pdf
17
Borodako K., Rudnicki M., (2012), Dostosowanie oferty Portu Lotniczego Kraków-Balice w kontekście obsługi turystyki biznesowej w Krakowie, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 258, s. 103-112.
18
Rudnicki M., (2012), Zastosowanie modelu ARIMA do krótkookresowego prognozowania wielkości ruchu pasażerskiego na przykładzie Międzynarodowego Portu Lotniczego w Krakowie-Balicach, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie", nr 885, s. 175-191.
19
Rudnicki M., (2012), Portale zakupów grupowych i ich rola w pobudzaniu popytu turystycznego, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług", nr 83, s. 85-98.
20
Borodako K., Rudnicki M., (2011), Dostępność komunikacyjna czynnikiem podnoszącym konkurencyjność polskich regionów turystycznych, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 157, s. 191-203.
21
Rudnicki M., (2010), Rola Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Pawła II w kształtowaniu ruchu turystycznego w Krakowie, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług", nr 52, s. 557-567.
22
Rudnicki M., (2010), Współpraca transgraniczna jako czynnik rozwoju gospodarki turystycznej (na przykładzie gminy Czorsztyn), "Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing", z. 17, nr 2 (272), s. 389-398.
23
Rudnicki M., (2010), Turystyczna aktywizacja zdegradowanych obszarów poprzemysłowych na przykładzie wyrobiska Kopalni Siarki Machów, "Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia", 9(4), s. 423-433.
1
@article{UEK:2168329951,
author = "Irena Borek and Michał Rudnicki and Zbigniew Borek and Witold Lukas and Elżbieta Mizgała-Izworska and Joanna Kustwan",
title = "Style radzenia sobie ze stresem u studentów turystyki i rekreacji, medycyny i zdrowia publicznego - badania pilotażowe",
journal = "Folia Turistica",
number = "48",
pages = "227-240",
year = "2018",
doi = {http://dx.doi.org/10.5604/01.3001.0012.7701},
url = {http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_48_2018.pdf},
}
2
@article{UEK:2168329711,
author = "Krzysztof Borodako and Jadwiga Berbeka and Michał Rudnicki",
title = "Events KIBS on the Business Services Market - a Netnography Analysis",
journal = "European Journal of Service Management",
number = "vol. 27, no. 3, t. 1",
pages = "7-14",
year = "2018",
doi = {http://dx.doi.org/10.18276/ejsm.2018.27/1-01},
url = {},
}
3
@article{UEK:2168334073,
author = "Krzysztof Borodako and Jadwiga Berbeka and Michał Rudnicki",
title = "Zmiany podaży usług biznesowych opartych na wiedzy w kontekście przemian rynku wybranych usług turystycznych w Polsce",
journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie",
number = "t. 20, z. 2, cz. 1",
pages = "9-18",
adress = "",
year = "2018",
url = {http://piz.san.edu.pl/docs/e-XX-2-1.pdf},
}
4
@article{UEK:2168317019,
author = "Michał Rudnicki",
title = "Znaczenie portali zakupowych typu Groupon w procesie decyzyjnym turysty a inne technologie informacyjno-komunikacyjne",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "473",
pages = "476-488",
year = "2017",
doi = {http://dx.doi.org/10.15611/pn.2017.473.44},
url = {http://www.dbc.wroc.pl/Content/37548/Rudnicki_Znaczenie_Portali_Zakupowych_Typu_Grupon_w_Procesie_2017.pdf},
}
5
@article{UEK:2168317017,
author = "Michał Rudnicki and Krzysztof Borodako",
title = "Internet rzeczy w infrastrukturze portu lotniczego jako element usprawnienia obsługi ruchu turystycznego",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "473",
pages = "489-497",
year = "2017",
doi = {http://dx.doi.org/10.15611/pn.2017.473.45},
url = {http://www.dbc.wroc.pl/Content/37549/Rudnicki_Internet_Rzeczy_w_Infrastrukturze_Portu_Lotniczego_2017.pdf},
}
6
@article{UEK:2168297097,
author = "Jadwiga Berbeka and Krzysztof Borodako and Michał Rudnicki",
title = "Postrzeganie innowacji w branży spotkań przez przedstawicieli krakowskich PCO",
journal = "Zeszyty Naukowe Uczelni Vistula",
number = "40",
pages = "5-17",
year = "2015",
url = {http://www.i.vistula.edu.pl/media/docs/GENorOmj7k8dTEbFV0w88mUR8.pdf},
}
7
@article{UEK:2168288861,
author = "Krzysztof Borodako and Jadwiga Berbeka and Michał Rudnicki",
title = "Tourism Enterprises as Buyers of Knowledge-Intensive Business Services",
journal = "SAGE Open",
number = "January-March",
pages = "1-10",
year = "2015",
doi = {http://dx.doi.org/10.1177/2158244015569669},
url = {http://sgo.sagepub.com/content/5/1/2158244015569669.full-text.pdf+html},
}
8
@article{UEK:2168303909,
author = "Krzysztof Borodako and Jadwiga Berbeka and Michał Rudnicki",
title = "External and Internal Factors Motivating Outsourcing of Business Services by Meeting-Industry Companies : a Case Study in Krakow, Poland",
journal = "Journal of Convention & Event Tourism",
number = "vol. 16, iss. 2",
pages = "93-115",
year = "2015",
doi = {http://dx.doi.org/10.1080/15470148.2015.1013170},
url = {},
}
9
@article{UEK:2168277047,
author = "Jadwiga Berbeka and Krzysztof Borodako and Michał Rudnicki",
title = "Usługi firmowe - wykorzystanie przez podmioty bazy noclegowej w Polsce",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki",
number = "1 (25)",
pages = "213-230",
adress = "",
year = "2014",
url = {http://www.wzieu.pl/zn/805/ZN_805.pdf},
issn = "1640-6818",
}
10
@article{UEK:2168285495,
author = "Krzysztof Borodako and Jadwiga Berbeka and Michał Rudnicki",
title = "Intensywność kooperacji przedsiębiorstw z dostawcami specjalistycznych usług biznesowych jako determinanta innowacyjności branży turystyki biznesowej",
journal = "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace z zakresu zarządzania",
number = "t. 24, 1",
pages = "23-35",
adress = "",
year = "2014",
url = {http://zn.mwse.edu.pl/ebooki/24/23-35.pdf},
}
11
@article{UEK:2168235718,
author = "Krzysztof Borodako and Michał Rudnicki",
title = "Transport Accessibility in Business Travel - a Case Study of Central and East European Cities",
journal = "International Journal of Tourism Research",
number = "vol. 16 iss. 2",
pages = "137-145",
year = "2014",
doi = {http://dx.doi.org/10.1002/jtr.1908},
url = {},
}
12
@article{UEK:2168262266,
author = "Krzysztof Borodako and Jadwiga Berbeka and Michał Rudnicki",
title = "The Potential of Local KIBS Companies as a Determinant of Tourism Development in Krakow",
journal = "Tourism Economics",
number = "vol. 20, 6",
pages = "1337-1348",
year = "2014",
doi = {http://dx.doi.org/10.5367/te.2013.0351},
url = {https://www.academia.edu/10387229/The_potential_of_local_KIBS_companies_as_a_determinant_of_the_development_of_tourism_in_Krakow},
}
13
@article{UEK:2168286993,
author = "Krzysztof Borodako and Jadwiga Berbeka and Michał Rudnicki",
title = "Znaczenie wysokospecjalistycznych usług biznesowych (KIBS) dla innowacji w przedsiębiorstwach turystyki biznesowej",
journal = "Folia Turistica",
number = "32",
pages = "195-213",
year = "2014",
url = {http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_32_2014.pdf},
}
14
@article{UEK:2168278557,
author = "Krzysztof Borodako and Jadwiga Berbeka and Michał Rudnicki",
title = "Analiza wykorzystywania wybranych usług biznesowych przez polskie przedsiębiorstwa turystyczne",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "303",
pages = "31-40",
adress = "",
year = "2013",
}
15
@article{UEK:2168278565,
author = "Michał Rudnicki",
title = "Wykorzystanie aplikacji mobilnej jako innowacyjnego kanału komunikacji przedsiębiorstw rynku turystycznego z konsumentami na przykładzie Kopalni Soli Wieliczka",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "303",
pages = "235-246",
adress = "",
year = "2013",
}
16
@article{UEK:2168295083,
author = "Michał Rudnicki",
title = "Promować czy sprzedawać - dylemat przedsiębiorstw branży turystycznej korzystających z serwisów zakupów grupowych",
journal = "Zarządzanie i Finanse",
number = "R. 11, 1, cz. 3",
pages = "321-335",
year = "2013",
url = {http://zif.wzr.pl/pim/2013_1_3_23.pdf},
}
17
@article{UEK:2168238496,
author = "Krzysztof Borodako and Michał Rudnicki",
title = "Dostosowanie oferty Portu Lotniczego Kraków-Balice w kontekście obsługi turystyki biznesowej w Krakowie",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "258",
pages = "103-112",
adress = "",
year = "2012",
}
18
@article{UEK:2168249312,
author = "Michał Rudnicki",
title = "Zastosowanie modelu ARIMA do krótkookresowego prognozowania wielkości ruchu pasażerskiego na przykładzie Międzynarodowego Portu Lotniczego w Krakowie-Balicach",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie",
number = "885",
pages = "175-191",
year = "2012",
}
19
@article{UEK:2168230642,
author = "Michał Rudnicki",
title = "Portale zakupów grupowych i ich rola w pobudzaniu popytu turystycznego",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług",
number = "83",
pages = "85-98",
adress = "",
year = "2012",
issn = "1640-6818",
}
20
@article{UEK:2168221742,
author = "Krzysztof Borodako and Michał Rudnicki",
title = "Dostępność komunikacyjna czynnikiem podnoszącym konkurencyjność polskich regionów turystycznych",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "157",
pages = "191-203",
adress = "",
year = "2011",
}
21
@article{UEK:2166247346,
author = "Michał Rudnicki",
title = "Rola Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Pawła II w kształtowaniu ruchu turystycznego w Krakowie",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług",
number = "52",
pages = "557-567",
adress = "",
year = "2010",
issn = "1640-6818",
}
22
@article{UEK:2161988327,
author = "Michał Rudnicki",
title = "Współpraca transgraniczna jako czynnik rozwoju gospodarki turystycznej (na przykładzie gminy Czorsztyn)",
journal = "Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing",
number = "z. 17, 2 (272)",
pages = "389-398",
year = "2010",
}
23
@article{UEK:2166247454,
author = "Michał Rudnicki",
title = "Turystyczna aktywizacja zdegradowanych obszarów poprzemysłowych na przykładzie wyrobiska Kopalni Siarki Machów",
journal = "Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia",
number = "9(4)",
pages = "423-433",
year = "2010",
}