Publications of the selected author

1

Title:
Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich : wizerunek - relacje - komunikacja
Publisher address:
Warszawa: Wydawnictwo C.H. Beck, 2020
Physical description:
142 s.: il.; 21 cm
Series:
(Turystyka, Rekreacja, Sport)
Notes:
Bibliogr.
Research program:
Publikacja została dofinansowana ze środków subwencji przyznanych Uniwersytetowi Ekonomicznemu w Krakowie
ISBN:
978-83-8198-582-6 ; 978-83-8198-583-3
Level I:
100.00 pkt
Nr:
2168347912
monograph
2

Title:
Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych
Publisher address:
Warszawa: Difin, 2020
Physical description:
369 s.: il.; 23 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
978-83-8085-509-0
Access mode:
Level I:
100.00 pkt
Nr:
2168350136
monograph
3

Title:
Usługi hotelarskie w Groupon : produkt, podmioty, e-dystrybucja
Publisher address:
Warszawa: Wydawnictwo C.H. Beck, 2020
Physical description:
201 s.: il.; 24 cm
Series:
(Zarządzanie - C. H. Beck)
Notes:
Bibliogr.
Research program:
Publikacja sfinansowana ze środków subwencji przyznanych Uniwersytetowi Ekonomicznemu w Krakowie
ISBN:
978-83-8198-751-6 ; 978-83-8198-752-3
Level I:
100.00 pkt
Nr:
2168350968
monograph
4

Title:
The Innovativeness of Knowledge-intensive Business Services in the Context of Market Needs = Innowacyjność dostawców usług biznesowych opartych na wiedzy w kontekście potrzeb rynkowych
Source:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - vol. 63, nr 7 (2019) , s. 187-202. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Research program:
Project financed under National Science Centre (Poland) grant number 2016/23/B/HS4/03011
2019 list:
20.00 pkt
Nr:
2168343369
article
5

Title:
Metodyka badań własnych
Source:
Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI - Warszawa: Difin, 2019, s. 118-130
ISBN:
978-83-8085-832-9
Level I:
20.00 pkt
Nr:
2168334995
chapter in monograph
See main document
6

Conference:
International Tourism Conference, Dubrownik, Chorwacja, od 2019-11-06 do 2019-11-09
Title:
The Technological Dimension of Innovation Orientation in Polish Business Tourism Firms
Source:
Tourism in the VUCA World : Towards the Era of (Ir)responsibility : Book of Abstracts / ed. Izidora Marković Vukadin, Sanda Čorak - Zagreb: Institut za turizam, 2019, s. 105-107. - Dostępne tylko streszczenie - Bibliogr.
ISBN:
978-953-6145-44-7
Nr:
2168340601
varia
7

Title:
Zachowania i preferencje studentów w zakresie wsparcia aktywności sportowo-rekreacyjnej nowoczesnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi - wyniki badań własnych
Source:
Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI - Warszawa: Difin, 2019, s. 149-170
ISBN:
978-83-8085-832-9
Level I:
20.00 pkt
Nr:
2168334999
chapter in monograph
See main document
8

Title:
Wykorzystanie stron internetowych w budowaniu wizerunku firm turystycznych = The Use of New Technologies as an Element of Creating the Image of a Tourism Company on the Internet
Source:
Folia Turistica. - nr 51 (2019) , s. 105-120. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Nr:
2168334243
article
9

Title:
Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych w Polsce
Promotor:
Promotor pomocniczy:
Publisher address:
Kraków: , 2019
Physical description:
512 k.: il.; 30 cm
Notes:
Bibliogr.
Access mode:
Signature:
eDr-454
Nr:
2168338341
doctoral dissertation
10

Author:
Irena Borek , Michał Rudnicki , Zbigniew Borek , Witold Lukas , Elżbieta Mizgała-Izworska , Joanna Kustwan
Title:
Style radzenia sobie ze stresem u studentów turystyki i rekreacji, medycyny i zdrowia publicznego - badania pilotażowe = Styles of Coping with Stress by Students in the Following Fields : Tourism and Recreation, Medicine and Public Health - Pilot Studies
Source:
Folia Turistica. - nr 48 (2018) , s. 227-240. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Ministerial journal list:
b 11.00 pkt
Nr:
2168329951
article
11

Title:
Ocena wizerunku Krakowa w kontekście zorganizowanych ŚDM - wyniki badań własnych
Source:
Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń religijnych / red. nauk. Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN - Warszawa: Wydawnictwo C.H. Beck, 2018, s. 129-152
Series:
(Zarządzanie - C. H. Beck)
ISBN:
978-83-812-8553-7 ; 978-83-812-8554-4
Level I:
20.00 pkt
Nr:
2168323727
chapter in monograph
See main document
12

Title:
Events KIBS on the Business Services Market - a Netnography Analysis
Source:
European Journal of Service Management. - vol. 27, no. 3, t. 1 (2018) , s. 7-14. - Summ. - Bibliogr.
Research program:
Project financed under National Science Centre (Poland) grant number 2016/23/B/HS4/03011
Ministerial journal list:
b 13.00 pkt
Nr:
2168329711
article
13

Title:
Zmiany podaży usług biznesowych opartych na wiedzy w kontekście przemian rynku wybranych usług turystycznych w Polsce = Changes in the Supply of Knowledge Intensive Business Services in the Context of Changes in the Market of Selected Tourism Services in Poland
Source:
Przedsiębiorczość i Zarządzanie = Entrepreneurship and Management. - t. 20, z. 2, cz. 1 (2018) , s. 9-18. - Tytuł numeru: Marketing turystyczny - Bibliogr.
Access mode:
Full text
CC-BY-SA
Ministerial journal list:
b 14.00 pkt
Nr:
2168334073
article
14

Title:
Internet rzeczy w infrastrukturze portu lotniczego jako element usprawnienia obsługi ruchu turystycznego = Internet of Things in The Airport Infrastructure as An Element of Improvement in Tourism Traffic Operations
Source:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 473 (2017) , s. 489-497. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca - Bibliogr.
Ministerial journal list:
b 10.00 pkt
Nr:
2168317017
article
15

Title:
Social Media as a Tool of Sharing Tourists Opinions about Accommodation Services in Krakow
Source:
Knowledge, Economy, Society : Selected Problems of Dynamically Developing Areas of the Economy / ed. by Renata SEWERYN, Tomasz ROJEK - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2017, s. 313-321 - Bibliogr.
Research program:
The publication was financed from the statutory research funds of the Department of Accountancy of the Cracow University of Economics
ISBN:
978-83-65907-13-4 ; 978-83-65907-14-1
Nr:
2168322363
chapter in monograph
See main document
16

Title:
Znaczenie portali zakupowych typu Groupon w procesie decyzyjnym turysty a inne technologie informacyjno-komunikacyjne = Importance of Group Buying Websites Like Groupon Among Other Information and Communication Technology (ICT) in The Making-Decision Process of A Tourist
Source:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 473 (2017) , s. 476-488. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca - Bibliogr.
Ministerial journal list:
b 10.00 pkt
Nr:
2168317019
article
17

Title:
Rozwiązania informacyjno-komunikacyjne w przedsiębiorstwach turystycznych
Source:
Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO - Warszawa: Wydawnictwo C.H. Beck, 2017, s. 31-64
Series:
(Zarządzanie - C. H. Beck)
ISBN:
978-83-255-9252-3 ; 978-83-255-9253-0
Level I:
20.00 pkt
Nr:
2168314533
chapter in monograph
See main document
18

Title:
Age as a Factor of Polish Tourists Behavior Differentiation During Foreign Travel
Source:
Knowledge, Economy, Society : Strategies, Concepts and Instruments of Management / ed. by Renata OCZKOWSKA, Andrzej JAKI, Bogusz MIKUŁA - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2016, s. 369-379 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-65173-72-0 ; 978-83-65173-73-7
Access mode:
Nr:
2168310803
chapter in monograph
See main document
19

Title:
KIBS as a Factor in Meetings Industry Competitiveness Creation in Krakow, Poland
Source:
Knowledge Intensive Business Services and Regional Competitiveness / ed. by João J.M. Ferreira, Mário L. Raposo, Cristina I. Fernandes, Marcus Dejardin - London ; New York: Routledge, 2016, s. 211-235 - Bibliogr.
Series:
(Routledge Advances in Regional Economics, Science and Policy)
Research program:
Project financed with a National Science Centre grant pursuant to decision DEC-2011/01/D/HS4/03983
ISBN:
978-1-138-85936-4 ; 978-1-315-71730-2
Nr:
2168311409
chapter in monograph
20

Title:
Metodyka badań empirycznych
Source:
Zmiany zachowań turystycznych Polaków i ich uwarunkowań w latach 2006-2015 / red. nauk. Jadwiga BERBEKA - Kraków: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2016, s. 88-101
ISBN:
978-83-65173-43-0 ; 978-83-65173-44-7
Nr:
2168303871
chapter in monograph
See main document
21

Title:
Deklaracje ponownych odwiedzin i polecenia miasta innym turystom
Source:
Turystyka muzealna : przypadek Muzeum Narodowego w Krakowie / red. Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN - Kraków: Proksenia, 2015, s. 121-127
Series:
(Monografie o Tematyce Turystycznej ; 22)
ISBN:
978-83-60789-58-2
Nr:
2168296665
See main document
22

Title:
Rozpoznawalność i atrakcyjność Muzeum Narodowego w Krakowie w opinii turystów odwiedzających miasto
Source:
Turystyka muzealna : przypadek Muzeum Narodowego w Krakowie / red. Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN - Kraków: Proksenia, 2015, s. 131-186
Series:
(Monografie o Tematyce Turystycznej ; 22)
ISBN:
978-83-60789-58-2
Nr:
2168298957
chapter in monograph
See main document
23

Title:
External and Internal Factors Motivating Outsourcing of Business Services by Meeting-Industry Companies : a Case Study in Krakow, Poland
Source:
Journal of Convention & Event Tourism. - vol. 16, iss. 2 (2015) , s. 93-115. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168303909
article
24

Title:
Zachowania konsumenckie uczestników turystyki muzealnej w Krakowie w 2014 roku
Source:
Turystyka muzealna : przypadek Muzeum Narodowego w Krakowie / red. Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN - Kraków: Proksenia, 2015, s. 85-130
Series:
(Monografie o Tematyce Turystycznej ; 22)
ISBN:
978-83-60789-58-2
Nr:
2168298955
chapter in monograph
See main document
25

Title:
Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań
Publisher address:
Warszawa: Wydawnictwo C.H. Beck, 2015
Physical description:
121 [4] s.: il.; 24 cm
Series:
(Zarządzanie)
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
978-83-255-7684-4
Nr:
2168297505
monograph
26

Title:
Tourism Enterprises as Buyers of Knowledge-Intensive Business Services [dokument elektroniczny]
Source:
SAGE Open. - January-March (2015) , s. 1-10. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168288861
article
27

Title:
Postrzeganie innowacji w branży spotkań przez przedstawicieli krakowskich PCO = Perception of Innovations in the Industry of Meetings by Representatives of the Cracow PCOs
Source:
Zeszyty Naukowe Uczelni Vistula = Vistula University Working Papers. - nr 40 (2015) , s. 5-17. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Access mode:
Ministerial journal list:
b 8.00 pkt
Nr:
2168297097
article
28

Title:
Wiedza respondentów o placówkach Muzeum Narodowego w Krakowie
Source:
Turystyka muzealna : przypadek Muzeum Narodowego w Krakowie / red. Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN - Kraków: Proksenia, 2015, s. 85-101
Series:
(Monografie o Tematyce Turystycznej ; 22)
ISBN:
978-83-60789-58-2
Nr:
2168296845
See main document
29

Title:
Assessment of the Results of the Program : My Sports Field Orlik 2012 in Malopolska Province - Some Selected Issues
Source:
Knowledge, Economy, Society : Challenges and Development Trends of Modern Economy, Finance and Information Technology / ed. by Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Jarosław KACZMAREK - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2015, s. 509-516 - Bibliogr.
Research program:
The article is a result of the project: Badania Statutowe Katedry Turystyki 071/WZ-KT/01/2013/S/3071
ISBN:
978-83-65173-32-4 ; 978-83-65173-33-1
Access mode:
Nr:
2168304349
chapter in monograph
See main document
30

Title:
Rola muzeów w kształtowaniu atrakcyjności turystycznej Krakowa
Source:
Muzea jako atrakcje turystyczne (w opinii odwiedzających Kraków) / kierownik tematu: Jadwiga BERBEKA2014, s. 180-254
Signature:
NP-1502/Magazyn
Nr:
2168303661
chapter in unpublished scientific work
See main document
31

Title:
Intensywność kooperacji przedsiębiorstw z dostawcami specjalistycznych usług biznesowych jako determinanta innowacyjności branży turystyki biznesowej = Cooperation Intensity of Business Tourism Entities with Specialist Business Services Suppliers as an Innovation Factor of the Sector
Source:
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace z zakresu zarządzania = The Małopolska School of Economics in Tarnów Research Paper Collection. Works on Management / red. nacz. Leszek KOZIOŁ. - t. 24, nr 1 (2014) , s. 23-35. - Tytuł numeru: Innowacje w nowoczesnych organizacjach : aspekty ekonomiczne i społeczne - Bibliogr.
Access mode:
Ministerial journal list:
b 6.00 pkt
Nr:
2168285495
article
See main document
32

Title:
Uwarunkowania rozwoju przemysłu spotkań w Krakowie przez wykorzystanie specjalistycznych usług biznesowych
Source:
Zarządzanie i organizacja przemysłu spotkań w Polsce / ed. by Krzysztof Celuch - Warszawa: Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, 2014, s. 7-22. - Streszcz. - Bibliogr.
Series:
(Monografie - Szkoła Główna Turystyki i Gospodarki w Warszawie)
ISBN:
978-83-63469-05-4
Nr:
2168287721
chapter in monograph
33

Title:
Wybrane aspekty zachowań turystycznych odwiedzających Kraków w 2014 roku - wyniki badań własnych
Source:
Muzea jako atrakcje turystyczne (w opinii odwiedzających Kraków) / kierownik tematu: Jadwiga BERBEKA2014, s. 114-179
Signature:
NP-1502/Magazyn
Nr:
2168303659
chapter in unpublished scientific work
See main document
34

Title:
Usługi specjalistyczne w turystyce biznesowej
Publisher address:
Kraków: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014
Physical description:
144 s.: il.; 21 cm
Notes:
Projekt sfinansowany ze środków Narodowego Centrum Nauki, Bibliogr.
ISBN:
978-83-62511-64-8 ; 978-83-62511-69-3
Access mode:
Nr:
2168290759
monograph
35

Title:
Transport Accessibility in Business Travel - a Case Study of Central and East European Cities
Source:
International Journal of Tourism Research. - vol. 16 iss. 2 (2014) , s. 137-145. - Summ. - Bibliogr.
Ministerial journal list:
a 30.00 pkt
Nr:
2168235718
article
36

Conference:
Management in the time of destabilization. German and Polish experience, Kraków, Polska, od 2014-12-05 do 2014-12-06
Title:
Development of Knowledge Intensive Business Services in the Context of Business Tourism Changes in Krakow in a Period of Economic Destabilisation
Source:
Managing Disruption and Destabilisation / sci. ed. Thomas Baaken, Janusz TECZKE - Cracow: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014, s. 307-318. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-937642-3-5 ; 978-3-938137-49-9
Nr:
2168286595
chapter in conference materials
See main document
37

Conference:
2th International Conference of Tourism, Hospitality and Recreation, Poznań, Polska, od 2014-05-19 do 2014-05-21
Title:
Cooperation as a Source of Innovation in the Tourism Sector of Krakow
Source:
Tourism Research in a Changing World / ed. by Francisco Dias, Joanna Kosmaczewska, Ewa Dziedzic, Antonio Magliulo - Leiria: Tourism Research Group of Polytechnic Institute, 2014, s. 206-221 - Bibliogr.
ISBN:
978-989-98965-0-5
Access mode:
Nr:
2168295853
chapter in conference materials
38

Title:
Znaczenie wysokospecjalistycznych usług biznesowych (KIBS) dla innowacji w przedsiębiorstwach turystyki biznesowej = Knowledge Intensive Business Services as a Factor in the Development of Selected Innovation Areas in the Business Tourism Sector in Poland
Source:
Folia Turistica. - nr 32 (2014) , s. 195-213. - Streszcz. - Bibliogr.
Access mode:
Ministerial journal list:
b 7.00 pkt
Nr:
2168286993
article
39

Title:
The Potential of Local KIBS Companies as a Determinant of Tourism Development in Krakow
Source:
Tourism Economics. - vol. 20, nr 6 (2014) , s. 1337-1348. - Summ.
Ministerial journal list:
a 20.00 pkt
Nr:
2168262266
article
40

Title:
Usługi firmowe - wykorzystanie przez podmioty bazy noclegowej w Polsce = The Use of Firm Oriented Services by Accommodation Sector in Poland
Source:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki. - 1 (25) (2014) , s. 213-230. - Tytuł numeru: Podstawy funkcjonowania rynku turystycznego - Bibliogr.
Series:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 805)
Access mode:
Ministerial journal list:
b 9.00 pkt
Nr:
2168277047
article
41

Title:
The Significance of KIBS Firm Location for Business Tourism Companies in Krakow
Source:
Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations / ed. by Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Jarosław PLICHTA - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2014, s. 227-235 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62511-24-2
Access mode:
Nr:
2168287571
chapter in monograph
See main document
42

Title:
Funkcjonowanie i ocena programu "Moje boisko Orlik 2012" : (na terenie województwa małopolskiego)
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: UKiP J&D Gębka, 2014
Physical description:
230 s.: il.; 24 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
978-83-60837-78-8
Nr:
2168285575
monograph
43

Title:
Kraków w opinii angielskich turystów-kibiców w kontekście Euro 2012
Source:
Współczesne uwarunkowania i problemy rozwoju turystyki / red. Robert Pawlusiński - Kraków: Instytut Geografii i Gospodarki Przestrzennej UJ, 2013, s. 365-373 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-88424-96-0
Nr:
2168286779
chapter in monograph
44

Title:
Wykorzystanie aplikacji mobilnej jako innowacyjnego kanału komunikacji przedsiębiorstw rynku turystycznego z konsumentami na przykładzie Kopalni Soli "Wieliczka" = Use of Mobile Applications as an Innovative Channel of Communication Between Tourism Businesses and Consumers. Case study: Wieliczka Salt Mine's Mobile Apps
Source:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - 303 (2013) , s. 235-246. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie : wybrane problemy funkcjonowania regionów, gmin i przedsiębiorstw turystycznych - Bibliogr.
Ministerial journal list:
b 7.00 pkt
Nr:
2168278565
article
45

Title:
Ocena miasta przez turystów
Source:
Wpływ organizacji Piłkarskich Mistrzostw Europy EURO 2012 w Polsce na turystykę w Krakowie / red. Jadwiga BERBEKA - Kraków: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2013, s. 181-195
ISBN:
978-83-62511-67-9
Access mode:
Nr:
2168293055
See main document
46

Title:
Profil turystów przebywających w Krakowie w czasie EURO 2012
Source:
Wpływ organizacji Piłkarskich Mistrzostw Europy EURO 2012 w Polsce na turystykę w Krakowie / red. Jadwiga BERBEKA - Kraków: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2013, s. 152-181
ISBN:
978-83-62511-67-9
Access mode:
Nr:
2168293053
See main document
47

Title:
Tourist Behaviour and Some of its Determinants (on the Example of Visitors to Auschwitz-Birkenau)
Source:
Martyrology Tourism - Polish Perspective / ed. Jadwiga BERBEKA - Kraków: Wydawnictwo Proksenia, 2013, s. 79-99
Series:
(Monografie o Tematyce Turystycznej ; 16)
ISBN:
978-83-60789-45-2
Nr:
2168252286
chapter in monograph
See main document
48

Title:
Analiza wykorzystywania wybranych usług biznesowych przez polskie przedsiębiorstwa turystyczne = The Analysis of Use of Selected Business Services by Polish Tourism Enterprises
Source:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - 303 (2013) , s. 31-40. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie : wybrane problemy funkcjonowania regionów, gmin i przedsiębiorstw turystycznych - Bibliogr.
Ministerial journal list:
b 7.00 pkt
Nr:
2168278557
article
49

Title:
Promować czy sprzedawać - dylemat przedsiębiorstw branży turystycznej korzystających z serwisów zakupów grupowych = Promote or Sell? - The Dilemma of the Tourist Companies Utilizing the Group-Buying Websites
Source:
Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - R. 11, nr 1, cz. 3 (2013) , s. 321-335. - Streszcz., Summ. - Bibliogr.
Access mode:
Ministerial journal list:
b 7.00 pkt
Nr:
2168295083
article
50

Title:
Funkcjonowanie programu "Moje boisko Orlik 2012" na terenie województwa małopolskiego
Source:
Funkcjonowanie i ocena programu "Moje boisko Orlik 2012" : na terenie województwa małopolskiego / kierownik tematu: Jadwiga BERBEKA2013, s. 93-154
Signature:
NP-1444/Magazyn
Nr:
2168306543
chapter in unpublished scientific work
See main document
51

Title:
Opinie turystów na temat Krakowa i Euro 2012 - wyniki badań własnych
Source:
Wpływ organizacji Piłkarskich Mistrzostw Europy EURO 2012 w Polsce na turystykę w Krakowie / red. Jadwiga BERBEKA - Kraków: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2013, s. 147-200
ISBN:
978-83-62511-67-9
Access mode:
Nr:
2168298939
chapter in monograph
See main document
52

Title:
Największe atrakcje Krakowa podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012
Source:
Wpływ organizacji Piłkarskich Mistrzostw Europy EURO 2012 w Polsce na turystykę w Krakowie / red. Jadwiga BERBEKA - Kraków: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2013, s. 196-200
ISBN:
978-83-62511-67-9
Access mode:
Nr:
2168293061
See main document
53

Title:
Próba oceny programu "Moje boisko Orlik 2012" w Małopolsce
Source:
Funkcjonowanie i ocena programu "Moje boisko Orlik 2012" : na terenie województwa małopolskiego / kierownik tematu: Jadwiga BERBEKA2013, s. 155-187
Signature:
NP-1444/Magazyn
Nr:
2168306549
chapter in unpublished scientific work
See main document
1
Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich : wizerunek - relacje - komunikacja / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Krzysztof LIPECKI, Michał RUDNICKI. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2020. - 142 s. : il. ; 21 cm. - Bibliogr. - (Turystyka, Rekreacja, Sport). - ISBN 978-83-8198-582-6 ; 978-83-8198-583-3
2
Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych / Michał RUDNICKI. - Warszawa : Difin, 2020. - 369 s. : il. ; 23 cm. - Bibliogr. - ISBN 978-83-8085-509-0
3
Usługi hotelarskie w Groupon : produkt, podmioty, e-dystrybucja / Michał RUDNICKI. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2020. - 201 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - (Seria: Zarządzanie - Turystyka - Rekreacja - Sport). - ISBN 978-83-8198-751-6 ; 978-83-8198-752-3
4
The Innovativeness of Knowledge-intensive Business Services in the Context of Market Needs = Innowacyjność dostawców usług biznesowych opartych na wiedzy w kontekście potrzeb rynkowych / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - vol. 63, nr 7 (2019), s. 187-202. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://dbc.wroc.pl/dlibra/publication/142888/edition/74192/content. - ISSN 1899-3192
5
Metodyka badań własnych / Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // W: Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI. - Warszawa : Difin, 2019. - S. 118-130. - ISBN 978-83-8085-832-9
6
The Technological Dimension of Innovation Orientation in Polish Business Tourism Firms / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // W: Tourism in the VUCA World : Towards the Era of (Ir)responsibility : Book of Abstracts / ed. Izidora Marković Vukadin, Sanda Čorak. - Zagreb : Institut za turizam, 2019. - S. 105-107. - Dostępne tylko streszczenie. - Bibliogr. - ISBN 978-953-6145-44-7
7
Zachowania i preferencje studentów w zakresie wsparcia aktywności sportowo-rekreacyjnej nowoczesnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi - wyniki badań własnych / Michał RUDNICKI // W: Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI. - Warszawa : Difin, 2019. - S. 149-170. - ISBN 978-83-8085-832-9
8
Wykorzystanie stron internetowych w budowaniu wizerunku firm turystycznych = The Use of New Technologies as an Element of Creating the Image of a Tourism Company on the Internet / Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // Folia Turistica. - nr 51 (2019), s. 105-120. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_51_2019.pdf. - ISSN 0867-3888
9
Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych w Polsce / Michał RUDNICKI ; Promotor: Jadwiga BERBEKA; promotor pomocniczy: Krzysztof BORODAKO. - Kraków, 2019. - 512 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr. - Spis treści: https://bg.uek.krakow.pl/e-zasoby/doktoraty.php?nr=1200003415a ; Wstęp: https://bg.uek.krakow.pl/e-zasoby/doktoraty.php?nr=1200003415b
10
Style radzenia sobie ze stresem u studentów turystyki i rekreacji, medycyny i zdrowia publicznego - badania pilotażowe = Styles of Coping with Stress by Students in the Following Fields : Tourism and Recreation, Medicine and Public Health - Pilot Studies / Irena Borek, Michał RUDNICKI, Zbigniew BOREK, Witold Lukas, Elżbieta Mizgała-Izworska, Joanna Kustwan // Folia Turistica. - nr 48 (2018), s. 227-240. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_48_2018.pdf. - ISSN 0867-3888
11
Ocena wizerunku Krakowa w kontekście zorganizowanych ŚDM - wyniki badań własnych / Michał RUDNICKI // W: Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń religijnych / red. nauk. Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2018. - (Seria: Zarządzanie - Turystyka - Rekreacja - Sport). - S. 129-152. - ISBN 978-83-812-8553-7 ; 978-83-812-8554-4
12
Events KIBS on the Business Services Market - a Netnography Analysis / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // European Journal of Service Management. - vol. 27, no. 3, t. 1 (2018), s. 7-14. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 2450-8535
13
Zmiany podaży usług biznesowych opartych na wiedzy w kontekście przemian rynku wybranych usług turystycznych w Polsce = Changes in the Supply of Knowledge Intensive Business Services in the Context of Changes in the Market of Selected Tourism Services in Poland / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Przedsiębiorczość i Zarządzanie = Entrepreneurship and Management. - t. 20, z. 2, cz. 1 (2018), s. 9-18. - Summ.. - Tytuł numeru: Marketing turystyczny. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://piz.san.edu.pl/docs/e-XX-2-1.pdf. - ISSN 1733-2486
14
Internet rzeczy w infrastrukturze portu lotniczego jako element usprawnienia obsługi ruchu turystycznego = Internet of Things in The Airport Infrastructure as An Element of Improvement in Tourism Traffic Operations / Michał RUDNICKI, Krzysztof BORODAKO // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 473 (2017), s. 489-497. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.dbc.wroc.pl/Content/37549/Rudnicki_Internet_Rzeczy_w_Infrastrukturze_Portu_Lotniczego_2017.pdf. - ISSN 1899-3192
15
Social Media as a Tool of Sharing Tourists Opinions about Accommodation Services in Krakow / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // W: Knowledge, Economy, Society : Selected Problems of Dynamically Developing Areas of the Economy / ed. by Renata SEWERYN, Tomasz ROJEK. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2017. - S. 313-321. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65907-13-4 ; 978-83-65907-14-1
16
Znaczenie portali zakupowych typu Groupon w procesie decyzyjnym turysty a inne technologie informacyjno-komunikacyjne = Importance of Group Buying Websites Like Groupon Among Other Information and Communication Technology (ICT) in The Making-Decision Process of A Tourist / Michał RUDNICKI // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 473 (2017), s. 476-488. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.dbc.wroc.pl/Content/37548/Rudnicki_Znaczenie_Portali_Zakupowych_Typu_Grupon_w_Procesie_2017.pdf. - ISSN 1899-3192
17
Rozwiązania informacyjno-komunikacyjne w przedsiębiorstwach turystycznych / Michał RUDNICKI // W: Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2017. - (Seria: Zarządzanie - Turystyka - Rekreacja - Sport). - S. 31-64. - ISBN 978-83-255-9252-3 ; 978-83-255-9253-0
18
Age as a Factor of Polish Tourists Behavior Differentiation During Foreign Travel / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // W: Knowledge, Economy, Society : Strategies, Concepts and Instruments of Management / ed. by Renata OCZKOWSKA, Andrzej JAKI, Bogusz MIKUŁA. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2016. - S. 369-379. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65173-72-0 ; 978-83-65173-73-7. - Pełny tekst: https://cfm.uek.krakow.pl/media/files/8b/2e/CFM_2016_02_online.pdf
19
KIBS as a Factor in Meetings Industry Competitiveness Creation in Krakow, Poland / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // W: Knowledge Intensive Business Services and Regional Competitiveness / ed. by João J.M. Ferreira, Mário L. Raposo, Cristina I. Fernandes, Marcus Dejardin. - London ; New York : Routledge, 2016. - (Routledge Advances in Regional Economics, Science and Policy). - S. 211-235. - Bibliogr. - ISBN 978-1-138-85936-4 ; 978-1-315-71730-2
20
Metodyka badań empirycznych / Michał RUDNICKI // W: Zmiany zachowań turystycznych Polaków i ich uwarunkowań w latach 2006-2015 / red. nauk. Jadwiga BERBEKA. - Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2016. - S. 88-101. - ISBN 978-83-65173-43-0 ; 978-83-65173-44-7
21
Deklaracje ponownych odwiedzin i polecenia miasta innym turystom / Michał RUDNICKI // W: Turystyka muzealna : przypadek Muzeum Narodowego w Krakowie / red. Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN. - Kraków : Proksenia, 2015. - (Monografie o Tematyce Turystycznej ; 22). - S. 121-127. - ISBN 978-83-60789-58-2
22
Rozpoznawalność i atrakcyjność Muzeum Narodowego w Krakowie w opinii turystów odwiedzających miasto / Michał RUDNICKI, Jadwiga BERBEKA, Renata SEWERYN // W: Turystyka muzealna : przypadek Muzeum Narodowego w Krakowie / red. Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN. - Kraków : Proksenia, 2015. - (Monografie o Tematyce Turystycznej ; 22). - S. 131-186. - ISBN 978-83-60789-58-2
23
External and Internal Factors Motivating Outsourcing of Business Services by Meeting-Industry Companies : a Case Study in Krakow, Poland / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Journal of Convention & Event Tourism. - vol. 16, iss. 2 (2015), s. 93-115. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 1547-0148
24
Zachowania konsumenckie uczestników turystyki muzealnej w Krakowie w 2014 roku / Krzysztof BORODAKO, Zbigniew BOREK, Michał RUDNICKI, Agata NIEMCZYK // W: Turystyka muzealna : przypadek Muzeum Narodowego w Krakowie / red. Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN. - Kraków : Proksenia, 2015. - (Monografie o Tematyce Turystycznej ; 22). - S. 85-130. - ISBN 978-83-60789-58-2
25
Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2015. - 121 [4] s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - (Zarządzanie). - ISBN 978-83-255-7684-4
26
Tourism Enterprises as Buyers of Knowledge-Intensive Business Services [on-line] / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // SAGE Open. - Dane tekstowe (plik pdf). - January-March (2015), s. 1-10. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://sgo.sagepub.com/content/5/1/2158244015569669.full-text.pdf+html. - ISSN 2158-2440
27
Postrzeganie innowacji w branży spotkań przez przedstawicieli krakowskich PCO = Perception of Innovations in the Industry of Meetings by Representatives of the Cracow PCOs / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // Zeszyty Naukowe Uczelni Vistula = Vistula University Working Papers. - nr 40 (2015), s. 5-17. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.i.vistula.edu.pl/media/docs/GENorOmj7k8dTEbFV0w88mUR8.pdf. - ISSN 2353-2688
28
Wiedza respondentów o placówkach Muzeum Narodowego w Krakowie / Michał RUDNICKI // W: Turystyka muzealna : przypadek Muzeum Narodowego w Krakowie / red. Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN. - Kraków : Proksenia, 2015. - (Monografie o Tematyce Turystycznej ; 22). - S. 85-101. - ISBN 978-83-60789-58-2
29
Assessment of the Results of the Program : My Sports Field Orlik 2012 in Malopolska Province - Some Selected Issues / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // W: Knowledge, Economy, Society : Challenges and Development Trends of Modern Economy, Finance and Information Technology / ed. by Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Jarosław KACZMAREK. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2015. - S. 509-516. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65173-32-4 ; 978-83-65173-33-1. - Pełny tekst: https://cfm.uek.krakow.pl/media/files/5f/2b/BOOK%20III%202015.pdf
30
Rola muzeów w kształtowaniu atrakcyjności turystycznej Krakowa / Michał RUDNICKI, Jadwiga BERBEKA // W: Muzea jako atrakcje turystyczne (w opinii odwiedzających Kraków) / kierownik tematu: Jadwiga BERBEKA. - (2014), s. 180-254
31
Intensywność kooperacji przedsiębiorstw z dostawcami specjalistycznych usług biznesowych jako determinanta innowacyjności branży turystyki biznesowej = Cooperation Intensity of Business Tourism Entities with Specialist Business Services Suppliers as an Innovation Factor of the Sector / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace z zakresu zarządzania = The Małopolska School of Economics in Tarnów Research Paper Collection. Works on Management / red. nacz. Leszek KOZIOŁ. - t. 24, nr 1 (2014), s. 23-35. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Innowacje w nowoczesnych organizacjach : aspekty ekonomiczne i społeczne. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://zn.mwse.edu.pl/ebooki/24/23-35.pdf. - ISSN 1506-2635
32
Uwarunkowania rozwoju przemysłu spotkań w Krakowie przez wykorzystanie specjalistycznych usług biznesowych / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // W: Zarządzanie i organizacja przemysłu spotkań w Polsce : teoria i praktyka / ed. by Krzysztof Celuch. - Warszawa : Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, 2014. - (Seria Monografie / Szkoła Główna Turystyki i Gospodarki w Warszawie). - S. 7-22. - Streszcz. - Bibliogr. - ISBN 978-83-63469-05-4
33
Wybrane aspekty zachowań turystycznych odwiedzających Kraków w 2014 roku - wyniki badań własnych / Krzysztof BORODAKO, Zbigniew BOREK, Michał RUDNICKI // W: Muzea jako atrakcje turystyczne (w opinii odwiedzających Kraków) / kierownik tematu: Jadwiga BERBEKA. - (2014), s. 114-179
34
Usługi specjalistyczne w turystyce biznesowej / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI. - Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014. - 144 s. : il. ; 21 cm. - Projekt sfinansowany ze środków Narodowego Centrum Nauki. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-64-8 ; 978-83-62511-69-3. - Pełny tekst: http://www.slideshare.net/borodako/usugi-specjalistyczne-w-turystyce-biznesowej-kb-jbmronline
35
Transport Accessibility in Business Travel - a Case Study of Central and East European Cities / Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // International Journal of Tourism Research. - vol. 16 iss. 2 (2014), s. 137-145. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 1099-2340
36
Development of Knowledge Intensive Business Services in the Context of Business Tourism Changes in Krakow in a Period of Economic Destabilisation / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // W: Managing Disruption and Destabilisation / sci. ed. Thomas Baaken, Janusz TECZKE. - Cracow : Cracow University of Economics, 2014. - S. 307-318. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-937642-3-5 ; 978-3-938137-49-9
37
Cooperation as a Source of Innovation in the Tourism Sector of Krakow / Michał Rudnicki, Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA // W: Tourism Research in a Changing World / ed. by Francisco Dias, Joanna Kosmaczewska, Ewa Dziedzic, Antonio Magliulo. - Leiria : Tourism Research Group of Polytechnic Institute, 2014. - S. 206-221. - Bibliogr. - ISBN 978-989-98965-0-5. - Pełny tekst: http://www.icthr.byd.pl/userfiles/files/Tourism%20Research%20in%20a%20Changing%20World_Final.pdf
38
Znaczenie wysokospecjalistycznych usług biznesowych (KIBS) dla innowacji w przedsiębiorstwach turystyki biznesowej = Knowledge Intensive Business Services as a Factor in the Development of Selected Innovation Areas in the Business Tourism Sector in Poland / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Folia Turistica. - nr 32 (2014), s. 195-213. - Streszcz. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_32_2014.pdf. - ISSN 0867-3888
39
The Potential of Local KIBS Companies as a Determinant of Tourism Development in Krakow / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Tourism Economics. - vol. 20, nr 6 (2014), s. 1337-1348. - Summ. - Pełny tekst: https://www.academia.edu/10387229/The_potential_of_local_KIBS_companies_as_a_determinant_of_the_development_of_tourism_in_Krakow. - ISSN 1354-8166
40
Usługi firmowe - wykorzystanie przez podmioty bazy noclegowej w Polsce = The Use of Firm Oriented Services by Accommodation Sector in Poland / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 805). - 1 (25) (2014), s. 213-230. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Podstawy funkcjonowania rynku turystycznego. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.wzieu.pl/zn/805/ZN_805.pdf. - ISSN 1644-0501
41
The Significance of KIBS Firm Location for Business Tourism Companies in Krakow / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał Rudnicki // W: Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations / ed. by Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Jarosław PLICHTA. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2014. - S. 227-235. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-24-2. - Pełny tekst: http://cfm.uek.krakow.pl/media/files/54/53/CFM_2014_ksiazka_3.pdf
42
Funkcjonowanie i ocena programu "Moje boisko Orlik 2012" : (na terenie województwa małopolskiego) / red. Jadwiga BERBEKA ; zespół aut.: Jadwiga BERBEKA, Zbigniew BOREK, Krzysztof BORODAKO, Karol GÖRNER, Krzysztof LIPECKI, Agata NIEMCZYK, Michał RUDNICKI, Józef SALA, Renata SEWERYN, Dominik ZIARKOWSKI. - Kraków : UKiP J&D Gębka, 2014. - 230 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 978-83-60837-78-8
43
Kraków w opinii angielskich turystów-kibiców w kontekście Euro 2012 / Agata NIEMCZYK, Michał RUDNICKI // W: Współczesne uwarunkowania i problemy rozwoju turystyki / red. Robert Pawlusiński. - Kraków : Instytut Geografii i Gospodarki Przestrzennej UJ, 2013. - S. 365-373. - Bibliogr. - ISBN 978-83-88424-96-0
44
Wykorzystanie aplikacji mobilnej jako innowacyjnego kanału komunikacji przedsiębiorstw rynku turystycznego z konsumentami na przykładzie Kopalni Soli "Wieliczka" = Use of Mobile Applications as an Innovative Channel of Communication Between Tourism Businesses and Consumers. Case study: Wieliczka Salt Mine's Mobile Apps / Michał RUDNICKI // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - 303 (2013), s. 235-246. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie : wybrane problemy funkcjonowania regionów, gmin i przedsiębiorstw turystycznych. - Bibliogr. - ISSN 1899-3192
45
Ocena miasta przez turystów / Michał RUDNICKI // W: Wpływ organizacji Piłkarskich Mistrzostw Europy EURO 2012 w Polsce na turystykę w Krakowie / red. Jadwiga BERBEKA. - Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2013. - S. 181-195. - ISBN 978-83-62511-67-9. - Pełny tekst: http://fundacjauek.krakow.pl/raport_euro2012/index.html#/180/
46
Profil turystów przebywających w Krakowie w czasie EURO 2012 / Michał RUDNICKI // W: Wpływ organizacji Piłkarskich Mistrzostw Europy EURO 2012 w Polsce na turystykę w Krakowie / red. Jadwiga BERBEKA. - Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2013. - S. 152-181. - ISBN 978-83-62511-67-9. - Pełny tekst: http://fundacjauek.krakow.pl/raport_euro2012/index.html#/152/
47
Tourist Behaviour and Some of its Determinants (on the Example of Visitors to Auschwitz-Birkenau) / Michał RUDNICKI, Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA // W: Martyrology Tourism - Polish Perspective / ed. Jadwiga BERBEKA. - Kraków : Wydawnictwo Proksenia, 2013. - (Monografie o Tematyce Turystycznej ; 16). - S. 79-99. - ISBN 978-83-60789-45-2
48
Analiza wykorzystywania wybranych usług biznesowych przez polskie przedsiębiorstwa turystyczne = The Analysis of Use of Selected Business Services by Polish Tourism Enterprises / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - 303 (2013), s. 31-40. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie : wybrane problemy funkcjonowania regionów, gmin i przedsiębiorstw turystycznych. - Bibliogr. - ISSN 1899-3192
49
Promować czy sprzedawać - dylemat przedsiębiorstw branży turystycznej korzystających z serwisów zakupów grupowych = Promote or Sell? - The Dilemma of the Tourist Companies Utilizing the Group-Buying Websites / Michał RUDNICKI // Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - R. 11, nr 1, cz. 3 (2013), s. 321-335. - Streszcz., Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://zif.wzr.pl/pim/2013_1_3_23.pdf. - ISSN 2084-5189
50
Funkcjonowanie programu "Moje boisko Orlik 2012" na terenie województwa małopolskiego / Michał RUDNICKI, Agata NIEMCZYK, Krzysztof LIPECKI // W: Funkcjonowanie i ocena programu "Moje boisko Orlik 2012" : na terenie województwa małopolskiego / kierownik tematu: Jadwiga BERBEKA. - (2013), s. 93-154
51
Opinie turystów na temat Krakowa i Euro 2012 - wyniki badań własnych / Krzysztof BORODAKO, Dominik ZIARKOWSKI, Michał RUDNICKI // W: Wpływ organizacji Piłkarskich Mistrzostw Europy EURO 2012 w Polsce na turystykę w Krakowie / red. Jadwiga BERBEKA. - Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2013. - S. 147-200. - ISBN 978-83-62511-67-9. - Pełny tekst: http://fundacjauek.krakow.pl/raport_euro2012/index.html#/146/
52
Największe atrakcje Krakowa podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 / Michał RUDNICKI // W: Wpływ organizacji Piłkarskich Mistrzostw Europy EURO 2012 w Polsce na turystykę w Krakowie / red. Jadwiga BERBEKA. - Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 2013. - S. 196-200. - ISBN 978-83-62511-67-9. - Pełny tekst: http://fundacjauek.krakow.pl/raport_euro2012/index.html#/196/
53
Próba oceny programu "Moje boisko Orlik 2012" w Małopolsce / Michał RUDNICKI, Karol GÖRNER, Jadwiga BERBEKA, Renata SEWERYN // W: Funkcjonowanie i ocena programu "Moje boisko Orlik 2012" : na terenie województwa małopolskiego / kierownik tematu: Jadwiga BERBEKA. - (2013), s. 155-187
1
Berbeka J., Borodako K., Lipecki K., Rudnicki M., (2020), Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich: wizerunek - relacje - komunikacja, Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 142 s.
2
Rudnicki M., (2020), Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych, Warszawa : Difin, 369 s.
3
Rudnicki M., (2020), Usługi hotelarskie w Groupon: produkt, podmioty, e-dystrybucja, Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 201 s.
4
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2019), The Innovativeness of Knowledge-intensive Business Services in the Context of Market Needs, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", vol. 63, nr 7, s. 187-202; https://dbc.wroc.pl/dlibra/publication/142888/edition/74192/content
5
Berbeka J., Rudnicki M., (2019), Metodyka badań własnych. [W:] Berbeka J., Lipecki K. (red.), Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych, Warszawa : Difin, s. 118-130.
6
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2019), The Technological Dimension of Innovation Orientation in Polish Business Tourism Firms. [W:] Vukadin , Čorak S. (red.), Tourism in the VUCA World : Towards the Era of (Ir)responsibility : Book of Abstracts, Zagreb : Institut za turizam, s. 105-107.
7
Rudnicki M., (2019), Zachowania i preferencje studentów w zakresie wsparcia aktywności sportowo-rekreacyjnej nowoczesnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi - wyniki badań własnych. [W:] Berbeka J., Lipecki K. (red.), Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych, Warszawa : Difin, s. 149-170.
8
Borodako K., Rudnicki M., (2019), Wykorzystanie stron internetowych w budowaniu wizerunku firm turystycznych, "Folia Turistica", nr 51, s. 105-120; http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_51_2019.pdf
9
Rudnicki M., (2019), Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych w Polsce, Prom. Berbeka J., Kraków : , 512 k.
10
Borek I., Rudnicki M., Borek Z., Lukas W., Mizgała-Izworska E., Kustwan J., (2018), Style radzenia sobie ze stresem u studentów turystyki i rekreacji, medycyny i zdrowia publicznego - badania pilotażowe, "Folia Turistica", nr 48, s. 227-240; http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_48_2018.pdf
11
Rudnicki M., (2018), Ocena wizerunku Krakowa w kontekście zorganizowanych ŚDM - wyniki badań własnych. [W:] Niemczyk A., Seweryn R. (red.), Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń religijnych, Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, s. 129-152.
12
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2018), Events KIBS on the Business Services Market - a Netnography Analysis, "European Journal of Service Management", vol. 27, no. 3, t. 1, s. 7-14.
13
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2018), Zmiany podaży usług biznesowych opartych na wiedzy w kontekście przemian rynku wybranych usług turystycznych w Polsce, "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", t. 20, z. 2, cz. 1, s. 9-18; http://piz.san.edu.pl/docs/e-XX-2-1.pdf
14
Rudnicki M., Borodako K., (2017), Internet rzeczy w infrastrukturze portu lotniczego jako element usprawnienia obsługi ruchu turystycznego, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 473, s. 489-497; http://www.dbc.wroc.pl/Content/37549/Rudnicki_Internet_Rzeczy_w_Infrastrukturze_Portu_Lotniczego_2017.pdf
15
Berbeka J., Borodako K., Rudnicki M., (2017), Social Media as a Tool of Sharing Tourists Opinions about Accommodation Services in Krakow. [W:] Seweryn R., Rojek T. (red.), Knowledge, Economy, Society : Selected Problems of Dynamically Developing Areas of the Economy, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 313-321.
16
Rudnicki M., (2017), Znaczenie portali zakupowych typu Groupon w procesie decyzyjnym turysty a inne technologie informacyjno-komunikacyjne, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 473, s. 476-488; http://www.dbc.wroc.pl/Content/37548/Rudnicki_Znaczenie_Portali_Zakupowych_Typu_Grupon_w_Procesie_2017.pdf
17
Rudnicki M., (2017), Rozwiązania informacyjno-komunikacyjne w przedsiębiorstwach turystycznych. [W:] Berbeka J., Borodako K. (red.), Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym, Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, s. 31-64.
18
Berbeka J., Borodako K., Rudnicki M., (2016), Age as a Factor of Polish Tourists Behavior Differentiation During Foreign Travel. [W:] Oczkowska R., Jaki A., Mikuła B. (red.), Knowledge, Economy, Society : Strategies, Concepts and Instruments of Management, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 369-379.
19
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2016), KIBS as a Factor in Meetings Industry Competitiveness Creation in Krakow, Poland. [W:] Ferreira , Raposo , Fernandes , Dejardin M. (red.), Knowledge Intensive Business Services and Regional Competitiveness, London ; New York : Routledge, s. 211-235.
20
Rudnicki M., (2016), Metodyka badań empirycznych. [W:] Berbeka J. (red.), Zmiany zachowań turystycznych Polaków i ich uwarunkowań w latach 2006-2015, Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, s. 88-101.
21
Rudnicki M., (2015), Deklaracje ponownych odwiedzin i polecenia miasta innym turystom. [W:] Niemczyk A., Seweryn R. (red.), Turystyka muzealna: przypadek Muzeum Narodowego w Krakowie, Kraków : Proksenia, s. 121-127.
22
Rudnicki M., Berbeka J., Seweryn R., (2015), Rozpoznawalność i atrakcyjność Muzeum Narodowego w Krakowie w opinii turystów odwiedzających miasto. [W:] Niemczyk A., Seweryn R. (red.), Turystyka muzealna : przypadek Muzeum Narodowego w Krakowie, Kraków : Proksenia, s. 131-186.
23
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2015), External and Internal Factors Motivating Outsourcing of Business Services by Meeting-Industry Companies : a Case Study in Krakow, Poland, "Journal of Convention & Event Tourism", vol. 16, iss. 2, s. 93-115.
24
Borodako K., Borek Z., Rudnicki M., Niemczyk A., (2015), Zachowania konsumenckie uczestników turystyki muzealnej w Krakowie w 2014 roku. [W:] Niemczyk A., Seweryn R. (red.), Turystyka muzealna : przypadek Muzeum Narodowego w Krakowie, Kraków : Proksenia, s. 85-130.
25
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2015), Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań, Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 121 [4] s.
26
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2015), Tourism Enterprises as Buyers of Knowledge-Intensive Business Services, "SAGE Open", January-March, s. 1-10; http://sgo.sagepub.com/content/5/1/2158244015569669.full-text.pdf+html
27
Berbeka J., Borodako K., Rudnicki M., (2015), Postrzeganie innowacji w branży spotkań przez przedstawicieli krakowskich PCO, "Zeszyty Naukowe Uczelni Vistula", nr 40, s. 5-17; http://www.i.vistula.edu.pl/media/docs/GENorOmj7k8dTEbFV0w88mUR8.pdf
28
Rudnicki M., (2015), Wiedza respondentów o placówkach Muzeum Narodowego w Krakowie. [W:] Niemczyk A., Seweryn R. (red.), Turystyka muzealna: przypadek Muzeum Narodowego w Krakowie, Kraków : Proksenia, s. 85-101.
29
Berbeka J., Borodako K., Rudnicki M., (2015), Assessment of the Results of the Program : My Sports Field Orlik 2012 in Malopolska Province - Some Selected Issues. [W:] Malina A., Oczkowska R., Kaczmarek J. (red.), Knowledge, Economy, Society : Challenges and Development Trends of Modern Economy, Finance and Information Technology, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 509-516.
30
Rudnicki M., Berbeka J., (2014), Rola muzeów w kształtowaniu atrakcyjności turystycznej Krakowa. [W:] Berbeka J. (kierownik tematu), Muzea jako atrakcje turystyczne (w opinii odwiedzających Kraków), s. 180-254.
31
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), Intensywność kooperacji przedsiębiorstw z dostawcami specjalistycznych usług biznesowych jako determinanta innowacyjności branży turystyki biznesowej, "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace z zakresu zarządzania", t. 24, nr 1, s. 23-35; http://zn.mwse.edu.pl/ebooki/24/23-35.pdf
32
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), Uwarunkowania rozwoju przemysłu spotkań w Krakowie przez wykorzystanie specjalistycznych usług biznesowych. [W:] Celuch K. (red.), Zarządzanie i organizacja przemysłu spotkań w Polsce: teoria i praktyka, Warszawa : Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, s. 7-22.
33
Borodako K., Borek Z., Rudnicki M., (2014), Wybrane aspekty zachowań turystycznych odwiedzających Kraków w 2014 roku - wyniki badań własnych. [W:] Berbeka J. (kierownik tematu), Muzea jako atrakcje turystyczne (w opinii odwiedzających Kraków), s. 114-179.
34
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), Usługi specjalistyczne w turystyce biznesowej, Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, 144 s.
35
Borodako K., Rudnicki M., (2014), Transport Accessibility in Business Travel - a Case Study of Central and East European Cities, "International Journal of Tourism Research", vol. 16 iss. 2, s. 137-145.
36
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), Development of Knowledge Intensive Business Services in the Context of Business Tourism Changes in Krakow in a Period of Economic Destabilisation. [W:] Baaken T., Teczke J. (red.), Managing Disruption and Destabilisation, Cracow : Cracow University of Economics, s. 307-318.
37
Rudnicki M., Borodako K., Berbeka J., (2014), Cooperation as a Source of Innovation in the Tourism Sector of Krakow. [W:] Dias F., Kosmaczewska J., Dziedzic E., Magliulo A. (red.), Tourism Research in a Changing World, Leiria : Tourism Research Group of Polytechnic Institute, s. 206-221.
38
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), Znaczenie wysokospecjalistycznych usług biznesowych (KIBS) dla innowacji w przedsiębiorstwach turystyki biznesowej, "Folia Turistica", nr 32, s. 195-213; http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_32_2014.pdf
39
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), The Potential of Local KIBS Companies as a Determinant of Tourism Development in Krakow, "Tourism Economics", vol. 20, nr 6, s. 1337-1348; https://www.academia.edu/10387229/The_potential_of_local_KIBS_companies_as_a_determinant_of_the_development_of_tourism_in_Krakow
40
Berbeka J., Borodako K., Rudnicki M., (2014), Usługi firmowe - wykorzystanie przez podmioty bazy noclegowej w Polsce, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki", 1 (25), s. 213-230; http://www.wzieu.pl/zn/805/ZN_805.pdf
41
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2014), The Significance of KIBS Firm Location for Business Tourism Companies in Krakow. [W:] Malina A., Oczkowska R., Plichta J. (red.), Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 227-235.
42
Berbeka J., Borek Z., Borodako K., Görner K., Lipecki K., Niemczyk A., Rudnicki M., Sala J., Seweryn R., Ziarkowski D., (2014), Funkcjonowanie i ocena programu "Moje boisko Orlik 2012": (na terenie województwa małopolskiego), Berbeka J. (red.), Kraków : UKiP J&D Gębka, 230 s.
43
Niemczyk A., Rudnicki M., (2013), Kraków w opinii angielskich turystów-kibiców w kontekście Euro 2012. [W:] Pawlusiński R. (red.), Współczesne uwarunkowania i problemy rozwoju turystyki, Kraków : Instytut Geografii i Gospodarki Przestrzennej UJ, s. 365-373.
44
Rudnicki M., (2013), Wykorzystanie aplikacji mobilnej jako innowacyjnego kanału komunikacji przedsiębiorstw rynku turystycznego z konsumentami na przykładzie Kopalni Soli "Wieliczka", "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", 303, s. 235-246.
45
Rudnicki M., (2013), Ocena miasta przez turystów. [W:] Berbeka J. (red.), Wpływ organizacji Piłkarskich Mistrzostw Europy EURO 2012 w Polsce na turystykę w Krakowie, Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, s. 181-195.
46
Rudnicki M., (2013), Profil turystów przebywających w Krakowie w czasie EURO 2012. [W:] Berbeka J. (red.), Wpływ organizacji Piłkarskich Mistrzostw Europy EURO 2012 w Polsce na turystykę w Krakowie, Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, s. 152-181.
47
Rudnicki M., Borodako K., Berbeka J., (2013), Tourist Behaviour and Some of its Determinants (on the Example of Visitors to Auschwitz-Birkenau). [W:] Berbeka J. (red.), Martyrology Tourism - Polish Perspective, Kraków : Wydawnictwo Proksenia, s. 79-99.
48
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2013), Analiza wykorzystywania wybranych usług biznesowych przez polskie przedsiębiorstwa turystyczne, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", 303, s. 31-40.
49
Rudnicki M., (2013), Promować czy sprzedawać - dylemat przedsiębiorstw branży turystycznej korzystających z serwisów zakupów grupowych, "Zarządzanie i Finanse", R. 11, nr 1, cz. 3, s. 321-335; http://zif.wzr.pl/pim/2013_1_3_23.pdf
50
Rudnicki M., Niemczyk A., Lipecki K., (2013), Funkcjonowanie programu "Moje boisko Orlik 2012" na terenie województwa małopolskiego. [W:] Berbeka J. (kierownik tematu), Funkcjonowanie i ocena programu "Moje boisko Orlik 2012" : na terenie województwa małopolskiego, s. 93-154.
51
Borodako K., Ziarkowski D., Rudnicki M., (2013), Opinie turystów na temat Krakowa i Euro 2012 - wyniki badań własnych. [W:] Berbeka J. (red.), Wpływ organizacji Piłkarskich Mistrzostw Europy EURO 2012 w Polsce na turystykę w Krakowie, Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, s. 147-200.
52
Rudnicki M., (2013), Największe atrakcje Krakowa podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012. [W:] Berbeka J. (red.), Wpływ organizacji Piłkarskich Mistrzostw Europy EURO 2012 w Polsce na turystykę w Krakowie, Kraków : Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego, s. 196-200.
53
Rudnicki M., Görner K., Berbeka J., Seweryn R., (2013), Próba oceny programu "Moje boisko Orlik 2012" w Małopolsce. [W:] Berbeka J. (kierownik tematu), Funkcjonowanie i ocena programu "Moje boisko Orlik 2012" : na terenie województwa małopolskiego, s. 155-187.
1
@book{monUEK:2168347912,
author = "Jadwiga Berbeka and Krzysztof Borodako and Krzysztof Lipecki and Michał Rudnicki",
title = "Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich : wizerunek - relacje - komunikacja",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo C.H. Beck",
year = "2020",
issn = "",
isbn = "978-83-8198-582-6 ; 978-83-8198-583-3",
}
2
@book{monUEK:2168350136,
author = "Michał Rudnicki",
title = "Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych",
adress = "Warszawa",
publisher = "Difin",
year = "2020",
url = {},
isbn = "978-83-8085-509-0",
}
3
@book{monUEK:2168350968,
author = "Michał Rudnicki",
title = "Usługi hotelarskie w Groupon : produkt, podmioty, e-dystrybucja",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo C.H. Beck",
year = "2020",
issn = "",
isbn = "978-83-8198-751-6 ; 978-83-8198-752-3",
}
4
@article{artUEK:2168343369,
author = "Krzysztof Borodako and Jadwiga Berbeka and Michał Rudnicki",
title = "The Innovativeness of Knowledge-intensive Business Services in the Context of Market Needs",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "vol. 63, 7",
pages = "187-202",
year = "2019",
doi = {http://dx.doi.org/10.15611/pn.2019.7.15},
url = {https://dbc.wroc.pl/dlibra/publication/142888/edition/74192/content},
}
5
@inbook{fmUEK:2168334995,
author = "Jadwiga Berbeka and Michał Rudnicki",
title = "Metodyka badań własnych",
booktitle = "Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych",
pages = "118-130",
adress = "Warszawa",
publisher = "Difin",
year = "2019",
isbn = "978-83-8085-832-9",
}
6
@misc{varUEK:2168340601,
author = "Krzysztof Borodako and Jadwiga Berbeka and Michał Rudnicki",
title = "The Technological Dimension of Innovation Orientation in Polish Business Tourism Firms",
booktitle = "Tourism in the VUCA World : Towards the Era of (Ir)responsibility : Book of Abstracts",
pages = "105-107",
adress = "Zagreb",
publisher = "Institut za turizam",
year = "2019",
isbn = "978-953-6145-44-7",
}
7
@inbook{fmUEK:2168334999,
author = "Michał Rudnicki",
title = "Zachowania i preferencje studentów w zakresie wsparcia aktywności sportowo-rekreacyjnej nowoczesnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi - wyniki badań własnych",
booktitle = "Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych",
pages = "149-170",
adress = "Warszawa",
publisher = "Difin",
year = "2019",
isbn = "978-83-8085-832-9",
}
8
@article{artUEK:2168334243,
author = "Krzysztof Borodako and Michał Rudnicki",
title = "Wykorzystanie stron internetowych w budowaniu wizerunku firm turystycznych",
journal = "Folia Turistica",
number = "51",
pages = "105-120",
year = "2019",
doi = {http://dx.doi.org/10.5604/01.3001.0013.1584},
url = {http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_51_2019.pdf},
}
9
@unpublished{drUEK:2168338341,
author = "Michał Rudnicki",
title = "Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych w Polsce",
adress = "Kraków",
year = "2019",
url = {},
}
10
@article{artUEK:2168329951,
author = "Irena Borek and Michał Rudnicki and Zbigniew Borek and Witold Lukas and Elżbieta Mizgała-Izworska and Joanna Kustwan",
title = "Style radzenia sobie ze stresem u studentów turystyki i rekreacji, medycyny i zdrowia publicznego - badania pilotażowe",
journal = "Folia Turistica",
number = "48",
pages = "227-240",
year = "2018",
doi = {http://dx.doi.org/10.5604/01.3001.0012.7701},
url = {http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_48_2018.pdf},
}
11
@inbook{fmUEK:2168323727,
author = "Michał Rudnicki",
title = "Ocena wizerunku Krakowa w kontekście zorganizowanych ŚDM - wyniki badań własnych",
booktitle = "Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń religijnych",
pages = "129-152",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo C.H. Beck",
year = "2018",
issn = "",
isbn = "978-83-812-8553-7 ; 978-83-812-8554-4",
}
12
@article{artUEK:2168329711,
author = "Krzysztof Borodako and Jadwiga Berbeka and Michał Rudnicki",
title = "Events KIBS on the Business Services Market - a Netnography Analysis",
journal = "European Journal of Service Management",
number = "vol. 27, no. 3, t. 1",
pages = "7-14",
year = "2018",
doi = {http://dx.doi.org/10.18276/ejsm.2018.27/1-01},
url = {},
}
13
@article{artUEK:2168334073,
author = "Krzysztof Borodako and Jadwiga Berbeka and Michał Rudnicki",
title = "Zmiany podaży usług biznesowych opartych na wiedzy w kontekście przemian rynku wybranych usług turystycznych w Polsce",
journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie",
number = "t. 20, z. 2, cz. 1",
pages = "9-18",
adress = "",
year = "2018",
url = {http://piz.san.edu.pl/docs/e-XX-2-1.pdf},
}
14
@article{artUEK:2168317017,
author = "Michał Rudnicki and Krzysztof Borodako",
title = "Internet rzeczy w infrastrukturze portu lotniczego jako element usprawnienia obsługi ruchu turystycznego",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "473",
pages = "489-497",
year = "2017",
doi = {http://dx.doi.org/10.15611/pn.2017.473.45},
url = {http://www.dbc.wroc.pl/Content/37549/Rudnicki_Internet_Rzeczy_w_Infrastrukturze_Portu_Lotniczego_2017.pdf},
}
15
@inbook{fmUEK:2168322363,
author = "Jadwiga Berbeka and Krzysztof Borodako and Michał Rudnicki",
title = "Social Media as a Tool of Sharing Tourists Opinions about Accommodation Services in Krakow",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Selected Problems of Dynamically Developing Areas of the Economy",
pages = "313-321",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2017",
isbn = "978-83-65907-13-4 ; 978-83-65907-14-1",
}
16
@article{artUEK:2168317019,
author = "Michał Rudnicki",
title = "Znaczenie portali zakupowych typu Groupon w procesie decyzyjnym turysty a inne technologie informacyjno-komunikacyjne",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "473",
pages = "476-488",
year = "2017",
doi = {http://dx.doi.org/10.15611/pn.2017.473.44},
url = {http://www.dbc.wroc.pl/Content/37548/Rudnicki_Znaczenie_Portali_Zakupowych_Typu_Grupon_w_Procesie_2017.pdf},
}
17
@inbook{fmUEK:2168314533,
author = "Michał Rudnicki",
title = "Rozwiązania informacyjno-komunikacyjne w przedsiębiorstwach turystycznych",
booktitle = "Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym",
pages = "31-64",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo C.H. Beck",
year = "2017",
issn = "",
isbn = "978-83-255-9252-3 ; 978-83-255-9253-0",
}
18
@inbook{fmUEK:2168310803,
author = "Jadwiga Berbeka and Krzysztof Borodako and Michał Rudnicki",
title = "Age as a Factor of Polish Tourists Behavior Differentiation During Foreign Travel",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Strategies, Concepts and Instruments of Management",
pages = "369-379",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2016",
url = {https://cfm.uek.krakow.pl/media/files/8b/2e/CFM_2016_02_online.pdf},
isbn = "978-83-65173-72-0 ; 978-83-65173-73-7",
}
19
@inbook{fmUEK:2168311409,
author = "Krzysztof Borodako and Jadwiga Berbeka and Michał Rudnicki",
title = "KIBS as a Factor in Meetings Industry Competitiveness Creation in Krakow, Poland",
booktitle = "Knowledge Intensive Business Services and Regional Competitiveness",
pages = "211-235",
adress = "London ; New York",
publisher = "Routledge",
year = "2016",
issn = "",
isbn = "978-1-138-85936-4 ; 978-1-315-71730-2",
}
20
@inbook{fmUEK:2168303871,
author = "Michał Rudnicki",
title = "Metodyka badań empirycznych",
booktitle = "Zmiany zachowań turystycznych Polaków i ich uwarunkowań w latach 2006-2015",
pages = "88-101",
adress = "Kraków",
publisher = "Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego",
year = "2016",
isbn = "978-83-65173-43-0 ; 978-83-65173-44-7",
}
21
@misc{fmrUEK:2168296665,
author = "Michał Rudnicki",
title = "Deklaracje ponownych odwiedzin i polecenia miasta innym turystom",
booktitle = "Turystyka muzealna : przypadek Muzeum Narodowego w Krakowie",
pages = "121-127",
adress = "Kraków",
publisher = "Proksenia",
year = "2015",
issn = "",
isbn = "978-83-60789-58-2",
}
22
@inbook{fmUEK:2168298957,
author = "Michał Rudnicki and Jadwiga Berbeka and Renata Seweryn",
title = "Rozpoznawalność i atrakcyjność Muzeum Narodowego w Krakowie w opinii turystów odwiedzających miasto",
booktitle = "Turystyka muzealna : przypadek Muzeum Narodowego w Krakowie",
pages = "131-186",
adress = "Kraków",
publisher = "Proksenia",
year = "2015",
issn = "",
isbn = "978-83-60789-58-2",
}
23
@article{artUEK:2168303909,
author = "Krzysztof Borodako and Jadwiga Berbeka and Michał Rudnicki",
title = "External and Internal Factors Motivating Outsourcing of Business Services by Meeting-Industry Companies : a Case Study in Krakow, Poland",
journal = "Journal of Convention & Event Tourism",
number = "vol. 16, iss. 2",
pages = "93-115",
year = "2015",
doi = {http://dx.doi.org/10.1080/15470148.2015.1013170},
url = {},
}
24
@inbook{fmUEK:2168298955,
author = "Krzysztof Borodako and Zbigniew Borek and Michał Rudnicki and Agata Niemczyk",
title = "Zachowania konsumenckie uczestników turystyki muzealnej w Krakowie w 2014 roku",
booktitle = "Turystyka muzealna : przypadek Muzeum Narodowego w Krakowie",
pages = "85-130",
adress = "Kraków",
publisher = "Proksenia",
year = "2015",
issn = "",
isbn = "978-83-60789-58-2",
}
25
@book{monUEK:2168297505,
author = "Krzysztof Borodako and Jadwiga Berbeka and Michał Rudnicki",
title = "Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo C.H. Beck",
year = "2015",
issn = "",
isbn = "978-83-255-7684-4",
}
26
@article{artUEK:2168288861,
author = "Krzysztof Borodako and Jadwiga Berbeka and Michał Rudnicki",
title = "Tourism Enterprises as Buyers of Knowledge-Intensive Business Services",
journal = "SAGE Open",
number = "January-March",
pages = "1-10",
year = "2015",
doi = {http://dx.doi.org/10.1177/2158244015569669},
url = {http://sgo.sagepub.com/content/5/1/2158244015569669.full-text.pdf+html},
}
27
@article{artUEK:2168297097,
author = "Jadwiga Berbeka and Krzysztof Borodako and Michał Rudnicki",
title = "Postrzeganie innowacji w branży spotkań przez przedstawicieli krakowskich PCO",
journal = "Zeszyty Naukowe Uczelni Vistula",
number = "40",
pages = "5-17",
year = "2015",
url = {http://www.i.vistula.edu.pl/media/docs/GENorOmj7k8dTEbFV0w88mUR8.pdf},
}
28
@misc{fmrUEK:2168296845,
author = "Michał Rudnicki",
title = "Wiedza respondentów o placówkach Muzeum Narodowego w Krakowie",
booktitle = "Turystyka muzealna : przypadek Muzeum Narodowego w Krakowie",
pages = "85-101",
adress = "Kraków",
publisher = "Proksenia",
year = "2015",
issn = "",
isbn = "978-83-60789-58-2",
}
29
@inbook{fmUEK:2168304349,
author = "Jadwiga Berbeka and Krzysztof Borodako and Michał Rudnicki",
title = "Assessment of the Results of the Program : My Sports Field Orlik 2012 in Malopolska Province - Some Selected Issues",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Challenges and Development Trends of Modern Economy, Finance and Information Technology",
pages = "509-516",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2015",
url = {https://cfm.uek.krakow.pl/media/files/5f/2b/BOOK%20III%202015.pdf},
isbn = "978-83-65173-32-4 ; 978-83-65173-33-1",
}
30
@unpublished{fnpUEK:2168303661,
author = "Michał Rudnicki and Jadwiga Berbeka",
title = "Rola muzeów w kształtowaniu atrakcyjności turystycznej Krakowa",
booktitle = "Muzea jako atrakcje turystyczne (w opinii odwiedzających Kraków)",
pages = "180-254",
year = "2014",
}
31
@article{artUEK:2168285495,
author = "Krzysztof Borodako and Jadwiga Berbeka and Michał Rudnicki",
title = "Intensywność kooperacji przedsiębiorstw z dostawcami specjalistycznych usług biznesowych jako determinanta innowacyjności branży turystyki biznesowej",
journal = "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace z zakresu zarządzania",
number = "t. 24, 1",
pages = "23-35",
adress = "",
year = "2014",
url = {http://zn.mwse.edu.pl/ebooki/24/23-35.pdf},
}
32
@inbook{fmUEK:2168287721,
author = "Krzysztof Borodako and Jadwiga Berbeka and Michał Rudnicki",
title = "Uwarunkowania rozwoju przemysłu spotkań w Krakowie przez wykorzystanie specjalistycznych usług biznesowych",
booktitle = "Zarządzanie i organizacja przemysłu spotkań w Polsce",
pages = "7-22",
adress = "Warszawa",
publisher = "Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji",
year = "2014",
issn = "",
isbn = "978-83-63469-05-4",
}
33
@unpublished{fnpUEK:2168303659,
author = "Krzysztof Borodako and Zbigniew Borek and Michał Rudnicki",
title = "Wybrane aspekty zachowań turystycznych odwiedzających Kraków w 2014 roku - wyniki badań własnych",
booktitle = "Muzea jako atrakcje turystyczne (w opinii odwiedzających Kraków)",
pages = "114-179",
year = "2014",
}
34
@book{monUEK:2168290759,
author = "Krzysztof Borodako and Jadwiga Berbeka and Michał Rudnicki",
title = "Usługi specjalistyczne w turystyce biznesowej",
adress = "Kraków",
publisher = "Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego",
year = "2014",
url = {http://www.slideshare.net/borodako/usugi-specjalistyczne-w-turystyce-biznesowej-kb-jbmronline},
isbn = "978-83-62511-64-8 ; 978-83-62511-69-3",
}
35
@article{artUEK:2168235718,
author = "Krzysztof Borodako and Michał Rudnicki",
title = "Transport Accessibility in Business Travel - a Case Study of Central and East European Cities",
journal = "International Journal of Tourism Research",
number = "vol. 16 iss. 2",
pages = "137-145",
year = "2014",
doi = {http://dx.doi.org/10.1002/jtr.1908},
url = {},
}
36
@inbook{mkaUEK:2168286595,
author = "Krzysztof Borodako and Jadwiga Berbeka and Michał Rudnicki",
title = "Development of Knowledge Intensive Business Services in the Context of Business Tourism Changes in Krakow in a Period of Economic Destabilisation",
booktitle = "Managing Disruption and Destabilisation",
pages = "307-318",
adress = "Cracow",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie",
year = "2014",
isbn = "978-83-937642-3-5 ; 978-3-938137-49-9",
}
37
@inbook{mkaUEK:2168295853,
author = "Michał Rudnicki and Krzysztof Borodako and Jadwiga Berbeka",
title = "Cooperation as a Source of Innovation in the Tourism Sector of Krakow",
booktitle = "Tourism Research in a Changing World",
pages = "206-221",
adress = "Leiria",
publisher = "Tourism Research Group of Polytechnic Institute",
year = "2014",
url = {http://www.icthr.byd.pl/userfiles/files/Tourism%20Research%20in%20a%20Changing%20World_Final.pdf},
isbn = "978-989-98965-0-5",
}
38
@article{artUEK:2168286993,
author = "Krzysztof Borodako and Jadwiga Berbeka and Michał Rudnicki",
title = "Znaczenie wysokospecjalistycznych usług biznesowych (KIBS) dla innowacji w przedsiębiorstwach turystyki biznesowej",
journal = "Folia Turistica",
number = "32",
pages = "195-213",
year = "2014",
url = {http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_32_2014.pdf},
}
39
@article{artUEK:2168262266,
author = "Krzysztof Borodako and Jadwiga Berbeka and Michał Rudnicki",
title = "The Potential of Local KIBS Companies as a Determinant of Tourism Development in Krakow",
journal = "Tourism Economics",
number = "vol. 20, 6",
pages = "1337-1348",
year = "2014",
doi = {http://dx.doi.org/10.5367/te.2013.0351},
url = {https://www.academia.edu/10387229/The_potential_of_local_KIBS_companies_as_a_determinant_of_the_development_of_tourism_in_Krakow},
}
40
@article{artUEK:2168277047,
author = "Jadwiga Berbeka and Krzysztof Borodako and Michał Rudnicki",
title = "Usługi firmowe - wykorzystanie przez podmioty bazy noclegowej w Polsce",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki",
number = "1 (25)",
pages = "213-230",
adress = "",
year = "2014",
url = {http://www.wzieu.pl/zn/805/ZN_805.pdf},
issn = "1640-6818",
}
41
@inbook{fmUEK:2168287571,
author = "Krzysztof Borodako and Jadwiga Berbeka and Michał Rudnicki",
title = "The Significance of KIBS Firm Location for Business Tourism Companies in Krakow",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Contemporary Organizations in the Process of Institutional Transformations",
pages = "227-235",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2014",
url = {http://cfm.uek.krakow.pl/media/files/54/53/CFM_2014_ksiazka_3.pdf},
isbn = "978-83-62511-24-2",
}
42
@book{monUEK:2168285575,
author = "Jadwiga Berbeka and Zbigniew Borek and Krzysztof Borodako and Karol Görner and Krzysztof Lipecki and Agata Niemczyk and Michał Rudnicki and Józef Sala and Renata Seweryn and Dominik Ziarkowski",
title = "Funkcjonowanie i ocena programu Moje boisko Orlik 2012 : (na terenie województwa małopolskiego)",
editor = Berbeka Jadwiga,
adress = "Kraków",
publisher = "UKiP J&D Gębka",
year = "2014",
isbn = "978-83-60837-78-8",
}
43
@inbook{fmUEK:2168286779,
author = "Agata Niemczyk and Michał Rudnicki",
title = "Kraków w opinii angielskich turystów-kibiców w kontekście Euro 2012",
booktitle = "Współczesne uwarunkowania i problemy rozwoju turystyki",
pages = "365-373",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Geografii i Gospodarki Przestrzennej UJ",
year = "2013",
isbn = "978-83-88424-96-0",
}
44
@article{artUEK:2168278565,
author = "Michał Rudnicki",
title = "Wykorzystanie aplikacji mobilnej jako innowacyjnego kanału komunikacji przedsiębiorstw rynku turystycznego z konsumentami na przykładzie Kopalni Soli Wieliczka",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "303",
pages = "235-246",
adress = "",
year = "2013",
}
45
@misc{fmrUEK:2168293055,
author = "Michał Rudnicki",
title = "Ocena miasta przez turystów",
booktitle = "Wpływ organizacji Piłkarskich Mistrzostw Europy EURO 2012 w Polsce na turystykę w Krakowie",
pages = "181-195",
adress = "Kraków",
publisher = "Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego",
year = "2013",
url = {http://fundacjauek.krakow.pl/raport_euro2012/index.html#/180/},
isbn = "978-83-62511-67-9",
}
46
@misc{fmrUEK:2168293053,
author = "Michał Rudnicki",
title = "Profil turystów przebywających w Krakowie w czasie EURO 2012",
booktitle = "Wpływ organizacji Piłkarskich Mistrzostw Europy EURO 2012 w Polsce na turystykę w Krakowie",
pages = "152-181",
adress = "Kraków",
publisher = "Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego",
year = "2013",
url = {http://fundacjauek.krakow.pl/raport_euro2012/index.html#/152/},
isbn = "978-83-62511-67-9",
}
47
@inbook{fmUEK:2168252286,
author = "Michał Rudnicki and Krzysztof Borodako and Jadwiga Berbeka",
title = "Tourist Behaviour and Some of its Determinants (on the Example of Visitors to Auschwitz-Birkenau)",
booktitle = "Martyrology Tourism - Polish Perspective",
pages = "79-99",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydawnictwo Proksenia",
year = "2013",
issn = "",
isbn = "978-83-60789-45-2",
}
48
@article{artUEK:2168278557,
author = "Krzysztof Borodako and Jadwiga Berbeka and Michał Rudnicki",
title = "Analiza wykorzystywania wybranych usług biznesowych przez polskie przedsiębiorstwa turystyczne",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "303",
pages = "31-40",
adress = "",
year = "2013",
}
49
@article{artUEK:2168295083,
author = "Michał Rudnicki",
title = "Promować czy sprzedawać - dylemat przedsiębiorstw branży turystycznej korzystających z serwisów zakupów grupowych",
journal = "Zarządzanie i Finanse",
number = "R. 11, 1, cz. 3",
pages = "321-335",
year = "2013",
url = {http://zif.wzr.pl/pim/2013_1_3_23.pdf},
}
50
@unpublished{fnpUEK:2168306543,
author = "Michał Rudnicki and Agata Niemczyk and Krzysztof Lipecki",
title = "Funkcjonowanie programu Moje boisko Orlik 2012 na terenie województwa małopolskiego",
booktitle = "Funkcjonowanie i ocena programu "Moje boisko Orlik 2012" : na terenie województwa małopolskiego",
pages = "93-154",
year = "2013",
}
51
@inbook{fmUEK:2168298939,
author = "Krzysztof Borodako and Dominik Ziarkowski and Michał Rudnicki",
title = "Opinie turystów na temat Krakowa i Euro 2012 - wyniki badań własnych",
booktitle = "Wpływ organizacji Piłkarskich Mistrzostw Europy EURO 2012 w Polsce na turystykę w Krakowie",
pages = "147-200",
adress = "Kraków",
publisher = "Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego",
year = "2013",
url = {http://fundacjauek.krakow.pl/raport_euro2012/index.html#/146/},
isbn = "978-83-62511-67-9",
}
52
@misc{fmrUEK:2168293061,
author = "Michał Rudnicki",
title = "Największe atrakcje Krakowa podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012",
booktitle = "Wpływ organizacji Piłkarskich Mistrzostw Europy EURO 2012 w Polsce na turystykę w Krakowie",
pages = "196-200",
adress = "Kraków",
publisher = "Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego",
year = "2013",
url = {http://fundacjauek.krakow.pl/raport_euro2012/index.html#/196/},
isbn = "978-83-62511-67-9",
}
53
@unpublished{fnpUEK:2168306549,
author = "Michał Rudnicki and Karol Görner and Jadwiga Berbeka and Renata Seweryn",
title = "Próba oceny programu Moje boisko Orlik 2012 w Małopolsce",
booktitle = "Funkcjonowanie i ocena programu "Moje boisko Orlik 2012" : na terenie województwa małopolskiego",
pages = "155-187",
year = "2013",
}