Publications of the selected author

1

Title:
Wykorzystanie stron internetowych w budowaniu wizerunku firm turystycznych = The Use of New Technologies as an Element of Creating the Image of a Tourism Company on the Internet
Source:
Folia Turistica. - nr 51 (2019) , s. 105-120. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Nr:
2168334243
article
2

Title:
Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych w Polsce
Promotor:
Promotor pomocniczy:
Publisher address:
Kraków: , 2019
Physical description:
512 k.: il.; 30 cm
Notes:
Bibliogr.
Signature:
eDr-454
Nr:
2168338341
doctoral dissertation
3

Title:
Metodyka badań własnych
Source:
Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI - Warszawa: Difin, 2019, s. 118-130
ISBN:
978-83-8085-832-9
Nr:
2168334995
chapter in monograph
See main document
4

Title:
Zachowania i preferencje studentów w zakresie wsparcia aktywności sportowo-rekreacyjnej nowoczesnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi - wyniki badań własnych
Source:
Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI - Warszawa: Difin, 2019, s. 149-170
ISBN:
978-83-8085-832-9
Nr:
2168334999
chapter in monograph
See main document
5

Title:
Events KIBS on the Business Services Market - a Netnography Analysis
Source:
European Journal of Service Management. - vol. 27, no. 3, t. 1 (2018) , s. 7-14. - Summ. - Bibliogr.
Research program:
Project financed under National Science Centre (Poland) grant number 2016/23/B/HS4/03011
Ministerial journal list:
b 13.00 pkt
Nr:
2168329711
article
6

Title:
Zmiany podaży usług biznesowych opartych na wiedzy w kontekście przemian rynku wybranych usług turystycznych w Polsce = Changes in the Supply of Knowledge Intensive Business Services in the Context of Changes in the Market of Selected Tourism Services in Poland
Source:
Przedsiębiorczość i Zarządzanie = Entrepreneurship and Management. - t. 20, z. 2, cz. 1 (2018) , s. 9-18. - Tytuł numeru: Marketing turystyczny - Bibliogr.
Access mode:
Full text
CC-BY-SA
Ministerial journal list:
b 14.00 pkt
Nr:
2168334073
article
7

Title:
Ocena wizerunku Krakowa w kontekście zorganizowanych ŚDM - wyniki badań własnych
Source:
Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń religijnych / red. nauk. Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN - Warszawa: Wydawnictwo C.H. Beck, 2018, s. 129-152
Series:
(Zarządzanie - C. H. Beck)
ISBN:
978-83-812-8553-7 ; 978-83-812-8554-4
Nr:
2168323727
chapter in monograph
See main document
8

Author:
Borek Irena , Rudnicki Michał , Borek Zbigniew , Lukas Witold , Mizgała-Izworska Elżbieta , Kustwan Joanna
Title:
Style radzenia sobie ze stresem u studentów turystyki i rekreacji, medycyny i zdrowia publicznego - badania pilotażowe = Styles of Coping with Stress by Students in the Following Fields : Tourism and Recreation, Medicine and Public Health - Pilot Studies
Source:
Folia Turistica. - nr 48 (2018) , s. 227-240. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Ministerial journal list:
b 11.00 pkt
Nr:
2168329951
article
9

Title:
Internet rzeczy w infrastrukturze portu lotniczego jako element usprawnienia obsługi ruchu turystycznego = Internet of Things in The Airport Infrastructure as An Element of Improvement in Tourism Traffic Operations
Source:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 473 (2017) , s. 489-497. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca - Bibliogr.
Ministerial journal list:
b 10.00 pkt
Nr:
2168317017
article
10

Title:
Social Media as a Tool of Sharing Tourists Opinions about Accommodation Services in Krakow
Source:
Knowledge, Economy, Society : Selected Problems of Dynamically Developing Areas of the Economy / ed. by Renata SEWERYN, Tomasz ROJEK - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2017, s. 313-321 - Bibliogr.
Research program:
The publication was financed from the statutory research funds of the Department of Accountancy of the Cracow University of Economics
ISBN:
978-83-65907-13-4 ; 978-83-65907-14-1
Nr:
2168322363
chapter in monograph
See main document
11

Title:
Znaczenie portali zakupowych typu Groupon w procesie decyzyjnym turysty a inne technologie informacyjno-komunikacyjne = Importance of Group Buying Websites Like Groupon Among Other Information and Communication Technology (ICT) in The Making-Decision Process of A Tourist
Source:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 473 (2017) , s. 476-488. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca - Bibliogr.
Ministerial journal list:
b 10.00 pkt
Nr:
2168317019
article
12

Title:
Rozwiązania informacyjno-komunikacyjne w przedsiębiorstwach turystycznych
Source:
Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO - Warszawa: Wydawnictwo C.H. Beck, 2017, s. 31-64
Series:
(Zarządzanie - C. H. Beck)
ISBN:
978-83-255-9252-3 ; 978-83-255-9253-0
Nr:
2168314533
chapter in monograph
See main document
1
Wykorzystanie stron internetowych w budowaniu wizerunku firm turystycznych = The Use of New Technologies as an Element of Creating the Image of a Tourism Company on the Internet / Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // Folia Turistica. - nr 51 (2019), s. 105-120. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_51_2019.pdf. - ISSN 0867-3888
2
Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych w Polsce / Michał RUDNICKI ; Promotor: Jadwiga BERBEKA; promotor pomocniczy: Krzysztof BORODAKO. - Kraków, 2019. - 512 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr. - Spis treści: https://bg.uek.krakow.pl/e-zasoby/doktoraty.php?nr=1200003415a ; Wstęp: https://bg.uek.krakow.pl/e-zasoby/doktoraty.php?nr=1200003415b
3
Metodyka badań własnych / Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // W: Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI. - Warszawa : Difin, 2019. - S. 118-130. - ISBN 978-83-8085-832-9
4
Zachowania i preferencje studentów w zakresie wsparcia aktywności sportowo-rekreacyjnej nowoczesnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi - wyniki badań własnych / Michał RUDNICKI // W: Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof LIPECKI. - Warszawa : Difin, 2019. - S. 149-170. - ISBN 978-83-8085-832-9
5
Events KIBS on the Business Services Market - a Netnography Analysis / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // European Journal of Service Management. - vol. 27, no. 3, t. 1 (2018), s. 7-14. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 2450-8535
6
Zmiany podaży usług biznesowych opartych na wiedzy w kontekście przemian rynku wybranych usług turystycznych w Polsce = Changes in the Supply of Knowledge Intensive Business Services in the Context of Changes in the Market of Selected Tourism Services in Poland / Krzysztof BORODAKO, Jadwiga BERBEKA, Michał RUDNICKI // Przedsiębiorczość i Zarządzanie = Entrepreneurship and Management. - t. 20, z. 2, cz. 1 (2018), s. 9-18. - Summ.. - Tytuł numeru: Marketing turystyczny. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://piz.san.edu.pl/docs/e-XX-2-1.pdf. - ISSN 1733-2486
7
Ocena wizerunku Krakowa w kontekście zorganizowanych ŚDM - wyniki badań własnych / Michał RUDNICKI // W: Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń religijnych / red. nauk. Agata NIEMCZYK, Renata SEWERYN. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2018. - (Seria: Zarządzanie - Turystyka - Rekreacja - Sport). - S. 129-152. - ISBN 978-83-812-8553-7 ; 978-83-812-8554-4
8
Style radzenia sobie ze stresem u studentów turystyki i rekreacji, medycyny i zdrowia publicznego - badania pilotażowe = Styles of Coping with Stress by Students in the Following Fields : Tourism and Recreation, Medicine and Public Health - Pilot Studies / Irena Borek, Michał RUDNICKI, Zbigniew BOREK, Witold Lukas, Elżbieta Mizgała-Izworska, Joanna Kustwan // Folia Turistica. - nr 48 (2018), s. 227-240. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_48_2018.pdf. - ISSN 0867-3888
9
Internet rzeczy w infrastrukturze portu lotniczego jako element usprawnienia obsługi ruchu turystycznego = Internet of Things in The Airport Infrastructure as An Element of Improvement in Tourism Traffic Operations / Michał RUDNICKI, Krzysztof BORODAKO // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 473 (2017), s. 489-497. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.dbc.wroc.pl/Content/37549/Rudnicki_Internet_Rzeczy_w_Infrastrukturze_Portu_Lotniczego_2017.pdf. - ISSN 1899-3192
10
Social Media as a Tool of Sharing Tourists Opinions about Accommodation Services in Krakow / Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO, Michał RUDNICKI // W: Knowledge, Economy, Society : Selected Problems of Dynamically Developing Areas of the Economy / ed. by Renata SEWERYN, Tomasz ROJEK. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2017. - S. 313-321. - Bibliogr. - ISBN 978-83-65907-13-4 ; 978-83-65907-14-1
11
Znaczenie portali zakupowych typu Groupon w procesie decyzyjnym turysty a inne technologie informacyjno-komunikacyjne = Importance of Group Buying Websites Like Groupon Among Other Information and Communication Technology (ICT) in The Making-Decision Process of A Tourist / Michał RUDNICKI // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics. - nr 473 (2017), s. 476-488. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.dbc.wroc.pl/Content/37548/Rudnicki_Znaczenie_Portali_Zakupowych_Typu_Grupon_w_Procesie_2017.pdf. - ISSN 1899-3192
12
Rozwiązania informacyjno-komunikacyjne w przedsiębiorstwach turystycznych / Michał RUDNICKI // W: Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym / red. nauk. Jadwiga BERBEKA, Krzysztof BORODAKO. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2017. - (Seria: Zarządzanie - Turystyka - Rekreacja - Sport). - S. 31-64. - ISBN 978-83-255-9252-3 ; 978-83-255-9253-0
1
Borodako K., Rudnicki M., (2019), Wykorzystanie stron internetowych w budowaniu wizerunku firm turystycznych, "Folia Turistica", nr 51, s. 105-120; http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_51_2019.pdf
2
Rudnicki M., (2019), Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych w Polsce, Prom. Berbeka J., Kraków : , 512 k.
3
Berbeka J., Rudnicki M., (2019), Metodyka badań własnych. [W:] Berbeka J., Lipecki K. (red.), Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych, Warszawa : Difin, s. 118-130.
4
Rudnicki M., (2019), Zachowania i preferencje studentów w zakresie wsparcia aktywności sportowo-rekreacyjnej nowoczesnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi - wyniki badań własnych. [W:] Berbeka J., Lipecki K. (red.), Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych, Warszawa : Difin, s. 149-170.
5
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2018), Events KIBS on the Business Services Market - a Netnography Analysis, "European Journal of Service Management", vol. 27, no. 3, t. 1, s. 7-14.
6
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M., (2018), Zmiany podaży usług biznesowych opartych na wiedzy w kontekście przemian rynku wybranych usług turystycznych w Polsce, "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", t. 20, z. 2, cz. 1, s. 9-18; http://piz.san.edu.pl/docs/e-XX-2-1.pdf
7
Rudnicki M., (2018), Ocena wizerunku Krakowa w kontekście zorganizowanych ŚDM - wyniki badań własnych. [W:] Niemczyk A., Seweryn R. (red.), Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń religijnych, Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, s. 129-152.
8
Borek I., Rudnicki M., Borek Z., Lukas W., Mizgała-Izworska E., Kustwan J., (2018), Style radzenia sobie ze stresem u studentów turystyki i rekreacji, medycyny i zdrowia publicznego - badania pilotażowe, "Folia Turistica", nr 48, s. 227-240; http://www.folia-turistica.pl/attachments/article/402/FT_48_2018.pdf
9
Rudnicki M., Borodako K., (2017), Internet rzeczy w infrastrukturze portu lotniczego jako element usprawnienia obsługi ruchu turystycznego, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 473, s. 489-497; http://www.dbc.wroc.pl/Content/37549/Rudnicki_Internet_Rzeczy_w_Infrastrukturze_Portu_Lotniczego_2017.pdf
10
Berbeka J., Borodako K., Rudnicki M., (2017), Social Media as a Tool of Sharing Tourists Opinions about Accommodation Services in Krakow. [W:] Seweryn R., Rojek T. (red.), Knowledge, Economy, Society : Selected Problems of Dynamically Developing Areas of the Economy, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 313-321.
11
Rudnicki M., (2017), Znaczenie portali zakupowych typu Groupon w procesie decyzyjnym turysty a inne technologie informacyjno-komunikacyjne, "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", nr 473, s. 476-488; http://www.dbc.wroc.pl/Content/37548/Rudnicki_Znaczenie_Portali_Zakupowych_Typu_Grupon_w_Procesie_2017.pdf
12
Rudnicki M., (2017), Rozwiązania informacyjno-komunikacyjne w przedsiębiorstwach turystycznych. [W:] Berbeka J., Borodako K. (red.), Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym, Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, s. 31-64.
1
@article{UEK:2168334243,
author = "Borodako Krzysztof and Rudnicki Michał",
title = "Wykorzystanie stron internetowych w budowaniu wizerunku firm turystycznych",
journal = "Folia Turistica",
number = "51",
pages = "105-120",
year = "2019",
}
2
@unpublished{UEK:2168338341,
author = "Rudnicki Michał",
title = "Uwarunkowania współpracy obiektów świadczących usługi hotelarskie z serwisami zakupów grupowych w Polsce",
adress = "Kraków",
year = "2019",
}
3
@inbook{UEK:2168334995,
author = "Berbeka Jadwiga and Rudnicki Michał",
title = "Metodyka badań własnych",
booktitle = "Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych",
pages = "118-130",
adress = "Warszawa",
publisher = "Difin",
year = "2019",
isbn = "978-83-8085-832-9",
}
4
@inbook{UEK:2168334999,
author = "Rudnicki Michał",
title = "Zachowania i preferencje studentów w zakresie wsparcia aktywności sportowo-rekreacyjnej nowoczesnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi - wyniki badań własnych",
booktitle = "Aktywność fizyczna z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych",
pages = "149-170",
adress = "Warszawa",
publisher = "Difin",
year = "2019",
isbn = "978-83-8085-832-9",
}
5
@article{UEK:2168329711,
author = "Borodako Krzysztof and Berbeka Jadwiga and Rudnicki Michał",
title = "Events KIBS on the Business Services Market - a Netnography Analysis",
journal = "European Journal of Service Management",
number = "vol. 27, no. 3, t. 1",
pages = "7-14",
year = "2018",
}
6
@article{UEK:2168334073,
author = "Borodako Krzysztof and Berbeka Jadwiga and Rudnicki Michał",
title = "Zmiany podaży usług biznesowych opartych na wiedzy w kontekście przemian rynku wybranych usług turystycznych w Polsce",
journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie",
number = "t. 20, z. 2, cz. 1",
pages = "9-18",
adress = "",
year = "2018",
}
7
@inbook{UEK:2168323727,
author = "Rudnicki Michał",
title = "Ocena wizerunku Krakowa w kontekście zorganizowanych ŚDM - wyniki badań własnych",
booktitle = "Wizerunek miasta w aspekcie wielkich wydarzeń religijnych",
pages = "129-152",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo C.H. Beck",
year = "2018",
issn = "",
isbn = "978-83-812-8553-7 ; 978-83-812-8554-4",
}
8
@article{UEK:2168329951,
author = "Borek Irena and Rudnicki Michał and Borek Zbigniew and Lukas Witold and Mizgała-Izworska Elżbieta and Kustwan Joanna",
title = "Style radzenia sobie ze stresem u studentów turystyki i rekreacji, medycyny i zdrowia publicznego - badania pilotażowe",
journal = "Folia Turistica",
number = "48",
pages = "227-240",
year = "2018",
}
9
@article{UEK:2168317017,
author = "Rudnicki Michał and Borodako Krzysztof",
title = "Internet rzeczy w infrastrukturze portu lotniczego jako element usprawnienia obsługi ruchu turystycznego",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "473",
pages = "489-497",
year = "2017",
}
10
@inbook{UEK:2168322363,
author = "Berbeka Jadwiga and Borodako Krzysztof and Rudnicki Michał",
title = "Social Media as a Tool of Sharing Tourists Opinions about Accommodation Services in Krakow",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Selected Problems of Dynamically Developing Areas of the Economy",
pages = "313-321",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2017",
isbn = "978-83-65907-13-4 ; 978-83-65907-14-1",
}
11
@article{UEK:2168317019,
author = "Rudnicki Michał",
title = "Znaczenie portali zakupowych typu Groupon w procesie decyzyjnym turysty a inne technologie informacyjno-komunikacyjne",
journal = "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu",
number = "473",
pages = "476-488",
year = "2017",
}
12
@inbook{UEK:2168314533,
author = "Rudnicki Michał",
title = "Rozwiązania informacyjno-komunikacyjne w przedsiębiorstwach turystycznych",
booktitle = "Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym",
pages = "31-64",
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo C.H. Beck",
year = "2017",
issn = "",
isbn = "978-83-255-9252-3 ; 978-83-255-9253-0",
}