Publications of the selected author

1

Author:
Brańka Sebastian , Coca-Stefaniak Andres , Plichta Jarosław
Title:
City Centres as Places For Strategic Cooperation Through Active City Management - the Significance of Trade Entities
Source:
Scientific Annals of Economics and Business. - 63 (1) (2016) , s. 133-141. - Summ. - Bibliogr.
Research program:
This paper has been financed with the money granted by The Ministry of Science and Higher Education of the Republic of Poland to the Faculty of Management of the Cracow University of Economics for research executed by young researchers and participants of Ph.D. studies.
Nr:
2168304055
article
2

Title:
Postrzegana atrakcyjność Krakowa wśród odwiedzających turystów na tle wybranych miast europejskich = Perceived Attractiveness of Cracow Among Visiting Tourists in Comparison to Selected European Cities
Source:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - nr 30 (2013) , s. 451-464. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych
Series:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 775)
Access mode:
Ministerial journal list:
b 6.00 pkt
Nr:
2168262944
article
3

Title:
Możliwości identyfikacji i pomiaru aktywności marketingowej polskich miast = The Possibility of Identification and Measurement of Marketing Activity in Polish Cities
Source:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia. - nr 64, t. 2 (2013) , s. 23-30. - Tytuł numeru: Zarządzanie wartością jednostek samorządu terytorialnego
Series:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 786)
Access mode:
Ministerial journal list:
b 7.00 pkt
Nr:
2168282989
article
4

Title:
Why Do the University Graduates Settle Down in the University Town? : Potential Implications for City Marketing - the Case of Cracow
Source:
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing = Scientific Journals Warsaw University of Life Sciences - SGGW. European Policies, Finance and Marketing. - nr 10 (59) (2013) , s. 87-97. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Access mode:
Ministerial journal list:
b 8.00 pkt
Nr:
2168275255
article
5

Title:
Znaczenie turystycznego produktu kulturowego dla Krakowa = The Significance of Cultural Tourism Product for the City of Cracow
Source:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - nr 23 (2012) , s. 129-141. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : strategie marketingowe miast i regionów
Series:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 709)
Access mode:
Ministerial journal list:
b 5.00 pkt
Nr:
2168237058
article
6

Title:
Mieszkańcy jako adresat działań marketingowych władz samorządowych = Citizens as an Receiver of Marketing Activities of Territorial Self-Government
Source:
Studia Ekonomiczne i Regionalne = Economic and Regional Studies : Scientific Journal of Pope John Paul II State School of Higher Education in Biała Podlaska. - t. 4, nr 1 (2011) , s. 55-62. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Nr:
2168247642
article
7

Title:
Wpływ Internetu na zachowania nabywcze konsumentów = The Influence of Internet on the Consumer Market Behaviour
Source:
Handel Wewnętrzny. - wrzesień-październik cz. 3 (2011) , s. 55-60. - Summ.
Ministerial journal list:
b 9.00 pkt
Nr:
2168229284
article
8

Title:
Działania promocyjne miasta Krakowa w oczach odwiedzających turystów : studium empiryczne = Promotion Activities of the City of Krakow in the eyes of Tourists : an Empirical Study
Source:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. - 209 (2011) , s. 346-356. - Tytuł numeru: Komunikacja rynkowa : kultura, perswazja, technologia - Bibliogr.
Ministerial journal list:
b 9.00 pkt
Nr:
2168227700
article
9

Title:
Znaczenie podziemnego magazynowania gazu ziemnego dla rynku dóbr przemysłowych w Polsce = The Importance of Underground Storage of Natural Gas for the Industrial Goods Market in Poland
Source:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie / [red. nauk. Adam NALEPKA]. - nr 830 (2010) , s. 5-15. - Summ. - Bibliogr.
Access mode:
Ministerial journal list:
b
Nr:
53233
article
See main document
10

Title:
Ekonomiczne uwarunkowania lokalizacji podziemnych magazynów gazu na przykładzie Polski = The Economic Framework of the Underground Gas Storage Localization on the Example of Poland
Source:
Geologia / Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie. - t. 35, z. 3 (2009) , s. 447-459. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Ministerial journal list:
b 4.00 pkt
Nr:
2162036173
article
11

Title:
Analiza potrzeb magazynowych gazu ziemnego w Polsce = Analysis of the Demand for Natural Gas Storage Space in Poland
Source:
Gospodarka Surowcami Mineralnymi = Mineral Resources Management / Polska Akademia Nauk. Komitet Gospodarki Surowcami Mineralnymi. - t. 24, z. 3/2 (2008) , s. 25-38. - [odczyt: 27.06.2011] - Bibliogr.. - Dostępny w World Wide Web
Access mode:
Ministerial journal list:
a
Nr:
2166719084
article
1
City Centres as Places For Strategic Cooperation Through Active City Management - the Significance of Trade Entities / Sebastian BRAŃKA, Andres Coca-Stefaniak, Jarosław PLICHTA // Scientific Annals of Economics and Business. - 63 (1) (2016), s. 133-141. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://saaic.feaa.uaic.ro/index.php/saaic/article/view/317/pdf_109. - ISSN 0379-7864
2
Postrzegana atrakcyjność Krakowa wśród odwiedzających turystów na tle wybranych miast europejskich = Perceived Attractiveness of Cracow Among Visiting Tourists in Comparison to Selected European Cities / Sebastian BRAŃKA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 775). - nr 30 (2013), s. 451-464. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych. - Pełny tekst: http://www.wzieu.pl/zn/775/ZN_775.pdf. - ISSN 1509-0507
3
Możliwości identyfikacji i pomiaru aktywności marketingowej polskich miast = The Possibility of Identification and Measurement of Marketing Activity in Polish Cities / Sebastian BRAŃKA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 786). - nr 64, t. 2 (2013), s. 23-30. - Summ., streszcz.. - Tytuł numeru: Zarządzanie wartością jednostek samorządu terytorialnego. - Pełny tekst: http://wneiz.pl/nauka_wneiz/frfu/64-2013/FRFU-64-t2-23.pdf. - ISSN 1733-2842
4
Why Do the University Graduates Settle Down in the University Town? : Potential Implications for City Marketing - the Case of Cracow / Sebastian BRAŃKA // Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing = Scientific Journals Warsaw University of Life Sciences - SGGW. European Policies, Finance and Marketing. - nr 10 (59) (2013), s. 87-97. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.wne.sggw.pl/czasopisma/pdf/PEFIM_2013_T10_nr59.pdf#page=87&view=Fit. - ISSN 2081-3430
5
Znaczenie turystycznego produktu kulturowego dla Krakowa = The Significance of Cultural Tourism Product for the City of Cracow / Patrycja BRAŃKA, Sebastian BRAŃKA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 709). - nr 23 (2012), s. 129-141. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : strategie marketingowe miast i regionów. - Pełny tekst: http://www.wzieu.pl/zn/709/ZN_709.pdf. - ISSN 1509-0507
6
Mieszkańcy jako adresat działań marketingowych władz samorządowych = Citizens as an Receiver of Marketing Activities of Territorial Self-Government / Sebastian BRAŃKA // Studia Ekonomiczne i Regionalne = Economic and Regional Studies : Scientific Journal of Pope John Paul II State School of Higher Education in Biała Podlaska. - t. 4, nr 1 (2011), s. 55-62. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISSN 2083-3725
7
Wpływ Internetu na zachowania nabywcze konsumentów = The Influence of Internet on the Consumer Market Behaviour / Sebastian BRAŃKA // Handel Wewnętrzny. - wrzesień-październik cz. 3 (2011), s. 55-60. - Summ. - ISSN 0438-5403
8
Działania promocyjne miasta Krakowa w oczach odwiedzających turystów : studium empiryczne = Promotion Activities of the City of Krakow in the eyes of Tourists : an Empirical Study / Sebastian BRAŃKA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. - 209 (2011), s. 346-356. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Komunikacja rynkowa : kultura, perswazja, technologia. - Bibliogr. - ISSN 1689-7374
9
Znaczenie podziemnego magazynowania gazu ziemnego dla rynku dóbr przemysłowych w Polsce = The Importance of Underground Storage of Natural Gas for the Industrial Goods Market in Poland / Sebastian BRAŃKA // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie / [red. nauk. Adam NALEPKA]. - nr 830 (2010), s. 5-15. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=170645850. - ISSN 1898-6447
10
Ekonomiczne uwarunkowania lokalizacji podziemnych magazynów gazu na przykładzie Polski = The Economic Framework of the Underground Gas Storage Localization on the Example of Poland / Sebastian BRAŃKA // Geologia : kwartalnik / Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie. - t. 35, z. 3 (2009), s. 447-459. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISSN 0138-0974
11
Analiza potrzeb magazynowych gazu ziemnego w Polsce = Analysis of the Demand for Natural Gas Storage Space in Poland / Sebastian BRAŃKA // Gospodarka Surowcami Mineralnymi = Mineral Resources Management / Polska Akademia Nauk. Komitet Gospodarki Surowcami Mineralnymi. - t. 24, z. 3/2 (2008), s. 25-38. - Streszcz., summ.. - [odczyt: 27.06.2011]. - Bibliogr. - Dostępny w World Wide Web. - Pełny tekst: http://www.min-pan.krakow.pl/Wydawnictwa/GSM2432/branka.pdf. - ISSN 0860-0953
1
Brańka S., Coca-Stefaniak A., Plichta J., (2016), City Centres as Places For Strategic Cooperation Through Active City Management - the Significance of Trade Entities, "Scientific Annals of Economics and Business", 63 (1), s. 133-141; http://saaic.feaa.uaic.ro/index.php/saaic/article/view/317/pdf_109
2
Brańka S., (2013), Postrzegana atrakcyjność Krakowa wśród odwiedzających turystów na tle wybranych miast europejskich, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", nr 30, s. 451-464; http://www.wzieu.pl/zn/775/ZN_775.pdf
3
Brańka S., (2013), Możliwości identyfikacji i pomiaru aktywności marketingowej polskich miast, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia", nr 64, t. 2, s. 23-30; http://wneiz.pl/nauka_wneiz/frfu/64-2013/FRFU-64-t2-23.pdf
4
Brańka S., (2013), Why Do the University Graduates Settle Down in the University Town? : Potential Implications for City Marketing - the Case of Cracow, "Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing", nr 10 (59), s. 87-97; http://www.wne.sggw.pl/czasopisma/pdf/PEFIM_2013_T10_nr59.pdf#page=87&view=Fit
5
Brańka P., Brańka S., (2012), Znaczenie turystycznego produktu kulturowego dla Krakowa, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", nr 23, s. 129-141; http://www.wzieu.pl/zn/709/ZN_709.pdf
6
Brańka S., (2011), Mieszkańcy jako adresat działań marketingowych władz samorządowych, "Studia Ekonomiczne i Regionalne", t. 4, nr 1, s. 55-62.
7
Brańka S., (2011), Wpływ Internetu na zachowania nabywcze konsumentów, "Handel Wewnętrzny", wrzesień-październik cz. 3, s. 55-60.
8
Brańka S., (2011), Działania promocyjne miasta Krakowa w oczach odwiedzających turystów : studium empiryczne, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu", 209, s. 346-356.
9
Brańka S., (2010), Znaczenie podziemnego magazynowania gazu ziemnego dla rynku dóbr przemysłowych w Polsce, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie", nr 830, s. 5-15; https://bazekon.uek.krakow.pl/170645850
10
Brańka S., (2009), Ekonomiczne uwarunkowania lokalizacji podziemnych magazynów gazu na przykładzie Polski, "Geologia", t. 35, z. 3, s. 447-459.
11
Brańka S., (2008), Analiza potrzeb magazynowych gazu ziemnego w Polsce, "Gospodarka Surowcami Mineralnymi", t. 24, z. 3/2, s. 25-38; http://www.min-pan.krakow.pl/Wydawnictwa/GSM2432/branka.pdf
1
@article{UEK:2168304055,
author = "Brańka Sebastian and Coca-Stefaniak Andres and Plichta Jarosław",
title = "City Centres as Places For Strategic Cooperation Through Active City Management - the Significance of Trade Entities",
journal = "Scientific Annals of Economics and Business",
number = "63 (1)",
pages = "133-141",
year = "2016",
}
2
@article{UEK:2168262944,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Postrzegana atrakcyjność Krakowa wśród odwiedzających turystów na tle wybranych miast europejskich",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu",
number = "30",
pages = "451-464",
adress = "",
year = "2013",
issn = "1640-6818",
}
3
@article{UEK:2168282989,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Możliwości identyfikacji i pomiaru aktywności marketingowej polskich miast",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia",
number = "64, t. 2",
pages = "23-30",
adress = "",
year = "2013",
issn = "1640-6818",
}
4
@article{UEK:2168275255,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Why Do the University Graduates Settle Down in the University Town? : Potential Implications for City Marketing - the Case of Cracow",
journal = "Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing",
number = "10 (59)",
pages = "87-97",
year = "2013",
}
5
@article{UEK:2168237058,
author = "Brańka Patrycja and Brańka Sebastian",
title = "Znaczenie turystycznego produktu kulturowego dla Krakowa",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu",
number = "23",
pages = "129-141",
adress = "",
year = "2012",
issn = "1640-6818",
}
6
@article{UEK:2168247642,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Mieszkańcy jako adresat działań marketingowych władz samorządowych",
journal = "Studia Ekonomiczne i Regionalne",
number = "t. 4, 1",
pages = "55-62",
year = "2011",
}
7
@article{UEK:2168229284,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Wpływ Internetu na zachowania nabywcze konsumentów",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "wrzesień-październik cz. 3",
pages = "55-60",
year = "2011",
}
8
@article{UEK:2168227700,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Działania promocyjne miasta Krakowa w oczach odwiedzających turystów : studium empiryczne",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu",
number = "209",
pages = "346-356",
adress = "",
year = "2011",
}
9
@article{UEK:53233,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Znaczenie podziemnego magazynowania gazu ziemnego dla rynku dóbr przemysłowych w Polsce",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie",
number = "830",
pages = "5-15",
year = "2010",
}
10
@article{UEK:2162036173,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Ekonomiczne uwarunkowania lokalizacji podziemnych magazynów gazu na przykładzie Polski",
journal = "Geologia",
number = "t. 35, z. 3",
pages = "447-459",
year = "2009",
}
11
@article{UEK:2166719084,
author = "Brańka Sebastian",
title = "Analiza potrzeb magazynowych gazu ziemnego w Polsce",
journal = "Gospodarka Surowcami Mineralnymi",
number = "t. 24, z. 3/2",
pages = "25-38",
year = "2008",
}