Publications of the selected author

1

Author:
Title:
Identyfikacja najważniejszych trendów rynkowych w e-commerce = Identification of the Most Important Market Trends in E-commerce
Source:
Ekonomiczne Problemy Usług. - nr 2 (131), t. 2 (2018) , s. 19-28. - Tytuł numeru: Cywilizacja informacyjna i jej oddziaływanie na transformację gospodarczą i społeczną. T. 2 - Bibliogr.
Ministerial journal list:
b 8.00 pkt
Nr:
2168325083
article
2

Title:
E-commerce w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw handlu detalicznego żywnością - kontekst modeli biznesu = E-commerce in Creating a Competitive Advantage of Food Retailers - the Context of Business Models = È-kommerciâ v sozdanii konkurentnogo preimuŝestvapredpriâtij rozničnoj torgovli produktami pitaniâ - kontekst biznes-modelej
Source:
Handel Wewnętrzny. - R. 64, nr 6 (377), t. 2 (2018) , s. 436-446. - Summ., streszcz., rez. - Bibliogr.
Ministerial journal list:
b 12.00 pkt
Nr:
2168332283
article
3

Author:
Title:
Technologia internetowa w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw handlu detalicznego
Publisher address:
Kraków: , 2017
Physical description:
271 k.: il.; 30 cm
Notes:
Bibliogr.
Access mode:
Signature:
eDr-379
Nr:
2168321713
doctoral dissertation
4

Author:
Title:
Menedżeryzm w e-biznesie
Source:
Menedżeryzm w rozwoju organizacji : księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Józefowi Machaczce / [red. nauk. Krzysztof FIRLEJ] - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2016, s. 103-119
ISBN:
978-83-7252-730-1
Nr:
2168311311
chapter in monograph
See main document
5

Author:
Title:
Marketing relacyjny w tworzeniu przewagi konkurencyjnej
Source:
Determinanty konkurencyjności współczesnych organizacji / red. Józef MACHACZKA - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2014, s. 128-138
ISBN:
978-83-7252-665-6
Nr:
2168284927
chapter in monograph
See main document
6

Author:
Title:
Standing out from the Competitors through Creative Advertising and Marketing Innovations
Source:
Socio-economic Regional Development in the Context of European Integration / sci. eds. Grzegorz Hajduk, Bogdan Wierzbiński - Rzeszów: Uniwersytet Rzeszowski, 2014, s. 131-136. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7996-094-1
Nr:
2168323699
chapter in monograph
7

Author:
Title:
Rozwój branży mleczarskiej w Polsce
Source:
Kierunki i perspektywy rozwoju wybranych branż przemysłu rolno-spożywczego w Polsce / kierownik zespołu: Krzysztof FIRLEJ2014, s. 75-99
Signature:
NP-1473/Magazyn
Nr:
2168303421
chapter in unpublished scientific work
See main document
8

Title:
E-commerce in Achieving and Sustaining the Competitive Advantage of Retailers
Source:
Knowledge, Economy, Society : Challenges of the Contemporary Management / ed. by Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Tomasz ROJEK - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2013, s. 763-772 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-62511-82-2
Nr:
2168274975
chapter in monograph
See main document
9

Title:
The Consumer Electronics Retailing - Tendencies, Models, Strategies
Source:
Slovak Scientific Journal. - vol. 2, nr 2 (2013) , s. 87-91. - Summ. - Bibliogr.
Access mode:
Nr:
2168293163
article
10

Author:
Title:
Innowacje technologiczne jako podstawa tworzenia przedsiębiorstw handlu elektronicznego
Source:
Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy / red. nauk. Grażyna ŚMIGIELSKA - Warszawa: Difin SA, 2013, s. 43-51 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7641-805-6
Nr:
2168260998
chapter in monograph
See main document
11

Author:
Title:
Wybrane metody analizy strategicznej branży mleczarskiej
Source:
Analiza strategiczna wybranych branż przemysłu rolno-spożywczego w Polsce / kierownik tematu: Krzysztof FIRLEJ2013, s. 44-53
Signature:
NP-1429/Magazyn
Nr:
2168291691
chapter in unpublished scientific work
See main document
12

Author:
Title:
Outsourcing technologii - tendencje, obszary zastosowań, analiza przypadku
Source:
Wybrane aspekty rozwoju przedsiębiorczości akademickiej / red. nauk. Zbigniew Olesiński - Rzeszów: Uniwersytet Rzeszowski : Podkarpacki Instytut Książki i Marketingu, 2012, s. 91-97 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-61746-90-4
Nr:
2168334119
chapter in book
13

Author:
Title:
Technologia jako obszar zmian w zarządzaniu zintegrowanym
Source:
Koncepcja zintegrowanego systemu zarządzania organizacją / kierownik: Józef MACHACZKA2011, s. 115-123
Signature:
NP-1250/Magazyn
Nr:
2168260656
chapter in unpublished scientific work
See main document
14

Author:
Title:
E-business outsourcing - analiza wybranych przykładów = E-business outsourcing - the Analysis of Chosen Examples
Source:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - nr 68 (2011) , s. 13-21. - Tytuł numeru: Drogi dochodzenia do społeczeństwa informacyjnego : stan obecny, perspektywy rozwoju i ograniczenia. T. 2 - Bibliogr.
Series:
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego ; nr 651)
Ministerial journal list:
b 9.00 pkt
Nr:
2168226863
article
15

Author:
Title:
Outsourcing w zarządzaniu rozwojem przedsiębiorstwa
Source:
Współczesne tendencje w zarządzaniu rozwojem przedsiębiorstwa / kierownik zespołu: Józef MACHACZKA2010, s. 154-168
Signature:
NP-755/Magazyn
Nr:
2168282581
chapter in unpublished scientific work
See main document
16

Author:
Title:
Zarządzanie relacjami - koncepcje, tendencje, zastosowania = Relationship Management - Concepts, Trends, Implementations
Source:
Nauka i Gospodarka : zastosowanie gospodarcze wyników badań i prac badawczych w dziedzinie nauk ekonomicznych / [red. nauk. Stanisław MIKLASZEWSKI]. - nr 2 (5) (2010) , s. 5-14. - Summ., streszcz. - Bibliogr.
Nr:
51499
article
See main document
17

Title:
Zarządzanie zmianami w organizacji - wybrane aspekty = Change Management in the Organization - Chosen Aspects
Source:
Narzędzia zarządzania w obliczu kryzysu : wybrane aspekty / red. Dariusz FATUŁA - Kraków: na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2009, s. 19-33. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7571-043-4
Nr:
2165624422
chapter in monograph
See main document
18

Title:
Outsourcing in the Area of Outplacement Activities as a Method of Employment Restructuring
Source:
Challenges and Barriers of the 21st Century Economy : Economic, Legal, Social and Ecological Aspects = Sfide e barriere economiche nel XXI secolo : aspetti economici, legali, sociali ed ecologici / ed. by Ryszard BOROWIECKI & Andrzej JAKI - Cracow: Foundation of the Cracow University of Economics, 2009, s. 147-156. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-927790-8-7
Nr:
2168222946
chapter in monograph
See main document
19

Author:
Title:
Kapitał relacyjny w tworzeniu przewagi konkurencyjnej
Source:
Kwalitatywne determinanty konkurencyjności organizacji / kierownik: Józef MACHACZKA2009, s. 152-165
Signature:
NP-1317/Magazyn
Nr:
2168218464
chapter in unpublished scientific work
See main document
20

Author:
Title:
Funkcjonowanie przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych : strategie i przykłady ich stosowania
Source:
Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK - Kraków: Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2009, s. 115-129. - Summ. - Bibliogr.
Series:
(Zeszyty Naukowe Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego)
ISBN:
978-83-7571-078-6
Nr:
2162101555
chapter in monograph
See main document
21

Author:
Firlej Krzysztof , Bober Tomasz , Belniak Anna
Title:
Proces restrukturyzacji polskich przedsiębiorstw w okresie transformacji i jego determinanty w sektorze gastronomicznym = The Restructuring of Polish Enterprises during the Transition Period and Its Determinants in the Catering Sector
Source:
Studia i Prace Wydziału Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. - nr 2 (2009) , s. 137-152. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
52030
article
22

Title:
Praktyka wdrażania zmian w organizacjach - etapy, konsekwencje = The Practice of Changes Implementation in Organizations - Stages and Consequences
Source:
Rola Informatyki w Naukach Ekonomicznych i Społecznych : innowacje i implikacje interdyscyplinarne / red. Zbigniew E. Zieliński ; [red. nacz. Tadeusz GRABIŃSKI]. - 2, t. 1 (2009) , s. 233-241. - ISBN 978-83-89274-30-4 - Bibliogr.
Nr:
2161838700
article
See main document
23

Author:
Title:
Kierunki rozwoju systemów wspomagających zarządzanie
Source:
Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK - Kraków: na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2008, s. 65-76. - Summ. - Bibliogr.
Series:
(Zeszyty Naukowe Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego)
ISBN:
978-83-7571-025-0
Nr:
2166288479
chapter in monograph
See main document
24

Title:
Wybrane aspekty zarządzania rozwojem przedsiębiorstwa na przykładzie Firmy Roleski = Chosen Aspects of a Company Development Management on the Exapmle of the Roleski Company
Source:
Zarządzanie rozwojem ekonomicznym : wybrane aspekty / red. Dariusz FATUŁA - Kraków: na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2008, s. 213-222. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7571-029-8
Nr:
2165697910
chapter in monograph
See main document
25

Title:
Wpływ pracy na człowieka zatrudnionego na zasadzie telepracy = Influence of Work on Persons Employed as Teleworkers
Source:
Zarządzanie rozwojem przedsiębiorstw i regionów : wybrane aspekty ekologiczne i społeczne / red. Andrzej Chodyński - Kraków: Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM : Wydział Ekonomii i Zarządzania Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2008, s. 145-156. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7571-092-2
Nr:
2165694172
chapter in monograph
26

Title:
Obszary zastosowań outsourcingu i telepracy : analiza porównawcza = Implementation Areas at Outsourcing and Teleworking - Comparative Analysis
Source:
Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. T. 1 / [red. nauk. Krzysztof Grysa] - Kielce: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Handlowej, 2008, s. 51-62. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Series:
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlowej im. Bolesława Markowskiego w Kielcach ; 8)
ISBN:
978-83-89274-26-7
Nr:
2161897232
chapter in monograph
27

Author:
Title:
Otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa
Source:
Podstawy marketingu : materiały dydaktyczne / red. Magdalena DOŁHASZ - Kraków: Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2007, s. 27-39
ISBN:
83-89823-08-X ; 978-83-89823-08-3
Nr:
51205
chapter in monograph
See main document
28

Author:
Title:
Zastosowanie outsourcingu w programach outplacementowych
Source:
Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK - Kraków: na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2007, s. 81-94. - Summ. - Bibliogr.
Series:
(Zeszyty Naukowe Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego)
ISBN:
978-83-7571-012-0
Nr:
2166289639
chapter in monograph
See main document
29

Author:
Title:
Management of the Finance Reform-Comparison of Erhard's Reforms and Balcerowicz Plan
Source:
Business in a Colaborative World / ed. Janusz TECZKE - Cracow: Fundacja Akademii Ekonomicznej, 2007, s. 661-666. - SUmm. - Bibliogr.
ISBN:
978-83-924656-1-4
Nr:
2165387099
chapter in monograph
See main document
30

Title:
Kompleksowe Zarządzanie Jakością (Total Quality Management) TQM
Source:
Modele systemów zarządzania - koncepcja holistyczna : teoria - modele - zastosowania / kierownik tematu: Józef MACHACZKA2007, s. 69-90
Signature:
NP-1154/Magazyn
Nr:
2168276283
chapter in unpublished scientific work
See main document
31

Author:
Title:
Segmentacja rynku
Source:
Podstawy marketingu : materiały dydaktyczne / red. Magdalena DOŁHASZ - Kraków: Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2007, s. 57-70
ISBN:
83-89823-08-X ; 978-83-89823-08-3
Nr:
51206
chapter in monograph
See main document
32

Author:
Title:
Zarządzanie organizacją działającą w oparciu o marketing sieciowy
Source:
Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK - Kraków: Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2006, s. 59-68. - Summ. - Bibliogr.
Series:
(Zeszyty Naukowe Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego)
ISBN:
83-89823-87-X ; 978-83-89823-87-8
Nr:
2166030330
chapter in monograph
See main document
33

Author:
Title:
Strategiczne uwarunkowania zarządzania marketingiem w przedsiębiorstwie - analiza przypadku na przykładzie Firmy Roleski
Source:
Koncepcje i narzędzia zarządzania strategicznego / red. nauk. Maria Romanowska, Piotr Wachowiak - Warszawa: Szkoła Główna Handlowa. Oficyna Wydawnicza, 2006, s. 367-373 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7378-237-2
Nr:
2168246974
chapter in monograph
34

Title:
Restrukturyzacja firm sektora gastronomicznego jako reakcja na proces prywatyzacji
Source:
Strategie wzrostu w procesie rozwoju przedsiębiorstwa / kier. Józef MACHACZKA2006, s. 4-19 - Bibliogr.
Signature:
NP-1111/Magazyn
Nr:
2168275483
chapter in unpublished scientific work
See main document
35

Author:
Banach Maciej , Bober Tomasz
Title:
Wybrane determinanty rozwoju postawy przedsiębiorczej w obliczu przemian społeczno-gospodarczych w Polsce
Source:
Procesy kształtowania nowoczesnej gospodarki / red. Dariusz FATUŁA - Kraków: na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2006, s. 57-66. - Summ. - Bibliogr.
ISBN:
83-89823-77-2
Nr:
51804
chapter in monograph
See main document
36

Author:
Title:
Elementy zarządzania działaniami merchandisingowymi polskich marketów = Elements of Management in the Merchandising Activity of Polish Supermarkets
Source:
Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK - Kraków: Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2005, s. 185-192. - Summ. - Bibliogr.
Series:
(Zeszyty Naukowe Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego)
ISBN:
83-89823-26-8
Nr:
2166027645
chapter in monograph
See main document
37

Author:
Title:
Produkty lokalne i regionalne w Polsce - podstawowe uregulowania prawne
Source:
Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK - Kraków: na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne sp. z o.o. - Oficyna Wydawnicza AFM, 2004, s. 163-169. - summ. - Bibliogr.
Series:
(Zeszyty Naukowe Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego)
ISBN:
83-89823-85-3
Nr:
2166284586
chapter in monograph
See main document
Unpublished documents:
1

Title:
Zmiany menedżerskie w systemach zarządzania przedsiębiorstwem
Kierownik tematu:
Publisher address:
Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2008
Physical description:
140 k.: il.; 30 cm.
Notes:
Bibliogr.
Research program:
40/KPOiZ/1/2008/S/456
Signature:
NP-1207/Magazyn
Nr:
2168278121
unpublished scientific work
1
Identyfikacja najważniejszych trendów rynkowych w e-commerce = Identification of the Most Important Market Trends in E-commerce / Tomasz BOBER // Ekonomiczne Problemy Usług. - nr 2 (131), t. 2 (2018), s. 19-28. - Streszcz., summ.. - Tytuł numeru: Cywilizacja informacyjna i jej oddziaływanie na transformację gospodarczą i społeczną. T. 2. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.lacznosc.wzieu.pl/2018/IMG/pdf/2018_epu_nr_2_131_-_2_tom_2.pdf. - ISSN 1896-382X
2
E-commerce w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw handlu detalicznego żywnością - kontekst modeli biznesu = E-commerce in Creating a Competitive Advantage of Food Retailers - the Context of Business Models = È-kommerciâ v sozdanii konkurentnogo preimuŝestvapredpriâtij rozničnoj torgovli produktami pitaniâ - kontekst biznes-modelej / Grażyna ŚMIGIELSKA, Tomasz BOBER // Handel Wewnętrzny. - R. 64, nr 6 (377), t. 2 (2018), s. 436-446. - Summ., streszcz., rez. - Bibliogr. - ISSN 0438-5403
3
Technologia internetowa w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw handlu detalicznego / Tomasz BOBER ; Promotor: Grażyna ŚMIGIELSKA. - Kraków, 2017. - 271 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://bg.uek.krakow.pl/e-zasoby/doktoraty_full.php?nr=1200003291
4
Menedżeryzm w e-biznesie / Tomasz BOBER // W: Menedżeryzm w rozwoju organizacji : księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Józefowi Machaczce / [red. nauk. Krzysztof FIRLEJ]. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2016. - S. 103-119. - ISBN 978-83-7252-730-1
5
Marketing relacyjny w tworzeniu przewagi konkurencyjnej / Tomasz BOBER // W: Determinanty konkurencyjności współczesnych organizacji / red. Józef MACHACZKA. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014. - S. 128-138. - ISBN 978-83-7252-665-6
6
Standing out from the Competitors through Creative Advertising and Marketing Innovations / Tomasz BOBER // W: Socio-economic Regional Development in the Context of European Integration / sci. eds. Grzegorz Hajduk, Bogdan Wierzbiński. - Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2014. - S. 131-136. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7996-094-1
7
Rozwój branży mleczarskiej w Polsce / Tomasz BOBER // W: Kierunki i perspektywy rozwoju wybranych branż przemysłu rolno-spożywczego w Polsce / kierownik zespołu: Krzysztof FIRLEJ. - (2014), s. 75-99
8
E-commerce in Achieving and Sustaining the Competitive Advantage of Retailers / Grażyna ŚMIGIELSKA, Tomasz BOBER // W: Knowledge, Economy, Society : Challenges of the Contemporary Management / ed. by Anna MALINA, Renata OCZKOWSKA, Tomasz ROJEK. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2013. - S. 763-772. - Bibliogr. - ISBN 978-83-62511-82-2
9
The Consumer Electronics Retailing - Tendencies, Models, Strategies / Grazyna SMIGIELSKA, Tomasz BOBER // Slovak Scientific Journal. - vol. 2, nr 2 (2013), s. 87-91. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://www.infoma.fri.uniza.sk/archive/mse/v2n2/087-090.pdf. - ISSN 1338-9777
10
Innowacje technologiczne jako podstawa tworzenia przedsiębiorstw handlu elektronicznego / Tomasz BOBER // W: Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy / red. nauk. Grażyna ŚMIGIELSKA. - Warszawa : Difin SA, 2013. - S. 43-51. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7641-805-6
11
Wybrane metody analizy strategicznej branży mleczarskiej / Tomasz BOBER // W: Analiza strategiczna wybranych branż przemysłu rolno-spożywczego w Polsce / kierownik tematu: Krzysztof FIRLEJ. - (2013), s. 44-53
12
Outsourcing technologii - tendencje, obszary zastosowań, analiza przypadku / Tomasz BOBER // W: Wybrane aspekty rozwoju przedsiębiorczości akademickiej / red. nauk. Zbigniew Olesiński. - Rzeszów : Uniwersytet Rzeszowski : Podkarpacki Instytut Książki i Marketingu, 2012. - S. 91-97. - Bibliogr. - ISBN 978-83-61746-90-4
13
Technologia jako obszar zmian w zarządzaniu zintegrowanym / Tomasz BOBER // W: Koncepcja zintegrowanego systemu zarządzania organizacją / kierownik: Józef MACHACZKA. - (2011), s. 115-123
14
E-business outsourcing - analiza wybranych przykładów = E-business outsourcing - the Analysis of Chosen Examples / Tomasz BOBER // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 1640-6818 ; nr 651). - nr 68 (2011), s. 13-21. - Summ.. - Tytuł numeru: Drogi dochodzenia do społeczeństwa informacyjnego : stan obecny, perspektywy rozwoju i ograniczenia. T. 2. - Bibliogr. - ISSN 1896-382X
15
Outsourcing w zarządzaniu rozwojem przedsiębiorstwa / Tomazsz BOBER // W: Współczesne tendencje w zarządzaniu rozwojem przedsiębiorstwa / kierownik zespołu: Józef MACHACZKA. - (2010), s. 154-168
16
Zarządzanie relacjami - koncepcje, tendencje, zastosowania = Relationship Management - Concepts, Trends, Implementations / Tomasz BOBER // Nauka i Gospodarka : zastosowanie gospodarcze wyników badań i prac badawczych w dziedzinie nauk ekonomicznych / [red. nauk. Stanisław MIKLASZEWSKI]. - nr 2 (5) (2010), s. 5-14. - Summ., streszcz. - Bibliogr. - ISSN 2080-1092
17
Zarządzanie zmianami w organizacji - wybrane aspekty = Change Management in the Organization - Chosen Aspects / Marek MAKOWIEC, Tomasz BOBER // W: Narzędzia zarządzania w obliczu kryzysu : wybrane aspekty / red. Dariusz FATUŁA. - Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2009. - S. 19-33. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7571-043-4
18
Outsourcing in the Area of Outplacement Activities as a Method of Employment Restructuring / Anna BALCEREK, Tomasz BOBER // W: Challenges and Barriers of the 21st Century Economy : Economic, Legal, Social and Ecological Aspects = Sfide e barriere economiche nel XXI secolo : aspetti economici, legali, sociali ed ecologici / ed. by Ryszard BOROWIECKI & Andrzej JAKI. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2009. - S. 147-156. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-927790-8-7
19
Kapitał relacyjny w tworzeniu przewagi konkurencyjnej / Tomasz BOBER // W: Kwalitatywne determinanty konkurencyjności organizacji / kierownik: Józef MACHACZKA. - (2009), s. 152-165
20
Funkcjonowanie przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych : strategie i przykłady ich stosowania / Tomasz BOBER // W: Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK. - Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2009. - (Zeszyty Naukowe - Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego). - S. 115-129. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7571-078-6
21
Proces restrukturyzacji polskich przedsiębiorstw w okresie transformacji i jego determinanty w sektorze gastronomicznym = The Restructuring of Polish Enterprises during the Transition Period and Its Determinants in the Catering Sector / Krzysztof FIRLEJ, Tomasz BOBER, Anna Belniak // Studia i Prace Wydziału Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. - nr 2 (2009), s. 137-152. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 1898-6323
22
Praktyka wdrażania zmian w organizacjach - etapy, konsekwencje = The Practice of Changes Implementation in Organizations - Stages and Consequences / Tomasz BOBER, Marek MAKOWIEC // Rola Informatyki w Naukach Ekonomicznych i Społecznych : innowacje i implikacje interdyscyplinarne / red. Zbigniew E. Zieliński ; [red. nacz. Tadeusz GRABIŃSKI]. - 2, t. 1 (2009), s. 233-241. - Streszcz., summ. - Materiały nadesłane na Ogólnopolską Konferencję Naukową zorganizowaną w dniu 10 września 2009 roku przez Wyższą Szkołę Handlową.. - ISBN 978-83-89274-30-4. - Bibliogr. - ISSN 2081-478X
23
Kierunki rozwoju systemów wspomagających zarządzanie / Tomasz BOBER // W: Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK. - Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2008. - (Zeszyty Naukowe - Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego). - S. 65-76. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7571-025-0
24
Wybrane aspekty zarządzania rozwojem przedsiębiorstwa na przykładzie Firmy Roleski = Chosen Aspects of a Company Development Management on the Exapmle of the Roleski Company / Tomasz BOBER, Marek MAKOWIEC // W: Zarządzanie rozwojem ekonomicznym : wybrane aspekty / red. Dariusz FATUŁA. - Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2008. - S. 213-222. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7571-029-8
25
Wpływ pracy na człowieka zatrudnionego na zasadzie telepracy = Influence of Work on Persons Employed as Teleworkers / Marek MAKOWIEC, Tomasz BOBER // W: Zarządzanie rozwojem przedsiębiorstw i regionów : wybrane aspekty ekologiczne i społeczne / red. Andrzej Chodyński. - Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM : Wydział Ekonomii i Zarządzania Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2008. - S. 145-156. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7571-092-2
26
Obszary zastosowań outsourcingu i telepracy : analiza porównawcza = Implementation Areas at Outsourcing and Teleworking - Comparative Analysis / Marek MAKOWIEC, Tomasz BOBER // W: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. T. 1 / [red. nauk. Krzysztof Grysa]. - Kielce : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Handlowej, 2008. - (Zeszyty Naukowe - Wyższa Szkoła Handlowa im. Bolesława Markowskiego w Kielcach, ISSN 1898-8083 ; 8). - S. 51-62. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-89274-26-7
27
Otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa / Tomasz BOBER // W: Podstawy marketingu : materiały dydaktyczne / red. Magdalena DOŁHASZ. - Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2007. - S. 27-39. - ISBN 83-89823-08-X ; 978-83-89823-08-3
28
Zastosowanie outsourcingu w programach outplacementowych / Tomasz BOBER // W: Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK. - Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2007. - (Zeszyty Naukowe - Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego). - S. 81-94. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7571-012-0
29
Management of the Finance Reform-Comparison of Erhard's Reforms and Balcerowicz Plan / Tomasz BOBER // W: Business in a Colaborative World / ed. Janusz TECZKE. - Cracow : Fundacja Akademii Ekonomicznej, 2007. - S. 661-666. - SUmm. - Bibliogr. - ISBN 978-83-924656-1-4
30
Kompleksowe Zarządzanie Jakością (Total Quality Management) TQM / Krzysztof MISIOŁEK, Tomasz BOBER // W: Modele systemów zarządzania - koncepcja holistyczna : teoria - modele - zastosowania / kierownik tematu: Józef MACHACZKA. - (2007), s. 69-90
31
Segmentacja rynku / Tomasz BOBER // W: Podstawy marketingu : materiały dydaktyczne / red. Magdalena DOŁHASZ. - Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2007. - S. 57-70. - ISBN 83-89823-08-X ; 978-83-89823-08-3
32
Zarządzanie organizacją działającą w oparciu o marketing sieciowy / Tomasz BOBER // W: Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK. - Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2006. - (Zeszyty Naukowe - Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego). - S. 59-68. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-89823-87-X ; 978-83-89823-87-8
33
Strategiczne uwarunkowania zarządzania marketingiem w przedsiębiorstwie - analiza przypadku na przykładzie Firmy Roleski / Tomasz BOBER // W: Koncepcje i narzędzia zarządzania strategicznego / red. nauk. Maria Romanowska, Piotr Wachowiak. - Warszawa : Szkoła Główna Handlowa. Oficyna Wydawnicza, 2006. - S. 367-373. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7378-237-2
34
Restrukturyzacja firm sektora gastronomicznego jako reakcja na proces prywatyzacji / K. FIRLEJ, T. BOBER // W: Strategie wzrostu w procesie rozwoju przedsiębiorstwa / kier. Józef MACHACZKA. - (2006), s. 4-19. - Bibliogr.
35
Wybrane determinanty rozwoju postawy przedsiębiorczej w obliczu przemian społeczno-gospodarczych w Polsce / Maciej Banach, Tomasz BOBER // W: Procesy kształtowania nowoczesnej gospodarki / red. Dariusz FATUŁA. - Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2006. - S. 57-66. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-89823-77-2
36
Elementy zarządzania działaniami merchandisingowymi polskich marketów = Elements of Management in the Merchandising Activity of Polish Supermarkets / Tomasz BOBER // W: Marketing / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK. - Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM, 2005. - (Zeszyty Naukowe - Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego). - S. 185-192. - Summ. - Bibliogr. - ISBN 83-89823-26-8
37
Produkty lokalne i regionalne w Polsce - podstawowe uregulowania prawne / Tomasz BOBER // W: Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy / red. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK. - Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne sp. z o.o. - Oficyna Wydawnicza AFM, 2004. - (Zeszyty Naukowe - Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego). - S. 163-169. - summ. - Bibliogr. - ISBN 83-89823-85-3
38
Zmiany menedżerskie w systemach zarządzania przedsiębiorstwem / zespół: Józef MACHACZKA - kierownik zespołu ; Magdalena GORZELANY-DZIADKOWIEC, Krzysztof FIRLEJ, Janusz FUDALIŃSKI, Ewa KOZIEŃ, Krzysztof MISIOŁEK, Krzysztof MACHACZKA, Halina SMUTEK, Tomasz BOBER, Małgorzata MACHACZKA. - Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny, 2008. - 140 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
1
Bober T., (2018), Identyfikacja najważniejszych trendów rynkowych w e-commerce, "Ekonomiczne Problemy Usług", nr 2 (131), t. 2, s. 19-28; http://www.lacznosc.wzieu.pl/2018/IMG/pdf/2018_epu_nr_2_131_-_2_tom_2.pdf
2
Śmigielska G., Bober T., (2018), E-commerce w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw handlu detalicznego żywnością - kontekst modeli biznesu, "Handel Wewnętrzny", R. 64, nr 6 (377), t. 2, s. 436-446.
3
Bober T., (2017), Technologia internetowa w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw handlu detalicznego, Prom. Śmigielska G., Kraków : , 271 k.
4
Bober T., (2016), Menedżeryzm w e-biznesie. [W:] Firlej K. (red.), Menedżeryzm w rozwoju organizacji : księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Józefowi Machaczce, Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, s. 103-119.
5
Bober T., (2014), Marketing relacyjny w tworzeniu przewagi konkurencyjnej. [W:] Machaczka J. (red.), Determinanty konkurencyjności współczesnych organizacji, Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, s. 128-138.
6
Bober T., (2014), Standing out from the Competitors through Creative Advertising and Marketing Innovations. [W:] Hajduk G., Wierzbiński B. (red.), Socio-economic Regional Development in the Context of European Integration, Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, s. 131-136.
7
Bober T., (2014), Rozwój branży mleczarskiej w Polsce. [W:] Firlej K. (kierownik tematu), Kierunki i perspektywy rozwoju wybranych branż przemysłu rolno-spożywczego w Polsce, s. 75-99.
8
Śmigielska G., Bober T., (2013), E-commerce in Achieving and Sustaining the Competitive Advantage of Retailers. [W:] Malina A., Oczkowska R., Rojek T. (red.), Knowledge, Economy, Society : Challenges of the Contemporary Management, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 763-772.
9
Śmigielska G., Bober T., (2013), The Consumer Electronics Retailing - Tendencies, Models, Strategies, "Slovak Scientific Journal", vol. 2, nr 2, s. 87-91; http://www.infoma.fri.uniza.sk/archive/mse/v2n2/087-090.pdf
10
Bober T., (2013), Innowacje technologiczne jako podstawa tworzenia przedsiębiorstw handlu elektronicznego. [W:] Śmigielska G. (red.), Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy, Warszawa : Difin SA, s. 43-51.
11
Bober T., (2013), Wybrane metody analizy strategicznej branży mleczarskiej. [W:] Firlej K. (kierownik tematu), Analiza strategiczna wybranych branż przemysłu rolno-spożywczego w Polsce, s. 44-53.
12
Bober T., (2012), Outsourcing technologii - tendencje, obszary zastosowań, analiza przypadku. [W:] Olesiński Z. (red.), Wybrane aspekty rozwoju przedsiębiorczości akademickiej, Rzeszów : Uniwersytet Rzeszowski : Podkarpacki Instytut Książki i Marketingu, s. 91-97.
13
Bober T., (2011), Technologia jako obszar zmian w zarządzaniu zintegrowanym. [W:] Machaczka J. (kierownik tematu), Koncepcja zintegrowanego systemu zarządzania organizacją, s. 115-123.
14
Bober T., (2011), E-business outsourcing - analiza wybranych przykładów, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług", nr 68, s. 13-21.
15
Bober T., (2010), Outsourcing w zarządzaniu rozwojem przedsiębiorstwa. [W:] Machaczka J. (kierownik tematu), Współczesne tendencje w zarządzaniu rozwojem przedsiębiorstwa, s. 154-168.
16
Bober T., (2010), Zarządzanie relacjami - koncepcje, tendencje, zastosowania, "Nauka i Gospodarka : zastosowanie gospodarcze wyników badań i prac badawczych w dziedzinie nauk ekonomicznych", nr 2 (5), s. 5-14.
17
Makowiec M., Bober T., (2009), Zarządzanie zmianami w organizacji - wybrane aspekty. [W:] Fatuła D. (red.), Narzędzia zarządzania w obliczu kryzysu : wybrane aspekty, Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, s. 19-33.
18
Balcerek A., Bober T., (2009), Outsourcing in the Area of Outplacement Activities as a Method of Employment Restructuring. [W:] Borowiecki R., Jaki A. (red.), Challenges and Barriers of the 21st Century Economy : Economic, Legal, Social and Ecological Aspects, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 147-156.
19
Bober T., (2009), Kapitał relacyjny w tworzeniu przewagi konkurencyjnej. [W:] Machaczka J. (kierownik tematu), Kwalitatywne determinanty konkurencyjności organizacji, s. 152-165.
20
Bober T., (2009), Funkcjonowanie przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych : strategie i przykłady ich stosowania. [W:] Surówka-Marszałek D. (red.), Marketing, Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne : Oficyna Wydawnicza AFM, s. 115-129.
21
Firlej K., Bober T., Belniak A., (2009), Proces restrukturyzacji polskich przedsiębiorstw w okresie transformacji i jego determinanty w sektorze gastronomicznym, "Studia i Prace Wydziału Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie", nr 2, s. 137-152.
22
Bober T., Makowiec M., (2009), Praktyka wdrażania zmian w organizacjach - etapy, konsekwencje, "Rola Informatyki w Naukach Ekonomicznych i Społecznych : innowacje i implikacje interdyscyplinarne", 2, t. 1, s. 233-241.
23
Bober T., (2008), Kierunki rozwoju systemów wspomagających zarządzanie. [W:] Surówka-Marszałek D. (red.), Marketing, Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, s. 65-76.
24
Bober T., Makowiec M., (2008), Wybrane aspekty zarządzania rozwojem przedsiębiorstwa na przykładzie Firmy Roleski. [W:] Fatuła D. (red.), Zarządzanie rozwojem ekonomicznym : wybrane aspekty, Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, s. 213-222.
25
Makowiec M., Bober T., (2008), Wpływ pracy na człowieka zatrudnionego na zasadzie telepracy. [W:] Chodyński A. (red.), Zarządzanie rozwojem przedsiębiorstw i regionów : wybrane aspekty ekologiczne i społeczne, Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM : Wydział Ekonomii i Zarządzania Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, s. 145-156.
26
Bober T., Makowiec M., (2008), Obszary zastosowań outsourcingu i telepracy : analiza porównawcza. [W:] Grysa K. (red.), Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych, T. 1 (Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlowej im. Bolesława Markowskiego w Kielcach; 8), Kielce : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Handlowej, s. 51-62.
27
Bober T., (2007), Otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa. [W:] Dołhasz M. (red.), Podstawy marketingu : materiały dydaktyczne, Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne : Oficyna Wydawnicza AFM, s. 27-39.
28
Bober T., (2007), Zastosowanie outsourcingu w programach outplacementowych. [W:] Surówka-Marszałek D. (red.), Marketing, Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, s. 81-94.
29
Bober T., (2007), Management of the Finance Reform-Comparison of Erhard's Reforms and Balcerowicz Plan. [W:] Teczke J. (red.), Business in a Colaborative World, Cracow : Fundacja Akademii Ekonomicznej, s. 661-666.
30
Misiołek K., Bober T., (2007), Kompleksowe Zarządzanie Jakością (Total Quality Management) TQM. [W:] Machaczka J. (kierownik tematu), Modele systemów zarządzania - koncepcja holistyczna : teoria - modele - zastosowania, s. 69-90.
31
Bober T., (2007), Segmentacja rynku. [W:] Dołhasz M. (red.), Podstawy marketingu : materiały dydaktyczne, Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne : Oficyna Wydawnicza AFM, s. 57-70.
32
Bober T., (2006), Zarządzanie organizacją działającą w oparciu o marketing sieciowy. [W:] Surówka-Marszałek D. (red.), Marketing, Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne : Oficyna Wydawnicza AFM, s. 59-68.
33
Bober T., (2006), Strategiczne uwarunkowania zarządzania marketingiem w przedsiębiorstwie - analiza przypadku na przykładzie Firmy Roleski. [W:] Romanowska M., Wachowiak P. (red.), Koncepcje i narzędzia zarządzania strategicznego, Warszawa : Szkoła Główna Handlowa. Oficyna Wydawnicza, s. 367-373.
34
Firlej K., Bober T., (2006), Restrukturyzacja firm sektora gastronomicznego jako reakcja na proces prywatyzacji. [W:] Machaczka J. (kierownik tematu), Strategie wzrostu w procesie rozwoju przedsiębiorstwa, s. 4-19.
35
Banach M., Bober T., (2006), Wybrane determinanty rozwoju postawy przedsiębiorczej w obliczu przemian społeczno-gospodarczych w Polsce. [W:] Fatuła D. (red.), Procesy kształtowania nowoczesnej gospodarki, Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, s. 57-66.
36
Bober T., (2005), Elementy zarządzania działaniami merchandisingowymi polskich marketów. [W:] Surówka-Marszałek D. (red.), Marketing, Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne : Oficyna Wydawnicza AFM, s. 185-192.
37
Bober T., (2004), Produkty lokalne i regionalne w Polsce - podstawowe uregulowania prawne. [W:] Surówka-Marszałek D. (red.), Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy, Kraków : na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne sp. z o.o. - Oficyna Wydawnicza AFM, s. 163-169.
38
Gorzelany-Dziadkowiec M., Firlej K., Fudaliński J., Kozień E., Misiołek K., Machaczka K., Smutek H., Bober T., Machaczka M., Machaczka J., (2008), Zmiany menedżerskie w systemach zarządzania przedsiębiorstwem, Machaczka J. (kier.), Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny, 140 k.
1
@article{UEK:2168325083,
author = "Bober Tomasz",
title = "Identyfikacja najważniejszych trendów rynkowych w e-commerce",
journal = "Ekonomiczne Problemy Usług",
number = "2 (131), t. 2",
pages = "19-28",
year = "2018",
}
2
@article{UEK:2168332283,
author = "Śmigielska Grażyna and Bober Tomasz",
title = "E-commerce w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw handlu detalicznego żywnością - kontekst modeli biznesu",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 64, 6 (377), t. 2",
pages = "436-446",
year = "2018",
}
3
@unpublished{UEK:2168321713,
author = "Bober Tomasz",
title = "Technologia internetowa w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw handlu detalicznego",
adress = "Kraków",
year = "2017",
}
4
@inbook{UEK:2168311311,
author = "Bober Tomasz",
title = "Menedżeryzm w e-biznesie",
booktitle = "Menedżeryzm w rozwoju organizacji : księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Józefowi Machaczce",
pages = "103-119",
adress = "Kraków",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie",
year = "2016",
isbn = "978-83-7252-730-1",
}
5
@inbook{UEK:2168284927,
author = "Bober Tomasz",
title = "Marketing relacyjny w tworzeniu przewagi konkurencyjnej",
booktitle = "Determinanty konkurencyjności współczesnych organizacji",
pages = "128-138",
adress = "Kraków",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie",
year = "2014",
isbn = "978-83-7252-665-6",
}
6
@inbook{UEK:2168323699,
author = "Bober Tomasz",
title = "Standing out from the Competitors through Creative Advertising and Marketing Innovations",
booktitle = "Socio-economic Regional Development in the Context of European Integration",
pages = "131-136",
adress = "Rzeszów",
publisher = "Uniwersytet Rzeszowski",
year = "2014",
isbn = "978-83-7996-094-1",
}
7
@unpublished{UEK:2168303421,
author = "Bober Tomasz",
title = "Rozwój branży mleczarskiej w Polsce",
booktitle = "Kierunki i perspektywy rozwoju wybranych branż przemysłu rolno-spożywczego w Polsce",
pages = "75-99",
year = "2014",
}
8
@inbook{UEK:2168274975,
author = "Śmigielska Grażyna and Bober Tomasz",
title = "E-commerce in Achieving and Sustaining the Competitive Advantage of Retailers",
booktitle = "Knowledge, Economy, Society : Challenges of the Contemporary Management",
pages = "763-772",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2013",
isbn = "978-83-62511-82-2",
}
9
@article{UEK:2168293163,
author = "Śmigielska Grażyna and Bober Tomasz",
title = "The Consumer Electronics Retailing - Tendencies, Models, Strategies",
journal = "Slovak Scientific Journal",
number = "vol. 2, 2",
pages = "87-91",
year = "2013",
}
10
@inbook{UEK:2168260998,
author = "Bober Tomasz",
title = "Innowacje technologiczne jako podstawa tworzenia przedsiębiorstw handlu elektronicznego",
booktitle = "Źródła konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych w gospodarce opartej na wiedzy",
pages = "43-51",
adress = "Warszawa",
publisher = "Difin SA",
year = "2013",
isbn = "978-83-7641-805-6",
}
11
@unpublished{UEK:2168291691,
author = "Bober Tomasz",
title = "Wybrane metody analizy strategicznej branży mleczarskiej",
booktitle = "Analiza strategiczna wybranych branż przemysłu rolno-spożywczego w Polsce",
pages = "44-53",
year = "2013",
}
12
@inbook{UEK:2168334119,
author = "Bober Tomasz",
title = "Outsourcing technologii - tendencje, obszary zastosowań, analiza przypadku",
booktitle = "Wybrane aspekty rozwoju przedsiębiorczości akademickiej",
pages = "91-97",
adress = "Rzeszów",
publisher = "Uniwersytet Rzeszowski : Podkarpacki Instytut Książki i Marketingu",
year = "2012",
isbn = "978-83-61746-90-4",
}
13
@unpublished{UEK:2168260656,
author = "Bober Tomasz",
title = "Technologia jako obszar zmian w zarządzaniu zintegrowanym",
booktitle = "Koncepcja zintegrowanego systemu zarządzania organizacją",
pages = "115-123",
year = "2011",
}
14
@article{UEK:2168226863,
author = "Bober Tomasz",
title = "E-business outsourcing - analiza wybranych przykładów",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług",
number = "68",
pages = "13-21",
adress = "",
year = "2011",
issn = "1640-6818",
}
15
@unpublished{UEK:2168282581,
author = "Bober Tomasz",
title = "Outsourcing w zarządzaniu rozwojem przedsiębiorstwa",
booktitle = "Współczesne tendencje w zarządzaniu rozwojem przedsiębiorstwa",
pages = "154-168",
year = "2010",
}
16
@article{UEK:51499,
author = "Bober Tomasz",
title = "Zarządzanie relacjami - koncepcje, tendencje, zastosowania",
journal = "Nauka i Gospodarka : zastosowanie gospodarcze wyników badań i prac badawczych w dziedzinie nauk ekonomicznych",
number = "2 (5)",
pages = "5-14",
year = "2010",
}
17
@inbook{UEK:2165624422,
author = "Makowiec Marek and Bober Tomasz",
title = "Zarządzanie zmianami w organizacji - wybrane aspekty",
booktitle = "Narzędzia zarządzania w obliczu kryzysu : wybrane aspekty",
pages = "19-33",
adress = "Kraków",
publisher = "na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM",
year = "2009",
isbn = "978-83-7571-043-4",
}
18
@inbook{UEK:2168222946,
author = "Balcerek Anna and Bober Tomasz",
title = "Outsourcing in the Area of Outplacement Activities as a Method of Employment Restructuring",
booktitle = "Challenges and Barriers of the 21st Century Economy : Economic, Legal, Social and Ecological Aspects",
pages = "147-156",
adress = "Cracow",
publisher = "Foundation of the Cracow University of Economics",
year = "2009",
isbn = "978-83-927790-8-7",
}
19
@unpublished{UEK:2168218464,
author = "Bober Tomasz",
title = "Kapitał relacyjny w tworzeniu przewagi konkurencyjnej",
booktitle = "Kwalitatywne determinanty konkurencyjności organizacji",
pages = "152-165",
year = "2009",
}
20
@inbook{UEK:2162101555,
author = "Bober Tomasz",
title = "Funkcjonowanie przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych : strategie i przykłady ich stosowania",
booktitle = "Marketing",
pages = "115-129",
adress = "Kraków",
publisher = "Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM",
year = "2009",
issn = "",
isbn = "978-83-7571-078-6",
}
21
@article{UEK:52030,
author = "Firlej Krzysztof and Bober Tomasz and Belniak Anna",
title = "Proces restrukturyzacji polskich przedsiębiorstw w okresie transformacji i jego determinanty w sektorze gastronomicznym",
journal = "Studia i Prace Wydziału Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie",
number = "2",
pages = "137-152",
year = "2009",
}
22
@article{UEK:2161838700,
author = "Bober Tomasz and Makowiec Marek",
title = "Praktyka wdrażania zmian w organizacjach - etapy, konsekwencje",
journal = "Rola Informatyki w Naukach Ekonomicznych i Społecznych : innowacje i implikacje interdyscyplinarne",
number = "2, t. 1",
pages = "233-241",
year = "2009",
}
23
@inbook{UEK:2166288479,
author = "Bober Tomasz",
title = "Kierunki rozwoju systemów wspomagających zarządzanie",
booktitle = "Marketing",
pages = "65-76",
adress = "Kraków",
publisher = "na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM",
year = "2008",
issn = "",
isbn = "978-83-7571-025-0",
}
24
@inbook{UEK:2165697910,
author = "Bober Tomasz and Makowiec Marek",
title = "Wybrane aspekty zarządzania rozwojem przedsiębiorstwa na przykładzie Firmy Roleski",
booktitle = "Zarządzanie rozwojem ekonomicznym : wybrane aspekty",
pages = "213-222",
adress = "Kraków",
publisher = "na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego",
year = "2008",
isbn = "978-83-7571-029-8",
}
25
@inbook{UEK:2165694172,
author = "Makowiec Marek and Bober Tomasz",
title = "Wpływ pracy na człowieka zatrudnionego na zasadzie telepracy",
booktitle = "Zarządzanie rozwojem przedsiębiorstw i regionów : wybrane aspekty ekologiczne i społeczne",
pages = "145-156",
adress = "Kraków",
publisher = "Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM : Wydział Ekonomii i Zarządzania Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego",
year = "2008",
isbn = "978-83-7571-092-2",
}
26
@inbook{UEK:2161897232,
author = "Bober Tomasz and Makowiec Marek",
title = "Obszary zastosowań outsourcingu i telepracy : analiza porównawcza",
booktitle = "Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. T. 1",
pages = "51-62",
adress = "Kielce",
publisher = "Wydawnictwo Wyższej Szkoły Handlowej",
year = "2008",
issn = "1898-8083",
isbn = "978-83-89274-26-7",
}
27
@inbook{UEK:51205,
author = "Bober Tomasz",
title = "Otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa",
booktitle = "Podstawy marketingu : materiały dydaktyczne",
pages = "27-39",
adress = "Kraków",
publisher = "Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM",
year = "2007",
isbn = "83-89823-08-X ; 978-83-89823-08-3",
}
28
@inbook{UEK:2166289639,
author = "Bober Tomasz",
title = "Zastosowanie outsourcingu w programach outplacementowych",
booktitle = "Marketing",
pages = "81-94",
adress = "Kraków",
publisher = "na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM",
year = "2007",
issn = "",
isbn = "978-83-7571-012-0",
}
29
@inbook{UEK:2165387099,
author = "Bober Tomasz",
title = "Management of the Finance Reform-Comparison of Erhard's Reforms and Balcerowicz Plan",
booktitle = "Business in a Colaborative World",
pages = "661-666",
adress = "Cracow",
publisher = "Fundacja Akademii Ekonomicznej",
year = "2007",
isbn = "978-83-924656-1-4",
}
30
@unpublished{UEK:2168276283,
author = "Misiołek Krzysztof and Bober Tomasz",
title = "Kompleksowe Zarządzanie Jakością (Total Quality Management) TQM",
booktitle = "Modele systemów zarządzania - koncepcja holistyczna : teoria - modele - zastosowania",
pages = "69-90",
year = "2007",
}
31
@inbook{UEK:51206,
author = "Bober Tomasz",
title = "Segmentacja rynku",
booktitle = "Podstawy marketingu : materiały dydaktyczne",
pages = "57-70",
adress = "Kraków",
publisher = "Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM",
year = "2007",
isbn = "83-89823-08-X ; 978-83-89823-08-3",
}
32
@inbook{UEK:2166030330,
author = "Bober Tomasz",
title = "Zarządzanie organizacją działającą w oparciu o marketing sieciowy",
booktitle = "Marketing",
pages = "59-68",
adress = "Kraków",
publisher = "Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM",
year = "2006",
issn = "",
isbn = "83-89823-87-X ; 978-83-89823-87-8",
}
33
@inbook{UEK:2168246974,
author = "Bober Tomasz",
title = "Strategiczne uwarunkowania zarządzania marketingiem w przedsiębiorstwie - analiza przypadku na przykładzie Firmy Roleski",
booktitle = "Koncepcje i narzędzia zarządzania strategicznego",
pages = "367-373",
adress = "Warszawa",
publisher = "Szkoła Główna Handlowa. Oficyna Wydawnicza",
year = "2006",
isbn = "978-83-7378-237-2",
}
34
@unpublished{UEK:2168275483,
author = "Firlej Krzysztof and Bober Tomasz",
title = "Restrukturyzacja firm sektora gastronomicznego jako reakcja na proces prywatyzacji",
booktitle = "Strategie wzrostu w procesie rozwoju przedsiębiorstwa",
pages = "4-19",
year = "2006",
}
35
@inbook{UEK:51804,
author = "Banach Maciej and Bober Tomasz",
title = "Wybrane determinanty rozwoju postawy przedsiębiorczej w obliczu przemian społeczno-gospodarczych w Polsce",
booktitle = "Procesy kształtowania nowoczesnej gospodarki",
pages = "57-66",
adress = "Kraków",
publisher = "na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM",
year = "2006",
isbn = "83-89823-77-2",
}
36
@inbook{UEK:2166027645,
author = "Bober Tomasz",
title = "Elementy zarządzania działaniami merchandisingowymi polskich marketów",
booktitle = "Marketing",
pages = "185-192",
adress = "Kraków",
publisher = "Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne; Oficyna Wydawnicza AFM",
year = "2005",
issn = "",
isbn = "83-89823-26-8",
}
37
@inbook{UEK:2166284586,
author = "Bober Tomasz",
title = "Produkty lokalne i regionalne w Polsce - podstawowe uregulowania prawne",
booktitle = "Zarządzanie i marketing : zeszyt naukowy",
pages = "163-169",
adress = "Kraków",
publisher = "na zlec. Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego; Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne sp. z o.o. - Oficyna Wydawnicza AFM",
year = "2004",
issn = "",
isbn = "83-89823-85-3",
}
38
@unpublished{UEK:2168278121,
author = "Gorzelany-Dziadkowiec Magdalena and Firlej Krzysztof and Fudaliński Janusz and Kozień Ewa and Misiołek Krzysztof and Machaczka Krzysztof and Smutek Halina and Bober Tomasz and Machaczka Małgorzata and Machaczka Józef",
title = "Zmiany menedżerskie w systemach zarządzania przedsiębiorstwem",
adress = "Kraków",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie",
year = "2008",
}