Author:
Title:
Badanie poziomu satysfakcji klienta
Source:
Funkcjonowanie i doskonalenie systemów zarządzania jakością / red. Tadeusz SIKORA - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2011, s. 109-147
ISBN:
978-83-7252-551-2
Nr:
2168306525
chapter in monograph
See main document
|
Author:
Title:
Współpraca międzynarodowych korporacji z lokalnymi dostawcami w kraju goszczącym = Collaboration of International Corporations with Local Suppliers in the Host Country
Source:
Folia Oeconomica Bochniensia. - nr 9 (2011) , s. 25-56. - Streszcz., summ. - Bibliogr.
Ministerial journal list:
b 2.00 pkt
Nr:
2168226000
article
|
Author:
Title:
Jakość produktu i wartość marki jako determinanty lojalności klienta = Product Quality and Brand Value as the Factors Determining Customer Loyalty
Source:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. - nr 815 (2010) , s. 125-142. - Summ. - Bibliogr.
Access mode:
Ministerial journal list:
b 9.00 pkt
Nr:
2165698594
article
|
Author:
Title:
Nagrody jakości
Source:
Wybrane koncepcje i systemy zarządzania jakością / red. Tadeusz SIKORA - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2010, s. 327-361
ISBN:
978-83-7252-483-6
Nr:
2168306611
chapter in monograph
See main document
|
Author:
Title:
Znaczenie konkursu "Teraz Polska" w budowaniu wizerunku nagrodzonej marki oraz przedsiębiorstwa = The Significance of the "Poland Now" Contest in Building an Image of an Award-winning Brand and Enterprise
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 720 (2006) , s. 157-171. - Summ. - Bibliogr.
Access mode:
Nr:
52859
article
|
Author:
Title:
Lojalność klienta jako korzyść wynikająca z posiadania silnej marki przez przedsiębiorstwo : [komunikat naukowy]
Source:
Klient w organizacji zarządzanej przez jakość : materiały V Konferencji Naukowej zorganizowanej przez Katedrę Zarządzania Jakością Akademii Ekonomicznej w Krakowie, (Kraków, 21 i 22 IX 2006 r.) / red. Tadeusz SIKORA - Kraków: Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 2006, s. 311-317 - Bibliogr.
ISBN:
83-922067-4-6
Nr:
2166376117
chapter in conference materials
See main document
|
Author:
Title:
Badania marketingowe w politycznych kampaniach wyborczych = Marketing Research in Political Election Campaigns
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 677 (2005) , s. 173-185. - Summ. - Bibliogr.
Access mode:
Nr:
52783
article
|
Author:
Title:
Marketing polityczny jako narzędzie zdobycia i utrzymania władzy
Source:
Folia Oeconomica Bochniensia. - nr 1 (2003) , s. 65-77
Nr:
2168221458
article
|
1
Badanie poziomu satysfakcji klienta / Mariusz GIEMZA, Joanna DZIADKOWIEC, Katarzyna Przybylska // W: Funkcjonowanie i doskonalenie systemów zarządzania jakością / red. Tadeusz SIKORA. - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2011. - S. 109-147. - ISBN 978-83-7252-551-2
|
2
Współpraca międzynarodowych korporacji z lokalnymi dostawcami w kraju goszczącym = Collaboration of International Corporations with Local Suppliers in the Host Country / Krystyna Przybylska // Folia Oeconomica Bochniensia. - nr 9 (2011), s. 25-56. - Streszcz., summ. - Bibliogr. - ISSN 1731-2310
|
3
Jakość produktu i wartość marki jako determinanty lojalności klienta = Product Quality and Brand Value as the Factors Determining Customer Loyalty / Katarzyna Przybylska // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. - nr 815 (2010), s. 125-142. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://bazekon.uek.krakow.pl/168969522. - ISSN 1898-6447
|
4
Nagrody jakości / Paweł NOWICKI, Joanna DZIADKOWIEC, Łucja Karpiel, Katarzyna Przybylska // W: Wybrane koncepcje i systemy zarządzania jakością / red. Tadeusz SIKORA. - Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2010. - S. 327-361. - ISBN 978-83-7252-483-6
|
5
Znaczenie konkursu "Teraz Polska" w budowaniu wizerunku nagrodzonej marki oraz przedsiębiorstwa = The Significance of the "Poland Now" Contest in Building an Image of an Award-winning Brand and Enterprise / Katarzyna PRZYBYLSKA // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 720 (2006), s. 157-171. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://bazekon.uek.krakow.pl/127611307. - ISSN 0208-7944
|
6
Lojalność klienta jako korzyść wynikająca z posiadania silnej marki przez przedsiębiorstwo : [komunikat naukowy] / Katarzyna PRZYBYLSKA // W: Klient w organizacji zarządzanej przez jakość : materiały V Konferencji Naukowej zorganizowanej przez Katedrę Zarządzania Jakością Akademii Ekonomicznej w Krakowie, (Kraków, 21 i 22 IX 2006 r.) / red. Tadeusz SIKORA. - Kraków: Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 2006. - S. 311-317. - Bibliogr. - ISBN 83-922067-4-6
|
7
Badania marketingowe w politycznych kampaniach wyborczych = Marketing Research in Political Election Campaigns / Katarzyna PRZYBYLSKA // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - nr 677 (2005), s. 173-185. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://bazekon.uek.krakow.pl/94957500. - ISSN 0208-7944
|
8
Marketing polityczny jako narzędzie zdobycia i utrzymania władzy / Katarzyna PRZYBYLSKA // Folia Oeconomica Bochniensia / red. nauk. Ryszard SZEWCZYK. - nr 1 (2003), s. 65-77. - ISSN 1731-2310
|
1
Giemza M., Dziadkowiec J., Przybylska K., (2011), Badanie poziomu satysfakcji klienta. [W:] SIKORA T. (red.), Funkcjonowanie i doskonalenie systemów zarządzania jakością, Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, s. 109-147.
|
2
Przybylska K., (2011), Współpraca międzynarodowych korporacji z lokalnymi dostawcami w kraju goszczącym, "Folia Oeconomica Bochniensia", nr 9, s. 25-56.
|
3
Przybylska K., (2010), Jakość produktu i wartość marki jako determinanty lojalności klienta, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie", nr 815, s. 125-142; https://bazekon.uek.krakow.pl/168969522
|
4
Nowicki P., Dziadkowiec J., Karpiel Ł., Przybylska K., (2010), Nagrody jakości. [W:] SIKORA T. (red.), Wybrane koncepcje i systemy zarządzania jakością, Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, s. 327-361.
|
5
Przybylska K., (2006), Znaczenie konkursu "Teraz Polska" w budowaniu wizerunku nagrodzonej marki oraz przedsiębiorstwa, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 720, s. 157-171; https://bazekon.uek.krakow.pl/127611307
|
6
Przybylska K., (2006), Lojalność klienta jako korzyść wynikająca z posiadania silnej marki przez przedsiębiorstwo : [komunikat naukowy]. [W:] Sikora T. (red.), Klient w organizacji zarządzanej przez jakość : materiały V Konferencji Naukowej zorganizowanej przez Katedrę Zarządzania Jakością Akademii Ekonomicznej w Krakowie, (Kraków, 21 i 22 IX 2006 r.), Kraków : Akademia Ekonomiczna w Krakowie, s. 311-317.
|
7
Przybylska K., (2005), Badania marketingowe w politycznych kampaniach wyborczych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 677, s. 173-185; https://bazekon.uek.krakow.pl/94957500
|
8
Przybylska K., (2003), Marketing polityczny jako narzędzie zdobycia i utrzymania władzy, "Folia Oeconomica Bochniensia", nr 1, s. 65-77.
|
1
@inbook{UEK:2168306525,
author = "Mariusz Giemza and Joanna Dziadkowiec and Katarzyna Przybylska", title = "Badanie poziomu satysfakcji klienta", booktitle = "Funkcjonowanie i doskonalenie systemów zarządzania jakością", pages = "109-147", adress = "Kraków", publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie", year = "2011", isbn = "978-83-7252-551-2", } |
2
@article{UEK:2168226000,
author = "Katarzyna Przybylska", title = "Współpraca międzynarodowych korporacji z lokalnymi dostawcami w kraju goszczącym", journal = "Folia Oeconomica Bochniensia", number = "9", pages = "25-56", year = "2011", } |
3
@article{UEK:2165698594,
author = "Katarzyna Przybylska", title = "Jakość produktu i wartość marki jako determinanty lojalności klienta", journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie", number = "815", pages = "125-142", year = "2010", url = {https://bazekon.uek.krakow.pl/168969522}, } |
4
@inbook{UEK:2168306611,
author = "Paweł Nowicki and Joanna Dziadkowiec and Łucja Karpiel and Katarzyna Przybylska", title = "Nagrody jakości", booktitle = "Wybrane koncepcje i systemy zarządzania jakością", pages = "327-361", adress = "Kraków", publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie", year = "2010", isbn = "978-83-7252-483-6", } |
5
@article{UEK:52859,
author = "Katarzyna Przybylska", title = "Znaczenie konkursu Teraz Polska w budowaniu wizerunku nagrodzonej marki oraz przedsiębiorstwa", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "720", pages = "157-171", year = "2006", url = {https://bazekon.uek.krakow.pl/127611307}, } |
6
@inbook{UEK:2166376117,
author = "Katarzyna Przybylska", title = "Lojalność klienta jako korzyść wynikająca z posiadania silnej marki przez przedsiębiorstwo : [komunikat naukowy]", booktitle = "Klient w organizacji zarządzanej przez jakość : materiały V Konferencji Naukowej zorganizowanej przez Katedrę Zarządzania Jakością Akademii Ekonomicznej w Krakowie, (Kraków, 21 i 22 IX 2006 r.)", pages = "311-317", adress = "Kraków", publisher = "Akademia Ekonomiczna w Krakowie", year = "2006", isbn = "83-922067-4-6", } |
7
@article{UEK:52783,
author = "Katarzyna Przybylska", title = "Badania marketingowe w politycznych kampaniach wyborczych", journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", number = "677", pages = "173-185", year = "2005", url = {https://bazekon.uek.krakow.pl/94957500}, } |
8
@article{UEK:2168221458,
author = "Katarzyna Przybylska", title = "Marketing polityczny jako narzędzie zdobycia i utrzymania władzy", journal = "Folia Oeconomica Bochniensia", number = "1", pages = "65-77", year = "2003", } |