Publications of the selected author

1

Author:
Title:
Modelowanie zjawisk konkurencji
Source:
Badania konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku / kierownik programu: Józef POCIECHA2006, s. 6-28 - Bibliogr.
Research program:
57/KARiBM/1/2006/S
Signature:
NP-1125/Magazyn
Nr:
2168326557
chapter in unpublished scientific work
See main document
2

Author:
Title:
Rola informacji w podejmowaniu decyzji rynkowych
Source:
Badanie postępowania konsumenta na rynku zintegrowanym / kierownik programu: Stefan MYNARSKI2005, s. 5-30 - Bibliogr.
Signature:
NP-1056/Magazyn
Nr:
2168261340
chapter in unpublished scientific work
See main document
3

Author:
Title:
Wpływ dochodu i struktury demograficznej na wielkość wydatków konsumpcyjnych w krajach Unii Europejskiej
Source:
Modelowanie zachowań podmiotów rynkowych w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI2004, s. 5-37 - Bibliogr.
Signature:
NP-934/Magazyn
Nr:
2168261794
chapter in unpublished scientific work
See main document
4

Author:
Title:
Analiza interakcji w zachowaniach konkurencyjnych firm na rynku
Source:
Analiza współzależności i interakcji w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI2003, s. 3-34
Signature:
NP-921/Magazyn
Nr:
2168270316
chapter in unpublished scientific work
See main document
5

Author:
Title:
Modele analizy kowariancji w badaniach zachowań podmiotów rynkowych
Source:
Metody ilościowe i jakościowe w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI2002, s. 3-38
Signature:
NP-838/Magazyn
Nr:
2168280375
chapter in unpublished scientific work
See main document
6

Author:
Title:
Identyfikacja zależności przyczynowo-skutkowych : podejście interpretacyjne
Source:
Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI2001, s. 1-15 - Bibliogr.
Signature:
NP-779/Magazyn
Nr:
2168281199
chapter in unpublished scientific work
See main document
7

Author:
Title:
Analiza wielowymiarowa funkcjonowania układów rynkowych
Source:
Badania wielowymiarowe rynków branżowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI2000, s. 5-43
Signature:
NP-724/Magazyn
Nr:
2168283297
chapter in unpublished scientific work
See main document
8

Author:
Title:
Wstęp
Source:
Badania wielowymiarowe rynków branżowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI2000, s. 1-4
Signature:
NP-724/Magazyn
Nr:
2168283295
chapter in unpublished scientific work
See main document
Unpublished documents:
1

Title:
Badanie postępowania konsumenta na rynku zintegrowanym
Kierownik tematu:
Publisher address:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 2005
Physical description:
197 k.: il.; 30 cm
Notes:
Bibliogr. przy rozdziałach
Research program:
60/KARiBM/2/2005/S/232
Signature:
NP-1056/Magazyn
Nr:
2168261336
unpublished scientific work
See related chapters
2

Title:
Modelowanie zachowań podmiotów rynkowych w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej
Kierownik tematu:
Publisher address:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 2004
Physical description:
223 k.: il.; 30 cm
Notes:
Bibliogr. przy rozdziałach
Research program:
47/KARiBM/2/2004/S/157
Signature:
NP-934/Magazyn
Nr:
2168261790
unpublished scientific work
See related chapters
3

Title:
Analiza współzależności i interakcji w badaniach rynkowych i marketingowych
Kierownik tematu:
Publisher address:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 2003
Physical description:
197 s.: il.; 30 cm.
Notes:
Bibliogr. przy rozdz.
Research program:
45/KARiBM/2/2003/S
Signature:
NP-921/Magazyn
Nr:
2168270314
unpublished scientific work
See related chapters
4

Title:
Metody ilościowe i jakościowe w badaniach rynkowych i marketingowych
Kierownik tematu:
Publisher address:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 2002
Physical description:
234 k.: il.; 30 cm
Notes:
Bibliogr.
Research program:
30/KARiBM/2/2002/S
Signature:
NP-838/Magazyn
Nr:
2168280365
unpublished scientific work
See related chapters
5

Title:
Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych
Kierownik tematu:
Publisher address:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 2001
Physical description:
170 k.: il.; 30 cm
Notes:
Bibliogr. przy art.
Research program:
33/KARiBm/2/2001/S
Signature:
NP-779/Magazyn
Nr:
2168281197
unpublished scientific work
See related chapters
6

Title:
Badania wielowymiarowe rynków branżowych
Kierownik tematu:
Publisher address:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 2000
Physical description:
242 k.: il.; 30 cm
Notes:
Bibliogr. przy rozdz.
Research program:
57/KARiBM/1/2000/S
Signature:
NP-724/Magazyn
Nr:
2168283293
unpublished scientific work
See related chapters
1
Modelowanie zjawisk konkurencji / Stefan MYNARSKI // W: Badania konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku / kierownik programu: Józef POCIECHA. - (2006), s. 6-28. - Bibliogr.
2
Rola informacji w podejmowaniu decyzji rynkowych / Stefan MYNARSKI // W: Badanie postępowania konsumenta na rynku zintegrowanym / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - (2005), s. 5-30. - Bibliogr.
3
Wpływ dochodu i struktury demograficznej na wielkość wydatków konsumpcyjnych w krajach Unii Europejskiej / Stefan MYNARSKI // W: Modelowanie zachowań podmiotów rynkowych w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI. - (2004), s. 5-37. - Bibliogr.
4
Analiza interakcji w zachowaniach konkurencyjnych firm na rynku / Stefan MYNARSKI // W: Analiza współzależności i interakcji w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - (2003), s. 3-34
5
Modele analizy kowariancji w badaniach zachowań podmiotów rynkowych / Stefan MYNARSKI // W: Metody ilościowe i jakościowe w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI. - (2002), s. 3-38
6
Identyfikacja zależności przyczynowo-skutkowych : podejście interpretacyjne / Stefan MYNARSKI // W: Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI. - (2001), s. 1-15. - Bibliogr.
7
Analiza wielowymiarowa funkcjonowania układów rynkowych / Stefan MYNARSKI // W: Badania wielowymiarowe rynków branżowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - (2000), s. 5-43
8
Wstęp / Stefan MYNARSKI // W: Badania wielowymiarowe rynków branżowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - (2000), s. 1-4
9
Badanie postępowania konsumenta na rynku zintegrowanym / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 2005. - 197 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr. przy rozdziałach
10
Modelowanie zachowań podmiotów rynkowych w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 2004. - 223 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr. przy rozdziałach
11
Analiza współzależności i interakcji w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 2003. - 197 s. : il. ; 30 cm. - Bibliogr. przy rozdz.
12
Metody ilościowe i jakościowe w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 2002. - 234 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
13
Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik tematu: Stefan MYNARSKI. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 2001. - 170 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr. przy art.
14
Badania wielowymiarowe rynków branżowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 2000. - 242 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr. przy rozdz.
1
Mynarski S., (2006), Modelowanie zjawisk konkurencji. [W:] Pociecha J. (kierownik tematu), Badania konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku, s. 6-28.
2
Mynarski S., (2005), Rola informacji w podejmowaniu decyzji rynkowych. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Badanie postępowania konsumenta na rynku zintegrowanym, s. 5-30.
3
Mynarski S., (2004), Wpływ dochodu i struktury demograficznej na wielkość wydatków konsumpcyjnych w krajach Unii Europejskiej. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Modelowanie zachowań podmiotów rynkowych w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej, s. 5-37.
4
Mynarski S., (2003), Analiza interakcji w zachowaniach konkurencyjnych firm na rynku. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Analiza współzależności i interakcji w badaniach rynkowych i marketingowych, s. 3-34.
5
Mynarski S., (2002), Modele analizy kowariancji w badaniach zachowań podmiotów rynkowych. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Metody ilościowe i jakościowe w badaniach rynkowych i marketingowych, s. 3-38.
6
Mynarski S., (2001), Identyfikacja zależności przyczynowo-skutkowych : podejście interpretacyjne. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych, s. 1-15.
7
Mynarski S., (2000), Analiza wielowymiarowa funkcjonowania układów rynkowych. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Badania wielowymiarowe rynków branżowych, s. 5-43.
8
Mynarski S., (2000), Wstęp. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Badania wielowymiarowe rynków branżowych, s. 1-4.
9
Badanie postępowania konsumenta na rynku zintegrowanym, (2005), Mynarski S. (kier.), Kraków : Akademia Ekonomiczna, 197 k.
10
Modelowanie zachowań podmiotów rynkowych w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej, (2004), Mynarski S. (kier.), Kraków : Akademia Ekonomiczna, 223 k.
11
Analiza współzależności i interakcji w badaniach rynkowych i marketingowych, (2003), Mynarski S. (kier.), Kraków : Akademia Ekonomiczna, 197 s.
12
Metody ilościowe i jakościowe w badaniach rynkowych i marketingowych, (2002), Mynarski S. (kier.), Kraków : Akademia Ekonomiczna, 234 k.
13
Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych, (2001), Mynarski S. (kier.), Kraków : Akademia Ekonomiczna, 170 k.
14
Badania wielowymiarowe rynków branżowych, (2000), Mynarski S. (kier.), Kraków : Akademia Ekonomiczna, 242 k.
1
@unpublished{UEK:2168326557,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Modelowanie zjawisk konkurencji",
booktitle = "Badania konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku",
pages = "6-28",
year = "2006",
}
2
@unpublished{UEK:2168261340,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Rola informacji w podejmowaniu decyzji rynkowych",
booktitle = "Badanie postępowania konsumenta na rynku zintegrowanym",
pages = "5-30",
year = "2005",
}
3
@unpublished{UEK:2168261794,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Wpływ dochodu i struktury demograficznej na wielkość wydatków konsumpcyjnych w krajach Unii Europejskiej",
booktitle = "Modelowanie zachowań podmiotów rynkowych w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej",
pages = "5-37",
year = "2004",
}
4
@unpublished{UEK:2168270316,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Analiza interakcji w zachowaniach konkurencyjnych firm na rynku",
booktitle = "Analiza współzależności i interakcji w badaniach rynkowych i marketingowych",
pages = "3-34",
year = "2003",
}
5
@unpublished{UEK:2168280375,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Modele analizy kowariancji w badaniach zachowań podmiotów rynkowych",
booktitle = "Metody ilościowe i jakościowe w badaniach rynkowych i marketingowych",
pages = "3-38",
year = "2002",
}
6
@unpublished{UEK:2168281199,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Identyfikacja zależności przyczynowo-skutkowych : podejście interpretacyjne",
booktitle = "Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych",
pages = "1-15",
year = "2001",
}
7
@unpublished{UEK:2168283297,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Analiza wielowymiarowa funkcjonowania układów rynkowych",
booktitle = "Badania wielowymiarowe rynków branżowych",
pages = "5-43",
year = "2000",
}
8
@unpublished{UEK:2168283295,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Wstęp",
booktitle = "Badania wielowymiarowe rynków branżowych",
pages = "1-4",
year = "2000",
}
9
@unpublished{UEK:2168261336,
title = "Badanie postępowania konsumenta na rynku zintegrowanym",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "2005",
}
10
@unpublished{UEK:2168261790,
title = "Modelowanie zachowań podmiotów rynkowych w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "2004",
}
11
@unpublished{UEK:2168270314,
title = "Analiza współzależności i interakcji w badaniach rynkowych i marketingowych",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "2003",
}
12
@unpublished{UEK:2168280365,
title = "Metody ilościowe i jakościowe w badaniach rynkowych i marketingowych",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "2002",
}
13
@unpublished{UEK:2168281197,
title = "Zależności przyczynowo-skutkowe w badaniach rynkowych i marketingowych",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "2001",
}
14
@unpublished{UEK:2168283293,
title = "Badania wielowymiarowe rynków branżowych",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "2000",
}