Publications of the selected author

1

Author:
Title:
Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu STATISTICA
Publisher address:
Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2003
Physical description:
192, [1] s.: il.; 24 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-7252-174-3
Nr:
2168225222
monograph
2

Author:
Title:
Badania marketingowe : podstawowe kierunki
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 1998
Physical description:
209 [1] s.: il.; 24 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-87239-64-X
Nr:
2168239838
monograph
1
Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu STATISTICA / Stefan MYNARSKI. - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2003. - 192, [1] s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-7252-174-3
2
Badania marketingowe : podstawowe kierunki / Adam SAGAN ; [red. nauk. Stefan MYNARSKI]. - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 1998. - 209 [1] s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-87239-64-X
1
Mynarski S., (2003), Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu STATISTICA, Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 192, [1] s.
2
Sagan A., (1998), Badania marketingowe: podstawowe kierunki, Mynarski S. (red.), Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 209 [1] s.
1
@book{monUEK:2168225222,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu STATISTICA",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej",
year = "2003",
isbn = "83-7252-174-3",
}
2
@book{monUEK:2168239838,
author = "Adam Sagan",
title = "Badania marketingowe : podstawowe kierunki",
editor = Mynarski Stefan,
adress = "Kraków",
publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
year = "1998",
isbn = "83-87239-64-X",
}