Publications of the selected author

1

Title:
Badanie konkurencji i konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2007
Physical description:
314 s.: il.; 24 cm
Notes:
Bibliogr. przy rozdz.
ISBN:
978-83-7252-386-0
Nr:
51816
monograph
2

Author:
Title:
Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu EXCEL
Publisher address:
Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2006
Physical description:
155 s.: il.; 24 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-7252-316-9
Nr:
52173
monograph
3

Author:
Title:
Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu STATISTICA
Publisher address:
Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2003
Physical description:
192, [1] s.: il.; 24 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-7252-174-3
Nr:
2168225222
monograph
4

Author:
Title:
Badania marketingowe : podstawowe kierunki
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 1998
Physical description:
209 [1] s.: il.; 24 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-87239-64-X
Nr:
2168239838
monograph
5

Author:
Title:
Badania marketingowe : metody i oprogramowanie komputerowe
Publisher address:
Warszawa; Kraków: Canadian Consortium of Management Schools; Akademia Ekonomiczna, 1992
Physical description:
176 s.: il., wykr.; 24 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-85719-00-8
Nr:
2168236426
monograph
6

Title:
Badania przestrzenne rynku i konsumpcji : przewodnik metodyczny
Redaktor:
Publisher address:
Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 1992
Physical description:
249, [1] s.: wykr.; 21 cm
Notes:
Bibliogr. przy rozdz.
ISBN:
83-01-10465-1
Nr:
2168230688
monograph
7

Title:
Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie
Redaktor:
Publisher address:
Katowice: Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 1991
Physical description:
208 s.: il.; 24 cm
Series:
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego)
Nr:
2168255180
monograph
8

Title:
Komputerowy zbiór danych RYNEK
Kierownik tematu:
Publisher address:
Warszawa: Dział Wydawnictw i Upowszechniania IHWiU, 1978
Physical description:
166 s.: il.; 24 cm
Series:
(Opracowania i Materiały Instytutu Handlu Wewnętrznego i Usług ; 118)
Notes:
Streszcz.,
Nr:
2168315039
monograph
9

Author:
Title:
Cybernetyczne aspekty analizy rynku = Cybernetic Aspects of Market Analysis
Edition:
Wyd. 2 popr.
Publisher address:
Warszawa: Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 1976
Physical description:
226 s.: il.; 20 cm
Notes:
Streszcz. w języku ang., ros., Bibliogr.
Nr:
2168286099
monograph
10

Author:
Title:
Cybernetyczne aspekty analizy rynku = Cybernetic Aspects of Market Analysis
Publisher address:
Warszawa: Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 1973
Physical description:
223, [1] s.: il.; 20 cm
Notes:
Streszcz. w języku ang., ros., Bibliogr.
Nr:
2168286097
monograph
1
Badanie konkurencji i konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku / red. Stefan MYNARSKI. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2007. - 314 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. przy rozdz. - ISBN 978-83-7252-386-0
2
Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu EXCEL / Stefan MYNARSKI. - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2006. - 155 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-7252-316-9
3
Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu STATISTICA / Stefan MYNARSKI. - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2003. - 192, [1] s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-7252-174-3
4
Badania marketingowe : podstawowe kierunki / Adam SAGAN ; [red. nauk. Stefan MYNARSKI]. - Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 1998. - 209 [1] s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-87239-64-X
5
Badania marketingowe : metody i oprogramowanie komputerowe / Jacek BAZARNIK, Tadeusz GRABIŃSKI, Eugeniusz Kąciak, Stefan MYNARSKI, Adam SAGAN. - Warszawa; Kraków : Canadian Consortium of Management Schools; Akademia Ekonomiczna, 1992. - 176 s. : il., wykr. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-85719-00-8
6
Badania przestrzenne rynku i konsumpcji : przewodnik metodyczny / red. nauk. Stefan MYNARSKI. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1992. - 249, [1] s. : wykr. ; 21 cm. - Bibliogr. przy rozdz. - ISBN 83-01-10465-1
7
Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie / red. Stefan MYNARSKI. - Katowice : Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 1991. - 208 s. : il. ; 24 cm. - (Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego)
8
Komputerowy zbiór danych RYNEK / kier. Stefan MYNARSKI ; [T. GRABIŃSKI, K. BAŚCIK, D. SEREK]. - Warszawa : Dział Wydawnictw i Upowszechniania IHWiU, 1978. - 166 s. : il. ; 24 cm. - Streszcz. - (Opracowania i Materiały - Instytut Handlu Wewnętrznego i Usług ; 118)
9
Cybernetyczne aspekty analizy rynku = Cybernetic Aspects of Market Analysis / Stefan MYNARSKI. - Wyd. 2 popr. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 1976. - 226 s. : il. ; 20 cm. - Streszcz. w języku ang., ros. - Bibliogr.
10
Cybernetyczne aspekty analizy rynku = Cybernetic Aspects of Market Analysis / Stefan MYNARSKI. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 1973. - 223, [1] s. : il. ; 20 cm. - Streszcz. w języku ang., ros. - Bibliogr.
1
Mynarski S. (red.), (2007), Badanie konkurencji i konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku, Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 314 s.
2
Mynarski S., (2006), Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu EXCEL, Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 155 s.
3
Mynarski S., (2003), Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu STATISTICA, Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 192, [1] s.
4
Sagan A., (1998), Badania marketingowe: podstawowe kierunki, Mynarski S. (red.), Kraków : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, 209 [1] s.
5
Bazarnik J., Grabiński T., Kąciak E., Mynarski S., Sagan A., (1992), Badania marketingowe: metody i oprogramowanie komputerowe, Warszawa : Canadian Consortium of Management Schools ; Kraków : Akademia Ekonomiczna, 176 s.
6
Mynarski S., Szumilak J. (red.), (1992), Badania przestrzenne rynku i konsumpcji: przewodnik metodyczny, Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 249, [1] s.
7
Mynarski S. (red.), (1991), Przestrzenne struktury konsumpcji: zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie, Katowice : Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, 208 s.
8
Grabiński T., Baścik K., Serek D., (1978), Komputerowy zbiór danych RYNEK, Mynarski S. (kier.), Warszawa : Dział Wydawnictw i Upowszechniania IHWiU, 166 s.
9
Mynarski S., (1976), Cybernetyczne aspekty analizy rynku, Wyd. 2 popr.Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 226 s.
10
Mynarski S., (1973), Cybernetyczne aspekty analizy rynku, Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 223, [1] s.
1
@book{UEK:51816,
title = "Badanie konkurencji i konkurencyjności przedsiębiorstw i produktów na rynku",
editor = Mynarski Stefan,
adress = "Kraków",
publisher = "Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie",
year = "2007",
isbn = "978-83-7252-386-0",
}
2
@book{UEK:52173,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu EXCEL",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej",
year = "2006",
isbn = "83-7252-316-9",
}
3
@book{UEK:2168225222,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Analiza danych rynkowych i marketingowych z wykorzystaniem programu STATISTICA",
adress = "Kraków",
publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej",
year = "2003",
isbn = "83-7252-174-3",
}
4
@book{UEK:2168239838,
author = "Sagan Adam",
title = "Badania marketingowe : podstawowe kierunki",
editor = Mynarski Stefan,
adress = "Kraków",
publisher = "Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
year = "1998",
isbn = "83-87239-64-X",
}
5
@book{UEK:2168236426,
author = "Bazarnik Jacek and Grabiński Tadeusz and Kąciak Eugeniusz and Mynarski Stefan and Sagan Adam",
title = "Badania marketingowe : metody i oprogramowanie komputerowe",
adress = "Warszawa; Kraków",
publisher = "Canadian Consortium of Management Schools; Akademia Ekonomiczna",
year = "1992",
isbn = "83-85719-00-8",
}
6
@book{UEK:2168230688,
title = "Badania przestrzenne rynku i konsumpcji : przewodnik metodyczny",
editor = Mynarski Stefan,
editor = Szumilak Jan,
adress = "Warszawa",
publisher = "Wydawnictwo Naukowe PWN",
year = "1992",
isbn = "83-01-10465-1",
}
7
@book{UEK:2168255180,
title = "Przestrzenne struktury konsumpcji : zróżnicowanie, uwarunkowanie, kształtowanie",
editor = Mynarski Stefan,
adress = "Katowice",
publisher = "Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego",
year = "1991",
issn = "",
}
8
@book{UEK:2168315039,
author = "Grabiński Tadeusz and Baścik Kazimierz and Serek Danuta",
title = "Komputerowy zbiór danych RYNEK",
adress = "Warszawa",
publisher = "Dział Wydawnictw i Upowszechniania IHWiU",
year = "1978",
issn = "",
}
9
@book{UEK:2168286099,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Cybernetyczne aspekty analizy rynku",
adress = "Warszawa",
publisher = "Państwowe Wydawnictwo Naukowe",
year = "1976",
edition = "Wyd. 2 popr.",
}
10
@book{UEK:2168286097,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Cybernetyczne aspekty analizy rynku",
adress = "Warszawa",
publisher = "Państwowe Wydawnictwo Naukowe",
year = "1973",
}