Publications of the selected author

1

Author:
Title:
Prawidłowości englowskie w krajach Unii Europejskiej = Engel Laws in European Union Countries
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 739 (2007) , s. 5-19. - Summ. - Bibliogr.
Access mode:
Ministerial journal list:
b 6.00 pkt
Nr:
51091
article
See main document
2

Author:
Title:
Rola informacji w ocenie szans rynkowych = The Role of Information in Assessing Market Opportunities
Source:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie / [red. nauk. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK]. - nr 756 (2007) , s. 5-18. - Summ. - Bibliogr.
Access mode:
Ministerial journal list:
b 6.00 pkt
Nr:
50839
article
See main document
3

Author:
Title:
Skuteczność i efektywność promocji w zachowaniach konkurencyjnych na rynku = Promotional Effectiveness and Efficiency in Competitive Behaviour on the Market
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 659 (2005) , s. 5-23. - Summ. - Bibliogr.
Access mode:
Nr:
53009
article
See main document
4

Author:
Title:
Selektywność udziału marki na rynku = Selectivity of Brand Participation on the Market
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 680 (2005) , s. 5-12. - Summ. - Bibliogr.
Access mode:
Nr:
52614
article
See main document
5

Author:
Title:
Informacja w świecie współczesnym = Information in the Contemporary World
Source:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica. - 179, t. 1 (2004) , s. 55-66. - Tytuł numeru: Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym
Nr:
52247
article
6

Author:
Title:
Modele interakcyjne zachowań konkurencyjnych na rynku = Interactive Models of Competitive Behaviour on the Market
Source:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - nr 1010 (2004) , s. 9-23. - Tytuł numeru: Zastosowania metod ilościowych - Bibliogr.
Series:
(Ekonometria ; 13)
Nr:
2166530720
article
7

Author:
Title:
Teoretyczne podstawy badań przestrzennych = Theoretical Bases of Spatial Investigations
Source:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - nr 1052 (2004) , s. 129-141. - Tytuł numeru: Badania przestrzenne rynku i konsumpcji a polityka regionalna Unii Europejskiej - Bibliogr.
Nr:
52796
article
8

Author:
Title:
Wykorzystanie analizy kowariancji w badaniach zależności przyczynowo-skutkowych = Applying Co-variance Analysis in Researches on Cause-effect Relationships
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 640 (2003) , s. 7-20. - Summ. - Bibliogr.
Access mode:
Nr:
2168224020
article
See main document
9

Author:
Title:
Hierarchia badań rynkowych i marketingowych wspomaganych komputerowo = The Hierarchy of Market Analysis and Marketing Research Supported by Computers
Source:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - nr 1004 (2003) , s. 421-429. - Tytuł numeru: Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania - Bibliogr.
Nr:
2168221414
article
10

Author:
Title:
Wybór docelowych rynków eksportowych producentów artykułów rolno-spożywczych = The Choice of Target Export Markets by Producers of Agricultural Food Products
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 586 (2002) , s. 5-23. - Summ. - Bibliogr.
Access mode:
Nr:
2168226960
article
See main document
11

Author:
Title:
Mechanizmy funkcjonowania układów rynkowych = The Mechanisms of Market Systems
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 605 (2002) , s. 7-23. - Summ. - Bibliogr.. - Dostępny również w wersji elektronicznej
Access mode:
Nr:
2168224782
article
See main document
12

Author:
Title:
The Potential Market in Product Marketing Strategies = The Potential Market in Product Marketing Strategies
Source:
Argumenta Oeconomica Cracoviensia / [ed. Adam STABRYŁA]. - no 1 (2001) , s. 107-113
Nr:
2168248844
article
See main document
13

Author:
Title:
Układy eksperymentalne w analizie rynku = Experiment Designs in Market Analysis
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 558 (2001) , s. 5-21. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168235840
article
See main document
14

Author:
Title:
Wybór rynków docelowych w aspekcie procesów integracyjnych z Unią Europejską = The Choice of Target Markets in Aspect of Integration with European Union
Source:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - nr 852, t. 2 (2000) , s. 437-446. - Tytuł numeru: Marketing - przełom wieków : paradygmaty, zastosowania : materiały kongresowe, Jelenia Góra 24-27 września 2000 r. - Bibliogr.
Nr:
2168224120
article
15

Author:
Title:
Pomiar i kwantyfikacja w badaniach rynkowych i marketingowych = Measurement and Quantification in Market and Marketing Research
Source:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - nr 856 (2000) , s. 9-18. - Tytuł numeru: IV Warsztaty Metodologiczne nt. Pomiar w badaniach rynkowych i marketingowych: materiały z konferencji naukowej zorganizowanej przez Katedrę Ekonometrii i Informatyki Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu - Bibliogr.
Nr:
2168224122
article
16

Author:
Title:
Potencjał rynkowy i jego dyfuzyjny mechanizm = Market Potential and Its Diffusive Machanism
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 540 (2000) , s. 5-16. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168256930
article
See main document
17

Author:
Title:
Selektywność wyboru marek na rynku = Selective Choice of Brands in the Marketplace
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 543 (2000) , s. 5-22. - Summ. - Bibliogr.
Access mode:
Nr:
2168248486
article
See main document
18

Author:
Title:
Czy grozi nam ujemny przyrost naturalny = Are We Endangered by Minus Increase of the Population
Source:
Wiadomości Statystyczne. - R. 44, nr 7 (458) (1999) , s. 40-43
Nr:
2168249232
article
19

Author:
Title:
Selektywność kursów giełdowych (w świetle sprzężonego modelu dyfuzji) = Selectivity of Prices on the Stock Exchange in the Light of Combined Diffusion Model
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 513 (1998) , s. 5-15. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168248358
article
See main document
20

Author:
Title:
Przesłanki badań rynkowych i marketingowych
Source:
Marketing i Rynek. - nr 12 (1998) , s. 2-8
Nr:
2168234578
article
21

Author:
Title:
Philip Kotler - doctor honoris causa
Source:
Aida Media. - nr 9 (52) (1998) , s. 4
Nr:
2168252992
article
22

Author:
Title:
Hierarchizacja metod badań rynkowych i marketingowych = Hierarchy of Methods of Market and Marketing Surveys
Source:
Wiadomości Statystyczne. - R. 43, nr 4 (443) (1998) , s. 1-9
Nr:
2168269360
article
23

Author:
Title:
Harmonijność cykli i rytmów giełdowych
Source:
Penetrator : wiadomości gospodarcze. - nr 3 (1997) , s. 43-46
Nr:
2168230534
article
24

Author:
Title:
Mechanizm funkcjonowania gospodarki rynkowej = The Mechanism of Market System
Source:
Folia Oeconomica Cracoviensia. - vol. 39-40 (1996) , s. 99-111. - Summ.
Nr:
2168241918
article
25

Author:
Title:
Dyfuzja popytu i podaży na rynku papierów wartościowych
Source:
Penetrator : wiadomości gospodarcze. - nr 1 (1996) , s. 31-34. - Streszcz.
Nr:
2168230648
article
26

Author:
Title:
Selektywność rytmów giełdowych = Selectivity of the Exchange Rhythms
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI]. - nr 479 (1996) , s. 5-17. - Summ.
Nr:
2168257660
article
See main document
27

Author:
Title:
Metody ilościowe
Source:
Marketing w Praktyce. - nr 5 (1996) , s. 9-15
Nr:
2168240884
article
28

Author:
Title:
Dyfuzja obrotów giełdowych w okresach hossy i bessy
Source:
Penetrator : wiadomości gospodarcze. - nr 6 (1995) , s. 18-21
Nr:
2168233508
article
29

Author:
Title:
Analiza dyskryminacyjna zmian kursów akcji
Source:
Penetrator : wiadomości gospodarcze. - nr 9 (1995) , s. 17-21
Nr:
2168233600
article
30

Author:
Title:
Falowanie kursów giełdowych
Source:
Penetrator : wiadomości gospodarcze. - nr 3 (1995) , s. 23-26. - Streszcz.
Nr:
2168233572
article
31

Author:
Title:
Teoretyczne podstawy segmentacji rynku = Theoretical Bases of Market Segmentation
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI]. - nr 457 (1995) , s. 5-18. - Summ.
Nr:
2168243680
article
See main document
32

Author:
Title:
Rytm giełdy
Source:
Handel Wewnętrzny. - R. 40, nr 1 (228) (1994) , s. 22-26
Nr:
2168276545
article
33

Author:
Title:
Analiza segmentacyjna rynku papierów wartościowych = Segmentation Analysis of the Securities Market
Source:
Folia Oeconomica Cracoviensia / [red. Janusz MACIASZEK]. - vol. 37-38 (1994) , s. 17-25. - Summ.
Nr:
2168247222
article
See main document
34

Author:
Title:
Modelowanie systemowe stabilności i równowagi rynkowej w ujęciu dynamicznym = System Modelling of Market Equilibrium and Stability with Dynamic Properties
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Roman NIESTRÓJ]. - nr 403 (1993) , s. 5-14. - Summ.
Nr:
2168263634
article
See main document
35

Author:
Title:
Modelowanie skutków tłumienia inflacji w polskiej gospodarce = Modelling of Market Equilibrium and Stability Under the Conditions of Fighting Inflation
Source:
Folia Oeconomica Cracoviensia / [red. Janusz MACIASZEK]. - vol. 34 (1991) , s. 17-23. - Summ.
Nr:
2168247166
article
See main document
36

Author:
Title:
Produkt rynkowy w systemie informacji marketingowej = Product in the System of Marketing Information
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 353 (1991) , s. 5-20. - Summ., rez.
Nr:
2168246712
article
See main document
37

Author:
Title:
Skalowanie wielowymiarowe cech produktów w badaniach marketingowych = Multidimensional Scaling Technique in Marketing Studies on Product Properties
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Michał WOŹNIAK]. - nr 324 (1990) , s. 5-17. - Rez., summ.
Access mode:
Nr:
2168269158
article
See main document
38

Author:
Title:
Mechanizmy kształtowania konsumpcji rynkowej w warunkach tłumienia inflacji
Source:
Handel Wewnętrzny. - R. 36, nr 5-6 (208-209) (1990) , s. 11-15
Nr:
2168255318
article
39

Title:
Prognoza dla regionów
Source:
Życie Gospodarcze. - nr 50 (1990) , s. 10
Nr:
2168229282
article
40

Title:
Strefa wschodnia i zachodnia
Source:
Życie Gospodarcze - dodatek Zmiany w strukturze konsumpcji 1986-1990. - nr 38 (1990) , s. III
Nr:
2168229260
article
41

Author:
Title:
Model strukturalnej równowagi rynku (możliwości wykorzystania wyników badań modelu) = A Model of the Structural Market Equilibrium
Source:
Ekonomista. - nr 1-2 (1989) , s. 69-82. - Summ., rez.
Nr:
2168265184
article
1
Prawidłowości englowskie w krajach Unii Europejskiej = Engel Laws in European Union Countries / Stefan MYNARSKI // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 739 (2007), s. 5-19. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=150101745. - ISSN 0208-7944
2
Rola informacji w ocenie szans rynkowych = The Role of Information in Assessing Market Opportunities / Stefan MYNARSKI // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie / [red. nauk. Danuta SURÓWKA-MARSZAŁEK]. - nr 756 (2007), s. 5-18. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=154079146. - ISSN 1898-6447
3
Skuteczność i efektywność promocji w zachowaniach konkurencyjnych na rynku = Promotional Effectiveness and Efficiency in Competitive Behaviour on the Market / Stefan MYNARSKI // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 659 (2005), s. 5-23. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=96518434. - ISSN 0208-7944
4
Selektywność udziału marki na rynku = Selectivity of Brand Participation on the Market / Stefan MYNARSKI // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 680 (2005), s. 5-12. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=102517384. - ISSN 0208-7944
5
Informacja w świecie współczesnym = Information in the Contemporary World / Stefan MYNARSKI // Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica. - 179, t. 1 (2004), s. 55-66. - Summ.. - Tytuł numeru: Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym. - ISSN 0208-6018
6
Modele interakcyjne zachowań konkurencyjnych na rynku = Interactive Models of Competitive Behaviour on the Market / Stefan MYNARSKI // Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - (Ekonometria, ISSN 1507-3866 ; 13). - nr 1010 (2004), s. 9-23. - Summ.. - Tytuł numeru: Zastosowania metod ilościowych. - Bibliogr. - ISSN 0324-8445
7
Teoretyczne podstawy badań przestrzennych = Theoretical Bases of Spatial Investigations / Stefan MYNARSKI // Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - nr 1052 (2004), s. 129-141. - Summ.. - Tytuł numeru: Badania przestrzenne rynku i konsumpcji a polityka regionalna Unii Europejskiej. - Bibliogr. - ISSN 0324-8445
8
Wykorzystanie analizy kowariancji w badaniach zależności przyczynowo-skutkowych = Applying Co-variance Analysis in Researches on Cause-effect Relationships / Stefan MYNARSKI // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 640 (2003), s. 7-20. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=45515572. - ISSN 0208-7944
9
Hierarchia badań rynkowych i marketingowych wspomaganych komputerowo = The Hierarchy of Market Analysis and Marketing Research Supported by Computers / Stefan MYNARSKI // Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - nr 1004 (2003), s. 421-429. - Summ.. - Tytuł numeru: Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania. - Bibliogr. - ISSN 0324-8445
10
Wybór docelowych rynków eksportowych producentów artykułów rolno-spożywczych = The Choice of Target Export Markets by Producers of Agricultural Food Products / Stefan MYNARSKI // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 586 (2002), s. 5-23. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=13085. - ISSN 0208-7944
11
Mechanizmy funkcjonowania układów rynkowych = The Mechanisms of Market Systems // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 605 (2002), s. 7-23. - Summ. - Bibliogr. - Dostępny również w wersji elektronicznej. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=13648. - ISSN 0208-7944
12
The Potential Market in Product Marketing Strategies = The Potential Market in Product Marketing Strategies / Stefan MYNARSKI // Argumenta Oeconomica Cracoviensia / [ed. Adam STABRYŁA]. - no 1 (2001), s. 107-113. - ISSN 1642-168X
13
Układy eksperymentalne w analizie rynku = Experiment Designs in Market Analysis / Stefan MYNARSKI // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 558 (2001), s. 5-21. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
14
Wybór rynków docelowych w aspekcie procesów integracyjnych z Unią Europejską = The Choice of Target Markets in Aspect of Integration with European Union / Stefan MYNARSKI // Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - nr 852, t. 2 (2000), s. 437-446. - Summ. - Tytuł numeru: Marketing - przełom wieków : paradygmaty, zastosowania : materiały kongresowe, Jelenia Góra 24-27 września 2000 r. - Bibliogr. - ISSN 0324-8445
15
Pomiar i kwantyfikacja w badaniach rynkowych i marketingowych = Measurement and Quantification in Market and Marketing Research / Stefan MYNARSKI // Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - nr 856 (2000), s. 9-18. - Summ.. - Tytuł numeru: IV Warsztaty Metodologiczne nt. Pomiar w badaniach rynkowych i marketingowych: materiały z konferencji naukowej zorganizowanej przez Katedrę Ekonometrii i Informatyki Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - Bibliogr. - ISSN 0324-8445
16
Potencjał rynkowy i jego dyfuzyjny mechanizm = Market Potential and Its Diffusive Machanism / Stefan MYNARSKI // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 540 (2000), s. 5-16. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
17
Selektywność wyboru marek na rynku = Selective Choice of Brands in the Marketplace / Stefan MYNARSKI // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 543 (2000), s. 5-22. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/details.php?numer=9917. - ISSN 0208-7944
18
Czy grozi nam ujemny przyrost naturalny = Are We Endangered by Minus Increase of the Population / Stefan MYNARSKI // Wiadomości Statystyczne : organ Głównego Urzędu Statystycznego i Polskiego Towarzystwa Statystycznego. - R. 44, nr 7 (458) (1999), s. 40-43. - ISSN 0043-518X
19
Selektywność kursów giełdowych (w świetle sprzężonego modelu dyfuzji) = Selectivity of Prices on the Stock Exchange in the Light of Combined Diffusion Model / Stefan MYNARSKI // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 513 (1998), s. 5-15. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
20
Przesłanki badań rynkowych i marketingowych / Stefan MYNARSKI // Marketing i Rynek. - nr 12 (1998), s. 2-8. - ISSN 1231-7853
21
Philip Kotler - doctor honoris causa / Stefan MYNARSKI // Aida Media. - nr 9 (52) (1998), s. 4. - ISSN 1231-3289
22
Hierarchizacja metod badań rynkowych i marketingowych = Hierarchy of Methods of Market and Marketing Surveys / Stefan MYNARSKI // Wiadomości Statystyczne : organ Głównego Urzędu Statystycznego i Polskiego Towarzystwa Statystycznego. - R. 43, nr 4 (443) (1998), s. 1-9. - ISSN 0043-518X
23
Harmonijność cykli i rytmów giełdowych / Stefan MYNARSKI // Penetrator : wiadomości gospodarcze. - nr 3 (1997), s. 43-46. - ISSN 1233-3050
24
Mechanizm funkcjonowania gospodarki rynkowej = The Mechanism of Market System / Stefan MYNARSKI // Folia Oeconomica Cracoviensia. - vol. 39-40 (1996-1997), s. 99-111. - Summ. - ISSN 0071-674X
25
Dyfuzja popytu i podaży na rynku papierów wartościowych / Stefan MYNARSKI // Penetrator : wiadomości gospodarcze. - nr 1 (1996), s. 31-34. - Streszcz. - ISSN 1233-3050
26
Selektywność rytmów giełdowych = Selectivity of the Exchange Rhythms / Stefan MYNARSKI // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI]. - nr 479 (1996), s. 5-17. - Summ. - ISSN 0208-7944
27
Metody ilościowe / Stefan MYNARSKI // Marketing w Praktyce. - nr 5 (1996), s. 9-15. - ISSN 1425-8315
28
Dyfuzja obrotów giełdowych w okresach hossy i bessy / Stefan MYNARSKI // Penetrator : wiadomości gospodarcze. - nr 6 (1995), s. 18-21. - ISSN 1233-3050
29
Analiza dyskryminacyjna zmian kursów akcji / Stefan MYNARSKI // Penetrator : wiadomości gospodarcze. - nr 9 (1995), s. 17-21. - ISSN 1233-3050
30
Falowanie kursów giełdowych / Stefan MYNARSKI // Penetrator : wiadomości gospodarcze. - nr 3 (1995), s. 23-26. - Streszcz. - ISSN 1233-3050
31
Teoretyczne podstawy segmentacji rynku = Theoretical Bases of Market Segmentation / Stefan MYNARSKI // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI]. - nr 457 (1995), s. 5-18. - Summ. - ISSN 0208-7944
32
Rytm giełdy / Stefan MYNARSKI // Handel Wewnętrzny. - R. 40, nr 1 (228) (1994), s. 22-26. - ISSN 0438-5403
33
Analiza segmentacyjna rynku papierów wartościowych = Segmentation Analysis of the Securities Market / Stefan MYNARSKI // Folia Oeconomica Cracoviensia / [red. Janusz MACIASZEK]. - vol. 37-38 (1994/1995), s. 17-25. - Summ. - ISSN 0071-674X
34
Modelowanie systemowe stabilności i równowagi rynkowej w ujęciu dynamicznym = System Modelling of Market Equilibrium and Stability with Dynamic Properties / Stefan MYNARSKI // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Roman NIESTRÓJ]. - nr 403 (1993), s. 5-14. - Summ. - ISSN 0208-7944
35
Modelowanie skutków tłumienia inflacji w polskiej gospodarce = Modelling of Market Equilibrium and Stability Under the Conditions of Fighting Inflation / Stefan MYNARSKI // Folia Oeconomica Cracoviensia / [red. Janusz MACIASZEK]. - vol. 34 (1991), s. 17-23. - Summ. - ISSN 0071-674X
36
Produkt rynkowy w systemie informacji marketingowej = Product in the System of Marketing Information / Stefan MYNARSKI // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 353 (1991), s. 5-20. - Summ., rez. - ISSN 0208-7944
37
Skalowanie wielowymiarowe cech produktów w badaniach marketingowych = Multidimensional Scaling Technique in Marketing Studies on Product Properties / Stefan MYNARSKI // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Michał WOŹNIAK]. - nr 324 (1990), s. 5-17. - Rez., summ. - ISSN 0208-7944
38
Mechanizmy kształtowania konsumpcji rynkowej w warunkach tłumienia inflacji / Stefan MYNARSKI // Handel Wewnętrzny. - R. 36, nr 5-6 (208-209) (1990), s. 11-15. - ISSN 0438-5403
39
Prognoza dla regionów / Stefan MYNARSKI, Jacek BAZARNIK // Życie Gospodarcze. - nr 50 (1990), s. 10. - ISSN 0137-7299
40
Strefa wschodnia i zachodnia / Stefan MYNARSKI, Jacek BAZARNIK // Życie Gospodarcze - dodatek Zmiany w strukturze konsumpcji 1986-1990. - nr 38 (1990), s. III. - ISSN 0137-7299
41
Model strukturalnej równowagi rynku (możliwości wykorzystania wyników badań modelu) = A Model of the Structural Market Equilibrium / Stefan MYNARSKI // Ekonomista. - nr 1-2 (1989), s. 69-82. - Summ., rez. - ISSN 0013-3205
1
Mynarski S., (2007), Prawidłowości englowskie w krajach Unii Europejskiej, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 739, s. 5-19; https://bazekon.uek.krakow.pl/150101745
2
Mynarski S., (2007), Rola informacji w ocenie szans rynkowych, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie", nr 756, s. 5-18; https://bazekon.uek.krakow.pl/154079146
3
Mynarski S., (2005), Skuteczność i efektywność promocji w zachowaniach konkurencyjnych na rynku, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 659, s. 5-23; https://bazekon.uek.krakow.pl/96518434
4
Mynarski S., (2005), Selektywność udziału marki na rynku, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 680, s. 5-12; https://bazekon.uek.krakow.pl/102517384
5
Mynarski S., (2004), Informacja w świecie współczesnym, "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", 179, t. 1, s. 55-66.
6
Mynarski S., (2004), Modele interakcyjne zachowań konkurencyjnych na rynku, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu", nr 1010, s. 9-23.
7
Mynarski S., (2004), Teoretyczne podstawy badań przestrzennych, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu", nr 1052, s. 129-141.
8
Mynarski S., (2003), Wykorzystanie analizy kowariancji w badaniach zależności przyczynowo-skutkowych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 640, s. 7-20; https://bazekon.uek.krakow.pl/45515572
9
Mynarski S., (2003), Hierarchia badań rynkowych i marketingowych wspomaganych komputerowo, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu", nr 1004, s. 421-429.
10
Mynarski S., (2002), Wybór docelowych rynków eksportowych producentów artykułów rolno-spożywczych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 586, s. 5-23; https://bazekon.uek.krakow.pl/13085
11
Mynarski S., (2002), Mechanizmy funkcjonowania układów rynkowych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 605, s. 7-23; https://bazekon.uek.krakow.pl/13648
12
Mynarski S., (2001), The Potential Market in Product Marketing Strategies, "Argumenta Oeconomica Cracoviensia", no 1, s. 107-113.
13
Mynarski S., (2001), Układy eksperymentalne w analizie rynku, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 558, s. 5-21.
14
Mynarski S., (2000), Wybór rynków docelowych w aspekcie procesów integracyjnych z Unią Europejską, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu", nr 852, t. 2, s. 437-446.
15
Mynarski S., (2000), Pomiar i kwantyfikacja w badaniach rynkowych i marketingowych, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu", nr 856, s. 9-18.
16
Mynarski S., (2000), Potencjał rynkowy i jego dyfuzyjny mechanizm, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 540, s. 5-16.
17
Mynarski S., (2000), Selektywność wyboru marek na rynku, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 543, s. 5-22; https://bazekon.uek.krakow.pl/9917
18
Mynarski S., (1999), Czy grozi nam ujemny przyrost naturalny, "Wiadomości Statystyczne", R. 44, nr 7 (458), s. 40-43.
19
Mynarski S., (1998), Selektywność kursów giełdowych (w świetle sprzężonego modelu dyfuzji), "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 513, s. 5-15.
20
Mynarski S., (1998), Przesłanki badań rynkowych i marketingowych, "Marketing i Rynek", nr 12, s. 2-8.
21
Mynarski S., (1998), Philip Kotler - doctor honoris causa, "Aida Media", nr 9 (52), s. 4.
22
Mynarski S., (1998), Hierarchizacja metod badań rynkowych i marketingowych, "Wiadomości Statystyczne", R. 43, nr 4 (443), s. 1-9.
23
Mynarski S., (1997), Harmonijność cykli i rytmów giełdowych, "Penetrator : wiadomości gospodarcze", nr 3, s. 43-46.
24
Mynarski S., (1996), Mechanizm funkcjonowania gospodarki rynkowej, "Folia Oeconomica Cracoviensia", vol. 39-40, s. 99-111.
25
Mynarski S., (1996), Dyfuzja popytu i podaży na rynku papierów wartościowych, "Penetrator : wiadomości gospodarcze", nr 1, s. 31-34.
26
Mynarski S., (1996), Selektywność rytmów giełdowych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 479, s. 5-17.
27
Mynarski S., (1996), Metody ilościowe, "Marketing w Praktyce", nr 5, s. 9-15.
28
Mynarski S., (1995), Dyfuzja obrotów giełdowych w okresach hossy i bessy, "Penetrator : wiadomości gospodarcze", nr 6, s. 18-21.
29
Mynarski S., (1995), Analiza dyskryminacyjna zmian kursów akcji, "Penetrator : wiadomości gospodarcze", nr 9, s. 17-21.
30
Mynarski S., (1995), Falowanie kursów giełdowych, "Penetrator : wiadomości gospodarcze", nr 3, s. 23-26.
31
Mynarski S., (1995), Teoretyczne podstawy segmentacji rynku, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 457, s. 5-18.
32
Mynarski S., (1994), Rytm giełdy, "Handel Wewnętrzny", R. 40, nr 1 (228), s. 22-26.
33
Mynarski S., (1994), Analiza segmentacyjna rynku papierów wartościowych, "Folia Oeconomica Cracoviensia", vol. 37-38, s. 17-25.
34
Mynarski S., (1993), Modelowanie systemowe stabilności i równowagi rynkowej w ujęciu dynamicznym, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 403, s. 5-14.
35
Mynarski S., (1991), Modelowanie skutków tłumienia inflacji w polskiej gospodarce, "Folia Oeconomica Cracoviensia", vol. 34, s. 17-23.
36
Mynarski S., (1991), Produkt rynkowy w systemie informacji marketingowej, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 353, s. 5-20.
37
Mynarski S., (1990), Skalowanie wielowymiarowe cech produktów w badaniach marketingowych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 324, s. 5-17.
38
Mynarski S., (1990), Mechanizmy kształtowania konsumpcji rynkowej w warunkach tłumienia inflacji, "Handel Wewnętrzny", R. 36, nr 5-6 (208-209), s. 11-15.
39
Mynarski S., Bazarnik J., (1990), Prognoza dla regionów, "Życie Gospodarcze", nr 50, s. 10.
40
Mynarski S., Bazarnik J., (1990), Strefa wschodnia i zachodnia, "Życie Gospodarcze - dodatek Zmiany w strukturze konsumpcji 1986-1990", nr 38, s. III.
41
Mynarski S., (1989), Model strukturalnej równowagi rynku (możliwości wykorzystania wyników badań modelu), "Ekonomista", nr 1-2, s. 69-82.
1
@article{UEK:51091,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Prawidłowości englowskie w krajach Unii Europejskiej",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "739",
pages = "5-19",
year = "2007",
}
2
@article{UEK:50839,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Rola informacji w ocenie szans rynkowych",
journal = "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie",
number = "756",
pages = "5-18",
year = "2007",
}
3
@article{UEK:53009,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Skuteczność i efektywność promocji w zachowaniach konkurencyjnych na rynku",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "659",
pages = "5-23",
year = "2005",
}
4
@article{UEK:52614,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Selektywność udziału marki na rynku",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "680",
pages = "5-12",
year = "2005",
}
5
@article{UEK:52247,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Informacja w świecie współczesnym",
journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica",
number = "179, t. 1",
pages = "55-66",
adress = "",
year = "2004",
}
6
@article{UEK:2166530720,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Modele interakcyjne zachowań konkurencyjnych na rynku",
journal = "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu",
number = "1010",
pages = "9-23",
adress = "",
year = "2004",
issn = "1507-3866",
}
7
@article{UEK:52796,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Teoretyczne podstawy badań przestrzennych",
journal = "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu",
number = "1052",
pages = "129-141",
adress = "",
year = "2004",
}
8
@article{UEK:2168224020,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Wykorzystanie analizy kowariancji w badaniach zależności przyczynowo-skutkowych",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "640",
pages = "7-20",
year = "2003",
}
9
@article{UEK:2168221414,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Hierarchia badań rynkowych i marketingowych wspomaganych komputerowo",
journal = "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu",
number = "1004",
pages = "421-429",
adress = "",
year = "2003",
}
10
@article{UEK:2168226960,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Wybór docelowych rynków eksportowych producentów artykułów rolno-spożywczych",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "586",
pages = "5-23",
year = "2002",
}
11
@article{UEK:2168224782,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Mechanizmy funkcjonowania układów rynkowych",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "605",
pages = "7-23",
year = "2002",
}
12
@article{UEK:2168248844,
author = "Mynarski Stefan",
title = "The Potential Market in Product Marketing Strategies",
journal = "Argumenta Oeconomica Cracoviensia",
number = "no 1",
pages = "107-113",
year = "2001",
}
13
@article{UEK:2168235840,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Układy eksperymentalne w analizie rynku",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "558",
pages = "5-21",
year = "2001",
}
14
@article{UEK:2168224120,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Wybór rynków docelowych w aspekcie procesów integracyjnych z Unią Europejską",
journal = "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu",
number = "852, t. 2",
pages = "437-446",
adress = "",
year = "2000",
}
15
@article{UEK:2168224122,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Pomiar i kwantyfikacja w badaniach rynkowych i marketingowych",
journal = "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu",
number = "856",
pages = "9-18",
adress = "",
year = "2000",
}
16
@article{UEK:2168256930,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Potencjał rynkowy i jego dyfuzyjny mechanizm",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "540",
pages = "5-16",
year = "2000",
}
17
@article{UEK:2168248486,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Selektywność wyboru marek na rynku",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "543",
pages = "5-22",
year = "2000",
}
18
@article{UEK:2168249232,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Czy grozi nam ujemny przyrost naturalny",
journal = "Wiadomości Statystyczne",
number = "R. 44, 7 (458)",
pages = "40-43",
year = "1999",
}
19
@article{UEK:2168248358,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Selektywność kursów giełdowych (w świetle sprzężonego modelu dyfuzji)",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "513",
pages = "5-15",
year = "1998",
}
20
@article{UEK:2168234578,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Przesłanki badań rynkowych i marketingowych",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "12",
pages = "2-8",
year = "1998",
}
21
@article{UEK:2168252992,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Philip Kotler - doctor honoris causa",
journal = "Aida Media",
number = "9 (52)",
pages = "4",
year = "1998",
}
22
@article{UEK:2168269360,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Hierarchizacja metod badań rynkowych i marketingowych",
journal = "Wiadomości Statystyczne",
number = "R. 43, 4 (443)",
pages = "1-9",
year = "1998",
}
23
@article{UEK:2168230534,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Harmonijność cykli i rytmów giełdowych",
journal = "Penetrator : wiadomości gospodarcze",
number = "3",
pages = "43-46",
year = "1997",
}
24
@article{UEK:2168241918,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Mechanizm funkcjonowania gospodarki rynkowej",
journal = "Folia Oeconomica Cracoviensia",
number = "vol. 39-40",
pages = "99-111",
year = "1996",
}
25
@article{UEK:2168230648,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Dyfuzja popytu i podaży na rynku papierów wartościowych",
journal = "Penetrator : wiadomości gospodarcze",
number = "1",
pages = "31-34",
year = "1996",
}
26
@article{UEK:2168257660,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Selektywność rytmów giełdowych",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "479",
pages = "5-17",
year = "1996",
}
27
@article{UEK:2168240884,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Metody ilościowe",
journal = "Marketing w Praktyce",
number = "5",
pages = "9-15",
year = "1996",
}
28
@article{UEK:2168233508,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Dyfuzja obrotów giełdowych w okresach hossy i bessy",
journal = "Penetrator : wiadomości gospodarcze",
number = "6",
pages = "18-21",
year = "1995",
}
29
@article{UEK:2168233600,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Analiza dyskryminacyjna zmian kursów akcji",
journal = "Penetrator : wiadomości gospodarcze",
number = "9",
pages = "17-21",
year = "1995",
}
30
@article{UEK:2168233572,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Falowanie kursów giełdowych",
journal = "Penetrator : wiadomości gospodarcze",
number = "3",
pages = "23-26",
year = "1995",
}
31
@article{UEK:2168243680,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Teoretyczne podstawy segmentacji rynku",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "457",
pages = "5-18",
year = "1995",
}
32
@article{UEK:2168276545,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Rytm giełdy",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 40, 1 (228)",
pages = "22-26",
year = "1994",
}
33
@article{UEK:2168247222,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Analiza segmentacyjna rynku papierów wartościowych",
journal = "Folia Oeconomica Cracoviensia",
number = "vol. 37-38",
pages = "17-25",
year = "1994",
}
34
@article{UEK:2168263634,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Modelowanie systemowe stabilności i równowagi rynkowej w ujęciu dynamicznym",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "403",
pages = "5-14",
year = "1993",
}
35
@article{UEK:2168247166,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Modelowanie skutków tłumienia inflacji w polskiej gospodarce",
journal = "Folia Oeconomica Cracoviensia",
number = "vol. 34",
pages = "17-23",
year = "1991",
}
36
@article{UEK:2168246712,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Produkt rynkowy w systemie informacji marketingowej",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "353",
pages = "5-20",
year = "1991",
}
37
@article{UEK:2168269158,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Skalowanie wielowymiarowe cech produktów w badaniach marketingowych",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "324",
pages = "5-17",
year = "1990",
}
38
@article{UEK:2168255318,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Mechanizmy kształtowania konsumpcji rynkowej w warunkach tłumienia inflacji",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 36, 5-6 (208-209)",
pages = "11-15",
year = "1990",
}
39
@article{UEK:2168229282,
author = "Mynarski Stefan and Bazarnik Jacek",
title = "Prognoza dla regionów",
journal = "Życie Gospodarcze",
number = "50",
pages = "10",
year = "1990",
}
40
@article{UEK:2168229260,
author = "Mynarski Stefan and Bazarnik Jacek",
title = "Strefa wschodnia i zachodnia",
journal = "Życie Gospodarcze - dodatek Zmiany w strukturze konsumpcji 1986-1990",
number = "38",
pages = "III",
year = "1990",
}
41
@article{UEK:2168265184,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Model strukturalnej równowagi rynku (możliwości wykorzystania wyników badań modelu)",
journal = "Ekonomista",
number = "1-2",
pages = "69-82",
year = "1989",
}