Publications of the selected author

1

Author:
Title:
Wykorzystanie analizy kowariancji w badaniach zależności przyczynowo-skutkowych = Applying Co-variance Analysis in Researches on Cause-effect Relationships
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 640 (2003) , s. 7-20. - Summ. - Bibliogr.
Access mode:
Nr:
2168224020
article
See main document
2

Author:
Title:
Hierarchia badań rynkowych i marketingowych wspomaganych komputerowo = The Hierarchy of Market Analysis and Marketing Research Supported by Computers
Source:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - nr 1004 (2003) , s. 421-429. - Tytuł numeru: Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania - Bibliogr.
Nr:
2168221414
article
3

Author:
Title:
Wybór docelowych rynków eksportowych producentów artykułów rolno-spożywczych = The Choice of Target Export Markets by Producers of Agricultural Food Products
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 586 (2002) , s. 5-23. - Summ. - Bibliogr.
Access mode:
Nr:
2168226960
article
See main document
4

Author:
Title:
Mechanizmy funkcjonowania układów rynkowych = The Mechanisms of Market Systems
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 605 (2002) , s. 7-23. - Summ. - Bibliogr.. - Dostępny również w wersji elektronicznej
Access mode:
Nr:
2168224782
article
See main document
5

Author:
Title:
Układy eksperymentalne w analizie rynku = Experiment Designs in Market Analysis
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 558 (2001) , s. 5-21. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168235840
article
See main document
6

Author:
Title:
The Potential Market in Product Marketing Strategies = The Potential Market in Product Marketing Strategies
Source:
Argumenta Oeconomica Cracoviensia / [ed. Adam STABRYŁA]. - no 1 (2001) , s. 107-113
Nr:
2168248844
article
See main document
7

Author:
Title:
Pomiar i kwantyfikacja w badaniach rynkowych i marketingowych = Measurement and Quantification in Market and Marketing Research
Source:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - nr 856 (2000) , s. 9-18. - Tytuł numeru: IV Warsztaty Metodologiczne nt. Pomiar w badaniach rynkowych i marketingowych: materiały z konferencji naukowej zorganizowanej przez Katedrę Ekonometrii i Informatyki Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu - Bibliogr.
Nr:
2168224122
article
8

Author:
Title:
Potencjał rynkowy i jego dyfuzyjny mechanizm = Market Potential and Its Diffusive Machanism
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 540 (2000) , s. 5-16. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168256930
article
See main document
9

Author:
Title:
Wybór rynków docelowych w aspekcie procesów integracyjnych z Unią Europejską = The Choice of Target Markets in Aspect of Integration with European Union
Source:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - nr 852, t. 2 (2000) , s. 437-446. - Tytuł numeru: Marketing - przełom wieków : paradygmaty, zastosowania : materiały kongresowe, Jelenia Góra 24-27 września 2000 r. - Bibliogr.
Nr:
2168224120
article
10

Author:
Title:
Selektywność wyboru marek na rynku = Selective Choice of Brands in the Marketplace
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 543 (2000) , s. 5-22. - Summ. - Bibliogr.
Access mode:
Nr:
2168248486
article
See main document
11

Author:
Title:
Czy grozi nam ujemny przyrost naturalny = Are We Endangered by Minus Increase of the Population
Source:
Wiadomości Statystyczne. - R. 44, nr 7 (458) (1999) , s. 40-43
Nr:
2168249232
article
12

Author:
Title:
Philip Kotler - doctor honoris causa
Source:
Aida Media. - nr 9 (52) (1998) , s. 4
Nr:
2168252992
article
13

Author:
Title:
Hierarchizacja metod badań rynkowych i marketingowych = Hierarchy of Methods of Market and Marketing Surveys
Source:
Wiadomości Statystyczne. - R. 43, nr 4 (443) (1998) , s. 1-9
Nr:
2168269360
article
14

Author:
Title:
Selektywność kursów giełdowych (w świetle sprzężonego modelu dyfuzji) = Selectivity of Prices on the Stock Exchange in the Light of Combined Diffusion Model
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 513 (1998) , s. 5-15. - Summ. - Bibliogr.
Nr:
2168248358
article
See main document
15

Author:
Title:
Przesłanki badań rynkowych i marketingowych
Source:
Marketing i Rynek. - nr 12 (1998) , s. 2-8
Nr:
2168234578
article
16

Author:
Title:
Harmonijność cykli i rytmów giełdowych
Source:
Penetrator : wiadomości gospodarcze. - nr 3 (1997) , s. 43-46
Nr:
2168230534
article
1
Wykorzystanie analizy kowariancji w badaniach zależności przyczynowo-skutkowych = Applying Co-variance Analysis in Researches on Cause-effect Relationships / Stefan MYNARSKI // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 640 (2003), s. 7-20. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://bazekon.uek.krakow.pl/45515572. - ISSN 0208-7944
2
Hierarchia badań rynkowych i marketingowych wspomaganych komputerowo = The Hierarchy of Market Analysis and Marketing Research Supported by Computers / Stefan MYNARSKI // Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - nr 1004 (2003), s. 421-429. - Summ.. - Tytuł numeru: Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania. - Bibliogr. - ISSN 0324-8445
3
Wybór docelowych rynków eksportowych producentów artykułów rolno-spożywczych = The Choice of Target Export Markets by Producers of Agricultural Food Products / Stefan MYNARSKI // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 586 (2002), s. 5-23. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://bazekon.uek.krakow.pl/13085. - ISSN 0208-7944
4
Mechanizmy funkcjonowania układów rynkowych = The Mechanisms of Market Systems // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 605 (2002), s. 7-23. - Summ. - Bibliogr. - Dostępny również w wersji elektronicznej. - Pełny tekst: https://bazekon.uek.krakow.pl/13648. - ISSN 0208-7944
5
Układy eksperymentalne w analizie rynku = Experiment Designs in Market Analysis / Stefan MYNARSKI // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 558 (2001), s. 5-21. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
6
The Potential Market in Product Marketing Strategies = The Potential Market in Product Marketing Strategies / Stefan MYNARSKI // Argumenta Oeconomica Cracoviensia / [ed. Adam STABRYŁA]. - no 1 (2001), s. 107-113. - ISSN 1642-168X
7
Pomiar i kwantyfikacja w badaniach rynkowych i marketingowych = Measurement and Quantification in Market and Marketing Research / Stefan MYNARSKI // Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - nr 856 (2000), s. 9-18. - Summ.. - Tytuł numeru: IV Warsztaty Metodologiczne nt. Pomiar w badaniach rynkowych i marketingowych: materiały z konferencji naukowej zorganizowanej przez Katedrę Ekonometrii i Informatyki Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - Bibliogr. - ISSN 0324-8445
8
Potencjał rynkowy i jego dyfuzyjny mechanizm = Market Potential and Its Diffusive Machanism / Stefan MYNARSKI // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 540 (2000), s. 5-16. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
9
Wybór rynków docelowych w aspekcie procesów integracyjnych z Unią Europejską = The Choice of Target Markets in Aspect of Integration with European Union / Stefan MYNARSKI // Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - nr 852, t. 2 (2000), s. 437-446. - Summ. - Tytuł numeru: Marketing - przełom wieków : paradygmaty, zastosowania : materiały kongresowe, Jelenia Góra 24-27 września 2000 r. - Bibliogr. - ISSN 0324-8445
10
Selektywność wyboru marek na rynku = Selective Choice of Brands in the Marketplace / Stefan MYNARSKI // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 543 (2000), s. 5-22. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://bazekon.uek.krakow.pl/9917. - ISSN 0208-7944
11
Czy grozi nam ujemny przyrost naturalny = Are We Endangered by Minus Increase of the Population / Stefan MYNARSKI // Wiadomości Statystyczne. - R. 44, nr 7 (458) (1999), s. 40-43. - ISSN 0043-518X
12
Philip Kotler - doctor honoris causa / Stefan MYNARSKI // Aida Media. - nr 9 (52) (1998), s. 4. - ISSN 1231-3289
13
Hierarchizacja metod badań rynkowych i marketingowych = Hierarchy of Methods of Market and Marketing Surveys / Stefan MYNARSKI // Wiadomości Statystyczne. - R. 43, nr 4 (443) (1998), s. 1-9. - ISSN 0043-518X
14
Selektywność kursów giełdowych (w świetle sprzężonego modelu dyfuzji) = Selectivity of Prices on the Stock Exchange in the Light of Combined Diffusion Model / Stefan MYNARSKI // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Andrzej SZROMNIK]. - nr 513 (1998), s. 5-15. - Summ. - Bibliogr. - ISSN 0208-7944
15
Przesłanki badań rynkowych i marketingowych / Stefan MYNARSKI // Marketing i Rynek. - nr 12 (1998), s. 2-8. - ISSN 1231-7853
16
Harmonijność cykli i rytmów giełdowych / Stefan MYNARSKI // Penetrator : wiadomości gospodarcze. - nr 3 (1997), s. 43-46. - ISSN 1233-3050
1
Mynarski S., (2003), Wykorzystanie analizy kowariancji w badaniach zależności przyczynowo-skutkowych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 640, s. 7-20; https://bazekon.uek.krakow.pl/45515572
2
Mynarski S., (2003), Hierarchia badań rynkowych i marketingowych wspomaganych komputerowo, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu", nr 1004, s. 421-429.
3
Mynarski S., (2002), Wybór docelowych rynków eksportowych producentów artykułów rolno-spożywczych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 586, s. 5-23; https://bazekon.uek.krakow.pl/13085
4
Mynarski S., (2002), Mechanizmy funkcjonowania układów rynkowych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 605, s. 7-23; https://bazekon.uek.krakow.pl/13648
5
Mynarski S., (2001), Układy eksperymentalne w analizie rynku, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 558, s. 5-21.
6
Mynarski S., (2001), The Potential Market in Product Marketing Strategies, "Argumenta Oeconomica Cracoviensia", no 1, s. 107-113.
7
Mynarski S., (2000), Pomiar i kwantyfikacja w badaniach rynkowych i marketingowych, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu", nr 856, s. 9-18.
8
Mynarski S., (2000), Potencjał rynkowy i jego dyfuzyjny mechanizm, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 540, s. 5-16.
9
Mynarski S., (2000), Wybór rynków docelowych w aspekcie procesów integracyjnych z Unią Europejską, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu", nr 852, t. 2, s. 437-446.
10
Mynarski S., (2000), Selektywność wyboru marek na rynku, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 543, s. 5-22; https://bazekon.uek.krakow.pl/9917
11
Mynarski S., (1999), Czy grozi nam ujemny przyrost naturalny, "Wiadomości Statystyczne", R. 44, nr 7 (458), s. 40-43.
12
Mynarski S., (1998), Philip Kotler - doctor honoris causa, "Aida Media", nr 9 (52), s. 4.
13
Mynarski S., (1998), Hierarchizacja metod badań rynkowych i marketingowych, "Wiadomości Statystyczne", R. 43, nr 4 (443), s. 1-9.
14
Mynarski S., (1998), Selektywność kursów giełdowych (w świetle sprzężonego modelu dyfuzji), "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 513, s. 5-15.
15
Mynarski S., (1998), Przesłanki badań rynkowych i marketingowych, "Marketing i Rynek", nr 12, s. 2-8.
16
Mynarski S., (1997), Harmonijność cykli i rytmów giełdowych, "Penetrator : wiadomości gospodarcze", nr 3, s. 43-46.
1
@article{artUEK:2168224020,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Wykorzystanie analizy kowariancji w badaniach zależności przyczynowo-skutkowych",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "640",
pages = "7-20",
year = "2003",
url = {https://bazekon.uek.krakow.pl/45515572},
}
2
@article{artUEK:2168221414,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Hierarchia badań rynkowych i marketingowych wspomaganych komputerowo",
journal = "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu",
number = "1004",
pages = "421-429",
adress = "",
year = "2003",
}
3
@article{artUEK:2168226960,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Wybór docelowych rynków eksportowych producentów artykułów rolno-spożywczych",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "586",
pages = "5-23",
year = "2002",
url = {https://bazekon.uek.krakow.pl/13085},
}
4
@article{artUEK:2168224782,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Mechanizmy funkcjonowania układów rynkowych",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "605",
pages = "7-23",
year = "2002",
url = {https://bazekon.uek.krakow.pl/13648},
}
5
@article{artUEK:2168235840,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Układy eksperymentalne w analizie rynku",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "558",
pages = "5-21",
year = "2001",
}
6
@article{artUEK:2168248844,
author = "Stefan Mynarski",
title = "The Potential Market in Product Marketing Strategies",
journal = "Argumenta Oeconomica Cracoviensia",
number = "no 1",
pages = "107-113",
year = "2001",
}
7
@article{artUEK:2168224122,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Pomiar i kwantyfikacja w badaniach rynkowych i marketingowych",
journal = "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu",
number = "856",
pages = "9-18",
adress = "",
year = "2000",
}
8
@article{artUEK:2168256930,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Potencjał rynkowy i jego dyfuzyjny mechanizm",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "540",
pages = "5-16",
year = "2000",
}
9
@article{artUEK:2168224120,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Wybór rynków docelowych w aspekcie procesów integracyjnych z Unią Europejską",
journal = "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu",
number = "852, t. 2",
pages = "437-446",
adress = "",
year = "2000",
}
10
@article{artUEK:2168248486,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Selektywność wyboru marek na rynku",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "543",
pages = "5-22",
year = "2000",
url = {https://bazekon.uek.krakow.pl/9917},
}
11
@article{artUEK:2168249232,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Czy grozi nam ujemny przyrost naturalny",
journal = "Wiadomości Statystyczne",
number = "R. 44, 7 (458)",
pages = "40-43",
year = "1999",
}
12
@article{artUEK:2168252992,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Philip Kotler - doctor honoris causa",
journal = "Aida Media",
number = "9 (52)",
pages = "4",
year = "1998",
}
13
@article{artUEK:2168269360,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Hierarchizacja metod badań rynkowych i marketingowych",
journal = "Wiadomości Statystyczne",
number = "R. 43, 4 (443)",
pages = "1-9",
year = "1998",
}
14
@article{artUEK:2168248358,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Selektywność kursów giełdowych (w świetle sprzężonego modelu dyfuzji)",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "513",
pages = "5-15",
year = "1998",
}
15
@article{artUEK:2168234578,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Przesłanki badań rynkowych i marketingowych",
journal = "Marketing i Rynek",
number = "12",
pages = "2-8",
year = "1998",
}
16
@article{artUEK:2168230534,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Harmonijność cykli i rytmów giełdowych",
journal = "Penetrator : wiadomości gospodarcze",
number = "3",
pages = "43-46",
year = "1997",
}