Publications of the selected author
1

Author:
Title:
Skuteczność i efektywność promocji w zachowaniach konkurencyjnych na rynku = Promotional Effectiveness and Efficiency in Competitive Behaviour on the Market
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 659 (2005) , s. 5-23. - Summ. - Bibliogr.
Access mode:
Nr:
53009
article
See main document
2

Author:
Title:
Selektywność udziału marki na rynku = Selectivity of Brand Participation on the Market
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 680 (2005) , s. 5-12. - Summ. - Bibliogr.
Access mode:
Nr:
52614
article
See main document
3

Author:
Title:
Informacja w świecie współczesnym = Information in the Contemporary World
Source:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica. - 179, t. 1 (2004) , s. 55-66. - Tytuł numeru: Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym
Nr:
52247
article
4

Author:
Title:
Teoretyczne podstawy badań przestrzennych = Theoretical Bases of Spatial Investigations
Source:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - nr 1052 (2004) , s. 129-141. - Tytuł numeru: Badania przestrzenne rynku i konsumpcji a polityka regionalna Unii Europejskiej - Bibliogr.
Nr:
52796
article
5

Author:
Title:
Modele interakcyjne zachowań konkurencyjnych na rynku = Interactive Models of Competitive Behaviour on the Market
Source:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - nr 1010 (2004) , s. 9-23. - Tytuł numeru: Zastosowania metod ilościowych - Bibliogr.
Series:
(Ekonometria ; 13)
Nr:
2166530720
article
6

Author:
Title:
Wykorzystanie analizy kowariancji w badaniach zależności przyczynowo-skutkowych = Applying Co-variance Analysis in Researches on Cause-effect Relationships
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 640 (2003) , s. 7-20. - Summ. - Bibliogr.
Access mode:
Nr:
2168224020
article
See main document
7

Author:
Title:
Hierarchia badań rynkowych i marketingowych wspomaganych komputerowo = The Hierarchy of Market Analysis and Marketing Research Supported by Computers
Source:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - nr 1004 (2003) , s. 421-429. - Tytuł numeru: Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania - Bibliogr.
Nr:
2168221414
article
1
Skuteczność i efektywność promocji w zachowaniach konkurencyjnych na rynku = Promotional Effectiveness and Efficiency in Competitive Behaviour on the Market / Stefan MYNARSKI // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 659 (2005), s. 5-23. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://bazekon.uek.krakow.pl/96518434. - ISSN 0208-7944
2
Selektywność udziału marki na rynku = Selectivity of Brand Participation on the Market / Stefan MYNARSKI // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Czesław BYWALEC]. - nr 680 (2005), s. 5-12. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://bazekon.uek.krakow.pl/102517384. - ISSN 0208-7944
3
Informacja w świecie współczesnym = Information in the Contemporary World / Stefan MYNARSKI // Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica. - 179, t. 1 (2004), s. 55-66. - Summ.. - Tytuł numeru: Marketing - handel - konsument w globalnym społeczeństwie informacyjnym. - ISSN 0208-6018
4
Teoretyczne podstawy badań przestrzennych = Theoretical Bases of Spatial Investigations / Stefan MYNARSKI // Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - nr 1052 (2004), s. 129-141. - Summ.. - Tytuł numeru: Badania przestrzenne rynku i konsumpcji a polityka regionalna Unii Europejskiej. - Bibliogr. - ISSN 0324-8445
5
Modele interakcyjne zachowań konkurencyjnych na rynku = Interactive Models of Competitive Behaviour on the Market / Stefan MYNARSKI // Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - (Ekonometria, ISSN 1507-3866 ; 13). - nr 1010 (2004), s. 9-23. - Summ.. - Tytuł numeru: Zastosowania metod ilościowych. - Bibliogr. - ISSN 0324-8445
6
Wykorzystanie analizy kowariancji w badaniach zależności przyczynowo-skutkowych = Applying Co-variance Analysis in Researches on Cause-effect Relationships / Stefan MYNARSKI // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Jan W. WIKTOR]. - nr 640 (2003), s. 7-20. - Summ. - Bibliogr. - Pełny tekst: https://bazekon.uek.krakow.pl/45515572. - ISSN 0208-7944
7
Hierarchia badań rynkowych i marketingowych wspomaganych komputerowo = The Hierarchy of Market Analysis and Marketing Research Supported by Computers / Stefan MYNARSKI // Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. - nr 1004 (2003), s. 421-429. - Summ.. - Tytuł numeru: Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania. - Bibliogr. - ISSN 0324-8445
1
Mynarski S., (2005), Skuteczność i efektywność promocji w zachowaniach konkurencyjnych na rynku, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 659, s. 5-23; https://bazekon.uek.krakow.pl/96518434
2
Mynarski S., (2005), Selektywność udziału marki na rynku, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 680, s. 5-12; https://bazekon.uek.krakow.pl/102517384
3
Mynarski S., (2004), Informacja w świecie współczesnym, "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", 179, t. 1, s. 55-66.
4
Mynarski S., (2004), Teoretyczne podstawy badań przestrzennych, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu", nr 1052, s. 129-141.
5
Mynarski S., (2004), Modele interakcyjne zachowań konkurencyjnych na rynku, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu", nr 1010, s. 9-23.
6
Mynarski S., (2003), Wykorzystanie analizy kowariancji w badaniach zależności przyczynowo-skutkowych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 640, s. 7-20; https://bazekon.uek.krakow.pl/45515572
7
Mynarski S., (2003), Hierarchia badań rynkowych i marketingowych wspomaganych komputerowo, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu", nr 1004, s. 421-429.
1
@article{UEK:53009,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Skuteczność i efektywność promocji w zachowaniach konkurencyjnych na rynku",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "659",
pages = "5-23",
year = "2005",
url = {https://bazekon.uek.krakow.pl/96518434},
}
2
@article{UEK:52614,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Selektywność udziału marki na rynku",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "680",
pages = "5-12",
year = "2005",
url = {https://bazekon.uek.krakow.pl/102517384},
}
3
@article{UEK:52247,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Informacja w świecie współczesnym",
journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica",
number = "179, t. 1",
pages = "55-66",
adress = "",
year = "2004",
}
4
@article{UEK:52796,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Teoretyczne podstawy badań przestrzennych",
journal = "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu",
number = "1052",
pages = "129-141",
adress = "",
year = "2004",
}
5
@article{UEK:2166530720,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Modele interakcyjne zachowań konkurencyjnych na rynku",
journal = "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu",
number = "1010",
pages = "9-23",
adress = "",
year = "2004",
issn = "1507-3866",
}
6
@article{UEK:2168224020,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Wykorzystanie analizy kowariancji w badaniach zależności przyczynowo-skutkowych",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "640",
pages = "7-20",
year = "2003",
url = {https://bazekon.uek.krakow.pl/45515572},
}
7
@article{UEK:2168221414,
author = "Stefan Mynarski",
title = "Hierarchia badań rynkowych i marketingowych wspomaganych komputerowo",
journal = "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu",
number = "1004",
pages = "421-429",
adress = "",
year = "2003",
}
Nauka logo
Granty logo
Ministerstwo Edukacji i Nauki
Polska Bibliografia Naukowa
ORCID