Publications of the selected author

1

Title:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie
Number:
nr 494
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Naukowe Akademii Ekonomicznej, 1997
Physical description:
53 s.: il.; 24 cm
Notes:
Streszcz. w jęz. ang. przy art., Bibliogr. przy art.
Nr:
2168260782
journal / series editorial
2

Title:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie
Number:
nr 482
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Wydawnictwo Uczelniane Akademii Ekonomicznej, 1997
Physical description:
66 s.: il.; 24 cm
Notes:
Streszcz. w jęz. ang. przy art.,
Nr:
2168246114
journal / series editorial
3

Title:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie
Number:
nr 497
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1997
Physical description:
92 s.: il.; 24 cm
Notes:
Streszcz. w jęz. ang. przy art., Bibliogr. przy art.
Nr:
2168237666
journal / series editorial
4

Author:
Title:
Harmonijność cykli i rytmów giełdowych
Source:
Penetrator : wiadomości gospodarcze. - nr 3 (1997) , s. 43-46
Nr:
2168230534
article
5

Author:
Title:
Selektywność kursów i obrotów na rynku papierów wartościowych
Source:
Analiza segmentacyjna rynków branżowych / kierownik programu: S. MYNARSKI1996, s. 6-33
Signature:
NP-356/Magazyn
Nr:
2168283499
chapter in unpublished scientific work
See main document
6

Author:
Title:
Analiza substytucyjności i konkurencyjności usług bankowych
Source:
Banki a małe i średnie przedsiębiorstwa / red. Jan Jerschina - Kraków: Instytut Badań Rynku i Opinii Publicznej "CEM"; Zakład Socjologii Gospodarki i Edukacji Instytut Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego, 1996, s. 71-88
Series:
(Banki a Gospodarka Polska ; t. 6)
ISBN:
83-900574-8-4
Nr:
2168262328
chapter in conference materials
7

Author:
Title:
Metody badań rynkowych i marketingowych w układzie hierarchicznym
Source:
Metody badań marketingowych : X Konferencja Katedr Marketingu i Handlu uczelni i wydziałów ekonomicznych, Krynica, 24-26 września 1996 r. / [materiały zebrał i przygotował do publikacji Jan SZUMILAK] - Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1996, s. 11-20
Nr:
2168236468
chapter in conference materials
See main document
8

Author:
Title:
Metody pomiaru i analizy w układzie hierarchicznym
Source:
Metody pomiaru w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI1996, s. 1-39
Signature:
NP-414/Magazyn
Nr:
2168283651
chapter in unpublished scientific work
See main document
9

Author:
Title:
Dyfuzja popytu i podaży na rynku papierów wartościowych
Source:
Penetrator : wiadomości gospodarcze. - nr 1 (1996) , s. 31-34. - Streszcz.
Nr:
2168230648
article
10

Author:
Title:
Metody ilościowe
Source:
Marketing w Praktyce. - nr 5 (1996) , s. 9-15
Nr:
2168240884
article
11

Author:
Title:
Selektywność rytmów giełdowych = Selectivity of the Exchange Rhythms
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI]. - nr 479 (1996) , s. 5-17. - Summ.
Nr:
2168257660
article
See main document
12

Author:
Title:
Mechanizm funkcjonowania gospodarki rynkowej = The Mechanism of Market System
Source:
Folia Oeconomica Cracoviensia. - vol. 39-40 (1996) , s. 99-111. - Summ.
Nr:
2168241918
article
13

Title:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie
Number:
nr 479
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Wydawnictwo Uczelniane Akademii Ekonomicznej, 1996
Physical description:
89 s.: il.; 24 cm
Notes:
Streszcz. w jęz. ang. przy art., Bibliogr. przy art.
Nr:
2168257666
journal / series editorial
See related chapters
14

Author:
Title:
Analiza dyskryminacyjna zmian kursów akcji
Source:
Penetrator : wiadomości gospodarcze. - nr 9 (1995) , s. 17-21
Nr:
2168233600
article
15

Author:
Title:
Badania rynkowe w warunkach konkurencji
Publisher address:
Kraków: "Fogra", 1995
Physical description:
215 s.: il.; 24 cm
Notes:
Bibliogr.
ISBN:
83-85719-13-X
Access mode:
Nr:
2168339289
textbook
16

Title:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie
Number:
nr 457
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Wydawnictwo Uczelniane Akademii Ekonomicznej, 1995
Physical description:
85 s.: il.; 24 cm
Notes:
Streszcz. w jęz. ang. przy art.,
Nr:
2168243682
journal / series editorial
See related chapters
17

Author:
Title:
Dyfuzja obrotów giełdowych w okresach hossy i bessy
Source:
Penetrator : wiadomości gospodarcze. - nr 6 (1995) , s. 18-21
Nr:
2168233508
article
18

Author:
Title:
Międzywydziałowe Studia Doktoranckie w Akademii Ekonomicznej w Krakowie
Source:
Aktualności : biuletyn informacyjny Rektora Akademii Ekonomicznej w Krakowie1995. - 4 (35), s. 2-4
Nr:
2168241958
chapter in report
19

Author:
Title:
Falowanie kursów giełdowych
Source:
Penetrator : wiadomości gospodarcze. - nr 3 (1995) , s. 23-26. - Streszcz.
Nr:
2168233572
article
20

Author:
Title:
Rynek potencjalny w strategii marketingowej produktu
Source:
Przedsiębiorstwo, marketing, strategie - Katowice: Akademia Ekonomiczna, 1995, s. 316-323. - Referat z konferencji
ISBN:
83-904826-0-6
Nr:
2168253722
chapter in conference materials
21

Author:
Title:
Selektywność rytmów giełdowych
Source:
Analiza segmentacyjna rynku / Kierownik programu: Stefan MYNARSKI1995, s. 68-115
Research program:
51/KARiBM/1/94/S
Signature:
NP-293/Magazyn
Nr:
2168329527
chapter in unpublished scientific work
See main document
22

Author:
Title:
Teoretyczne podstawy segmentacji rynku = Theoretical Bases of Market Segmentation
Source:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI]. - nr 457 (1995) , s. 5-18. - Summ.
Nr:
2168243680
article
See main document
23

Author:
Title:
Analiza segmentacyjna rynku papierów wartościowych = Segmentation Analysis of the Securities Market
Source:
Folia Oeconomica Cracoviensia / [red. Janusz MACIASZEK]. - vol. 37-38 (1994) , s. 17-25. - Summ.
Nr:
2168247222
article
See main document
24

Title:
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie
Number:
nr 442
Redaktor:
Publisher address:
Kraków: Wydawnictwo Uczelniane Akademii Ekonomicznej, 1994
Physical description:
60 s.: il.; 24 cm
Notes:
Streszcz. w jęz. ang. przy art.,
Nr:
2168248162
journal / series editorial
25

Author:
Title:
Rytm giełdy
Source:
Handel Wewnętrzny. - R. 40, nr 1 (228) (1994) , s. 22-26
Nr:
2168276545
article
26

Author:
Title:
Teoretyczne podstawy segmentacji rynku
Source:
Projektowanie badań segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych / Kierownik projektu: Stefan Mynarski1994, s. 3-26
Research program:
33/KARiBM/1/93/S
Signature:
NP-192/Magazyn
Nr:
2168330769
chapter in unpublished scientific work
See main document
27

Author:
Title:
Procesy interakcji symbolicznych w komunikacji marketingowej : ujęcie interpretacyjne
Promotor:
Publisher address:
Kraków: , 1994
Physical description:
186 k.: il.; 30 cm
Notes:
Bibliogr.
Signature:
Dostępne w Archiwum UEK - nr 356/767
Nr:
2168288289
doctoral dissertation
Unpublished documents:
1

Title:
Analiza segmentacyjna rynków branżowych
Kierownik tematu:
Publisher address:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1996
Physical description:
182 k.: il.; 30 cm
Notes:
Bibliogr.
Research program:
54/KARiBM/1/95/S
Signature:
NP-356/Magazyn
Nr:
2168283485
unpublished scientific work
See related chapters
2

Title:
Metody pomiaru w badaniach rynkowych i marketingowych
Kierownik tematu:
Publisher address:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1996
Physical description:
V., 193 k.: il.; 30 cm
Notes:
Bibliogr.
Research program:
66/KARiBM/2/96/S
Signature:
NP-414/Magazyn
Nr:
2168283649
unpublished scientific work
See related chapters
3

Title:
Analiza segmentacyjna rynku
Kierownik projektu:
Publisher address:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1995
Physical description:
143 k.: il.; 30 cm.
Notes:
Bibliogr.
Research program:
51/KARiBM/1/94/S
Signature:
NP-293/Magazyn
Nr:
2168329489
unpublished scientific work
See related chapters
4

Title:
Projektowanie badań segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych
Kierownik projektu:
Publisher address:
Kraków: Akademia Ekonomiczna, 1994
Physical description:
113 k.: il.; 30 cm
Notes:
Bibliogr.
Research program:
33/KARiBM/1/93/S
Signature:
NP-192/Magazyn
Nr:
2168330763
unpublished scientific work
See related chapters
1
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nacz. Stefan MYNARSKI]. - Kraków : Naukowe Akademii Ekonomicznej, 1997. - nr 494. - 53 s. : il. ; 24 cm. - Streszcz. w jęz. ang. przy art. - Bibliogr. przy art. - ISSN 0208-7944
2
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI]. - Kraków : Wydawnictwo Uczelniane Akademii Ekonomicznej, 1997. - nr 482. - 66 s. : il. ; 24 cm. - Streszcz. w jęz. ang. przy art. - ISSN 0208-7944
3
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI]. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1997. - nr 497. - 92 s. : il. ; 24 cm. - Streszcz. w jęz. ang. przy art. - Bibliogr. przy art. - ISSN 0208-7944
4
Harmonijność cykli i rytmów giełdowych / Stefan MYNARSKI // Penetrator : wiadomości gospodarcze. - nr 3 (1997), s. 43-46. - ISSN 1233-3050
5
Selektywność kursów i obrotów na rynku papierów wartościowych / S. MYNARSKI // W: Analiza segmentacyjna rynków branżowych / kierownik programu: S. MYNARSKI. - (1996), s. 6-33
6
Analiza substytucyjności i konkurencyjności usług bankowych / Stefan MYNARSKI // W: Banki a małe i średnie przedsiębiorstwa / red. Jan Jerschina. - Kraków : Instytut Badań Rynku i Opinii Publicznej "CEM"; Zakład Socjologii Gospodarki i Edukacji Instytut Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego, 1996. - (Banki a Gospodarka Polska ; t. 6). - S. 71-88. - ISBN 83-900574-8-4
7
Metody badań rynkowych i marketingowych w układzie hierarchicznym / Stefan MYNARSKI // W: Metody badań marketingowych : X Konferencja Katedr Marketingu i Handlu uczelni i wydziałów ekonomicznych, Krynica, 24-26 września 1996 r. / [materiały zebrał i przygotował do publikacji Jan SZUMILAK]. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1996. - S. 11-20
8
Metody pomiaru i analizy w układzie hierarchicznym / Stefan MYNARSKI // W: Metody pomiaru w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - (1996), s. 1-39
9
Dyfuzja popytu i podaży na rynku papierów wartościowych / Stefan MYNARSKI // Penetrator : wiadomości gospodarcze. - nr 1 (1996), s. 31-34. - Streszcz. - ISSN 1233-3050
10
Metody ilościowe / Stefan MYNARSKI // Marketing w Praktyce. - nr 5 (1996), s. 9-15. - ISSN 1425-8315
11
Selektywność rytmów giełdowych = Selectivity of the Exchange Rhythms / Stefan MYNARSKI // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI]. - nr 479 (1996), s. 5-17. - Summ. - ISSN 0208-7944
12
Mechanizm funkcjonowania gospodarki rynkowej = The Mechanism of Market System / Stefan MYNARSKI // Folia Oeconomica Cracoviensia. - vol. 39-40 (1996-1997), s. 99-111. - Summ. - ISSN 0071-674X
13
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI]. - Kraków : Wydawnictwo Uczelniane Akademii Ekonomicznej, 1996. - nr 479. - 89 s. : il. ; 24 cm. - Streszcz. w jęz. ang. przy art. - Bibliogr. przy art. - ISSN 0208-7944
14
Analiza dyskryminacyjna zmian kursów akcji / Stefan MYNARSKI // Penetrator : wiadomości gospodarcze. - nr 9 (1995), s. 17-21. - ISSN 1233-3050
15
Badania rynkowe w warunkach konkurencji / Stefan MYNARSKI. - Kraków : "Fogra", 1995. - 215 s. : il. ; 24 cm. - Bibliogr. - ISBN 83-85719-13-X
16
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI]. - Kraków : Wydawnictwo Uczelniane Akademii Ekonomicznej, 1995. - nr 457. - 85 s. : il. ; 24 cm. - Streszcz. w jęz. ang. przy art. - ISSN 0208-7944
17
Dyfuzja obrotów giełdowych w okresach hossy i bessy / Stefan MYNARSKI // Penetrator : wiadomości gospodarcze. - nr 6 (1995), s. 18-21. - ISSN 1233-3050
18
Międzywydziałowe Studia Doktoranckie w Akademii Ekonomicznej w Krakowie / Stefan MYNARSKI // Aktualności : biuletyn informacyjny Rektora Akademii Ekonomicznej w Krakowie. - 4 (35) (1995), s. 2-4
19
Falowanie kursów giełdowych / Stefan MYNARSKI // Penetrator : wiadomości gospodarcze. - nr 3 (1995), s. 23-26. - Streszcz. - ISSN 1233-3050
20
Rynek potencjalny w strategii marketingowej produktu / Stefan MYNARSKI // W: Przedsiębiorstwo, marketing, strategie. - Katowice : Akademia Ekonomiczna, 1995. - S. 316-323. - Referat z konferencji. - ISBN 83-904826-0-6
21
Selektywność rytmów giełdowych / Stefan MYNARSKI // W: Analiza segmentacyjna rynku / Kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - (1995), s. 68-115
22
Teoretyczne podstawy segmentacji rynku = Theoretical Bases of Market Segmentation / Stefan MYNARSKI // Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI]. - nr 457 (1995), s. 5-18. - Summ. - ISSN 0208-7944
23
Analiza segmentacyjna rynku papierów wartościowych = Segmentation Analysis of the Securities Market / Stefan MYNARSKI // Folia Oeconomica Cracoviensia / [red. Janusz MACIASZEK]. - vol. 37-38 (1994/1995), s. 17-25. - Summ. - ISSN 0071-674X
24
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI]. - Kraków : Wydawnictwo Uczelniane Akademii Ekonomicznej, 1994. - nr 442. - 60 s. : il. ; 24 cm. - Streszcz. w jęz. ang. przy art. - ISSN 0208-7944
25
Rytm giełdy / Stefan MYNARSKI // Handel Wewnętrzny. - R. 40, nr 1 (228) (1994), s. 22-26. - ISSN 0438-5403
26
Teoretyczne podstawy segmentacji rynku / Stefan MYNARSKI // W: Projektowanie badań segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych / Kierownik projektu: Stefan Mynarski. - (1994), s. 3-26
27
Procesy interakcji symbolicznych w komunikacji marketingowej : ujęcie interpretacyjne / Adam SAGAN ; Promotor: Stefan MYNARSKI. - Kraków, 1994. - 186 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
28
Analiza segmentacyjna rynków branżowych / kierownik programu: S. MYNARSKI. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1996. - 182 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
29
Metody pomiaru w badaniach rynkowych i marketingowych / kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1996. - V., 193 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
30
Analiza segmentacyjna rynku / Kierownik programu: Stefan MYNARSKI. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1995. - 143 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
31
Projektowanie badań segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych / Kierownik projektu: Stefan Mynarski. - Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1994. - 113 k. : il. ; 30 cm. - Bibliogr.
1
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nacz. Stefan MYNARSKI] Kraków : Naukowe Akademii Ekonomicznej, 1997. - nr 494. - 53 s.: il.; 24 cm. - Bibliogr. przy art. - 0208-7944
2
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI] Kraków : Wydawnictwo Uczelniane Akademii Ekonomicznej, 1997. - nr 482. - 66 s.: il.; 24 cm. - 0208-7944
3
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI] Kraków : Akademia Ekonomiczna, 1997. - nr 497. - 92 s.: il.; 24 cm. - Bibliogr. przy art. - 0208-7944
4
Mynarski S., (1997), Harmonijność cykli i rytmów giełdowych, "Penetrator : wiadomości gospodarcze", nr 3, s. 43-46.
5
Mynarski S., (1996), Selektywność kursów i obrotów na rynku papierów wartościowych. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Analiza segmentacyjna rynków branżowych, s. 6-33.
6
Mynarski S., (1996), Analiza substytucyjności i konkurencyjności usług bankowych. [W:] Jerschina J. (red.), Banki a małe i średnie przedsiębiorstwa, Kraków : Instytut Badań Rynku i Opinii Publicznej "CEM" : Zakład Socjologii Gospodarki i Edukacji Instytut Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 71-88.
7
Mynarski S., (1996), Metody badań rynkowych i marketingowych w układzie hierarchicznym. [W:] Szumilak J. (red.), Metody badań marketingowych : X Konferencja Katedr Marketingu i Handlu uczelni i wydziałów ekonomicznych, Krynica, 24-26 września 1996 r, Kraków : Akademia Ekonomiczna, s. 11-20.
8
Mynarski S., (1996), Metody pomiaru i analizy w układzie hierarchicznym. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Metody pomiaru w badaniach rynkowych i marketingowych, s. 1-39.
9
Mynarski S., (1996), Dyfuzja popytu i podaży na rynku papierów wartościowych, "Penetrator : wiadomości gospodarcze", nr 1, s. 31-34.
10
Mynarski S., (1996), Metody ilościowe, "Marketing w Praktyce", nr 5, s. 9-15.
11
Mynarski S., (1996), Selektywność rytmów giełdowych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 479, s. 5-17.
12
Mynarski S., (1996), Mechanizm funkcjonowania gospodarki rynkowej, "Folia Oeconomica Cracoviensia", vol. 39-40, s. 99-111.
13
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI] Kraków : Wydawnictwo Uczelniane Akademii Ekonomicznej, 1996. - nr 479. - 89 s.: il.; 24 cm. - Bibliogr. przy art. - 0208-7944
14
Mynarski S., (1995), Analiza dyskryminacyjna zmian kursów akcji, "Penetrator : wiadomości gospodarcze", nr 9, s. 17-21.
15
Mynarski S., (1995), Badania rynkowe w warunkach konkurencji, Kraków : "Fogra", 215 s.
16
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI] Kraków : Wydawnictwo Uczelniane Akademii Ekonomicznej, 1995. - nr 457. - 85 s.: il.; 24 cm. - 0208-7944
17
Mynarski S., (1995), Dyfuzja obrotów giełdowych w okresach hossy i bessy, "Penetrator : wiadomości gospodarcze", nr 6, s. 18-21.
18
Mynarski S., (1995), Międzywydziałowe Studia Doktoranckie w Akademii Ekonomicznej w Krakowie. [W:] Aktualności : biuletyn informacyjny Rektora Akademii Ekonomicznej w Krakowie, s. 2-4.
19
Mynarski S., (1995), Falowanie kursów giełdowych, "Penetrator : wiadomości gospodarcze", nr 3, s. 23-26.
20
Mynarski S., (1995), Rynek potencjalny w strategii marketingowej produktu. [W:] Przedsiębiorstwo, marketing, strategie, Katowice : Akademia Ekonomiczna, s. 316-323.
21
Mynarski S., (1995), Selektywność rytmów giełdowych. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Analiza segmentacyjna rynku, s. 68-115.
22
Mynarski S., (1995), Teoretyczne podstawy segmentacji rynku, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", nr 457, s. 5-18.
23
Mynarski S., (1994), Analiza segmentacyjna rynku papierów wartościowych, "Folia Oeconomica Cracoviensia", vol. 37-38, s. 17-25.
24
Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie / [red. nauk. Stefan MYNARSKI] Kraków : Wydawnictwo Uczelniane Akademii Ekonomicznej, 1994. - nr 442. - 60 s.: il.; 24 cm. - 0208-7944
25
Mynarski S., (1994), Rytm giełdy, "Handel Wewnętrzny", R. 40, nr 1 (228), s. 22-26.
26
Mynarski S., (1994), Teoretyczne podstawy segmentacji rynku. [W:] Mynarski S. (kierownik tematu), Projektowanie badań segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych, s. 3-26.
27
Sagan A., (1994), Procesy interakcji symbolicznych w komunikacji marketingowej: ujęcie interpretacyjne, Prom. Mynarski S., Kraków : , 186 k.
28
Analiza segmentacyjna rynków branżowych, (1996), Mynarski S. (kier.), Kraków : Akademia Ekonomiczna, 182 k.
29
Metody pomiaru w badaniach rynkowych i marketingowych, (1996), Mynarski S. (kier.), Kraków : Akademia Ekonomiczna, V., 193 k.
30
Mynarski S. (red.), (1995), Analiza segmentacyjna rynku, Kraków : Akademia Ekonomiczna, 143 k.
31
Mynarski S. (red.), (1994), Projektowanie badań segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych, Kraków : Akademia Ekonomiczna, 113 k.
1
@misc{UEK:2168260782,
title = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
editor = Mynarski Stefan,
adress = "Kraków",
publisher = "Naukowe Akademii Ekonomicznej",
year = "1997",
}
2
@misc{UEK:2168246114,
title = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
editor = Mynarski Stefan,
adress = "Kraków",
publisher = "Wydawnictwo Uczelniane Akademii Ekonomicznej",
year = "1997",
}
3
@misc{UEK:2168237666,
title = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
editor = Mynarski Stefan,
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1997",
}
4
@article{UEK:2168230534,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Harmonijność cykli i rytmów giełdowych",
journal = "Penetrator : wiadomości gospodarcze",
number = "3",
pages = "43-46",
year = "1997",
}
5
@unpublished{UEK:2168283499,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Selektywność kursów i obrotów na rynku papierów wartościowych",
booktitle = "Analiza segmentacyjna rynków branżowych",
pages = "6-33",
year = "1996",
}
6
@inbook{UEK:2168262328,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Analiza substytucyjności i konkurencyjności usług bankowych",
booktitle = "Banki a małe i średnie przedsiębiorstwa",
pages = "71-88",
adress = "Kraków",
publisher = "Instytut Badań Rynku i Opinii Publicznej CEM; Zakład Socjologii Gospodarki i Edukacji Instytut Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego",
year = "1996",
issn = "",
isbn = "83-900574-8-4",
}
7
@inbook{UEK:2168236468,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Metody badań rynkowych i marketingowych w układzie hierarchicznym",
booktitle = "Metody badań marketingowych : X Konferencja Katedr Marketingu i Handlu uczelni i wydziałów ekonomicznych, Krynica, 24-26 września 1996 r.",
pages = "11-20",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1996",
}
8
@unpublished{UEK:2168283651,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Metody pomiaru i analizy w układzie hierarchicznym",
booktitle = "Metody pomiaru w badaniach rynkowych i marketingowych",
pages = "1-39",
year = "1996",
}
9
@article{UEK:2168230648,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Dyfuzja popytu i podaży na rynku papierów wartościowych",
journal = "Penetrator : wiadomości gospodarcze",
number = "1",
pages = "31-34",
year = "1996",
}
10
@article{UEK:2168240884,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Metody ilościowe",
journal = "Marketing w Praktyce",
number = "5",
pages = "9-15",
year = "1996",
}
11
@article{UEK:2168257660,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Selektywność rytmów giełdowych",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "479",
pages = "5-17",
year = "1996",
}
12
@article{UEK:2168241918,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Mechanizm funkcjonowania gospodarki rynkowej",
journal = "Folia Oeconomica Cracoviensia",
number = "vol. 39-40",
pages = "99-111",
year = "1996",
}
13
@misc{UEK:2168257666,
title = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
editor = Mynarski Stefan,
adress = "Kraków",
publisher = "Wydawnictwo Uczelniane Akademii Ekonomicznej",
year = "1996",
}
14
@article{UEK:2168233600,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Analiza dyskryminacyjna zmian kursów akcji",
journal = "Penetrator : wiadomości gospodarcze",
number = "9",
pages = "17-21",
year = "1995",
}
15
@book{UEK:2168339289,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Badania rynkowe w warunkach konkurencji",
adress = "Kraków",
publisher = "Fogra",
year = "1995",
isbn = "83-85719-13-X",
}
16
@misc{UEK:2168243682,
title = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
editor = Mynarski Stefan,
adress = "Kraków",
publisher = "Wydawnictwo Uczelniane Akademii Ekonomicznej",
year = "1995",
}
17
@article{UEK:2168233508,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Dyfuzja obrotów giełdowych w okresach hossy i bessy",
journal = "Penetrator : wiadomości gospodarcze",
number = "6",
pages = "18-21",
year = "1995",
}
18
@misc{UEK:2168241958,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Międzywydziałowe Studia Doktoranckie w Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
booktitle = "Aktualności : biuletyn informacyjny Rektora Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "4 (35)",
pages = "2-4",
year = "1995",
}
19
@article{UEK:2168233572,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Falowanie kursów giełdowych",
journal = "Penetrator : wiadomości gospodarcze",
number = "3",
pages = "23-26",
year = "1995",
}
20
@inbook{UEK:2168253722,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Rynek potencjalny w strategii marketingowej produktu",
booktitle = "Przedsiębiorstwo, marketing, strategie",
pages = "316-323",
adress = "Katowice",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1995",
isbn = "83-904826-0-6",
}
21
@unpublished{UEK:2168329527,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Selektywność rytmów giełdowych",
booktitle = "Analiza segmentacyjna rynku",
pages = "68-115",
year = "1995",
}
22
@article{UEK:2168243680,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Teoretyczne podstawy segmentacji rynku",
journal = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
number = "457",
pages = "5-18",
year = "1995",
}
23
@article{UEK:2168247222,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Analiza segmentacyjna rynku papierów wartościowych",
journal = "Folia Oeconomica Cracoviensia",
number = "vol. 37-38",
pages = "17-25",
year = "1994",
}
24
@misc{UEK:2168248162,
title = "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie",
editor = Mynarski Stefan,
adress = "Kraków",
publisher = "Wydawnictwo Uczelniane Akademii Ekonomicznej",
year = "1994",
}
25
@article{UEK:2168276545,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Rytm giełdy",
journal = "Handel Wewnętrzny",
number = "R. 40, 1 (228)",
pages = "22-26",
year = "1994",
}
26
@unpublished{UEK:2168330769,
author = "Mynarski Stefan",
title = "Teoretyczne podstawy segmentacji rynku",
booktitle = "Projektowanie badań segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych",
pages = "3-26",
year = "1994",
}
27
@unpublished{UEK:2168288289,
author = "Sagan Adam",
title = "Procesy interakcji symbolicznych w komunikacji marketingowej : ujęcie interpretacyjne",
adress = "Kraków",
year = "1994",
}
28
@unpublished{UEK:2168283485,
title = "Analiza segmentacyjna rynków branżowych",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1996",
}
29
@unpublished{UEK:2168283649,
title = "Metody pomiaru w badaniach rynkowych i marketingowych",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1996",
}
30
@unpublished{UEK:2168329489,
title = "Analiza segmentacyjna rynku",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1995",
}
31
@unpublished{UEK:2168330763,
title = "Projektowanie badań segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych",
adress = "Kraków",
publisher = "Akademia Ekonomiczna",
year = "1994",
}