Publications of the selected author

1

Title:
Budżet kampanii
Source:
Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia / red. Agnieszka Kamińska-Metryka, Robert Wiszniowski - Kielce: Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2014, s. 29-30 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7133-580-8
Nr:
2168293655
lexical items
2

Title:
Doradcy polityczni
Source:
Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia / red. Agnieszka Kamińska-Metryka, Robert Wiszniowski - Kielce: Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2014, s. 45
ISBN:
978-83-7133-580-8
Nr:
2168293791
lexical items
3

Title:
Efekty psychologiczne w kampanii
Source:
Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia / red. Agnieszka Kamińska-Metryka, Robert Wiszniowski - Kielce: Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2014, s. 50-51 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7133-580-8
Nr:
2168293793
lexical items
4

Title:
Elektorat
Source:
Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia / red. Agnieszka Kamińska-Metryka, Robert Wiszniowski - Kielce: Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2014, s. 53-54 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7133-580-8
Nr:
2168293795
lexical items
5

Title:
Lider opinii
Source:
Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia / red. Agnieszka Kamińska-Metryka, Robert Wiszniowski - Kielce: Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2014, s. 89
ISBN:
978-83-7133-580-8
Nr:
2168293805
lexical items
6

Title:
Luka rynkowa
Source:
Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia / red. Agnieszka Kamińska-Metryka, Robert Wiszniowski - Kielce: Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2014, s. 95
ISBN:
978-83-7133-580-8
Nr:
2168293817
lexical items
7

Title:
Pełnomocnik finansowy
Source:
Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia / red. Agnieszka Kamińska-Metryka, Robert Wiszniowski - Kielce: Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2014, s. 120-121
ISBN:
978-83-7133-580-8
Nr:
2168293819
lexical items
8

Title:
Pełnomocnik wyborczy
Source:
Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia / red. Agnieszka Kamińska-Metryka, Robert Wiszniowski - Kielce: Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2014, s. 121
ISBN:
978-83-7133-580-8
Nr:
2168293825
lexical items
9

Title:
Rynek polityczny : Political Market
Source:
Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia / red. Agnieszka Kamińska-Metryka, Robert Wiszniowski - Kielce: Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2014, s. 159-163 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7133-580-8
Nr:
2168293827
lexical items
10

Title:
Rynek wyborczy
Source:
Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia / red. Agnieszka Kamińska-Metryka, Robert Wiszniowski - Kielce: Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2014, s. 163-164 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7133-580-8
Nr:
2168293829
lexical items
11

Title:
Segmentacja rynku wyborczego
Source:
Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia / red. Agnieszka Kamińska-Metryka, Robert Wiszniowski - Kielce: Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2014, s. 170-172 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7133-580-8
Nr:
2168293831
lexical items
12

Title:
Sondaże a kampania wyborcza
Source:
Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia / red. Agnieszka Kamińska-Metryka, Robert Wiszniowski - Kielce: Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2014, s. 177-178 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7133-580-8
Nr:
2168293833
lexical items
13

Title:
Spirala milczenia i fałszywy konsensus
Source:
Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia / red. Agnieszka Kamińska-Metryka, Robert Wiszniowski - Kielce: Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2014, s. 181-182 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7133-580-8
Nr:
2168293835
lexical items
14

Title:
Strategia
Source:
Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia / red. Agnieszka Kamińska-Metryka, Robert Wiszniowski - Kielce: Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2014, s. 182-183
ISBN:
978-83-7133-580-8
Nr:
2168293837
lexical items
15

Title:
Strategia wyborcza
Source:
Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia / red. Agnieszka Kamińska-Metryka, Robert Wiszniowski - Kielce: Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2014, s. 183-184 - Bibliogr.
ISBN:
978-83-7133-580-8
Nr:
2168293843
lexical items
16

Title:
Taktyka
Source:
Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia / red. Agnieszka Kamińska-Metryka, Robert Wiszniowski - Kielce: Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2014, s. 192-194
ISBN:
978-83-7133-580-8
Nr:
2168293847
lexical items
1
Budżet kampanii / Joanna DZWOŃCZYK // W: Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia / red. Agnieszka Kamińska-Metryka, Robert Wiszniowski. - Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2014. - S. 29-30. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7133-580-8
2
Doradcy polityczni / Joanna DZWOŃCZYK // W: Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia / red. Agnieszka Kamińska-Metryka, Robert Wiszniowski. - Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2014. - S. 45. - ISBN 978-83-7133-580-8
3
Efekty psychologiczne w kampanii / Joanna DZWOŃCZYK // W: Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia / red. Agnieszka Kamińska-Metryka, Robert Wiszniowski. - Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2014. - S. 50-51. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7133-580-8
4
Elektorat / Joanna DZWOŃCZYK // W: Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia / red. Agnieszka Kamińska-Metryka, Robert Wiszniowski. - Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2014. - S. 53-54. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7133-580-8
5
Lider opinii / Joanna DZWOŃCZYK // W: Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia / red. Agnieszka Kamińska-Metryka, Robert Wiszniowski. - Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2014. - S. 89. - ISBN 978-83-7133-580-8
6
Luka rynkowa / Joanna DZWOŃCZYK // W: Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia / red. Agnieszka Kamińska-Metryka, Robert Wiszniowski. - Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2014. - S. 95. - ISBN 978-83-7133-580-8
7
Pełnomocnik finansowy / Joanna DZWOŃCZYK // W: Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia / red. Agnieszka Kamińska-Metryka, Robert Wiszniowski. - Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2014. - S. 120-121. - ISBN 978-83-7133-580-8
8
Pełnomocnik wyborczy / Joanna DZWOŃCZYK // W: Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia / red. Agnieszka Kamińska-Metryka, Robert Wiszniowski. - Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2014. - S. 121. - ISBN 978-83-7133-580-8
9
Rynek polityczny : Political Market / Joanna DZWOŃCZYK // W: Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia / red. Agnieszka Kamińska-Metryka, Robert Wiszniowski. - Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2014. - S. 159-163. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7133-580-8
10
Rynek wyborczy / Joanna DZWOŃCZYK // W: Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia / red. Agnieszka Kamińska-Metryka, Robert Wiszniowski. - Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2014. - S. 163-164. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7133-580-8
11
Segmentacja rynku wyborczego / Joanna DZWOŃCZYK // W: Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia / red. Agnieszka Kamińska-Metryka, Robert Wiszniowski. - Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2014. - S. 170-172. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7133-580-8
12
Sondaże a kampania wyborcza / Joanna DZWOŃCZYK // W: Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia / red. Agnieszka Kamińska-Metryka, Robert Wiszniowski. - Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2014. - S. 177-178. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7133-580-8
13
Spirala milczenia i fałszywy konsensus / Joanna DZWOŃCZYK // W: Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia / red. Agnieszka Kamińska-Metryka, Robert Wiszniowski. - Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2014. - S. 181-182. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7133-580-8
14
Strategia / Joanna DZWOŃCZYK // W: Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia / red. Agnieszka Kamińska-Metryka, Robert Wiszniowski. - Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2014. - S. 182-183. - ISBN 978-83-7133-580-8
15
Strategia wyborcza / Joanna DZWOŃCZYK // W: Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia / red. Agnieszka Kamińska-Metryka, Robert Wiszniowski. - Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2014. - S. 183-184. - Bibliogr. - ISBN 978-83-7133-580-8
16
Taktyka / Joanna DZWOŃCZYK // W: Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia / red. Agnieszka Kamińska-Metryka, Robert Wiszniowski. - Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2014. - S. 192-194. - ISBN 978-83-7133-580-8
1
Dzwończyk J., (2014), Budżet kampanii. [W:] Kamińska-Metryka A., Wiszniowski R. (red.), Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia, Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, s. 29-30.
2
Dzwończyk J., (2014), Doradcy polityczni. [W:] Kamińska-Metryka A., Wiszniowski R. (red.), Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia, Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, s. 45.
3
Dzwończyk J., (2014), Efekty psychologiczne w kampanii. [W:] Kamińska-Metryka A., Wiszniowski R. (red.), Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia, Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, s. 50-51.
4
Dzwończyk J., (2014), Elektorat. [W:] Kamińska-Metryka A., Wiszniowski R. (red.), Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia, Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, s. 53-54.
5
Dzwończyk J., (2014), Lider opinii. [W:] Kamińska-Metryka A., Wiszniowski R. (red.), Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia, Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, s. 89.
6
Dzwończyk J., (2014), Luka rynkowa. [W:] Kamińska-Metryka A., Wiszniowski R. (red.), Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia, Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, s. 95.
7
Dzwończyk J., (2014), Pełnomocnik finansowy. [W:] Kamińska-Metryka A., Wiszniowski R. (red.), Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia, Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, s. 120-121.
8
Dzwończyk J., (2014), Pełnomocnik wyborczy. [W:] Kamińska-Metryka A., Wiszniowski R. (red.), Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia, Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, s. 121.
9
Dzwończyk J., (2014), Rynek polityczny : Political Market. [W:] Kamińska-Metryka A., Wiszniowski R. (red.), Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia, Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, s. 159-163.
10
Dzwończyk J., (2014), Rynek wyborczy. [W:] Kamińska-Metryka A., Wiszniowski R. (red.), Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia, Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, s. 163-164.
11
Dzwończyk J., (2014), Segmentacja rynku wyborczego. [W:] Kamińska-Metryka A., Wiszniowski R. (red.), Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia, Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, s. 170-172.
12
Dzwończyk J., (2014), Sondaże a kampania wyborcza. [W:] Kamińska-Metryka A., Wiszniowski R. (red.), Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia, Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, s. 177-178.
13
Dzwończyk J., (2014), Spirala milczenia i fałszywy konsensus. [W:] Kamińska-Metryka A., Wiszniowski R. (red.), Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia, Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, s. 181-182.
14
Dzwończyk J., (2014), Strategia. [W:] Kamińska-Metryka A., Wiszniowski R. (red.), Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia, Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, s. 182-183.
15
Dzwończyk J., (2014), Strategia wyborcza. [W:] Kamińska-Metryka A., Wiszniowski R. (red.), Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia, Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, s. 183-184.
16
Dzwończyk J., (2014), Taktyka. [W:] Kamińska-Metryka A., Wiszniowski R. (red.), Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia, Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, s. 192-194.
1
@inbook{UEK:2168293655,
author = "Dzwończyk Joanna",
title = "Budżet kampanii",
booktitle = "Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia",
pages = "29-30",
adress = "Kielce",
publisher = "Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego",
year = "2014",
isbn = "978-83-7133-580-8",
}
2
@inbook{UEK:2168293791,
author = "Dzwończyk Joanna",
title = "Doradcy polityczni",
booktitle = "Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia",
pages = "45",
adress = "Kielce",
publisher = "Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego",
year = "2014",
isbn = "978-83-7133-580-8",
}
3
@inbook{UEK:2168293793,
author = "Dzwończyk Joanna",
title = "Efekty psychologiczne w kampanii",
booktitle = "Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia",
pages = "50-51",
adress = "Kielce",
publisher = "Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego",
year = "2014",
isbn = "978-83-7133-580-8",
}
4
@inbook{UEK:2168293795,
author = "Dzwończyk Joanna",
title = "Elektorat",
booktitle = "Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia",
pages = "53-54",
adress = "Kielce",
publisher = "Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego",
year = "2014",
isbn = "978-83-7133-580-8",
}
5
@inbook{UEK:2168293805,
author = "Dzwończyk Joanna",
title = "Lider opinii",
booktitle = "Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia",
pages = "89",
adress = "Kielce",
publisher = "Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego",
year = "2014",
isbn = "978-83-7133-580-8",
}
6
@inbook{UEK:2168293817,
author = "Dzwończyk Joanna",
title = "Luka rynkowa",
booktitle = "Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia",
pages = "95",
adress = "Kielce",
publisher = "Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego",
year = "2014",
isbn = "978-83-7133-580-8",
}
7
@inbook{UEK:2168293819,
author = "Dzwończyk Joanna",
title = "Pełnomocnik finansowy",
booktitle = "Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia",
pages = "120-121",
adress = "Kielce",
publisher = "Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego",
year = "2014",
isbn = "978-83-7133-580-8",
}
8
@inbook{UEK:2168293825,
author = "Dzwończyk Joanna",
title = "Pełnomocnik wyborczy",
booktitle = "Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia",
pages = "121",
adress = "Kielce",
publisher = "Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego",
year = "2014",
isbn = "978-83-7133-580-8",
}
9
@inbook{UEK:2168293827,
author = "Dzwończyk Joanna",
title = "Rynek polityczny : Political Market",
booktitle = "Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia",
pages = "159-163",
adress = "Kielce",
publisher = "Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego",
year = "2014",
isbn = "978-83-7133-580-8",
}
10
@inbook{UEK:2168293829,
author = "Dzwończyk Joanna",
title = "Rynek wyborczy",
booktitle = "Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia",
pages = "163-164",
adress = "Kielce",
publisher = "Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego",
year = "2014",
isbn = "978-83-7133-580-8",
}
11
@inbook{UEK:2168293831,
author = "Dzwończyk Joanna",
title = "Segmentacja rynku wyborczego",
booktitle = "Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia",
pages = "170-172",
adress = "Kielce",
publisher = "Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego",
year = "2014",
isbn = "978-83-7133-580-8",
}
12
@inbook{UEK:2168293833,
author = "Dzwończyk Joanna",
title = "Sondaże a kampania wyborcza",
booktitle = "Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia",
pages = "177-178",
adress = "Kielce",
publisher = "Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego",
year = "2014",
isbn = "978-83-7133-580-8",
}
13
@inbook{UEK:2168293835,
author = "Dzwończyk Joanna",
title = "Spirala milczenia i fałszywy konsensus",
booktitle = "Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia",
pages = "181-182",
adress = "Kielce",
publisher = "Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego",
year = "2014",
isbn = "978-83-7133-580-8",
}
14
@inbook{UEK:2168293837,
author = "Dzwończyk Joanna",
title = "Strategia",
booktitle = "Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia",
pages = "182-183",
adress = "Kielce",
publisher = "Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego",
year = "2014",
isbn = "978-83-7133-580-8",
}
15
@inbook{UEK:2168293843,
author = "Dzwończyk Joanna",
title = "Strategia wyborcza",
booktitle = "Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia",
pages = "183-184",
adress = "Kielce",
publisher = "Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego",
year = "2014",
isbn = "978-83-7133-580-8",
}
16
@inbook{UEK:2168293847,
author = "Dzwończyk Joanna",
title = "Taktyka",
booktitle = "Leksykon marketingu politycznego : wybrane zagadnienia",
pages = "192-194",
adress = "Kielce",
publisher = "Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego",
year = "2014",
isbn = "978-83-7133-580-8",
}