BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Krawicka Ilona
Tytuł
Kontynuacja wdrażania systemów zarządzania jakością w Szpitalu Powiatowym im. Brudzińskiego w Jarocinie od ISO do akredytacji
Źródło
Materiały Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Katedra Usług, 2009, nr 1, s. 151-153
Tytuł własny numeru
Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków. Tom II
Słowa kluczowe
System zarządzania jakością, Normy ISO, Zakłady opieki zdrowotnej (ZOZ), Akredytacja, Jakość usług medycznych, Placówki służby zdrowia
Quality management systems, ISO International Standards, Health care institution, Accreditation, Quality of medical services, Medical facilities
Firma/Organizacja
Szpital Powiatowy im. Brudzińskiego w Jarocinie
Abstrakt
W dzisiejszej rzeczywistości rynkowej i społecznej, wdrażanie systemów zarządzania jakością w Szpitalu Powiatowym im. Brudzińskiego w Jarocinie to w głównej mierze proces działań w interesie zdrowia i życia ludzkiego. Ochrona zdrowia jest priorytetem samorządu powiatu jarocińskiego, dlatego dąży się do polepszenia i zapewnienia profesjonalnej opieki medycznej dla 72 tys. mieszkańców powiatu jarocińskiego oraz poprawy warunków i organizacji pracy personelu medycznego. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. M. Dobska, P. Dobski, TQM zarządzanie przez jakość w zakładach opieki zdrowotnej.
  2. M. Dobska, K. Rogoziński, Podstawy zarządzania zakładem opieki zdrowotnej Wydawnictwo PWN, Warszawa 2008.
  3. J. Domalski, Zarządzanie jakością w szpitalu, Antidotum 1998 nr 8.
  4. I. Jasztal, Zarządzanie przez jakość w opiece zdrowotnej, Antidotum 1998 nr 2.
  5. K. Opolski, G. Dykowska, M. Możdżonek, Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych, Teoria i praktyka, Wydawnictwo Cedetu, Warszawa 2003.
  6. PN-EN ISO 9001:2001, Systemy zarządzania jakością, Wymagania, Wydawnictwo Polski Komitet Normalizacyjny, Warszawa 2001.
  7. K. Rogoziński, Nowy marketing usług, Wydawnictwo AE, Poznań 2000.
  8. L. Sierpińska, Praca zespołu terapeutycznego w opiece nad chorym w szpitalu z akredytacja i bez certyfikatu jakości, praca doktorska, Wydawnictwo AM, Lublin 2001.
  9. H. Wnuff, S. Pedersen, R. Rosenberg, Filozofia medycyny, PWN, Warszawa1993.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu