BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szylko Izabela, Ślusarek Karolina
Tytuł
Podsumowanie trzyletniego funkcjonowania systemu zarządzania jakością wg ISO 9001 w NZOZ "Dzienny Ośrodek Rehabilitacyjny BARTEK"
Źródło
Materiały Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Katedra Usług, 2009, nr 1, s. 145-147
Tytuł własny numeru
Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków. Tom II
Słowa kluczowe
System zarządzania jakością, Normy ISO 9001, Zakłady opieki zdrowotnej (ZOZ), Jakość usług medycznych, Placówki służby zdrowia
Quality management systems, ISO 9001, Health care institution, Quality of medical services, Medical facilities
Firma/Organizacja
Dzienny Ośrodek Rehabilitacyjny BARTEK
Abstrakt
Trzyletni okres funkcjonowania systemu zarządzania jakością w NZOZ DOR "Bartek" pozwolił dyrekcji na uporządkowanie istniejącej dokumentacji w organizacji, efektywniejsze wykorzystanie zasobów ludzkich oraz infrastruktury. Wprowadzenie systemu zarządzania jakością wg ISO 9001:200 znacznie zwiększyło zaangażowanie wszystkich pracowników w rozwiązywanie problemów z którymi spotykają się w swojej codziennej pracy. Dzięki wielkiemu zaangażowaniu najwyższego kierownictwa oraz pracowników system zarządzania cały czas jest doskonalony, co przekłada się na coraz wyższy poziom realizowanej usług. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu