BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Lorenz Joanna
Tytuł
System zarządzania jakością zgodny z normą PN-EN ISO 9001:2000 jako czynnik wpływający na jakość usług medycznych w zakładzie opieki zdrowotnej
Źródło
Materiały Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Katedra Usług, 2009, nr 1, s. 138-139
Tytuł własny numeru
Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków. Tom II
Słowa kluczowe
System zarządzania jakością, Normy ISO 9001, Jakość usług medycznych, Zakłady opieki zdrowotnej (ZOZ)
Quality management systems, ISO 9001, Quality of medical services, Health care institution
Abstrakt
System zarządzania jakością zgodny z normą PN-EN ISO 9001:2000 jest jednym z czynników wpływających na jakość usług medycznych, przyczynia się do poprawy satysfakcji pacjentów z otrzymywanych usług medycznych, podnosi konkurencyjność zakładu opieki zdrowotnej, a pracownikom zapewnia poprawę warunków i organizacji pracy. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. K. Lisiecka, Zarządzanie jakością usług zdrowotnych, IPIS, Warszawa 2003.
  2. www.sim.wz.uw.edu.pl, A. Maciąg, I. Sakowska, Rola i prawa pacjenta w obszarze jakości usług zdrowotnych.
  3. K. Opolski, Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych, CeDeWu, Warszawa 2003.
  4. Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków, red. M. Dobska, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2008.
  5. L. Sierpińska, Praktyczne aspekty wdrożenia systemu zarządzania jakością w szpitalu, "Jakość w praktyce", nr 11, 2008.
  6. M. Dobska, K. Rogoziński, Podstawy zarządzania zakładem opieki zdrowotnej, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu