BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Filipek Edyta, Rzeźnik Iwona
Tytuł
Rola działań marketingowych przy pozyskiwaniu klientów przy tworzeniu Zespołu Prywatnych Szpitali Specjalistycznych
Źródło
Materiały Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Katedra Usług, 2009, nr 1, s. 71-73
Tytuł własny numeru
Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków. Tom II
Słowa kluczowe
Marketing usług, Usługi medyczne, Placówki służby zdrowia, Sektor prywatny, Marketing relacji
Service marketing, Medical services, Medical facilities, Private sector, Relationship marketing
Abstrakt
Korzystanie z płatnych usług zdrowotnych nie jest już w Polsce niczym nowym. Prywatne kliniki, przychodnie i szpitale podejmują walkę o nowego klienta. Na rynku usług medycznych panuje coraz większa konkurencja, w związku z tym, by utrzymać się na nim, nie wystarczy już oferować usługi wysokiej jakości i w odpowiednio szerokim zakresie. Konieczne jest podejmowanie odpowiednich działań o charakterze informacyjnym. Świadczeniodawcy muszą zatem docierać z przekazem zarówno do aktualnych, jak i potencjalnych pacjentów. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. I. Kubicz, N. Kilen, Na drogie leczenie - marketing?, "Marketing w praktyce" 2007, nr 4(110).
  2. M. Dobska, P. Dobski, Jak promować usługi medyczne?, www.gazetalekarska.pl
  3. T. Karkowski, Marketing w opiece zdrowotnej, www.emedyk.pl
  4. Zarządzanie relacjami w usługach red. K. Rogoziński, Warszawa 2006.
  5. M. Biernikiewicz, Recepta na markę medyczną, "Marketing w praktyce" 2007, nr 9(115).
  6. B. Iwankiewicz-Rak, Marketing w placówkach medycznych - w świetle badań sondażowych, w: Marketing usług profesjonalnych, red. K. Rogoziński, Wyd. AE, Poznań 2001.
  7. M. Dobska, P. Dobski, Dlaczego marketing usług medycznych?, www.gazetalekarska.pl
  8. Rozwój marketingu w sektorze usług medycznych, www.abc-ekonomii.net.pl
  9. Wybrane aspekty marketingu relacji, red. A. K. Krzepicka, WAT, Warszawa 2007.
  10. P. Kotler, D.C. Jain, S. Maesincee, Marketing nie stoi w miejscu "Nowe spojrzenie na zyski, wzrost i odnowę", Agencja Wydawnicza Placet, wyd. 1, Warszawa 2002.
  11. O. Gok, Marketing nowej ery "Marketing i rynek", 11.2007.
  12. Podstawy zarządzania zakładem opieki zdrowotnej, red. M. Dobska, K. Rogoziński, wyd. PWN, Warszawa 2008.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu