BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dobski Paweł (Poznań University of Economics, Poland)
Tytuł
Health Services Quality According to Patients' Opinions, in Light of Empirical Studies
Percepcja procesu świadczenia usługi medycznej z perspektywy pacjenta w świetle badań empirycznych
Źródło
Materiały Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Katedra Usług, 2010, nr 1, s. 25-35, rys., wykr., bibliogr. 6 poz.
Tytuł własny numeru
Wybrane aspekty zarządzania w opiece zdrowotnej
Słowa kluczowe
Usługi medyczne, Ocena jakości usług zdrowotnych, Klient, Zachowania klientów, Jakość usług medycznych, Obsługa klienta, Badania empiryczne
Medical services, Quality evaluation of health care services, Customer, Customer behaviour, Quality of medical services, Customer service, Empirical researches
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Blattberg R.C., Getz G., Thomas J.S., Klient jako kapitał. Budowa centralnego majątku relacji z klientem i zarządzanie nim [Customer Equity: Building and Managing Relationships as Valued Assets], wyd. MT Biznes, Konstancin-Jeziorna 2004
  2. Lotko A., Centrum kontaktu z klientami narzędziem budowania jakości obsługi klienta [Centre of a contact with a client as a tool for building customer care quality], in: Towaroznawstwo wobec integracji z Unią Europejską, pod red. J. Żuchowskiego, wyd. Politechniki Radomskiej, Radom 2004,
  3. Mazur J., Zarządzanie marketingiem usług [Managing service marketing], Difin, Warszawa 2001
  4. Otto J. Marketing relacji. Koncepcja i zastosowanie [Relationship marketing. Concept and applicability], wyd. C.H.Beck, Warszawa 2001
  5. Rogoziński K., Nowy marketing usług [New service marketing], Wyd. Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 1998
  6. Zeithmal V., Parasuraman A., Berry L., Delivering Quality Service: Balancing Customer Perceptions and Expectations, The Free Press, NY 1990
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
eng
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu