BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Woźniak Aleksander
Tytuł
Znaczenie promocji na rynku farmaceutycznym
Źródło
Materiały Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Usług, 2008, nr 1, s. 162-164
Tytuł własny numeru
Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków
Słowa kluczowe
Rynek farmaceutyczny, Promocja, Apteki, Leki, Produkcja leków
Pharmaceutical market, Promotion, Pharmacy, Drugs, Production of medicines
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Ansoff M.I., Zarządzanie strategiczne, PWE, Warszawa, 1985.
  2. Barałkiewicz T., Michalik M., Mruk H., Jak zarządzać apteką. Marketing w praktyce, Wydawnictwo Kwadryga, Warszawa 200.
  3. Chandler A.D., Strategy and Structure, MIT Press, Cambridge, 1972.
  4. Chrisman J., Hofer C., Boulton W., Towards a system for classifying business strategies, Academy of Management of Review 1988, nr 13.
  5. Czerw A., Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym, Wydawnictwo CeDeWu, Warszawa 2008.
  6. Fill Ch., Marketing Communications, Prentice Hall, London 1999.
  7. Kotler Ph., Marketing od A do Z, PWE. Warszawa 2004.
  8. Marketing farmaceutyczny i apteczny: materiały konferencyjne, red. nauk. H. Mruk, Katedra Strategii Marketingowych Akademii Ekonomicznej, Poznań 2000.
  9. Strategiczne zarządzanie marketingowe, red. J.J. Lambin, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001.
  10. Sznajder A., Sztuka promocji. Businessman Book., Warszawa 1993.
  11. www.pgf.com.pl
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu