BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pomianowicz Beata
Tytuł
Badanie poziomu satysfakcji pacjenta z usług szpitala jako element poprawy jakości
Źródło
Materiały Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Usług, 2008, nr 1, s. 133-135
Tytuł własny numeru
Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków
Słowa kluczowe
Badanie satysfakcji, Usługi medyczne, Jakość usług medycznych, Satysfakcja klienta
Satisfaction research, Medical services, Quality of medical services, Customer satisfaction
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Dobska M., Jakość i jej rozumienie w zakładach opieki zdrowotnej, materiały konferencyjne SAL-MED Poznań 200.
  2. Rudawska I., Marketing w nowoczesnej opiece zdrowotnej, Uniwersytet Szczeciński Rozprawy i Studia T. (DCLXXI) 606, Szczecin 2005.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu