BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kowalska Jolanta
Tytuł
Zastosowanie metod i technik zrządzania jakością w działalności gabinetu stomatologicznego na przykładzie prywatnej Praktyki Stomatologicznej Hofman w Śremie
Źródło
Materiały Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Usług, 2008, nr 1, s. 123-124
Tytuł własny numeru
Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków
Słowa kluczowe
Metody zarządzania jakością, Techniki zarządzania, Zarządzanie przez jakość, Zarządzanie służbą zdrowia, Jakość usług medycznych, Służba zdrowia
Quality management methods, Management techniques, Total Quality Management (TQM), Management of health services, Quality of medical services, Health service
Firma/Organizacja
Praktyka Stomatologiczna Hofman w Śremie
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. ISO 9000:2005 - Systemy zarządzania jakością. Podstawy i terminologia.
  2. Lipowska N., "Akredytacja w polskiej opiece zdrowotnej" Na Zdrowie.
  3. Łańcucki J., "Podstawy kompleksowego zarządzania jakością - TQM", Poznań 2001.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu