BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Babinowska Mirosława
Tytuł
Model strategicznego zarządzania przez jakość na podstawie PPH "POSTĘP" S.A. NZOZ Zakład Usług Medycznych w Świebodzinie
Źródło
Materiały Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Usług, 2008, nr 1, s. 119-120, bibliogr. 6 poz.
Tytuł własny numeru
Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków
Słowa kluczowe
Zarządzanie strategiczne, Zarządzanie przez jakość, Zarządzanie służbą zdrowia, Jakość usług medycznych, Placówki służby zdrowia
Strategic management, Total Quality Management (TQM), Management of health services, Quality of medical services, Medical facilities
Firma/Organizacja
PPH "Postęp" S.A. w Świebodzinie
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Przewodnik ISO 9000 Materiały informacyjne nt. wdrażania systemu zarządzania jakością wg norm ISO serii 9000: 2000, http://www.jakosciwiedza.umcs.lublin.pl/przewodnik.pdf, (przejrzano 21.04.2008).
  2. Kowalczyk J., Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość ISO 9001 - TQM, Wydawnictwo CeDeWu 2005.
  3. Poradnik jak wdrażać ISO w firmie, D. Chmielewski, P. Tyrka www.bcc.org.pl, (przejrzano 21.04.2008).
  4. Nowak S., Podręcznik wdrażania ISO 9001: 2000, wydawnictwo HELION, Gliwice 2007.
  5. Zarządzanie w opiece zdrowotnej, redakcja: M. Kautscha, M. Whitfield, J. Klicha, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2001.
  6. Podstawy zarządzania zakładami opieki zdrowotnej, red: M. Dobska, K. Rogoziński, Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu