BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Hoffmann Karolina
Tytuł
Wybrane aspekty zarządzania przez jakość w usługach medycznych
Źródło
Materiały Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Usług, 2008, nr 1, s. 106-107
Tytuł własny numeru
Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków
Słowa kluczowe
Zarządzanie przez jakość, Jakość usług medycznych, Usługi medyczne, Placówki służby zdrowia
Total Quality Management (TQM), Quality of medical services, Medical services, Medical facilities
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Brzezińska K., Dlaczego jakość usług medycznych jest tak ważna, Przewodnik Menedżera Zdrowia.
  2. Dobska M., Rogoziński K. (red.), Podstawy zarządzania zakładem opieki zdrowotnej, PWN 2008.
  3. Institute of Medicine, America's Health in Transition: Protecting and Improving Quality. The National Academy Press, Washington 1994.
  4. Joby J., A Dramaturgical View of the Health Care Service Encounter, European Journal of Marketing, 1996, t. 30, nr 9.
  5. Krobicki M., Jakość w szpitalu - dlaczego i dla kogo, w: K. Rogoziński, Marketing usług profesjonalnych, Wydawnicwo Akademii Ekonomicznej, Poznań 2001.
  6. Seyda B., Dzieje medycyny w zarysie, PZWL, Warszawa 1962.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu