BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Stefańska Katarzyna
Tytuł
Konieczność zapewnienia jakości w zakładach opieki zdrowotnej
Źródło
Materiały Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Usług, 2008, nr 1, s. 103-105, bibliogr. 5 poz.
Tytuł własny numeru
Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków
Słowa kluczowe
Jakość usług medycznych, Zakłady opieki zdrowotnej (ZOZ), Ocena jakości
Quality of medical services, Health care institution, Quality assessment
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Chrzanowski R., Podnoszenie jakości usług medycznych w zakładach opieki zdrowotnej, Antidotum 1993, nr 3.
  2. Jaszkul I., Zarządzanie przez jakość w opiece zdrowotnej, Antidotum 1998, nr 2.
  3. Marciniak R., Wykorzystanie instrumentów pomiaru jakości w celu udoskonalenia poziomu świadczonych usług medycznych, Antidotum 1999, nr 5.
  4. Opolski K., Dykowska G., Możdżonek M., Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych. Teoria i praktyka, wydawnictwo CedeWu, Wyd. 1, Warszawa 2003.
  5. Żukowski T., Jakość opieki szpitalnej. Antidotum 1994, nr 3.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu