BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Cieślak Anetta
Tytuł
Diagnoza i ocena systemu zarządzania Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Bydgoszczy
Źródło
Materiały Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Usług, 2008, nr 1, s. 97-99
Tytuł własny numeru
Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków
Słowa kluczowe
Zarządzanie służbą zdrowia, Systemy zarządzania, Placówki służby zdrowia
Management of health services, Management system, Medical facilities
Firma/Organizacja
Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Bydgoszczy
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Dobska M., Rogoziński K.: Podstawy zarządzania zakładem opieki zdrowotnej. Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008 r.
  2. Kaplan R.S., Norton D.P.: Strategiczna karta wyników. Praktyka. Warszawa. Wydawnictwo Naukowe PWN S.A. 2001 r.
  3. Nogalski B., Rybicki M. - praca zbiorowa. Zarządzanie w opiece zdrowotnej, Dom Organizatora, Toruń 2002 r.
  4. Nowatorska-Romaniuk B.: Marketing usług zdrowotnych. Zakamycze 2002 r.
  5. Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, art. 229 (tekst jednolity Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późniejszymi zmianami).
  6. Wojda M., Pogorzelska D. - Instytut Medycyny Pracy w Łodzi: Usługa medyczna jako produkt marketingowy -"Pielęgniarstwo Polskie" 1(921), 2006 r.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu