BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szmecht Marcin
Tytuł
Rola promocji w pozyskiwaniu honorowych dawców krwi na przykładzie Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze
Źródło
Materiały Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Usług, 2008, nr 1, s. 95-96
Tytuł własny numeru
Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków
Słowa kluczowe
Promocja usług, Promocja, Krwiodawstwo, Placówki służby zdrowia
Services promotion, Promotion, Blood donation, Medical facilities
Firma/Organizacja
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu