BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kienitz Alina
Tytuł
Znaczenie działań promocyjnych w budowaniu wizerunku Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II w Trzciance na przykładzie Oddziału Położniczo-Ginekologiczno-Noworodkowego
Źródło
Materiały Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Usług, 2008, nr 1, s. 93-94, bibliogr. 15 poz.
Tytuł własny numeru
Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków
Słowa kluczowe
Promocja usług, Wizerunek przedsiębiorstwa, Usługi medyczne, Placówki służby zdrowia
Services promotion, Company image, Medical services, Medical facilities
Firma/Organizacja
Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II w Trzciance
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Cenger A., "Public Relations" wyd. Szkoły Bankowej Poznań 2000.
  2. Dobska M., Dobski P., "Marketing usług medycznych" wyd. Infor, Warszawa 2000.
  3. Dobska M., Dobski P., "Zarządzanie przez jakość w zakładach opieki zdrowotnej" Zakład poligraficzny MARS. R. Sójka, Poznań 2003.
  4. Dobska M., Rogoziński K., "Podstawy zarządzania zakładem opieki zdrowotnej" PWN Warszawa 2008.
  5. Filip R.S., "Marketing specjalistycznych ambulatoryjnych usług medycznych" wyd. Czelej, Lublin.
  6. Kotler Ph., "Marketing od A do Z", wyd. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, S.A., Warszawa 2004.
  7. Kotler Ph., "Marketing" wyd. Rebis, Poznań 2005.
  8. Kronika Szpitala Powiatowego w Trzciance.
  9. Ksykiewicz-Dorota A. (red.) "Zarzadzanie w pielęgniarstwie" wyd. Czelej, Lublin 2005
  10. Mruk H., Pilarczyk B., Bojkin, Szulce H., "Podstawy marketingu", wyd. A. E. w Poznaniu, Poznań 1998.
  11. Nowacka A., Nowacki A., "Podstawy marketingu" wyd. Difin, Warszawa 2004.
  12. Payne A., "Marketing usług", wyd. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1997.
  13. Pilarczyk B., Mruk H. (red.) "Kompendium wiedzy o marketingu" PWE Warzsawa 2006.
  14. Pilarczyk H., Mruk H., "Strategie marketingowe przedsiębiorstw handlowych" PWE Warszawa 2006.
  15. Rogoziński K. (red.) "Marketing usług medycznych" wyd. Zakład Poligraficzny Mars Graf M. R Sójka, Poznań 2001.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu