BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rykowska Izabela
Tytuł
Znaczenie działań promocyjnych w kształtowaniu wizerunku zespołu zakładów opieki zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
Źródło
Materiały Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Usług, 2008, nr 1, s. 90-92, bibliogr. 3 poz.
Tytuł własny numeru
Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków
Słowa kluczowe
Promocja usług, Wizerunek przedsiębiorstwa, Zakłady opieki zdrowotnej (ZOZ), Usługi medyczne, Promocja
Services promotion, Company image, Health care institution, Medical services, Promotion
Kraj/Region
Ostrów Wielkopolski
Ostrów Wielkopolski
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Bukowska-Piestrzyńska A., Marketing usług zdrowotnych od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów, Wyd. 1, Wydawnictwa fachowe CeDeWu Sp z o.o., Warszawa 2007.
  2. Kupiec L., Augustyn A., Public relations, wydawnictwo WSFiZ, Białystok 2004.
  3. Rogoziński K. Nowy marketing usług, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań 2000.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu