BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jakubowska Beata
Tytuł
Znaczenie działań promocyjnych w zarządzaniu Zakładem Opieki Zdrowotnej na przykładzie szpitala im. Franciszka Raszei
Źródło
Materiały Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Usług, 2008, nr 1, s. 87-89, bibliogr. 8 poz.
Tytuł własny numeru
Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków
Słowa kluczowe
Promocja usług, Zarządzanie służbą zdrowia, Zakłady opieki zdrowotnej (ZOZ), Marketing usług, Budowanie lojalności klienta
Services promotion, Management of health services, Health care institution, Service marketing, Cultivation customer loyalty
Firma/Organizacja
Szpital im. F. Raszei
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Chotkowski J., Kierunki zmian w koncepcji i praktyce marketingu, Stowarzyszenie Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, Roczniki Naukowe, tom VIII, zeszyt 3.
  2. Dobski P., Marketing usług medycznych, skrypt: Studium Podyplomowe "Zarządzanie w opiece zdrowotnej", edycja V, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2007 r.
  3. http://abc-ekonomii.net.pl/sprzedaz,osobista,141.html
  4. http://www.ekonom.info/140-publicity/
  5. http://www.emedyk.pl/artykul.php?idartykul_rodzaj=16&idartykul=414.
  6. Kompendium wiedzy o marketingu, pod redakcją naukową B. Pilarczyk, H. Mruk, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 2006 r.
  7. Kotler Ph., Armstrong G., Saunders J., Wong V., Marketing. Podręcznik europejski, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002.
  8. Storbacka K., Lehtinen J.R., Sztuka budowania trwałych związków z klientami. Customer Relationship Management, Dom Wydawniczy ABC, Kraków 2001.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu