BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Raca Roman Mieczysław
Tytuł
Znaczenie działań promocyjnych w budowaniu przewagi konkurencyjnej Zakładu Opieki Zdrowotnej na przykładzie Ośrodka Medycyny Rodzinnej "Malwa"
Źródło
Materiały Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Usług, 2008, nr 1, s. 85-86, bibliogr. 19 poz.
Tytuł własny numeru
Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków
Słowa kluczowe
Strategia promocji, Przewaga konkurencyjna, Zakłady opieki zdrowotnej (ZOZ), Placówki służby zdrowia
Promotion strategy, Competitive advantage, Health care institution, Medical facilities
Firma/Organizacja
Ośrodek Medycyny Rodzinnej "Malwa"
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Białecki K., "Instrumenty marketingu" Oficyna Wydawnicza Branta, Warszawa 2006.
  2. Cheverton P., "Kluczowe umiejętności marketingowe" Wydawnictwo Helion, Gliwice 2006.
  3. Dobska M, Dobski P., "Marketing usług medycznych" Infor, Warszawa 1999.
  4. Dobska M, Dobski P., "Marketing bezpośredni" Indor, Warszawa 1999.
  5. Dobska M, Dobski P., "TQM zarządzanie przez jakość w zakładach opieki zdrowotnej", Wydawnictwo Mars Graf, Poznań 2003.
  6. Grzegorczyk W., "Acta universitatis lodziensis", Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódz 2005.
  7. Hague P., "Badania marketingowe", Wydawnictwo Helion, Gliwice 2006.
  8. Kamiński T., "Marketing", Wydawnictwo WSEI, Warszawa 2001.
  9. Kochanowski J., "Podstawy i zarządzanie marketingiem", UZ, Zielona Góra 2003.
  10. Kotler P., "Dziesięć śmiertelnych grzechów marketingu", PWE, Warszawa 2005.
  11. Kotler P., "Kotler o marketingu", Wydawnictwo Helion, Gliwice 2006.
  12. Lamin J., "Strategiczne zarządzanie marketingowe", PWN, Warszawa 2001.
  13. Libor K., "Współczesne problemy i koncepcje zarządzania", Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego, Zielona Góra 2003.
  14. Maciejewski T., "Narzędzia skutecznej promocji w internecie", Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003.
  15. Obłój K., "Strategia organizacji", PWE, Warszawa 1999.
  16. Potwora W., Duczmal M., "Marketing: strategie i struktury", PAN, Katowice 2001.
  17. Szulce H., "Obszary i możliwości wykorzystania marketingu", Wydawnictwo AE Poznań, Poznań 2004.
  18. Wachowiak P., "Funkcjonowanie przedsiębiorstwa w gospodarce rynkowej", SKWP, Warszawa 2006.
  19. Wawrzyniak B., "Szkoła zarządzania", PWE, Warszawa 1987.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu