BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bryl-Radziejowska Monika
Tytuł
Znaczenie działań promocyjnych w kształtowaniu wizerunku i zarządzaniu Szpitalem Klinicznym Przemienienia Pańskiego w Poznaniu
Źródło
Materiały Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Usług, 2008, nr 1, s. 83-84, bibliogr. 4 poz.
Tytuł własny numeru
Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków
Słowa kluczowe
Promocja usług, Usługi medyczne, Wizerunek przedsiębiorstwa, Zarządzanie placówkami służby zdrowia, Zarządzanie służbą zdrowia, Strategia promocji
Services promotion, Medical services, Company image, Medical facilities management, Management of health services, Promotion strategy
Firma/Organizacja
Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego w Poznaniu
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Żurawik W., Marketing podstawy i kontrowersje, wyd. Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2005 r.
  2. Głowacka M., Zarządzanie zakładem opieki zdrowotnej, Termedia, Poznań 2004.
  3. Rogoziński K., Nowy marketing usług, AE, Poznań 2000.
  4. Bogusz H., Cofta Sz., Raszeja B., Szpital Przemienienia Pańskiego 1823-2003, Kontekst, Poznań 2003.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-6465
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu